بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ایران خودرو محقق کرد؛

" خودرو " سودده شد

شرکت ایران خودرو در دورۀ ۹ ماهه، ۱۱۴ میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته زیان ده بوده با افزایش ۱۰۱ درصدی همراه شده است.
کد خبر : ۲۶۶۴۶۳

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری شان داد که در فصل تازه‌ای از فروش محصولات و درآمدزایی قرار گرفته است. "خودرو" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۱۲۸ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومانی برسد.

درآمد ۹ ماه ایران خودرو نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۳ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۳ ماهه اول سال ۴۲ هزار و ۸۳۸، در ۳ ماهه دوم سال ۳۶ هزار و ۳۸۲ و در پاییز بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

مجموع درآمد‌های " خودرو " در فصل پاییز نسبت به فصل بهار ۱۷ درصد و نسبت به فصل تابستان ۳۸ درصد رشد داشته است.

شرکت ایران خودرو در این دوره ۹ ماهه موفق شد از بخش سایر درآمد‌ها میزان قابل توجه‌ای درآمدزایی داشته باشد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش بیش از یک هزار درصدی داشته است. ایران خودرو موفق به ثبت سود عملیاتی ۳ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومانی شد. حاشیه سود ناخالص در این دوره ۷ درصد است.

شرکت ایران خودرو در دورۀ نه ماهه، ۱۱۴ میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته زیان ده بوده با افزایش ۱۰۱ درصدی همراه شده است. این شرکت پس از آن که در چندماه اخیر ضرر ده بود توانست در پاییز از ضرر و زیان خارج شده و به ازای هر سهم ۴ ریال سود بسازد.

همچنین آخرین قیمت سهم این شرکت در پایان تابستان ۱۹۹ تومان بود که در سه ماه اخیر، تا پایان پاییز ۲۶ درصد بازدهی داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
معلوم نیست کی تو این مملکت برای عرضه خودرو تصمیم میگیره.
تو گور .تر زدن دوباره تو بورس و ضرر میلیونها سهامدار خرد بیچاره.