بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
ایران خودرو اعلام کرد؛

خط تولید پژو ۲۰۶ در آستانه توقف

در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۷۲۰۰

خط تولید پژو ۲۰۶ در آستانه توقف

به گزارش بورس نیوز، باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و در راستای عمل به فرامین هشت ماده‌ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن‌ها با خودرو‌های به روز و جدید در دستور کار این خودروساز قرار دارد تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

بر همین اساس، در سال جاری دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج شد و این بار محصول پژو ۲۰۶ در آستانه توقف تولید قرار دارد.

به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
۲۰۷ایرانی در اصل همون ۲۰۶ هست ایران خودرو تنها با تعویض چراغ جلو و عقب و فروش همان پلت فرم قبلی تنها میخواد هر خودرو را حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون فرو کنه. ببخشید فروش کنه اصلا بفروشتش