بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت پتروشیمی توانسته رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های عملیاتی را در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۶۶۵۵۹

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر در ۹ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱/افزایش ۲۰ درصدی فروش با اولویت بازار داخل

بورس نیوز: بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت پتروشیمی توانسته رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های عملیاتی را در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت برساند.

پتروشیمی امیرکبیر بر اساس سیاست حمایت از تولید، تامین نیاز بازار داخلی انواع پلی اتیلن را با اولویت بالا در دستور کار قرار داده و بر همین اساس در فروش داخلی از منظر تناژی رشد ۲۰ درصدی و از منظر مبلغی از رشد ۳۸ درصدی برخوردار بوده است.
همچنین در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ و با احتساب افزایش ۳۷۲ درصدی نرخ یوتیلیتی و تعدیلات مربوط به آن، سود ۹.۰۳۷ ریالی به ازای هر سهم محقق شده بود که در سال جاری با ۷ درصد افزایش به ۹.۶۸۷ ریال درسال رسید.
پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع‌ترین گرید‌های پلی اتیلن، همواره توسعه محوری و ارتقا سطح رضایت مندی ذی نفعان را در نظر دارد. این شرکت در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استان خوزستان واقع شده و ۵۲ درصد از سهام آن در اختیار هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول
"شکبیر" در آبان ماه شاهد افزایش تولید و فروش بود؛

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول "شکبیر"

ارسال نظر