بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
چهاردهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی؛

با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش

دومین جلسه کمیته اجرایی همایش IPF با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی مجری همایش و دست اندرکاران این رویداد مهم بین المللی در عرصه صنعت پتروشیمی برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۸۱۲۶

چهاردهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی IPF با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش برگزار می‌شود

 

بورس نیوز:

مدیر همایش بین‌المللی IPF گفت: این رویداد بزرگ با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگذار خواهد شد.

دومین جلسه کمیته اجرایی همایش IPF با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی مجری همایش و دست اندرکاران این رویداد مهم بین المللی در عرصه صنعت پتروشیمی برگزار شد.

حسن عباس زاده مدیر همایش بین المللی IPF با بیان این که در این همایش با حضور هلدینگ ها، شرکت‌ها، مدیران و تحلیلگران ایرانی و خارجی فعال در بخش‌های مختلف صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود گفت: بررسی دانش روز و نوآوری‌های صنعت پتروشیمی در ایران و جهان در IPF چهاردهم مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه‌های ترویج کسب و کار، نمایشگاه جانبی، ملاقات‌های جانبی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های چهاردهمین همایش بین‌المللی IPF است و تاکنون سخنرانی ۱۲ مهمان ایرانی و ۸ مهمان خارجی نهایی شده است.

مدیر همایش IPF اظهارکرد: رویکرد زنجیره ارزش در صنایع پتروشیمی ایران، معرفی قطب‌ها و پارک‌های پتروشیمی، طرح‌های توسعه‌ای و امکان سرمایه گذاری دراین طرح‌ها و استفاده از، فناوری‌های نوین و پیشرفته در صنایع پتروشیمی از دیگرمحور‌های این دوره از همایش IPF است.

عباس زاده افزود: فرایند جذب حامیان مالی همایش نیز در حال انجام است واین همایش پس از چند سال توقف برگزاری به دلیل شرایط کرونا، سبب خواهدت شد تا افزون بر بررسی دستاوردها، تبادل دانش و ارائه فناوری‌های نوین میان شرکت کنندگان و فعالان صنعت پتروشیمی به اشتراک گذاشته شود.

مدیر همایش IPF با بیان این که برخی سازمان‌های بین المللی مانند کارشتاسان دبیرخانه مجمع کشور‌های صادر کننده گاز (GECF) نیز برای شرکت در همایش علاقه مندی خود را ابرای شرکت در همایش اعلام کرده اند گفت: از حضور شرکت ها، کارشناسان و سایر فعالان که به نحوی با صنعت پتروشیمی در ارتباط هستند استقبال می‌کنیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین از برنامه ریزی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان، پژوهشگران و دانشجویان برتر به صورت حضوری و یا آن لاین در چهاردهمین همایش بین‌المللی IPF خبرداد و بیان کرد: نحوه حضور این بخش از شرکت کنندگان بزودی نهایی شده و اعلام خواهد شد.

عباس زاده با بیان این که این همایش با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگذار خواهد شد گفت: تکمیل زنجیره ارزش و توسعه متوازن از جمله مهمترین محور‌های این همایش خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
منتظر شاخص ۲ میلیون واحدی باشید
حمزه کریمی، کارشناس بازار سهام در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

منتظر شاخص ۲ میلیون واحدی باشید

ارسال نظر