بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
تجربه خرید آسان با «خودرویار» بانک صادرات ایران
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران تا پایان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری، می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
کد خبر : ۲۶۹۷۶۱

تجربه خرید آسان با «خودرویار» بانک صادرات ایران

به گزارش بورس نیوز، متقاضیان به منظور شرکت در این طرح می‌توانند به آسانی با مراجعه به سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir و دسترسی به سامانه «خودرویار» و فعال کردن حساب وکالتی خود برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

همچنین دارندگان حساب طرح تسهیلاتی «سنا» در بانک صادرات ایران می‌توانند ضمن حفظ این حساب‌ها و کسب امتیاز روزشمار برای دریافت تسهیلات، وارد سامانه «خودرویار» شده و به صورت غیرحضوری نسبت به معرفی حساب «سنا»‌ی خود به عنوان حساب وکالتی در طرح‌های مختلف فروش خودرو اقدام کرده و با کسب امتیاز روزشمار، از امکان دریافت تسهیلات تا سقف ٢ میلیارد ریال نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است فرآیند مسدودی و رفع مسدودی حساب متقاضیان به صورت متمرکز و سیستمی صورت می‌گیرد.

موجودی لازم برای ثبت‌نام در لیست نوبت‌دهی تمامی خودرو‌های داخلی «۱۰۰ میلیون تومان» است. این وجه اعتبار، صرفا به منظور شناسایی مشتریان واقعی، تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود می‌شود و برای تمامی متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی است.

وجه اعتبار یادشده از زمان ثبت‌نام اولیه تا اعلام اولویت‌های تخصیص، به صورت سیستمی در حساب وکالتی شخص متقاضی مسدود و غیرقابل برداشت است. انصراف از حساب وکالتی یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از شرکت در طرح تلقی و نام متقاضی از لیست انتظار حذف می‌شود.

حساب شخصی وکالتی باید دارای این شرایط اختصاصی باشد:

الف- از زیرنوع حساب‌های بلندمدت و گنجینه سپهر نباشد.

ب- مشمول دستور قضایی و یا دستورالعمل ویژه نباشد

ج- حساب وکالتی بورس کالا نباشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر