بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر : ۵۰۷۱۵

شرکت ایران خودرو مازندران برای افزایش توان تولید برنامه جدیدی را در دستور کار قرار داده است که بر اساس آن تولید روزانه به پنجاه دستگاه خودرو می رسد .

به گزارش ایکو پرس ، سید امید حسینی نژاد مدیر عامل ایران خودرو مازندران با بیان این مطلب گفت : برنامه ريزي براي توليد خودرو هاي سمند LX تا سطح skd1 براي سايتهاي بلاروس و آذربايجان در سايت انجام شده و اين خودرو به زودي به توليدات ديگر اين سايت ازجمله سرير، پارسELX و ري استايل(پارس سال) اضافه خواهد شد.

وی افزود : :در حال حاضر تولیدات روزانه سایت ایران خودرو مازندران از 45 د ستگاه به50دستگاه رسيده است که امید است تا پایان سال جاری به روزانه 100 دستگاه افزایش یابد و با ساخت قسمت P.D.I و اجراي دقيق الزامات كيفي خواسته شده از جانب ايران خودرو به موازات افزايش توليد ، مسائل كيفيتي نيز بدقت مورد توجه قرار دارد .

حسینی نژاد تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و 700دستگاه انواع خودرو در این سایت تولید شده است .

وی درهمین حال به این موضوع اشاره کرد که زنجیره تامین قطعات یدکی برای تولید بیشتر دراین سایت به شکل مناسبی بهبود یافته و در کنار آن توسعه و تجهيز فضاهای لجستیک نیز پیشرفت های خوبی داشته است .

حسینی نژاد اظهار داشت : این سایت از 180 نیروی کار ماهر و باتجربه ای در همه سطوح برخوردار است که همه آ نها آموزش های لازم را در حیطه کاری خود دیده اند .

مدیرعامل ایران خودرو مازندران ادامه داد: برنامه ريزي و اقدامات لازم در سطح ايران خودرو وسايت جهت راه اندازي شيفت دوم براي دستيابي به توليد 100 دستگاه در روز در حال انجام است . .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر