بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو‌های وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو‌های وارداتی با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.
کد خبر : ۲۶۷۷۹۷

امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو‌های وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد

به گزارش بورس نیوز، از این پس دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح فروش خودرو‌های وارداتی نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند تا امکان مسدودسازی و برداشت وجه مورد نیاز توسط «سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» فراهم شود. بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید)، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین و ثبت شماره حساب و شماره شبای خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی به نشانی saleauto.ir فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است که امکان وکالتی کردن حسابی که پیش‌تر به نفع سایر ذی‌نفعان، وکالتی شده است، به نفع سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز وجود دارد.

رئیس تحقیقات، ارزیابی و توسعه شایستگی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به دیگر مزایای آموزش از طریق مشاهده و تحلیل فیلم، خاطرنشان کرد: فیلم‌ها احساسات متنوعی را که ورای تجربیات زندگی ماست در ما برمی‌انگیزند. آن‌ها به ما اجازه می‌دهند موقعیت‌های مختلفی را که در خلال فیلم جاری است، تجربه کنیم. همچنین به‌صورت تئوری و شفاهی در معرض بنیان‌های دانشی موقعیت‌های مذکور قرار نمی‌گیریم، بلکه آن‌ها را به‌صورت عینی با مشاهده زبان بدن بازیگر در فیلم مشاهده می‌کنیم. ازاین‌رو، فیلم‌ها به‌نوعی یک روش یادگیری عالی برای توسعه مجموعه‌ای متنوع از مهارت‌ها هستند. برای توسعه یا افزایش ظرفیت‌های شناختی کارکنان، آن‌ها باید در معرض موقعیت‌هایی قرار گیرند که به آن‌ها اجازه می‌دهد جنبه‌های منطقی و عاطفی مغز خود را گسترش دهند.

وی در همین زمینه ادامه داد: روایات فیلم‌ها، قابلیت‌های استدلال منطقی و احساسی را ایجاد می‌کنند و بر جنبه‌های ریسک‌پذیری، حل مسئله، تصمیم‌گیری، حفظ روابط و بسیاری موارد دیگر تأثیر می‌گذارند. به این ترتیب هر فیلم چند شایستگی و موضوع توسعه‌ای مدنظر مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی را پوشش می‌دهد. در نتیجه کاری که در شیوه‌های کلاسیک آموزش در چندین جلسه انجام می‌شود، با نمایش فیلم در یک جلسه رخ می‌دهد. از سوی دیگر بحث و گفت‌وگویی که هنگام تماشای فیلم میان شرکت‌کنندگان شکل می‌گیرد، به تثبیت آموخته‌ها در ذهن آن‌ها کمک خواهد کرد.

واصل‌علی در پایان عنوان کرد: در سال‌های گذشته نیز چندین جلسه تحلیل فیلم برگزار می‌شد، اما با شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها مانند سایر برنامه‌های آموزشی حضوری متوقف شدند. اکنون با بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، خوشبختانه این جلسات با شیوه اجرایی جدید، ازجمله نمایش فیلم بر روی پرده سینما، از سر گرفته شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر