بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت:بازطراحی و راه اندازی چیلر‌های ۲۴۰ تنی خطوط POLY B & C با بیش از ۱۵۰۰ ساعت کار بدون حادثه، با پیگیری مدیرعامل شرکت و تشکیل کارگروه فنی و تخصصی، کارشناسی و عملیاتی شد.
کد خبر : ۲۶۶۵۵۸

پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت سرآمد در فروش اعتباری محصول شد

به گزارش بورس نیوز، امین ملک زاده، رئیس مجمتع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه بازطراحی و راه اندازی چیلر‌ها بدون حضور وندور‌های خارجی توسط متخصصان داخلی شرکت انجام شده، اظهار کرد: اجرای این پروژه منجر به افزایش پایداری تولید در پتروشیمی شهید تندگویان می‌شود. بزرگترین گلوگاه تولید زنجیره پلی اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی رفع شد.

وی با بیان یکی از مشکلات اساسی افزایش ظرفیت تولید واحد‌های POLY B & C در پتروشیمی شهید تندگویان، افزایش دمای آب کولینگ به ویژه در ماه‌های گرم و شرجی سال بود، افزود: در این شرایط، به دلیل افزایش دمای آب کولینگ در مبدل‌ها و به تبع آن افزایش دمای آب کاتر در واحد‌های POLY B & C امکان افزایش ظرفیت واحد بیش از ۷۰ درصد فراهم نبود.

رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با تأکید بر اینکه این مشکل فرآیندی، کاهش تولید بیش از ۶ هزار و ۲۳۰ تن در یک بازه زمانی ۶۰ روزه را به پتروشیمی تندگویان تحمیل می‌کرد، خاطر نشان کرد: باز طراحی و راه‌اندازی این چیلرها، موجب شده تا این تأسیسات با بالاترین راندمان در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون نظارت بازار شرکت فرابورس ایران خبر داد:

تغییر دامنه نوسان در ۱۱ نماد معاملاتی

ارسال نظر