بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
در بهمن‌ماه سال جاری؛

افزایش ۲۹ درصدی درآمد بیمه ملت

افزایش ۲۹ درصدی درآمد بیمه ملت
شرکت بیمه ملت در بهمن‌ماه به درآمد ۲۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۷۹۰۰

افزایش ۲۹ درصدی درآمد بیمه ملت

بورس نیوز:

شرکت بیمه ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد ۲۸۴ میلیاردتومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که "ملت" در پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲ هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان بود.

افزایش ۲۹ درصدی درآمد بیمه ملت

بیمه ملت از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۳ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در بهمن‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۲۵۰ میلیارد تومان دست‌یافت.

روند درآمدزایی "ملت"

بیمه ملت در یازدهمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۶۴ میلیارد تومان (۲۹ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در بهمن‌ماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، "ملت" در این دوره ۷ درصد افزایش را در پی داشت.

افزایش ۲۹ درصدی درآمد بیمه ملت

"ملت" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در بهمن‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۷۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۲۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "ملت" در این دوره در بخش «کشتی» با مبلغ ۴۹ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، "ملت" تا پایان بهمن‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۹۴۵ میلیاردتومانی برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر