بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر : ۵۸۵۰۴
سیاست نامه- اخبار نیمروزی ساعت ۱۴ سیماست و مهمترین خبرها هم تحولات کشورهای عربی . به یکباره محمدرضا حیاتی گوینده خبر برای تحلیل اتفاقات سراغ کارشناس می رود و دوربین روی صورت حسن عابدینی قرار می گیرد و درباره منطقه ارائه تحلیل می کند.

روز دیگری می بینیم که جناب عابدینی درباره تحولات اروپا و آمریکا سخن می راند و در موضع کارشناس قرار می گیرد.
چند روزی می گذرد و موضوع نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در کشورمان در صدر اخبار قرار می گیرد و سیما هم تلاش می کند درباره این هواپیما و عمق پیروزی کشورمان اطلاعات بیشتری به مخاطب بدهد و به همین دلیل معاون محترم فرمانده سپاه در گفت و گوی ویژه خبری حاضر می شود و این اطلاعات ناب را ارائه می دهد اما نکته اینجاست که مجری کارشناس این برنامه که باید تخصصی درباره موضوع بتواند سوال بپرسد و ورق به دست ساکت ننشیند کسی نیست جز جناب عابدینی که از قضا دانشجوی کارشناسی ارشد است.

و این تنها حکایت وی یا چند برنامه نیست بلکه حکایت صداوسیماست که برای مخاطب خود احترام قائل است ولی به دلیل نبود متخصص در کشور و مجامع علمی و دانشگاهی مجبور می شود چنین بسته عمل کند!

حال امیدواریم که مجامع دانشگاهی بتوانند با تربیت نیروهای متخصص کمک قابل توجهی به صداوسیما بنمایند تا مردم مجبور نباشند درهربرنامه ای با موضوعات مختلف چهره های ثابتی را نظاره کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر