بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
عرضه صکوک اجاره ۱۵۰ میلیارد تومانی
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) به مبلغ ۱،۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی می شود.
کد خبر : ۲۶۷۹۷۹

عرضه صکوک اجاره ۱۵۰ میلیارد تومانی

به گزارش بورس نیوز، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) به مبلغ ۱،۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ به مدت سه روز کاری در نماد صحافظ ۵۱۲ عرضه عمومی خواهد شد.

دارایی مبنای انتشار این اوراق ماشین آلات می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به این بانی واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره‌بهای ۱۸ درصد می‌باشد که این اجاره‌بها هر سه ماه یک‌بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌گردد. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی شهریور پنجم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک خاورمیانه است و متعهدین پذیره‌نویسی آن شرکت سرمایه‌گذاری کاریزما و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما می‌باشند. ضمناً، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی اکسیر سودا، بازارگردانی اوراق را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال منتشر می شود؛

عرضه عمومی صکوک مرابحه شرکت فولاد آتیه خاورمیانه

ارسال نظر