بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
از سایت رضیم دانلود کنید؛

اپلیکیشن آموزش آشپزی رضیم

اپلیکیشن آموزش آشپزی رضیم
فراگیری آشپزی، هنر بی نظیر پخت و پز و لذت آموختن شیوه پختن طعام‌های متعدد و خوش طعم، امروزه به مهارتی باارزش برای کسب درآمد در هر نقطه از جهان هم تبدیل گشته و طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.
کد خبر : ۲۶۷۵۷۸

برنامک آموزش آشپزی رضیم

اپلیکیشن آموزش آشپزی رضیم

فراگیری آشپزی، هنر بی نظیر پخت و پز و لذت آموختن شیوه پختن طعام‌های متعدد و خوش طعم، امروزه به مهارتی باارزش برای کسب درآمد در هر نقطه از جهان هم تبدیل گشته و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

در سال‌های پیش انتظار اکثر مردم از آشپزی حرفه‌ای غذا‌ها به شدت بالا رفته و ویژگی‌های بسیاری از گوناگونی و ظاهر زیبا تا سالم بودن و فراهم شدن نیاز‌های بنیادی بدن را در بر گرفته است.

وب سایت رضیم منبع مطالب آموزشی روند پخت انواع و اقسام طعام‌های ایرانی و فرنگی بوده که آموزش‌های مختلف و کاملی را در دستور کار خویش جا داده و به منبعی ارزشمند به منظور علاقه‌مندان به این هنر تبدیل گشته است.
در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا حین آشنایی با این مجموعه جذاب، با هم درخصوص دسته بندی‌های گوناگون پخت‌وپز در این مجموعه کامل‌تر صحبت کنیم.

آموزش آشپزی: از هنر تا حرفه!


برنامک آموزش آشپزی رضیم

طبخ طعام و تنوع دادن به آن، حس مطلوب آمیختن ماده‌های غذایی و عمل آوردن آن‌ها و تمام آنچه از تلفیق عطر و مزه طعام‌ها در طول ساعات لذت بخش آشپزی تجربه می‌کنیم به طرز باورنکردنی بر حس‌های پنجگانه ما اثر می‌گذارد. از نگریستن رنگ عالی غذا تا شنیدن صدای برشته گشتن آن و از رایحه و بوی خوش بی نظیر سبزیجات و ادویه‌ها هنگام آشپزی تا لمس بافت هر ماده غذایی و در نهایت مزه کردن طعم‌های فوق العاده‌ای که خود در شکل گیری آن‌ها سهم داشته ایم، همه چیز در شیوه یک پخت‌وپز موفق دست به هم می‌دهد تا یک اثر هنری به عنوان غذا به وجود بیاید!

این روز‌ها صحبت از پخت‌وپز به سبک‌های گوناگون، آشپزی ملت‌ها و آشنایی با خوراک‌های ایرانی و فرنگی به قسمت جذابی از مهمانی‌ها و حتی گپ و گفت‌های فضای مجازی تبدیل گشته است. همین مبحث مثل قدر این آموزش‌ها و صورت آن‌ها را در زندگی اشخاص ارائه می‌دهد.

در کنار این موارد، مطلب آموزشی پخت‌وپز در زندگی ماشینی و پرمشغله‌ای که خیلی از مردم مجال لازم به منظور انجام آن ندارند یک پروسه موفق به شمار می‌آید. فرصتی ویژه به منظور کسب درآمد که در سال‌های پسین با رشد بی سابقه‌ای مواجه بوده است.

حس پسندیده پخت وپز و لذت از رایحه و مزه و ویژگی‌های طعام‌ها، بسیاری را به آموختن شیوه‌های کلاسیک و نو پخت‌وپز مشتاق کرده است. منتها غالباً مجال لازم به منظور حضور در کلاس و اختصاص وقت به منظور این کار را نداریم.

بعضی از ما هم تا حدی به این فن آشنا هستیم و خیلی از مایلیم روش‌های نوین و متنوعی را آزمایش و به آموخته‌های خویش افزون کنیم.

با بکارگیری از فضای اینترنت و سایت‌های معتبر به منظور این عمل روشی پذیرفته شده می‌باشد که ضمن صرفه جویی در تایم، از هزینه‌های این کار هم به طرز چشمگیری کم می‌سازد.

رضیم: بهشت عاشقان آشپزی!

وب سایت رضیم مجموعه آموزش پخت‌وپز کاملی می‌باشد که در آن گروه‌های متنوع غذایی در نظر گرفته شده و ارکان اصلی آشپزی و عمل آوردن حرفه‌ای انواع طعام وجود دارد. افزون بر گوناگونی بالای موجود در این مجموعه، دسته بندی آن‌ها و امکان بازگشت به هر دسته به منظور پیدا نمودن غذای مد نظر از دیگر مواردی می‌باشد که در وب سایت رضیم از آن بهره مند می‌شویم.

به این ترتیب با فهرست کاملی از اشکال غذای ایرانی مثل خورش‌ها، پلو‌ها، کوکو، کتلت و شامی، انواع کباب و شماری دیگر از گروه‌های غذایی روبرو هستیم که زمینه را به منظور یک پخت‌وپز موفق و لذت بخش مهیا می‌سازد.

افزون بر این موارد، رسپی‌های متنوع و زیادی به منظور فراهم نمودن هر گونه طعام هم در این فهرست طویل گنجانده شده که گوناگونی بیشتری به پخت‌وپز ما می‌دهد. این دستور‌ها و شیوه‌های آشپزی با بکارگیری از تجربیات آشپز‌های حرفه‌ای از تمام کشور جمع آوری گشته و ذائقه غذایی استان‌ها و ولایت‌های متفاوت در آن مد نظر قرار گرفته است.

به این حالت می‌توان رضیم را بهشت پخت‌وپز و جایی به منظور سلیقه‌های متنوع غذایی دانست که در آن پیدا نمودن دستور آشپزی و نکات پخت‌وپز در مورد هر طعام و هر گونه از خوراک‌ها و روش‌های طبخ تنها با چند کلیک آسان امکان پذیر است.


لینک دانلود 


از آشپزی ملل در رضیم چه خبر؟

مطلب آموزشی پخت‌وپز در رضیم به خوراکی‌های وطنی محدود نشده و در این وب سایت با فهرست طولانی بسیار بالایی از طعام‌های ملت‌ها مربوط به ۵ قاره جهان مواجه هستیم! آشنایی با غذای ملت‌ها فرصتی گوناگون به منظور ما مهیا می‌سازد تا پا را از حد پخت‌وپز ایرانی فراتر گذاشته و سری هم به مطبخ‌های دیگر سرزمین‌ها بزنیم و از مزه و خاصیت گوناگون طعام‌های دیگر کشور‌ها هم لذت ببریم.

از آشپزخانه سرزمین‌های مجاور و شیوه طبخ خوراکی‌های خوش طعم و گوناگون و شیرینی‌ها و دسر‌های عالی سرزمین ترکیه و فهرست کاملی از طعام‌های ترکی و یونانی تا آشپزی مختلف و مخصوص کشور‌های عربی مشابه عراق و لبنان و بوی‌خوش بی نظیر ادویه‌های هندی و پاکستانی در خورش‌ها و انوع پلو‌های تند و خوشمزه مکزیکی و خیلی مورد‌های دیگر را می‌توانیم با پخت‌وپز ملت‌ها در این مجموعه بررسی کنیم.

افزون بر این دستور‌ها، در رضیم با نکات و فن‌هایی به منظور بهتر به عمل رساندن خوردنی‌ها مواجه هستیم که حس و برداشت ما را در پخت‌وپز به کلی منقلب نموده و حال و هوای تازه‌ای به پخت‌وپز ما می‌دهد.

در امتداد سری به گروه‌های متنوع آموزشی در وب سایت رضیم می‌زنیم و شما را با دنیای رنگارنگ، خوشمزه و خیلی جذاب مطلب آموزشی پخت‌وپز و لیست‌های متعدد حاضر در این مجموعه آشنا می‌کنیم.
با ما همراه بمانید.

تنوع گروه‌های غذایی را در رضیم تجربه کنید!

درصورتی‌که مایلید مطلب آموزشی پخت‌وپز را به شکل اصولی و بر مبنا گوناگونی موجود در گروه‌های متنوع و لیست‌های منظم دنبال نمایید، وب سایت رضیم نشانی خوب وکاملی برای شما خواهد بود.

در این مجموعه شما قادر خواهید بود گروه‌های مطلب آموزشی را بنابر احتیاج و سلیقه خویش به صورت جداسازی شده گلچین نموده و مطلب آموزشی پخت‌وپز مرتبط به هر دسته را به طور جداگانه یا در کنار دیگر گروه‌ها دریافت نمائید.

تمام آموزش‌ها خیلی جامع و با ذکر نکات و ریزه کاری‌ها عرضه گشته تا کاربران بتوانند با اطلاع درست و جامع به موارد ضروری و شناخت مواد و روش‌های طبخ عالی‌ترین نتیجه را از آموزش‌ها برداشت کنند.

افزون بر مطلب حاضر آموزشی به منظور هر طعام، ویدیو کاملی از آموزش پخت‌وپز مد نظر هم به این آموزش‌ها علاوه گشته که مطلب را به بهینه‌ترین فرم به کاربران منتقل می‌سازد. از مواد اولیه ضروری و مقدار استفاده آن‌ها تا روش و زمان آشپزی و نکات و فوت‌های پخت‌وپز در این ویدیو‌ها که به وسیله اساتید پخت‌وپز در ایران و هر نقطه از جهان ضبط شده گنجانده گشته تا کاربران حین اعمال این رسپی‌ها با هیچگونه مشکلی برخورد نکنند.

دریافت مطلب آموزش پخت‌وپز حاوی ماده‌ها و ابزار‌های ضروری، شیوه فراهم نمودن و مدت زمان طبخ در کنار بازدید همزمان ویدیو‌های یادگیری به منظور این کار، راه این آموزش‌ها را خیلی روشن و مشخص، ساده و لذت بخش نموده است.

آشنایی با ۸ گروه اصلی غذا‌ها در آموزش آشپزی

وب سایت رضیم به منظور دسترسی آسان و فوری هنرجویان پخت‌وپز، اقدام به دسته بندی گروه‌های غذایی نموده و مجموعه آموزش‌های خود را در ۸ دسته ذیل عرضه کرده است‌:

آموزش فهرست انواع پلو‌ها و چلو‌ها‌: این گروه دربردارنده انواع پلو‌ها و چلو‌های ایرانی و خارجی می‌باشد. گوناگونی زیاد و باورنکردنی این دسته با در بر گرفتن روش‌های متنوع (بیش از ۵ دستور آشپزی برای هر مورد) مجموعه شگفت انگیز و جذابی از این مجموعه طعام‌ها را به علاقه‌مندان معرفی می‌سازد. گوناگونی پلو‌های ترکیبی با گوشت قرمز و سفید، مرغ و ماکیان و ماهی، انوع پلو‌های ترکیبی با سبزی، حبوبات و دیگر ماده‌ها غذایی افزون بر پلو‌های اصیل ایرانی و مرتبط به استان‌های متعدد، گوناگونی نمونه‌های غذای ملت‌ها را هم شامل می‌شود.

فهرست انواع خورشت‌ها: در این قسمت با گوناگونی کم نظیر انواع خورشت‌های ایرانی و فرنگی مواجه هستیم که علاقه‌مند به طعام و مشتاق تدریس پخت‌وپز را جلب می‌نماید. انواع خورش‌های اصیل ایرانی از فسنجان تا قیمه و قورمه سبزی، خورش‌های بومی هر استان و همچنین آموزش اشکال خورش خارجی در این مجموعه گنجانده شده می‌باشد. در این فهرست هم ذکر ادویه‌ها و چاشنی‌های مصرفی و آموزش نکات بااهمیت به منظور خوش طعم، جا افتادن و رنگ و لعاب دار نمودن انواع خورش‌ها گنجانده شده است.

فهرست انواع شامی، کوکو، کتلت : این مجموعه همچنین محتوی مورد‌های خیلی خوشمزه و حرفه‌ای این غذا‌ها در تنوع ایرانی و خارجی می‌باشد که شوق به پخت‌وپز را در شما زنده می‌سازد و فهرست کاملی از آموزش پخت‌وپز مربوط به شیوه آماده نمودن انواع شامی، کوکو و کتلت را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گوناگونی نمونه‌های ایرانی و خارجی و توضیح نکات آموزشی به منظور زیبا و خوش طعم گشتن این خوردنی‌ها و صرفه جویی در صرف روغن از نکات جذاب این فهرست آموزشی است.

فهرست انواع کباب‌ها : این قسمت با توجه به تمایل مخصوص ما ایرانی‌ها به کباب طرفداران فراوانی داراست. پیشنهاد می‌کنیم فهرست این دسته را به دقت مورد توجه قرار داده و از آموزش‌های جامع و جذاب آن بهره‌مند شوید.

فهرست ساندویچ و برگر: خوراک‌های خشک و ساندویچ‌ها در کنار انواع برگر این روز‌ها طرفداران بسیاری دارند. آموزش پخت‌وپز در این قسمت به ویژه در قسمت بین الملل و خارجی می‌تواند دست شما را در پخت وپز ساده و سریع باز نموده و زمینه مناسبی به منظور راه اندازی کسب و کار درآمدزا هم باشد.

فهرست پیتزا: حتما باید پذیرفت که پیتزا این روز‌ها به غذایی محبوب برای خیلی از مردم بدل شده است. یادگیری طبخ اقسام و مهارت در آن بسیار سریع شما را به پخت‌وپز مطلوب تبدیل می‌نماید.

در وب سایت رضیم قادر خواهید بود با دستور پخت دقیق اشکال پیتزا ایرانی و خارجی، گوشت، مرغ و گیاهی، پیتزا کالزونه و لقمه‌ای و دیگر نمونه‌ها آشنا شده و از آن‌ها به منظور یک پخت‌وپز موفق بکارگیری نمائید.

فهرست اشکال سالاد: سالاد‌ها همراهان خوشمزه و اشتهاآور سفره‌های ایرانی و خارجی را نباید دست‌کم گرفت. از جهتی سالاد‌های رژیمی نقش با اهمیتی در تندرستی و نظم‌دهی برنامه غذایی دارند و از این زاویه مورد توجه زیادی از آشپز‌های حرفه‌ای هم هستند.

در وب سایت تدریس پخت‌وپز رضیم با فهرست کاملی از این طعام‌های ویژه و خوشمزه مواجه خواهید بود.

 فهرست اقسام کیک: قسمت اموزش کیک در رضیم را الزاماً باید به درستی ماخذ عظیمی از آموزش‌های جذاب کیک دانست که این وب سایت را از نظر عرضه یک منوی جامع طعام و دسر تکمیل می‌سازد. ترجیح می‌دهیم در این درباره بیشتر از این با توضیح‌ها خود زمان شما را نگیریم و پیشنهاد می‌کنیم فهرست انواع کیک را در این وب سایت از دست ندهید!

سخن آخر

برنامک آموزش آشپزی رضیم
چنانچه شیفته پخت غذا می‌باشید و دوست دارید سفره‌ای پر از خوردنی‌های خوش طعم و مقوی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم سری به آشپزخانه اینترنتی رضیم بزنید. جایی که برای هر نوع ذائقه و سلیقه غذایی آمادگی ضروری دیده شده است. آموزش پخت‌وپز در این گروه چه برای آن‌ها که تجربه طویل در این عرصه دارند و چه جدیدالورود و حتی افرادی که از ورود به آشپزخانه وحشت دارند و هنوز مزه شیرین اعتماد به نفس و مهارت در پخت‌وپز را نچشیده اند، بی شک تجربه‌ای متمایز و زیبا خواهد بود. پیشنهاد پایانی ما برای کاربران این مجموعه، بکارگیری از امکانات جستجوی پیشرفته به منظور پیدا نمودن روش آماده نمودن انواع طعام‌های ایرانی و خارجی و بهره مندی از گوناگونی موجود در لیست‌های هشتگانه وب سایت رضیم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر