بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مجمع‌عمومی عادی سالیانه و مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت پلی‌پروپیلن جم با حضور نزدیک به ۹۱ درصد از سهام‌داران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۹۹۶۷

بورس‌نیوز:

صبح امروز در پژوهشگاه صنعت نفت، مجمع‌عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه شرکت پلی‌پروپیلن جم با حضور نزدیک به ۹۱ درصد از سهام‌داران برگزار شد.

در گزارش عملکرد "جم پیلن" رضا گنجی سرپرست شرکت پلی‌پروپیلن جم گفت: "جم پیلن" در سال گذشته با مشکل تأمین خوراک همراه بود. این شرکت در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکل خوراک با کاهش تولید مواجه بوده و باتوجه‌به وضع مالیات بر صادرات، کمترین صادرات را داشته؛ چون مقرون‌به‌صرفه نبوده است و همچنین بورس کالا بر اولویت تأمین بازار داخل تأکید داشتند. شرکت پلی‌پروپیلن جم در صدر فروش پروپیلن در بورس کالا قرار گرفته است.

وی افزود: جم پیلن ۳۰درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و متوسط حاشیه سود شرکت در سال مالی مورد گزارش، ۳۰درصد بوده است. افزایش سهم گرید‌های شیمیایی از سبد محصولات و عرضه حداکثری، از جمله برنامه‌های شرکت برای بهبود فروش است.

در نهایت این دو مجمع با تغییر نام شرکت از شرکت پلی‌پروپیلن جم به شرکت پتروشیمی جم پیلن موافقت و انتخاب روزنامه ایران به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۲۱ هزار ریالی سود به‌عنوان سود تقسیمی به پایان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر