بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
ثبت نام ۳۰۰ هزار سهامدار در سجام
در بهمن ماه سال جاری ۳۰۰ هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت‌نام کردند که تعداد ۴۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۷۲ ثبت نام در سامانه سجام توسط سمات انجام شده است.
کد خبر : ۲۶۷۸۰۶

ثبت نام ۳۰۰ هزار سهامدار در سجام

به گزارش بورس نیوز، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص بهمن ماه امسال، تعداد ۳۰۰ هزار ثبت نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» توسط سمات صورت گرفته و تعداد احراز هویت نیز با عبور از ۲۷۰ هزار سهامدار در این ماه، به ۲۷۲ هزار و ۹۳۶ مورد رسیده است.

لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده، در دی ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۵۸۵ هزار و ۱۲۹ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۴۲۶ هزار و ۱۴۷ مورد بوده است.

افزون بر این اطلاعات ۱۱ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ حاکی از آن است که تا پایان بهمن ماه، ۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۲۵۷ ثبت نام و ۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۵۰۹ احراز هویت از سوی سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان "سجام" صورت گرفته است.

در بهمن ماه سال جاری ۳۰۰ هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت‌نام کردند که بدین صورت از ابتدا تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۷۲ ثبت نام در سامانه سجام توسط سمات انجام شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر