بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
در فروردین ماه ۱۴۰۲؛

"شگویا" در مسیر درست

"شگویا" در فروردین‌ماه سال جاری از فروش محصولات «گرید بطری، گرید الیاف و نخ POV» درآمدزایی انجام داد، مجموع مقدار فروش "شگویا" در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۵۵ هزار تن بود.
کد خبر : ۲۶۹۵۵۴

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در اولین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را ۵۵ هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان فروردین‌ماه سال جاری ۵۵ هزار تن بود، "شگویا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان درآمدی که پتروشیمی شهید تندگویان در فروردین‌ماه از فروش ۵۵ هزار تن محصول خود به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان بود.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان مقدار فروشی که در فروردین‌ماه سال جاری داشته است در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۳ هزار تن کاهش فروش داشته است.

روند فروش "شگویا"

مقدار فروش ماهانه "شگویا" در فروردین‌ماه سال گذشته ۵۸ هزار تن به ثبت رسید اما؛ در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته کمی کاهش را تجربه کرد و در مقایسه با اسفندماه ۱۴۰۱ نیز این شرکت پتروشیمی افزایش فروش ۱۵ درصدی را به خود دید.

تمام فروش محصولات این شرکت در بازار داخل کشور بود که افزایش درآمد ۳۸ درصدی نسبت به ماه گذشته را برای این شرکت پتروشیمی رقم زد.

تفکیک فروش "شگویا"

"شگویا" در فروردین‌ماه سال جاری از فروش محصولات «گرید بطری، گرید الیاف و نخ POV» درآمدزایی انجام داد، مجموع مقدار فروش "شگویا" در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۵۵ هزار تن بود.

پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی شهید تندگویان در فروردین‌ماه سال جاری متعلق به گرید الیاف با ۲۸ هزار تن بود و دیگر محصولی که پس از گرید الیاف بیشترین مقدار فروش را از آن خود کرد مربوط به گرید بطری با ۲۴ هزار تن بود، محصول گرید الیاف که عنوان پرفروش‌ترین محصول شگویا را در اختیار داشت ۵۱ درصد از فروش ماهانه را به نام خود زد. مقدار فروش این محصول برابر با ۲۸ هزار تن بود که در مقایسه با اسفندماه کاهش اندکی را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش گرید الیاف در اولین ماه سال جاری برابر با ۴۰ میلیون تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در فروردین‌ماه سال جاری از فروش نخ poy هم کسب درآمد کرد، نخ poy بیشترین مقدار فروش و درآمدزایی را بعد از گرید الیاف و گرید بطری به خود اختصاص داد.

"شگویا" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۱۰۴ هزار تن در کارنامه مالی به ثبت رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در اولین ماه از سال ۱۴۰۲؛

"شگویا" رکورد زد

در اولین ماه از سال ۱۴۰۲؛

"شگویا" رکورد زد

گزارش پتروشیمی شهید تندگویان زیر ذره بین؛

"شگویا" رکورد جدیدی ثبت کرد

ارسال نظر