بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی اراک در جهت توسعه ساخت داخل
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و رضا سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه در محل ساختمان فروش ذوب آهن با هدف توسعه تعامل و همکاری این دو مجتمع عظیم صنعتی کشور، دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : ۲۶۷۱۵۶

همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی اراک در جهت توسعه ساخت داخل

به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و رضا سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه در محل ساختمان فروش ذوب آهن با هدف توسعه تعامل و همکاری این دو مجتمع عظیم صنعتی کشور، دیدار و گفتگو کردند.

کوهی دراین خصوص افزود: ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی اراک دو مجتمع توانمند در امر ساخت قطعات و تجهیزات هستند که توسعه همکاری آن‌ها برکات بسیاری برای صنعت کشور دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: درراستای منویات مقام معظم رهبری، در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، برای همکاری مشترک با شرکت ماشین سازی اراک توافق لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک در خصوص انعقاد قرارداد و برنامه‌های اجرایی تصمیم گیری می‌شود، افزود: این همکاری در خصوص توسعه ساخت داخل، قطعه سازی برای صنعت کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی و دیگر همکاری‌هایی است که می‌تواند موجب افزایش ظرفیت ساخت و هم افزایی گردد.

مدیرعامل ماشین سازی اراک نیز گفت: این دو مجموعه بزرگ با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، قادر خواهند بود با همکاری و هم افزایی، در جهت ساخت تجهیزات صنعتی مورد نیاز حوزه‌های مختلف کشور، دستاورد‌های بزرگی حاصل کنند.

وی افزود: ماشین سازی اراک و ذوب آهن اصفهان همچنین می‌توانند به صورت مشترک در بازار‌های صادراتی کشور‌های همسایه و منطقه حضور فعال داشته باشند که در این راستا باید روش‌ها و راهکار‌های مشترک را بررسی و تعریف کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر