بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
وعده گروه صنعتی ایران خودرو محقق شد؛

آغاز تحویل پیش از موعد خودروهای سامانه یکپارچه

آغاز تحویل پیش از موعد خودروهای سامانه یکپارچه
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
کد خبر : ۲۶۹۳۴۵

آغاز تحویل پیش از موعد خودروهای سامانه یکپارچه

به گزارش بورس نیوز، کیانوش پورمجیب، قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، در حاشیه تحویل خودرو‌های ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو با اعلام این که از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت، بیش از ۸۰ درصد رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است، گفت: مطابق اعلام قبلی، ایران خودرو تا دهم اردیبهشت نزدیک به سه هزار دستگاه خودرو در طرح جامع سامانه یک پارچه وزارت صمت تحویل مشتریان می‌داد که امروز این رقم به شش هزار دستگاه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت ماه بیش از ۴۲هزار از انواع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد که این افزایش سبب ایجاد شرایط تحویل زودتر از موعد خودرو‌های ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو شد.  

وی با تاکید بر این که مشتریان از طریق پیامک از زمان تحویل خودرو‌ها مطلع خواهند شد، اظهار کرد: با توجه به اقدامات ایران خودرو در افزایش تولید، آمادگی برای تحویل سریع‌تر خودرو‌ها وجود دارد و مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند.  

پورمجیب درخصوص خودرو‌های به فروش رفته با موعد تحویل سال آینده گفت: وزارت صمت اعلام کرد که مشتریان از طریق ورود به سامانه یک پارچه نسبت به تبدیل خودرو‌هایی که در سال جاری امکان تحویل آنان وجود دارد اقدام کنند تا ایران خودرو مطابق با ظرفیت‌های تولید نسبت به تغییر در زمان تحویل اقدام کند.

وی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشتریان به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد:  در سال جاری تولید ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف گذاری شده است و محصولات جدید از جمله ری را نیز در نیمه دوم سال به سبد تولیدات ایران خودرو افزوده خواهد شد.

به گفته پورمجیب در هفته گذشته ۲۵ هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو قابل عرضه به مشتریان بوده و در هفته جاری نیز ۲۵ هزار دستگاه قابل عرضه خواهد بود که مجموع آن طی دو هفته به ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۵۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو طی دو هفته
با عرضه ۲۵ هزار خودرو در هفته آینده محقق می‌شود؛

عرضه ۵۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو طی دو هفته

افزایش تولید و عرضه ایران خودرو در کنترل بازار موثر است
توکلی لاهیجی در بازدید از تحویل حضوری خودرو به مشتریان مطرح کرد؛

افزایش تولید و عرضه ایران خودرو در کنترل بازار موثر است

ارسال نظر