بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
داتین پس از
ما در صف عرضه پس از PSP، شرکت داتین را روانه بازار سرمایه خواهیم کرد و بعدازاین دو شرکت به فراخور آمادگی که شرکت‌های زیر مجموعه ما دارند، به بازار سرمایه عرضه خواهند شد.
کد خبر : ۲۶۸۳۵۶

داتین پس از

در حاشیة جلسة معارفة شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، مدیرعامل هلدینگ فناپ و عضو هیئت‌مدیره "پی‌پاد" به سؤالات خبرنگار بورس نیوز پاسخ داد.

شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ برنامه‌های شرکت را این چنین تشریح کرد: هلدینگ فناپ، بعد از اینکه حداقل چهار شرکت از شرکت‌های زیر مجموعه به بازار عرضه شدند؛ راهی بازار سرمایه خواهد شد. واقعیت این است که شرایط بازار در یک سال گذشته چندان مناسب عرضه نبود وگرنه تصور ما این بود که مجموعه پرداخت الکترونیک پاسارگاد خیلی زودتر از این‌ها عرضه بشود.

ما در صف عرضه پس از PSP، شرکت داتین را روانه بازار سرمایه خواهیم کرد و بعدازاین دو شرکت به فراخور آمادگی که شرکت‌های زیر مجموعه ما دارند، به بازار سرمایه عرضه خواهند شد.

جوانمردی رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در پاسخ به این سؤال که بانک پاسارگاد تا کنون چه حمایت‌هایی از هلدینگ فناپ داشته است؛ توضیح داد: من باور دارم و بار‌ها عرض کردم که جدی‌ترین حمایت بانک پاسارگاد، حمایت مدیریتی بوده است؛ یعنی آنچه که امروزه در مجموعه فناپ و شرکت‌های زیر مجموعه رخ‌داده است، حاصل یک دوراندیشی و یک بلندنظری در مدیران گروه مالی پاسارگاد بوده است که این مهم را فقط آرزو نکرده‌اند؛ بلکه گام‌به‌گام عملی شده و همچنین از جوان‌ها حمایت کردند تا هسته‌های اولیه این شرکت‌ها شکل بگیرد تا کسب‌وکار هر کدام از آن‌ها نه به‌صورت مصنوعی بلکه به‌صورت واقعی و نه با حمایت‌های کاذب، بزرگ شوند و ارزش‌افزوده این شرکت‌ها به جامعه ارائه بشود.

داتین پس از

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هلدینگ فناپ قصد ورود تمامی شرکت‌های زیرمجموعه را به بازار سرمایه دارد؛ افزود: ما شرکت‌هایی را به بازار عرضه می‌کنیم که نگاه ما به رشد، توسعه، سهم بازار و خلق مداوم ارزش از یک کفی بالاتر باشد؛ از این مورد به بعد، مربوط به موضوع فعالیت شرکت، سهم بازاری که در اختیار گرفته است، میزان بلوغ آن و توانمندی هلدینگ فناپ در راهبری شرکت است. امروزه نمی‌توان گفت که هلدینگ فناپ می‌خواهد همه شرکت‌های زیر مجموعه خود را به بازار عرضه کند؛ چون بعضی از شرکت‌های زیر مجموعه محوریت مأموریتی دارند و کار آن‌ها خدمت به دیگر شرکت‌های ما است. در نتیجه هر شرکتی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ که بتواند سهم و نقش خود را در حوزه اقتصاد دیجیتال ایفا کند، به بازار عرضه خواهد شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اصلاح کارمزد در آینده‌ای نزدیک
در جلسه معارفه "پی‌پاد" عنوان شد:

اصلاح کارمزد در آینده‌ای نزدیک

ارسال نظر