بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
دروغ پردازی‌ رسانه‌ای درخصوص ایران اتفاق جدید نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دروغ پردازی‌های رسانه‌ای درخصوص ایران جدید نیست؛ اما تشدید آن در ماه‌های اخیر دلایل مختلفی دارد.
کد خبر : ۲۶۸۰۲۱

دروغ پردازی‌ رسانه‌ای درخصوص ایران اتفاق جدید نیست

به گزارش بورس نیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتر نوشت: دروغ پردازی‌های رسانه‌ای درخصوص ایران جدید نیست؛ اما تشدید آن در ماه‌های اخیر دلایل مختلفی دارد.

وی ادامه داد: یک دلیل بسیار مهم اینکه رژیم آپارتاید اسرائیل مدتهاست درگیر نزاع سیاسی، آشوب، اردوکشی خیابانی و بحران داخلی است. البته کتمان حقایق، کمکی به نجات رژیم از سرنوشت محتوم فروپاشی نخواهدکرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از این هم در یک رشته توئیت در پی اظهارات «یائیر لاپید» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره فروپاشی این رژیم نوشت: درحالی که کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی پیوستن کشور‌های جدیدی به قطار سازش است، لاپید نخست وزیر سابق هشدار می‌دهد «اسرائیل تا ۶ ماه دیگر از درون متلاشی می‌شود».

وی با بیان اینکه رژیم غاصب و جنایتکار و البته در معرض فروپاشی، ارزش حمایت و سرمایه گذاری ندارد، خاطرنشان کرد: نه فقط اتلاف سرمایه مادی، بلکه موجب اتلاف اعتبار معنوی و تنزل جایگاه اخلاقی و انسانی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به عنوان متحد استراتژیک و بزرگ‌ترین حامی رژیم آپارتاید صهیونیستی، می‌تواند به حمایت‌های دائمی خود از رژیم و نیز فشار همه جانبه به برخی کشور‌ها برای عادی سازی روابط با آن ادامه دهد، اما قطعا تغییری در فروپاشی درونی و زوال محتوم رژیم بی ریشه اسرائیل رخ نخواهد داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر