بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
در بازار رمزارزها؛

ورق معاملات بیت کوین برگشت

ورق معاملات بیت کوین برگشت
بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار پس از منفی شدن، طی معاملات نیویورک با جهش ۳.۲ درصدی به ۲۲هزار و ۳۲۳ دلار رسید.
کد خبر : ۲۶۷۳۰۷

ورق معاملات بیت کوین برگشت

به گزارش بورس نیوز، بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار پس از منفی شدن، طی معاملات نیویورک با جهش ۳.۲ درصدی به ۲۲هزار و ۳۲۳ دلار رسید. از زمانی که هفته گذشته مجموعه‌ای از اقدامات نظارتی رونمایی شد، بیت‌کوین بیشتر زیر این سطح معامله می‌شد. بایننس کوین نیز حدود ۳.۵ درصد در حالی که اتر ۴.۹ درصد افزایش یافت.

شاون کروز، استراتژیست ارشد معاملات در شرکت خدمات مالی تی‌دی امریترید (TD Ameritrade) گفت: «برای من جالب است که وقتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به سرکوب بسیاری از این مشاغل ادامه می‌دهد، شاهد افزایش ارز دیجیتال هستید. من کاملا مطمئن نیستم که انتظار داشته باشم این وضعیت پایدار باقی بماند.»

اکثر ارز‌های رمزپایه روز دوشنبه سقوط کردند و توکن بومی صرافی بایننس بیشترین کاهش را از زمان ورشکستگی بازار در ماه نوامبر داشته است.

بیت‌کوین بیشتر سال گذشته را با سهام، به ویژه سهام شرکت‌های فناوری همراه بود. زمانی که فدرال رزرو کمپین افزایش نرخ‌ها و کاهش نقدینگی را برای مهار سریع‌ترین تورم در دهه‌های اخیر آغاز کرد، همه آن‌ها ضربه خوردند.

این ارتباط زمانی قطع شد که صرافی اف تی ایکس سقوط کرد و موجب سقوز ارز‌های دیجیتال نیز شد و در سال جدید بازگشتند

اس اند پی ۵۰۰ در سال ۲۰۲۳ حدود هشت درصد افزایش یافته است، در حالی که نزدک ۱۰۰ به میزان ۱۵درصد پیشرفت کرده است. بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ پس از افت ۶۴ درصدی در سال گذشته، ۳۴ درصد رشد کرده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۰۶ درصد بیشتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر