بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین؛

شرکت صنایع "سیمان غرب" در سطح ملی و استانی خوش درخشید

شرکت صنایع
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، شرکت صنایع "سیمان غرب" در سطح ملی و استانی خوش درخشید.
کد خبر : ۲۶۸۱۸۸

شرکت صنایع

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع سیمان‌غرب با هدف توسعه‌ی فعالیت‌های تولیدی و در راستای راهبرد تولید با کیفیت محصولات و به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع سیمان‌های پرتلند؛ سیمان نوع یک، نوع ۲، نوع ۵ و کلینکر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و نخستین کارخانه تولید سیمان در منطقه غربی کشور با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، توانسته محصولاتی را با رعایت بالاترین استاندارد‌های کیفی تولید کرده و به گواه صاحب‌نظران این صنعت، رضایت مشتریان را کسب نماید.

این شرکت از بدو ورود "مسعود جلیلیان" به عنوان یکی از مدیران عامل توانمند و بومی در عرصه صنعت و تولید با کوله باری از تجربه توانست با برنامه‌ریزی‌ هدفمند موفقیت‌های چشمگیری برسد.

مشکلات متعدد این شرکت در دپارتمان فنی، تولید و آزمایشگاه، همچنین ازدست دادن مشتریان عمده و بتن سازان با توجه به عدم ثبات کیفیت محصولات، این مدیر شایسته را بر آن داشت که فعل "ما می‌توانیم" را سرلوحه فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داده و با برنامه ریزی و پشتکار خانواده بزرگ سیمان غرب این شرکت را احیا کند. به نحوی که امروز در سطح استانی و ملی سرآمد تمام شرکت‌های این عرصه بوده و افتخارات متعددی برای استان کرمانشاه به ارمغان آورد.

شرکت صنایع

شرکت صنایع سیمان غرب با وجود تحریم‌های ظالمانه توانست از تهدید‌ها را به فرصت‌ تبدیل کند و با استفاده از تمام پتانسل،همدلی، همراهی مدیران جهادی نهاد‌ها و سازمان‌های خارج از مجموعه دوشادوش خانواده بزرگ سیمان غرب مشکلات تولید را یک به یک از سر راه بردارد.

باتوجه به چالش‌های صنعت سیمان و وجود مشکلاتی در تامین انرژی در فصول سرد و گرم، بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیرعامل این شرکت، اقدامات بسیار ارزشمندی در مجموعه وزین سیمان غرب رقم خورد که منجر به سربلندیاین شرکت در سطح ملی شد.

همچنین؛ مدیر عامل شرکت سیمان غرب توانست به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه، لوح تقدیر و تندیس افتخار را از  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت نماید.

اهم این اقدامات عبارت است از:

وارد مدار شدن نیروگاه برق به ظرفیت کل "پنج مگاوات"

رفع مشکل خروجی کوره و بتن ریزی به منظور جلوگیری از توقف ماهانه

کنترل و عیب یابی استیج اول گیربکس اصلی آسیاب سیمان جدید

رفع ارتعاش چرخ دنده کوره

وارد مدار شدن سیستم هموژن سیلو‌های مواد خام

تخلیه کامل و تعویض ایر اسلاید‌های کف سیلوی شماره ۲ سیمان

آغاز برداشت مهندسی از معدن و شکل دهی معدن

بهبود وضعیت نظافت سایت و تلاش در راستای پیاده سازی ۵S و زیبا سازی محوطه

 لایه روبی مخازن مازوت

وارد مدار شدن سیستم گریس‌پاش چرخ دنده آسیاب سیمان قدیم

تعمیر جک‌های آسیاب سیمان قدیم

 ضخامت سنجی داکت‌های فرایندی از پیش گرمکن تا آسیاب مواد خام

داربست و ضخامت سنجی برج خنک کن جدید

تعمیر کامل گرمخانه و سیستم انتقال مازوت

ورق کشی و نشتی‌گیری سیکلون دو قلو پیش گرمکن قدیم می‌باشد

به دنبال برنامه‌های منظم مدیرعامل این شرکت و پشتیبانی مدیریت کارخانه و تیم توانمند در واحد‌های مختلف کارخانه، شرایط کنترل کیفیت از مبادی ورودی تا تحویل محصولات و خدمات پس از فروش نیز به طور مداوم و موثر اعمال شد.

با اقدامات ارزشمند کارکنان این صنعت، کیفیت محصولات به بالاترین درجه استاندارد ملی و بین المللی رسید و کیفیت رونق تولید و فروش باثبات رقم خورد به گونه‌ای که سیمان غرب همچون بیستون با صلابت و استوار به صورت شبانه‌روزی در خدمت اقتصاد، تولید و آبادانی این مرز و بوم فعالیت می کند.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام" سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین " است این شرکت با کسب افتخارات متعدد پس از کسب عنوان "کار‌آفرین برتر" استان در همایش کارآفرینان برتر و نمونه استان، لوح تقدیر و تندیس عنوان "پیشرو و برتر" در بین ۳۶ شرکت برتر کشور را در "جشنواره بهره‌وری معادن و صنایع کشور" در پانزدهم اسفند ماه سال جاری، همچنین لوح تقدیر و تندیس درخشان کارفرمای برتر کشور سازمان تامین اجتماعی را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت و به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه افتخاری دیگر در کارنامه خود به ثبت رساند. این مهم محقق نمی شد؛ مگر با توکل بر خداوند متعال، توان و پشتکار خانواده بزرگ سیمان غرب.

شایسته است از تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات بی‌شائبه کارگران ارزشمند، مدیران و مسئولان لایق و توانمند سپاسگزاری نماییم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر