بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴
رییس نظارت بر بورس ها در گفتگو با بورس نیوز :

بخش خصوصی طرح مرکز مالی را پیگیری نکرد

طرح مرکز مالی یک طرح خصوصی اما ملی بود . لذا موفقیت و انجام آن نیازمند مشارکت و پیگیری بخش خصوصی است و نمی توانیم عدم موفقیت طرح را به عدم همکاری ها و حمایت های دولت ارتباط دهیم .
کد خبر : ۳۱۸۸۲

مرکز مالی یک طرح خصوصی اما ملی بود . لذا انجام و موفقیت آن ، نیازمند مشارکت و پیگیری بخش خصوصی است .

محمود رضا خواجه نصیر در گفت گو با بورس نیوز ؛ از مسکوت ماندن طرح مرکز مالی خبر داد و گفت : طرح اولیه تشکیل مرکز مالی، توسط شرکت بورس چند سال گذشته ارائه شد اما از آنجا که این طرح مستلزم مشارکت بخش های مختلف بود سرانجامی نداشت .

رییس نظارت بر بورس ها ادامه داد : در زمان اعلام طرح، شرکتی با نام مرکز مالی ایران ثبت شد اما به دلیل عدم فعالیت شرکت ، طرح اجرا نشد .

خواجه نصیر در ادامه با اشاره به جزئیات انتقال ساختمان شرکت بورس اوراق بهادار به منطقه ای دیگر گفت : پیگیری این امر باید توسط شرکت بورس انجام شود و تاکنون هیأت مدیره شرکت بورس ، طرح افزایش سرمایه ای برای تحقق این امر به سازمان بورس ارایه نداده است .

خواجه نصیر در پایان تحقق طرح مرکز مالی را تنها منوط به حمایت دولت ندانست و افزود : طرح مرکز مالی یک طرح خصوصی اما ملی بود . لذا موفقیت و انجام آن نیازمند مشارکت و پیگیری بخش خصوصی است و نمی توانیم عدم موفقیت طرح را به عدم همکاری ها و حمایت های دولت ارتباط دهیم .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر