بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
ماشین‌حساب‌ های اختیارمعامله در TSETMC فعال می شود
مدیر عملیات بازار ابزار‌های نوین مالی بورس تهران گفت: در راستای توسعه بازار ابزار‌های مشتقه، ماشین حساب‌های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد سایت TSETMC پیاده‌سازی شده و از امروز مورخ ۲۳ اسفندماه، در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۲۶۸۳۰۹

ماشین‌حساب‌ های اختیارمعامله در TSETMC فعال می شود

به گزارش بورس نیوز، وحید مطهری‌نیا، مدیر عملیات بازار ابزار‌های نوین مالی بورس تهران از انجام اصلاحاتی در سایت TSETMC اعلام و اظهار کرد: در راستای توسعه بازار ابزار‌های مشتقه، ماشین حساب‌های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد سایت TSETMC پیاده‌سازی شده و از روز جاری در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مدیریت همواره در تلاش است اقدامات توسعه‌ای با هدف رشد بازار مشتقه را به انجام رسانده و بستر و امکانات لازم را جهت ایجاد فضای مناسب سرمایه‌گذاری در این بازار فراهم کند.

مدیرعملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران بیان کرد: طراحی و پیاده‌سازی ماشین‌حساب‌های بازار اختیارمعامله در سایت TSETMC نیز یکی دیگر از اقداماتی است که با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی و ایجاد دیده‌بان مختص بازار اختیارمعامله در سایت TSETMC که دارای فیلد‌های تخصصی این بازار همچون موقعیت‌های باز و اندازه قرارداد و سایر موارد مربوطه است، در دستور کار این مدیریت بوده که در سال آینده با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران پیاده‌سازی خواهد شد.

مطهری نیا گفت: بدین ترتیب، امکان فیلترنویسی و دریافت و پردازش اطلاعات کامل بازار اختیارمعامله توسط معامله‌گران و فعالان این بازار میسر خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مراسم رونمایی از گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی مطرح شد؛

تلاش برای ایجاد بازاری شفاف در حوزه معاملات نفت خام

ارسال نظر