بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر : ۶۰۳۲۵

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، حسن محمد تبار گفت: شرکت خدمات مدیریت صبا تامین به وکالت از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین، بلوک 42 درصدی شرکت سوخت­رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم را که در مرحله قبل از بهره­برداری است در بازار سوم فرابورس ایران عرضه می­کند.

معاون نظارت و عملیات فرابورس با اشاره به اینکه عرضه­ به صورت یکجا و در بازار سوم و با شرایط نقداست، گفت: تعداد سهام مورد عرضه شرکت سوخت­رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم 62 میلیون و 120 هزار و 911 سهم( معادل 42 درصد) به قیمت پایه هر سهم آن 2 هزار و 252 ریال عرضه می‌شود . ارزش کل آن 139 میلیارد و 896 میلیون و 291 هزار و 572 ریال تعیین شده است.

وی در خصوص فعالیت شرکت سوخت­رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم توضیح داد: سرمایه این شرکت 147 میلیارد و 907 میلیون و 50 هزار ریال و تعداد سهام منتشره نیز 147 میلیون و 907 هزار و 50 سهم است همچنین زمینه فعالیت این شرکت بانکرینگ (سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی)، حمل و نقل دریایی، نمایندگی خطوط کشتیرانی، خرید و فروش نفت و فرآورده های نفتی است.

محمد تبار در مورد سوخت­رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم اضافه کرد: گزارش تعیین قیمت پایه سهام شرکت، زمین­های واگذار شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم به شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم (قبل از مرحله بهره­برداری) تنها کاربری سوخت­رسانی و خدمات کشتیرانی داشته و تغییر کاربری بدون کسب مجوز از سازمان مذکور میسر نیست.

وی تاکید کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله که معادل 4 میلیارد و 196 میلیون و 888 هزار و 747 ریال است از مشتری دریافت و به عنوان سپرده حضور در رقابت به حساب شرکت سپرده­گذاری واریز و یا به این شرکت تحویل داده و تاییدیه شرکت مربوطه را به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه کنند.

*درج سیمان مجد خواف و بیمه کوثر در بازار پایه

 به گزارش روابط عمومی فرابورس، شرکت 384.9 میلیارد ریالی سیمان مجد خواف که در حوزه سیمان، آهک و گچ فعالیت دارد به عنوان چهل و چهارمین نماد معاملاتی در بازارپایه درج شد.

همچنین شرکت بیمه کوثر که فعالیت آن در زمینه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی است در گروه نرخ های بازار پایه فرابورس درج شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر