بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
برگزاری نشست تخصصی استارتاپ ویکند در شهرستان خواف
نخستین رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی شهرستان خواف با حمایت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۶۷۸۳۸

برگزاری نشست تخصصی استارتاپ ویکند در شهرستان خواف

به گزارش بورس نیوز، یوسف یوسفی اعلام کرد: نخستین رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی با تمرکز بر حوزه‌های، فناوری اطلاعات، گردشگری و معدن با حضور کارشناسان و علاقمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش به مدت سه روز از (سوم الی پنجم اسفندماه ۱۴۰۱) در سالن شهید مدرس شهرستان خواف برگزار خواهد شد و در راستای آموزش فرایند تبدیل ایده به محصول و کارآفرینی است.

مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی افزود: منطقه معدنی سنگان با عنوان عسلویه معدنی شرق کشور شناخته می‌شود و برگزاری چنین رویداد‌هایی با ایجاد بستر مناسب، علاوه بر تقویت رویکرد‌های نوآورانه در صنایع معدنی شهرستان خواف، نگاه ویژه‌ای به گسترش فناوری اطلاعات در حوزه‌های مرتبط با صنایع معدنی نیز خواهد داشت.

یوسفی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم، افزود: ایجاد فضای هم افزایی و شکل گیری کارگروه در بین نخبگان، استفاده از ظرفیت‌های جوانان و استعداد‌های خلاق در حل معضلات حوزه‌های معادن و کسب تجارب و برخورداری از توانمندی‌های افراد حاضر در این همایش، از اهداف برگزای این نشست علمی است.

گفتنی است این استارت آپ با حمایت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در راستای عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی و با هدف کمک به اشتغال در سطح شهرستان برگزار و تیم اجرایی و داوری این رویداد از کارکنان، اساتید و خبرگان ict پردیس معدنی پارک علم و فناوری خراسان می‌باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر