بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
معامله ۴۶۱ میلیون واحد صندوق کالایی در بورس کالا
بررسی معاملات بازار مالی بورس کالا نشان می‌دهد که در هفته نخست اسفندماه جاری، ۴۶۱ میلیون واحد صندوق‌های سرمایه گذاری کالایی به ارزش بیش از ۲.۵ همت مورد معامله قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۶۷۷۵۵

معامله ۴۶۱ میلیون واحد صندوق کالایی در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، بررسی معاملات بازار مالی بورس کالا نشان می‌دهد که در هفته نخست اسفندماه جاری، ۴۶۱ میلیون واحد صندوق‌های سرمایه گذاری کالایی به ارزش بیش از ۲.۵ همت مورد معامله قرار گرفته است.

در هفته‌ای که گذشت در ۹ صندوق فعال در حوزه طلا و ۲ صندوق فعال در حوزه زعفران در مجموع ۴۶۱ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۴۶۱ واحد صندوق به ارزش ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان معامله شد که سهم صندوق‌های طلا ۳۶۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۲۴ واحد به ارزش ۲.۴ همت و سهم صندوق‌های زعفران ۹۶ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۲۳۷ واحد به ارزش نزدیک به ۱۵۸ میلیارد تومان بود.

از میان صندوق‌های سرمایه گذاری با پشتوانه طلا، بهترین عملکرد مربوط به صندوق سرمایه گذاری پشتوانه سکه طلا کهربا با معامله ۶۹ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۸۸۱ واحد به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان بود.

از میان صندوق سرمایه گذاری در حوزه زعفران نیز بیشترین سهم متعلق به صندوق سرمایه گذاری طلای سرخ نوویرا با معامله ۷۴ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۳۹ واحد صندوق به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان بود.

یادآوری می‌شود، از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۵ اسفند بیش از ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون واحد به ارزش ۲۵.۷۷ همت در صندوق‌های سرمایه گذاری معامله شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر