بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱
بررسی وضعیت طرح های توسعه ای "پسهند" :

تولید انبوه در سهند 1 ، تولید آزمایشی در سهند 2

به منظور افزایش تولید و تکمیل ظرفیت اصلی در پروژه اشتهارد ، نیاز به تأمین و سفارش یک خط کامل موسوم به "کلندر" از اروپا بود که با انعقاد قراردادهای لازم و واریز وجوه نقدی مورد نیاز آن به یک شرکت آلمانی ، این خط در حال ساخت بوده و تا پایان سال 90 تحویل "پسهند" خواهد شد .
کد خبر : ۴۵۶۲۴

در گزارش های قبلی از شرکت صنایع لاستیکی سهند از تلاش مدیران شرکت برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های توسعه ای در خطوط تولیدی سهند 1 و 2 تا پایان سال 89 سخن گفتیم .

در همین راستا و به منظور افزایش تولید و تکمیل ظرفیت اصلی در پروژه اشتهارد ، نیاز به تأمین و سفارش یک خط کامل موسوم به "کلندر" از اروپا بود که با انعقاد قراردادهای لازم و واریز وجوه نقدی مورد نیاز آن به یک شرکت آلمانی ، این خط در حال ساخت بوده و تا پایان سال 90 تحویل "پسهند"  خواهد شد .

استیفایی ، مدیر کارخانه "پسهند" با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز گفت : خط تولید موسوم به " کلندر" در ارتباط با پروژه توسعه ای سهند 2 است . این پروژه در حال حاضر مراحل تولید آزمایشی خود را سپری می کند . در این پروژه مشکلاتی جزیی وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم و پس از گذراندن مراحل آزمایشی ، تولید انبوه محصول آن آغاز خواهد شد .

مدیر کارخانه "پسهند" در خصوص خط تولید سهند 1 نیز اظهار داشت : این پروژه مراحل راه اندازی و آزمایشی خود را سپری کرد و روزانه در حدود دو تن تسمه لبه بسته تولید می کند . با توجه به اتمام سال 89 ، ادامه مراحل تولید انبوه و برنامه های بعدی تولید در اردیبهشت ماه سال 90 اجرایی می شوند .

وی در خاتمه ، هر دو پروژه را برای تولید تسمه لبه بسته عنوان کرد و یادآور شد : در صورتی که در هر دو پروژه از نظر قابلیت تولید به اطمینان کامل برسیم ، نیاز بازار را برای محصولات این دو پروژه تأمین خواهیم کرد .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر