بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
بوفه نهار هتل مدینه الرضا مشهد
هر چقدر که به ماه محرم و به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک‌تر می‌شویم، بازار سفر‌های زیارتی گرم‌تر می‌شود.
کد خبر : ۲۶۸۹۸۰

بوفه نهار هتل مدینه الرضا مشهد

به گزارش بورس نیوز، هر چقدر که به ماه محرم و به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک‌تر می‌شویم، بازار سفر‌های زیارتی گرم‌تر می‌شود. احتمالا اکثر شما تا به حال به سفری زیارتی رفته باشید. درصورتی که اینطور نباشد هم، احتمالا علاقه دارید که چنین سفری را حداقل یک بار در طول عمر خود تجربه کنید. خیلی از مردم و به‌ویژه دین‌داران، دوست دارند که روز‌های تاسوعا و عاشورای خود را در مجاورت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) سپری کنند. با این وجود، مسائلی نظیر پاسپورت، ویزا و ... شاید مشکلاتی برای آن‌ها محسوب شود. در نتیجه، عده‌ای ترجیح می‌دهند که به جای سفر به کربلا، سفری به مشهد مقدس داشته باشند. در میان هتل‌های مشهد، هتل مدینه الرضا شهرت و اعتبار خاصی دارد. با ما همراه باشید تا به صورت کلی با هتل مدینه الرضا مشهد آشنا شویم و سپس به سراغ بوفه نهار آن برویم!

یک توصیف کلی از موقعیت و مشخصات هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی واقع شده است. ساختمان این هتل شامل ۱۸ طبقه است که در نوع خود، عددی چشمگیر است. هتل مدینه الرضا مشهد، در مجموع ۳۰۰ اتاق و فضای فعال دارد که پذیرای مسافرین عزیز و زائران گرامی اند. با اینکه در نگاه اول به معماری هتل، به نظر می‌رسد که این هتل بسیار سنتی باشد، اما نباید زود قضاوت کرد! هتل مدینه الرضا مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و از آن تاریخ، درحال خدمات‌رسانی به مشتریان بوده است. همانطور که می‌بینید، هنوز حتی یک دهه هم از افتتاح این هتل نمی‌گذرد! با وجود معماری سنتی، امکانات این هتل کاملا مدرن و مناسب اند.

یکی از مهم‌ترین امتیازات و ویژگی‌های هتل مدینه الرضا مشهد، موقعیت جغرافیایی خاص آن است. این هتل، توسط خیابان شیرازی به صورت مستقیم به یکی از ورودی‌های آستان قدس رضوی متصل می‌شود. به همین دلیل، با کمترین پیچیدگی در رفت‌وآمد، می‌توانید به این حرم مطهر دسترسی پیدا کنید. علاوه بر حرم امام رضا (علیه السلام)، جاذبه‌های بسیار دیگری نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. برای مثال، می‌توانیم به بازار‌های سنتی اطراف حرم اشاره کنیم. شما به راحتی با کرایه تاکسی یا ... و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید به این بازار‌ها دسترسی داشته باشید. با این مسئله، بسیار راحت می‌توانید از پس خرید سوغاتی و نیاز‌های خود بربیایید!

بوفه نهار هتل مدینه الرضا مشهد

علاوه بر مکان‌های جذاب نزدیک، در خود هتل نیز امکانات فراوانی برای شما ارائه می‌شود. به غیر از قسمت بوفه که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، می‌توانیم به استخر‌های بزرگ و خوب، اتاق‌های باکیفیت، خدمات رفت‌و‌آمدی و ... اشاره کنیم. این هتل همچنین خدمات بدرقه در فرودگاه را نیز برای شما انجام می‌دهد. درصورتی که می‌خواهید در هتل مدینه الرضا مشهد اتاق رزرو کنید، به یاد داشته باشید که به دلیل اهمیت مسائل بهداشتی و جان مسافران، برای رزرو هتل در مشهد باید حتما کارت دو یا سه دوز واکسن خود را به هتل تحویل بدهید. همچنین، به دلیل فصل تابستان این هتل به مسافرین گرامی تخفیفی ۴۱ درصدی هدیه می‌کند. در حال حاضر و با احتساب این تخفیف، هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد در بازه شبی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان الی شبی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار دارد. با حذف این تخفیف، هزینه نهایی حتی تا ۱۱ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین اگر قصد سفر به مشهد را دارید، بهتر است که هرچه سریع‌تر اقدام کنید!

انواع و اقسام رستوران‌ها برای سلیقه‌های غذایی مختلف

یکی از سیاست‌های مهم هیئت مدیره این هتل در بحث پذیرایی، بی‌نیازی مشتریان از غذاخوری‌های خارج از هتل بوده است. برای تحقق این امر، انواع و اقسام رستوران‌ها در این هتل برای شما آماده خدمات‌رسانی اند. تقریبا می‌توانیم بگوییم که به لطف این محدوده وسیع از غذاها، هر سلیقه‌ای در این مجموعه راضی خواهد شد و به هیچ‌وجه لازم نیست که درمورد کیفیت غذای هتل مدینه الرضا نگران باشید. این مجموعه عظیم چهار رستوران مختلف دارد: رستوران‌های نرگس یک و دو، رستوران سنتی و درنهایت رستوران گردان. برخی از این رستوران‌ها، نمایی رو به گنبد طلایی حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) دارند. با اینکه شاید نتوانید از طبقات پایینی به درستی این منظره را ببینید، ولی در رستوران‌های بالایی این منظره تماشایی با وضوح و کیفیت کامل در پیش چشمان شما خواهد بود.

بوفه نهار هتل مدینه الرضا مشهد

این رستوران‌ها چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

همانطور که شاید حدس زده باشید، رستوران‌های نرگس یک و دو به میزان زیادی به هم شبیه اند. هر دوی این رستوران‌ها، در طبقه اول هتل مدینه الرضا واقع شده اند. در هر دو رستوران نرگس یک و دو، منوی غذایی مشابهی ارائه می‌شود که در آن شما می‌توانید از میان غذا‌های ایرانی و خارجی انتخاب کنید. درواقع، این دو رستوران روی هم به عنوان رستوران نرگس شناخته می‌شوند. تنها دلیل جدایی این دو از هم، ظرفیت بالای آن‌هاست. رستوران نرگس یک ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر و رستوران نرگس دو ظرفیت پذیرش ۴۰۰ نفر را دارد.

برای تماشای کامل گنبد طلایی حرم، باید به طبقه دوازدهم این هتل مراجعه کنید. رستوران گردان در طبقه دوازدهم، با انواع و اقسام غذا‌های خارجی و ایرانی و نمای فوق‌العاده خود، بسیاری از مسافرین را به خود جلب می‌‎کند. نام رسمی رستوران گردان این هتل، رستوران آفتاب است. در نهایت، آخرین مورد از این چهار رستوران عالی را رستوران سنتی تشکیل می‌دهد. متاسفانه رستوران سنتی در طبقه همکف قرار گرفته است و منظره تماشایی رستوران آفتاب را ندارد. با این وجود، کیفیت بالای غذا‌های سنتی این رستوران تعداد زیادی از مسافرین را به آنجا فرامی‌خواند. درصورتی که هنوز درمورد مسائلی مانند هتل مدینه الرضا مشهد یا بوفه آن سوالاتی دارید، می‌توانید با قسمت پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید و از مشورت آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر