بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تولید ۳۱۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه‌های حرارتی
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: نیروگاه‌های حرارتی از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌اند با تولید ۳۱۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی، نقش مهمی در تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور داشته باشند.
کد خبر : ۲۶۷۴۸۱

تولید ۳۱۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه‌های حرارتی

به گزارش بورس نیوز، ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اجرای فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه به منظور تامین برق پایدار پیک تابستان سال آینده حدود ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۲ هزار مگاوات از این برنامه آغاز شده، ادامه داد: تاکنون ۴۴ هزار مگاوات از برنامه شروع شده در این بخش به پایان رسیده و امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه بتوانیم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده تمامی واحد‌های نیروگاهی را برای تامین برق پایدار روز‌های اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۱ درصد ظرفیت نیروگاهی کشور در اختیار واحد‌های تولید برق حرارتی است، گفت: این نیروگاه‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌اند با تولید ۳۱۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی، نقش مهمی در تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور داشته باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر