بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰
کد خبر : ۱۱۹۳۲۹

اینجا بورس نیوز، پاتوق ذی نفعان بازار سرمایه و اهالی تالار بورس است. ارزش هایی همچون صداقت در گفتار، بی طرفی در اخبار و سرعت در انتشار سرلوحه کار روزانه این رسانه بوده تا در کنار دفاع از حقوق سهامداران حقیقی، پل ارتباطی بین سهامداران و مدیران باشد.

اینجا بورس نیوز است، رسانه ای خبری و البته تخصصی در حوزه بازار سهام که سابقه ای هشت ساله در کارنامه کاری خود دارد.

 

گفتنی است که با لطف و همراهی شما مخاطبان گرامی توانسته ایم رتبه نخست را از نظر تعداد بازدید روزانه در بین رسانه های دیجیتال تخصصی حوزه اقتصاد به دست آوریم، بطوریکه بیش از 100 هزار بازدید روزانه و بیش از دو میلیون بازدید ماهانه نشان از آن دارد که این سایت خبری مورد توجه اکثر سهامداران و سرمایه گذاران بورسی قرار دارد و حمایت شما مخاطبان گرامی کلید موفقیت ماست که ما را در میان سایر سایت های تخصصی این حوزه به جایگاه اول رسانده است. اما قرار داشتن در کانون توجهات وظیفه ما را در ایفای رسالت خبری سنگین تر می کند، هرچند طی این هشت سال اشتباهات و کمی و کاستی هایی هم وجود داشته که بابت آن از شما عذرخواسته و سعی می کنیم آنها را برطرف نماییم اما همچنان اعتماد شما باعث دلگرمی ماست.

 

از همین جا بر خود واجب می دانیم اگر سخنی به ناحق عنوان شده که برخی را آزرده خاطر کرده است، عذرخواهی کنیم. چراکه هدف ما رشد و بالندگی اقتصاد کشور بوده و منافع شخصی در میان نبوده است.

 

چند نکته مهم ....

 

اول اینکه بورس نیوز نسبت به اخبار تولیدی خود که در ستون وسط سایت قابل مشاهده است، مسئولیتی دو چندان دارد و دقت زیادی را برای صحت آنها به کار می گیرد و نسبت به اخبار سایر رسانه ها مسئولیتی ندارد و تنها نقل کننده مطلب است

 

بورس نیوز تریبونی برای بیان دیدگاه های مختلف

 

دوم آنکه انتشار اخبار و مصاحبه های متعدد و گاه متناقض با یکدیگر از یک صنعت و یا شرکت و واقعه خاص طی یک روز، به دلیل تلاش برای رعایت بی طرفی و عدالت بوده و همواره سعی مجموعه بر این امر استوار است تا بورس نیوز تنها تریبونی برای بیان نظرات و دیدگاه های مختلف مسئولان و کارشناسان حوزه بازار سرمایه باشد نه یک رسانه جناحی و وابسته.

 

تفاوت دیدگاه ها را مدنظر قرار دهید

 

از این رو توجه به این امر ضروری به نظر می رسد که تفاوت در این نظرات به دلیل تفاوت در دیدگاه ما نبوده و خواهش بورس نیوز از شما مخاطبان آن است که در این رابطه تفاوت دیدگاه ها را از یکدیگر تمیز دهید. زیرا برای بیان دیدگاه های مختلف غرضی در کار نبوده و با انتشار همزمان نظرهای موافق و مخالف مصاحبه شوندگان تنها تلاش داریم قضاوت نهایی را به شما بسپاریم.

 

انتقادات و پیشنهادهای شما مایه دلگرمی ماست

 

موضوع بعدی که بایستی مطرح شود این است که طی این هشت سال بارها و بارها انتقادات فراوان و حتی دشنام را به خود دیده و آنها را در بخش نظرات نیز منتشر کرده ایم و نه تنها از آنها درس می گیریم، بلکه آگاهی از نظرات و انتقادات شما برای مجموعه مایه دلگرمی است. اما موضوع آن است که به اعتقاد ما هیچ فردی هرچند که ممکن است با برخی نظرات مخالف باشد، حق توهین به کارشناسان و مسئولان مصاحبه شونده را ندارد و خواهش ما از شما این است که به این امر دقت داشته باشید.

 

تبعات حرف هایمان را بپذیریم

 

همچنین بایستی به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر در گزارش های خود تنها پیرامون گروه یا شرکتی خاص انتقادی مطرح می کنیم، به این دلیل است که وقتی کسی اظهار نظری نکرده و وعده ای به مردم نمی دهد، هرجی به وی نیست. اما اگر آن مسئول حرفی زده و یا وعده ای داده است، بایستی پای نگرش و تبعات سخنان خود بایستد.

 

طلا که پاکه چه منتش به خاکه!

 

در ضمن لازم به یادآوری است، بورس نیوز راه را تعیین نمی کند، از این رو پیشنهاد به خرید و فروش سهام نیز ندارد تا در قبال دریافت وجه در مدیریت سرمایه شما دخالتی داشته باشد. هرچند در این ارتباط بسیار به بورس نیوز پیشنهاد شده که با این تعداد بالای مخاطب در این وادی نیز فعال شود اما ما با توجه به رسالت خود هیچگاه دخالت در این امر نمی کنیم.

 

ما پای همه چیز ایستاده ایم!

 

در این شرایط با وجود آنکه همه فعالان بازار سرمایه نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور واقف هستند، اما ما برای نوشتن هر مطلبی از سوی ذی نفعان آن مورد هجمه، تهدید، شکایت و حتی تطمیع واقع شده ایم که همه این موارد برای مجموعه هزینه های مادی و معنوی در بر داشته است؛ اما تاکنون ما پای تمام آنها ایستاده ایم و انتظار حمایت از طرف خوانندگان داریم.

 

لازمه ادامه حیات، حمایت است

 

تا به حال مطالب و اخبار زیادی منتشر شده که گرچه جلب رضایت بسیاری را در پی داشته، اما نارضایتی هایی را نیز به همراه داشته است. بورس نیوز در این راستا به عنوان یک رسانه مستقل و آزاد و به دور از وابستگی به ارگان دولتی خاصی، آماده انتقال حرف دل سهامداران به مسئولان بوده، حال آنکه طی این سال ها هیچگاه مورد حمایت خاصی از سوی شرکت های حقوقی و حتی سرمایه گذاران حقیقی واقع نشده است.

 

هرچند ما نیز تا به حال به دنبال چنین خواسته ای نبودیم و از این پس نیز به دنبال آن نخواهیم بود و گرچه برای ادامه حیات یک رسانه که در جهت حمایت از بورس و افزایش شفافیت معاملات در بازار فعالیت دارد، این موضوع یک امر لازم است.

 

به عنوان مثال بارها در راستای لزوم آزادسازی نرخ سیمان، بهره مالکانه معادن، نرخ خوراک پتروشیمی ها اخبار متعددی منتشر شده، اما آیا انجمن های صنفی این صنایع حتی برای یکبار هم که شده بابت دفاع از حقوقشان و جهت سر پا ماندن و ادامه فعالیت یک رسانه، حمایت مادی یا حتی یک تقدیر معنوی از آن به عمل آورده اند؟

 

قضاوت با خودتان

 

وظیفه خود دانستیم که پیرامون چنین مواردی برای یکبار هم که شده به شما خوانندگان عزیز توضیح دهیم.

 

گرچه این انتظار برای شما وجود دارد که انتشار نظرات بینندگان به موقع باشد، اما با توجه به تعداد بالای بازدید روزانه و حجم زیاد نظرهای ارایه شده، برای بررسی آنها قدری زمان نیاز است که این امر منجر به تأخیر در انتشار آنها می شود. چراکه برخی با رندی خاصی در متنی بلند بالا توهین و کلمات نامتعارف و گاهی دشنام به برخی مسئولان درج می کنند که نه تنها از نظر قانونی و عرفی درست نیست، بلکه برای ما نیز به عنوان یک رسانه پرمخاطب دردسر ساز است. هرچند در حال حاضر نیز بیش از 90 درصد نظرات مخاطبان منتشر می شود.

 

این میزها به کسی وفا نمی کند!

 

نکته دیگر اینکه، بورس نیوز طی هشت سال فعالیت کاری خود در بازار سهام افت و خیزهای زیادی را به چشم دیده و دولت ها، مدیران و نمایندگان زیادی آمده و رفته اند. اما آنچه که باقی می ماند سهامدار است و رسانه. پس ما نیز بگونه ای رفتار خواهیم کرد که شأن در کنار هم بودن و ادامه همکاری ها حفظ شود.

 

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

 

در پایان از شما مخاطبان گرامی درخواست داریم چنانچه نسبت به هر یک از اخبار ما اعتراض داشته و یا معتقد به اصلاح یا تغییر آن هستید، مطالب خود را در قالب مقاله و با ارایه دلیل و منطق برای ما ارسال کنید و بدانید بورس نیوز در راستای افزایش سطح آگاهی جامعه سهامداری و سرمایه گذاری و نیز جهت بهبود شفافیت بازار سهام همواره از نقطه نظرات شما استقبال می کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
shahram
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳
داداش این سازمان و شرکت بورسیها مثل کبک سرشون کردن زیر برف این انتقادات که نمبینن شاید با آمدن بهار اینها هم از خواب زمستانی بیدار بشن انشااله
رسمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳
بورس نیوز عزیز شما هم فقط حرف می زنید چون تاثیر گذار و اجرا کننده وتصمیم گیر در سیتم خمود بورس ایران نیستسد سیتم عمدا کار خرابی در روشهاو سهمهای مردم میکند ومردم هم هیچ کاری نمی توانند بکنند گفتن من و تو چه فایده دارد سیتم بورس ما اصولا غیرپویا است چون نمی تواند روشهای غلط حود را اصلاح کند و شاید هم عمدا این کار را نمی کند . حال لطفا اگر در توان شما است یکم برسی وترتیبی اتخاذ کنید سهامهای پای را بتوان انلاین معامله کرد چون اکثر افراد حضور فیزیکی در کارگزاری راندارند واین باعث ضرر زیاد انها می شود دوم در بازار توافقی نفر سوم چکاره است که بین دو معامله گر قرارداردباعث خرابکاری و سلیقه ای وگاهی سو استفاده دراین معامله بنفع خود ودوستان خودشان رقم میزنند اگر می توانید رسط کنید و اگر در توان شما است این فرد را از این روش معامله حذف کنید سوم لطفا تحقیق کنید چرا سهامهایی که قبول کردن در بازار عادی پایه فرابورس فعالیت کند ومردم را به طرف خود بکشاند مردم نیز سرمایه خود را نیز در این راه گذاشتن به همین راحتی و بدون هیچگونه تفکر صحیح البته تفکر منفی دران وجود دارد دوباره به بازار توفقی فرستاده و موجب ضرر عمده مردم شده
رضوی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲
ضمن تشکر وقدرانی از اقایون بورس نیوزی. مسلما بورس نیوز با توجه به انظباط کاری ودقت بالا در ارایه اطلاعات و رصد کردن بازار به صورت لحظه ای واز همه مهمتر انتشار اخبار به صورت ازاد وبیطرفانه مورد توجه عموم سهامداران وحتی مرجع اخبار دقیق همگان هست . ولی با همه ابن وجود در صورتی که امکانش باشه اطلاعاتی که متناسب با شرکتهای موجود هست به شکل دسته بندی در فایلهای جداگانه وبروز ارابه دهبد بهتر ه.باتشکر

رضوی
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰
من مطمئن هستم نمی نویسید .اما در این چندسال با تحلیل دروغ و جانبدارانه خوب سهامداران را بدبخت کردید .ما که از شما نمی گذریم .امبدواریم خدا هم از شما نگذرد
آریا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴
بعنوان یک فعال بازار بورس چندین بار ودر شرایط مختلف ،خواستم برا شما نظر بفرستم ،ولی روش ارسال برام مشخص نبود . لطفا راهنمایی کنید
محمو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
بورس نيوز تو را خدا اين همه نظر اين كارشناسان كيلوئي را الكي به خورد مردم نده اول نظر انها را يك بررسي بكن بعد به نظر اين سهامداران بد بخت برسان .
محمد انتظاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
واقعا ممنونیم شما ثابت کرده اید که با سهامداران هستید وباز هم درخواست داریم صدای مارا به همه مسولین برسونید.سپاس
reza
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۳
با تشکر از کلیه دست اندرکاران و سردبیر محترم سایت خوب بورس نیوز . به نظرم تنها تریبونی که فعلا دارد صدای سهامداران را به گوش تصمیم گیران و مسولین می رساند همین سایت می باشد . البته ناگفته نماند که این سایت یکی از پرمخاطب ترین سایت مجازی در کشور می باشد . امیدوارم همیشه پرتوان . شاداب ... باشید
ضمنا پیشنهاد می کنم که بعضی از تحلیل های اب دوغ خیاری در مورد روند قیمتی را که معمولا توسط افرادی بیان میشود که از تجربه کافی برخوردار نیستند و بر پایه حدس و ... می باشد در صفحه وسط ( اصلی ) درج نکنید . با تشکر مجدد
من
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴
بورس نیوز اون روزی که تیتر زدی رکورد تعدیل مثبت 450 درصدی تو پتایر من بهت نگفتم این تیترت بیخوده و این سهم منفی واز میشه؟ دیدی که حرفم درست از آب دراومد پس چرا کامنتمو درج نکردی؟ من که نه فحشی دادم نه توهینی بهت کردم چرا نظرمو ثبت نکردی؟ لااقل همین کامنتمو درج کن من ببینم
مسعود نوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷
با سلام .من واقعا از ته دل به صداقت شما ایمان دارم چون این را درحد توانتان ثابت کردید که هدفتان حمایت از بازار است و سعیتان در بهتر شدن روش صحیح معاملات است امیدوارم این تواناییتان را همچنان در همین راستا ادامه دهید وتا حدودی شاید بتوانید در مقابله با جریانات خاص که عوامل سودجویی بعضیها شده شجاعانه باستید واز حقوق سهامداران حقیقتا معمولی حمایت کنید .به امید سربلند ی بیشتر
bdcb
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
تهدید و تطمیع از طرف ... رو مطمئنم. شرکت ... برای همین ایجاد شده. ... ... آخر این کاره.
لطفا نقطه چین نکنید یا خیلی دخل و تصرف نکنید
حامد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
من چند ماهیه وارد این بازار شدم فکر می کنم بزرگ ترین مشکل این بازار نا آشنایی تازه واردها در این بازاره به قول شما تحلیل تکنیکال که باعث شده خبره های بازار هم کنار بکشند چون میدونند بازار توسط عده ای تازه وارد یا صف فروش یا صف خرید چون خیلی از سهم ها به کف قیمت رسیده اما کسی تمایل به خرید نداره وباید به همه آموزش داد که سهمهاشون در بلند مدت سود میکنه با آرزوی موفقیت برای همه .
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
بله دیگه برای شما که بد نشد،اینجارو بکنید پاتوق ،سایتتون پر بازدید میشه،شما هم دائم تبلیغ بگیریدو پولشو بزنید به بدن،والا از سهامداری بهتره!
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷

*
*
*
من از مسئولین بورس یک سوال دارم: طبق کدام قانون ، شما به خودتان اجازه میدهید که مقرراتی وضع کنید که من نتوانم اموال خودم را به فروش برسانم؟؟؟؟
*
*
*
مهران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸
با سلام و خسته نباشید. به نظرم گاهی اوقات، خیلی سیاه نمایی میکنید و این کار، مخصوصا برای افرادی که با بورس آشنایی زیادی ندارند، نگران کننده است. لطفا اعتدال داشته باشید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
صداقت در گفتار...مینوشتید در بر خی مواقع بلند گوی نماد خودرو و ضد پتروها...مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
من خودم از طرفدارهای دائمی سایت شما هستم، ولی گاهی اوقات احساس میکنـم یک طرفه به قاضی می روید.
حسین م.
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
باتشکر از زحمتهای شما برای بسیاری از سهامداران خرد درمورد روند کاهشی ویا افزایشی قیمت سهام بعضی شرکتها ویاگزارشات آنها سوالهای زیادی مطرح است که پاسخی ازمدیران شرکتها دریافت نمیکنند پیشنهاد میکنم بعنوان امین ومدافع حقوق سهامداران حقیقی ستون جدیدی ایجاد کنید بنام صدای مدیران ویا صدای سهمدار عمده که ابهامات و مسایل شرکتها وبرنامه های آنها را ازطرف حقیقیها بپرسید .
عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
براتون آرزوی موفقیت دارم،یکی از عوامل اصلی در روند نزولی فعلی و بدبختی مردم بورس نیوز و امثالهم می باشد.شاد باشید.
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
بورس نیوز به عنوان یک رسانه ی خبری سفارشی واقعا جای تقدیر داره!!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
اقدام شما در بررسی دیدگاههای مخاطبان پسندیده است، موفق باشید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
اجازه بدید بازار به تعادل برسه بعد من شمارو نقد میکنم،دلم خیلی از دست شما خونه،ولی الان نمی خوام به چیزای منفی دامن بزنم،بازار به خودی خود ویران هست.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
فرمودید شفافیت ، اگر لطف بفرمایید این کلمه را معنی کنید سپاسگزار خواهم بود، خیلی دوست دارم بدانم این کلمه از نظر شما چه معنی دارد.
reza
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
خوب شما که میخواستین اینقدر بزنین تو سر بازار چرا 6 ماهه سه برابرش کردین
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
فعالیت شما عزیزان جای تشکر داره،حسابی باعث خراب شدن بورس شدید.دست مریزاد.
نینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
از فردا محدودیت چی ...
امید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
وزیر اقتصاد و مسئولان بورس به چه حقی برای بازار جهت تعیین میکنن؟چرا با دوتا معامله بلوکی مصنوعی دیروز شاخص رو نجات دادن؟اونوقت سهام غیر شاخص ساز هر روز -4 باشه اشکال نداره؟
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
لعنت بر مسولین نالایق
علی اصغر عبادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
من خواهش میکنم این اطلاعیه را درشت در سایت بنویسید-به اطلاع میرساند عرضه اولیه سازمان بهشت زهرا-س- در نماد (ثقبر1) فقط برای سهامداران حقیقی عرضه میشود
ياحق
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
بسمه تعالي
خرشان از پل گذشت ديگه نيازي ندارند بگند تحريم‌ها اثري نداشته...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
انهایی؟؟ که از بورس نیوز ایراد میگیرند بدانند انها هم یک عده تحلیل دارند اگر بدانند سهمی رشد میکند خوب خودشون دار ندار را میفروشند و یک شبه برج ساز میشوند ایراد وارد نیست چون بورس علمی نیست تحلیل و نظر هم نمیتواند واقعی باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مقدسی
United States of America
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
با سپاس از بورس نیوز اگر کمتر سانسور بفرمایید تشکر میکنیم البته مشخص هست که در ... نمیشود همه چیز را گفت اما تا حد ممکن این دریچه را بازکنید البته خود شیخ حسن هم فرموده که بگداری کمی ازادی باشه خدا به همراهتون
نینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
بازار خوب بود نه عالی بود.مردم سهمایه اخراج شده از بورس را با سود می فروختن نه ضرر تا وقتیکه چهار تا آدم که نه سهم دارن و فقط ملک و مشاغل تورم زا دارن به این فکر افتادن چوب لا چرخ بورسیا بکنن لطف کنید به مجلی رای بدین که دیگه یک بلانسبت ... نتونه از پشت یه بلندگو زحمتهای یکسالمن را به باد بده

بهروز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
با سلام شما اگر صداقت دارید چندین بار بابت معامله در بورس نقد نمود ه ام ولی با کارشناسان مطرح نکردید
1 در موقعه خرید واریز انی بوده وهمان لحظه پول گرفته میشود 3 ولی در موقع فروش بعد از سه روز کاری پول را به حساب واریز میکنند اگر به تعطیلا بخور د ویا اگر مشکلی در موقع درخواست باشد یک هفته بعد دریافت میکنی شما حساب کنید سودی که ازاین بابت سازمان بورس یا کارگزاری میگیرد چقدر است آیا این سود حرام نیست
برای چندمین بار این مطلب را پی گیری وبه نظر سنجی بگذارید به دیوان اداری وسازمان بازرسی شکایت نمود ه ام پی گیری کنید صداقت داشته باشید
مردمي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
با سلام كاش اقاي روحاني كه موقع انتخابات نماينده به بورس ميفرستاد لااقل حالا هم يك نماينده ميفرستاد تا بهشون بگه چه بر سر مردم بدبخت دراورده واين شب عيدشون شده سرمايهاي ما نابود شد تا با پول ما يه سبد كالا با اون وضع به مردم بدهند سرمايه ما دود شد تا اقايان با اون پز بدهندو.....راستي معني تدبير واميد ودولت راستگويان را چه زود فهميديم.
نینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
امیدواریم این 100.000.000.000.000 تومانی که مجلس به بورس ضرر زد دوای مریضی بدن الهی آمین
asad
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
الان میرم جلوی بورس خودمو ... اخبار ساعت 2 نگاه کنید
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
قدرت رسانه را نمایان کنید . فقط محور کار را نقد مدیران بی لیاقت سازمان بورس قرار دهید نتیجه اش را می بینید البته نظر سنجی هایی با این موضوع نیز عالی است
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
لطفا در یک مطلب تحلیلی با توجه به اینکه شاخص بورس دو سال پیش 20 هزار بود و با توجه به رشد اقتصادی منفی کشور در این دو سال، بررسی کنید الان از نظر علمی شاخص بورس چه عددی باید باشد؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
سلام
لطفا تحقیق کنید آیا این قضیه که ... بعلت اینکه محل تجمع بزرگان بورس و سیاست هست از نزول دور نگه داشتهشدهصحت داره یا نه؟
ممنون
123
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
اوهههه کی میره این همه راهو، چه خودتو تحویل گرفتی بورس نیوز، خبر واقعی بزن تحلیل پیشکشت
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
خدا به دادمان برسد . مسئولین خوابند ....
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
با سلام..به نظر بیست درصد ریزش در نمادها ان هم نمادهای پر معامله این است که اکثرا در همان روز به قصد نوسان میخرند و با ضرر در همان روز میفروشند به خاطر ضرر کمتر..در واقع به نظرم الان بالای چهل درصد فقط دنبال نوسان گیری هستند و این خیل کاربران آنلاین بی تجربه فاتحه خیلی چیزها رو خونده
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
بورس نیوز عزیز تلاش کن تا علل واقعی را از ریئس سازمانجویا شو
قبولت داریم وپشت شما هستیم
میدونم شهامت شو دارین
ایران سرشت
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
با سلام
من یک سوال داشتم آیا قوانین گره معاملاتی و رفع گره از بورس حذف شده ، نماد ... هر روز صف فروش و معاملاتش هم به حجم مبنا نمیرسه، این اقایون شاخص ساز هر کاری میکنند تا فقط شاخص نریزه. بقیه قوانین هم مهم نیست اینم از ناظر بازار.
نینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
امسال که گذشت سال دیگه پشت تریبون رفتین سعی کنین 2 تا دیازپام بخورین سود بورسیا به چشمتون نیاد
نینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
به سازمان چه ربطی داره مجلس مقصره
ارحام
United States of America
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
خدا کنه شما یا خیر خواهی این اگاهی را به سمع مبارک نظام مقدس برسونه که بورس ویترین کشور هست و دشمن در کمین هست تا به عنایت به تابلو بورس بفهمه کی برای ضربه کاری به نظام مقدس کار ساز خواهد بود ای کاش باخبر شوند
بوق
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
خدمت مسئولین بورس و اقتصاد دولت بی تدبیر وناامیدی مطلب مهمی رو خاستم متذکر شوم....
raika
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
سلام. راه برون رفت از این بازار ساخت نیست.چه زمانی در روز و چه مقدار حمایت سهم مهمه. حقوقی نماد پربیننده و لیدرهای گروها باید بدانند که خرید بزنن.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
من چند ماه هست که وارد بازار بورس شدم و از اون طریق با سایت شما آشنا... تحلیل‌ها و خبرهای مختلف شما رو می‌خونم و به سایر دوستانم هم با توجه به محیط آزاد و حرفه‌ایی شما این سایت رو پیشنهاد دادم... فعلاً هم جزء آرزوی موفقیت برای شما عرض دیگری ندارم.
کیوان داداشی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
به نظرم حقوقی ها منتظرن تا قیمت ها به کف برسه و بعد وارد شن، به همین دلیل هم این روزها حضور خیلی جدی ندارن، کافیه قیمتها یه کم دیگه بیاد پایین تا ببینیند چطور وارد بازار میشن و سود شناسایی میکنن!
جمال
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
به نظرم شایعه برداشتن محدودیتها، سهامداران رو نگران و بازار امروز رو منفی کرده!
مهدی
Germany
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
متاسفانه مادامی که افرادی غیر حرفه ای در کشور مدیر میشوند وضعیت از این بهتر نمیشود و باید منتظر وقایع بدتر هم بود نمونه اش را هم در بورس شاهد هستیم واقعا رابطه شاخص با قیمت سهم ها مزحک است
ب ب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
سهامداران از رئیس جمهور درخواست کمک کنند
س
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
محمووووووووووووووووووووووود....کجاااااااااایی
بیا رفیقتو کششششتن....
بیا محمود جون ....سرمایم رفتتتت.... بیچاره شدم.
یاسر
United States of America
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
بورس نیوز جدا" تدبیر جدی وراه حلی را جلو پایه مردم بیچاره بگذاربااستفاده ازنظرات وایده های قدیمی های بازار سهامداران خرد بدبخت شدن وشب عیدی ندارن؟!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
...به هر چه بورس وصاحب بورس است ...به من که شب عید بچه هایم را خراب کردم
غلامعباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
با چه امیدی سرمایه گذار وارد بازار بورسی شود که عد ه ای ...در مجلس نشسته اند ویکباره لایحه ای را به تصویب می رسانند که نر خوراک پنج برابر می شود وتسلط این افراد بر بازار سرمایه به معنای نابودی ان است وسرمایه گذار پیش بینی خواهد کرد که این نالایقان مالیاتی به سهام دارببندند که کمر اورا خر د کند اینها بیشتر شبیه .... هستند


تا نماینده زمانی نمایندگانش را افراد .... تشکیل می دهند ودولتش هنوز نیامده حمله ور میشود برای افزایش حاملهای انرژِی باید اندک سرمایه باقی مانده را برداشت وفرار کرد وبه بازار بورس افغانستان پناه برد واین دولت ودولت های گذشته برای کوبیدن مهر تایید برای نابود کردن اقتصاد مردم از کلمه مردم وبا بیان با پشتوانه مردم وباهمدلی مردم استفاده می کنند مردم هرگز حاضر به افزایش حاملها ودیگر تصمیمات غلط شما نیستند چرا نظر سنجی نمی کنید چون اینها کاری به مردم ندارند وبرای تامین بودجه خود دست به هر کاری می زنند
امیر
Germany
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
آش نخورده دهن سوخته ... 40 % ضرر ...خدا نابود کنه باعث و بانیشو
حسین
Germany
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
خدا...کند کسانی که درمجلس برعلیه حقوق مردم تصمیمات غلط و بدون کارشناسی می گیرن
khameneei
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
به این سخنان احمد توکلی دقت کنیدت: آقای هاشــمی کال روحیه شــان
تجملگرا و معتقد بود که اصرار به سادگی نشانه عوام بودن است
و حتی در نماز جمعه خواستار حمایت از مانور ... شد ...علت اصلی سقوط شاخص
ایا با این افکار می توان دوباره شاهدرشد شاخص بود؟ یا اگر هم رشد کند میشود انتظار داشت که اقای توکلی سقوطش ندهد ....حتما چاپ کن بورس نیوز با تشکر
۰
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
لطفا اگر از شما میخواهند شاخص را پایین بیاورید لطفا کف را تعیین کنید وقتی رسید نحوه معاملاترا عوض کنید که بازار برگرده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
تجمع اعتراضی ...تهران..وشهرستانهااااااااااااااا.
شیلا راحت
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
دوستان ، متاسفانه در ایران هرکس یه القابی به اول اسمش میچسبانه ( دکتر ، مهندس ، کارشناس ... ) بخود اجازه میده که در همه امور دخالت کنه ، وقتی وزیری دستور میدهد بدون مطالعه افزایش سرمایه بدید و حق تقدم و کوفت و زهر مار را بریزید وسط تا این " حباب " بترکد و مردم ورشکسته بشن ، انتظار دارید وضع بهتر از این باشه !؟ یادتان رفته احمدی نژاد با یک جمله : بورس قمارخانه است ، 8 سال تمام کوبیدن به سر بورسیها !
صفرپور
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
آقا بیان سهامدارها را تیرباران کنید راحت یشوید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
تو رو قرآن به دادمونننننننننننننننن برسیدددددددددددد ای خدا دارم دیونه میشم پول زحمت کشیمو چطوری دارم به باد میدم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
مسئول محترم اعلام نظرات در چند مورد اعلام نظر کردیم ولی اعلام نشد گزینشی و مصلحت منافع عمل نکنید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
مدیر محترم صندوق شما که برای ما ودیگران نسخه می پیچید چرا هر روز سهام در پرتفوی صندوق های خود را برای عرضه وفروش به تعداد زیاد انجام میدهید اگر راست میگویید سود 30 الی 40 در صدی پتانسیل بازار در سال 93 وجود داردپس نسبت به خرید اقدام فرمایید وما هم پشت سر شما هستیم.
یوسفی
Netherlands
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
باسلام
بر اساس آمارهای گوناگون حدود 7.000.000 نفر سهامدارهای فعلی بورس اعم از خرد و کلان می باشند که اگر هر کدام نماینده خانواده سه نفره باشند حدود 21.000.000 نفر در بورس ایران و 12.000.000 نفر مالک سهام عدالت که هنوز مستقیم در بورس حضور ندارند و با این جمعیت سهامدار هر گونه سوء نیت و یا سهل انگاری عین خیانت است و ما که کشور معتقد به خدا و آخرت هستیم و عدالت شعار ماست نباید بی توجه شد .
آنچه از وضعیت بورس مشاهده می شود :
1 - امکان دعوای مدیریتی است ، در سه ماه گذشته فقط ضربه اصلی به سهامداران حقیقی (که مالک اندک سرمایه از اقشار ضعیف و حتی افراد ثروتمند و وطن پرستانی که سرمایه خود را به کشورهای خارجی منتقل نکردند ) که در این مدت حد اقل 50% اصل آورده خود را از دست دادند ضمن اینکه ریاست محترم جمهور از مردم داخل و خارج از کشور در خواست سرمایه گذاری به ویژه در بورس را داشتند . و انتظار می رود شخصا مداخله و دستور رفع این آشفتگی و به هم ریختگی را سر و سامان بخشند.
2 - امکان عدم مدیریت ، در هر سطحی که لازم باشد انتظار داریم از طریق نمایندگان مردم چه ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس بسبت به اصلاحات مدیریتی هر چه سریعتر انجام شود .
3 - ایجاد وضعیت عمدی :
3-1 شعار اصلاح حباب قیمت سهام ، با این روش هیچ کار مثبتی انجام نشده است همه سهامها چه حبابی و چه بنیادی با یک چوب رانده شدند و بیش از 50% کاهش ارزش ، اکثر سهامهای حبابی حاوی گزارش مالی احتیاطی که فاقد حسابرسی هستند و دیدگاه های گوناگون مدیران که حاشیه سود را برای مقاصد مختلف ندادن قسط و غرو را در نظر گرفتند و ...
3-2 بالا بودن شاخص یکی دیگر از دغدغه های مسئولان اقتصادی می با شد که با کارشناسی و دقت به این تفکر نگاه کنند ، اگر شاخص را با شاخصهای دیگر کشورها مقایسه می کنند باید به ارزش پول آنها نیز بنگرند وقتی شاخص بالای 10.000 واحدی آمریکا مد نظر باشد با توجه به ارزش 26500 ریالی یک دلار شاخص ریالی باید 265.000.000 باشد و اگر شاخص 4000 واحدی فرانسه را در نظر بگیریم با یورو 32000 ریالی شاخص ریالی باید 128.000.000 و همین طور بقیه ارزها و اگر شاخص بورس ایران 106.000 باشد با توجه به دلار 26500 ریالی برابری 4 در مقابل 10.000 واحدی امریکا و با یوروی 32000 ریالی شاخص باید 3.31 در مقابل 4000 واحدی فرانسه باشد می بینیم که حتی شاخص با مقایسه دیگران به عدد 2 رقمی نمی رسند چه رسد عدد فعلی حدود 80.000 ! نتیجه اینکه هر کشور با وضعیت اقتصادی خود قابل بر رسی است و همه مسئولان بدانند بالا یا پایین بودن شاخص با دیگران قابل قیاس نیست با یک کلام سیاه یا سفید کافی نیست ، ضمنا ارزش اموال در دفاتر شرکتها با دلار های 70 تا 10000 ریالی ثبت شده اند و ارزش دفتری ماشین آلات اکثر صنایع به علت قدیمی بودن یک ریال است و اگر ارزشها روز آوری شوند (تجدید ارزیابی ) با دلار 26500 ریالی و .... حتما ارزش سهام و شاخص بدون روش دیکته ای و آمرانه قابل اصلاح و از طرفی باید مبانی شاخص استاندارد شوند و همه ابعاد لحاظ شوند نه فقط مبانی تک بعدی و ... موارد دیگر ،در هر صورت باید برای جامعه سهامداری ارزش قائل شد و آنها انسانند و روح و روان شان با مد نظر قرار گیرند و با پول زحمت کشیده آنها امورات کشور را می گذرانید و ....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
فارس گزارش می‌دهد افت معنادار شاخص بورس با وجود وعده‌های متعدد مسئولان دولت
وحید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
وقتی جناب وزیر تشخیص می دهند که قیمتها حبابی است و دستور عرضه صادر می کنند
خوب امروز هم تشخیص بحران بدهند و دستور خرید صادر کنند.
خداوند از باعث و بانیان این امر که باعث ضرر سنگین برای خودم و دوستانم شد نگذرد
Ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
با عرض سلام،شما در گذشته هم ستوني را به عنوان پيشنهادات داشتيد ومن چندين دفعه موردي را عنوان كردم ولي هيچ جوابي شما نداديد.
براي چندمين بار از شما خواهش مي كنم راجع به بانك ايران زمين كه از تاريخ ٩١/٤/٢٧ نماد ان بسته است ودر ظاهر براي افزايش سرمايه بوده تحليل واطلاعاتي در مورد ان بنويسيد چون تا حالا نه افزايش سرمايه اي در كار بوده نه از زمان پذيره نويسي سود ساليانه اي دركار بوده نه اطلاع رساني . گويا روسا ودست اندكاران اين بانك در حالت كما يا اغما به سر ميبرند سازمان بورس هم كه فراموش كرده كه اين بانك وجود دارد وسرمايه هاي سهامداران خرد را بلوكه كرده است. اميدوارم كه اين دفعه در مورد اين بانك مشكوك گزارش كاملي را شما منتشر نماييد .
با تقديم احترام..
weede
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
دولت به این بی تدبیری هرگز ندیده ملتی
dsdf
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
... بر مسولین بی تدبیر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
بورس نیوز تو رو قرآن حداقل تو یه چیزی بگو یه حرفی بزن شاید یکم دلمون خنک بشه آقا ما اصلا غلط کردیم اومدیم تو بازار بورس. خرمون از کرگی دم نداشت. سود نمیخام جیبمونو نزنیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
بابا این شاخص من درآوردی که فقط با 7 یا 8 تا شرکت 1000 واحد صعود یا نزول می کنه رو بردارین اصلا کسی نبینه.
danyal
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
سلام
بورس نیوز عزیز
اگر دوست داری رضایت سهامدار ها رو جلب کنید خواهشند از این خبرای چاپلوسانه و دلخوش کنی نزنید
همه می دونند که مدیریت بورس و سهامدارای عمده .... هست و همگی با هم دارن سهامدارای جز و افراد حقیقی رو ذبح می کنند و خون اونها رو تو شیشه می کنند.
به نظر شما سهامها در این چند ماه چقدر پایین اومدن؟
فکر می کنید که اگر حتی خبرتون درست باشه آیا با پوشش سود 40 درصدی جبران خسارت هم نمیشه چه برسه به سود
سهام خودرو ییها که 50 درصد کاهش داشتند با سود 100 درصدی تازه به جای اول بر میگردند
شما خودتون سر از حساب و کتاب در میارید؟
اگر به رسالت خبری اعتقادی دارید این پیام من رو منتشر کنید که درد دل خیلی از سهامدارای جز هستش
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
ندیدیم یه ریس جمهور بیاد دو تا کار و با هم انجام بده سیاست خارجی رو محور کارش قرار داده با حزب های داخلی در افتاده یا در افتادن، چه فرقی میکنه.
من اینقدری فهمیدم که نه مسئولین داخلی نه اون آمریکا که دم از از حقوق بشر میزنه هیچکسی به فکر ما نیست دوران برده داری با روشهای مدرن.
حاجی تبار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
بورس باز مهربان،سهمی خریدی غم مخور
سهمایت در سبد،درهم خریدی غم مخور
تخم مرغ این سبد را عده ای بشکسته اند
گر شده فاسد تمام سهم هایت غم مخور
گر کنی صبر اندکی، بر روزهای سردو غم
میرسد روزی بزودی لطف ایزد غم محور
آیه عسرا و یسرا را بخوان تفسیر کن
میرود این روزها، آید بشارت غم مخور...
.الهم صلی علی محمد و آل محمد
میر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
ما از اقای رییس (جمهور وزیر ریس بورس) تشکر میکنیم چون 3ماه پیش به امید امدن تدبیر امید سرمایه....میلیونی شخصیمان را که از راه حرام دزدی خیلی راحت بدست اورده بودم را وارد بورس کردم و اصلا مال و سرمایه مان را از دست ندادیم هیچ شرمنده خانواده مان نشدیم دم عید بی پول نشدیم تشکر میکنیم که سرمایه هایمان را نابود کردید
مارال
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
به نظر من مشکل اصلی سهام دارا طمع کار بودنشه میخوان نیومده ره صد ساله رو یه شبه برن اخه اینجوری که نمیشه .یه کمی واقعا بینانه به این موضوع دقت کنند .دیگه اینقدر نمیان اینجا غر بزنن که وای بدبخت شدیم رفت .من جواب اونا رو اینجوری میدم .شما بدبخت نشدی . توقعت گاهی بالاست صبر هم نداری .در صورتیکه توقعت رو بیاری پایین سهمت رو هم به جای مفت فروختن نگه داری حداقل میتونی پایان سال به اندازه دو برار سود بانکی سود کنی .پس توقعت رو کم کن همه چیز درست میشه
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
واقعا ادم حیرون می مونه چی بگه از این همه فضاحت
ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کارگزاران جناحی که بارها ثابت کرده که علی‌رغم نزدیک نشان دادن خود به مردم، تنها و تنها به دنبال کسب قدرت برای خود است، و موقعش که برسد سر مردم را به تاق می‌کوبد، کمااینکه تا به امروز هم بارها چنین
کرده است.
شاکله این حزب بزخری سهام دولتی و بازار در قیمت پایین است
م
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
خواهشا یکبار فقط یکبار از آقای رئیس جمهور سوال کنید که چرا مردم رو به سرمایه گذاری در بورس ترغیب کرد.اگر کسی بعد از گفته ایشون سهمی خریده باشه تا الان حداقل 30% ضرر کرده.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
خدا پدر محمود را بیامرزه.................درود بر محمود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
پسر من بیمار کلیوی است ونیاز به پیوند دارد ولی پولی که دارم کفاف این کار را نمیداد به پیشنهاد دوستان وارد بورس شدم الان من ماندم ویه پسر دیالیزی و بوی مرگ"خدا به تو پناه میبرم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
خدا باعث و بانیشو نبخشه
ن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
بورس نيوزجان تشكر از زحمات شما كه حداقل در روز هاي سخت هم تسلي دهنده ميباشى.
ارحام
United States of America
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
من به سهم خودم از بورس نیوز تشکر میکنم در این شزایط که همه بایستی مدح بگویند و کوچکترین اتقاد به نظام بشدت پاسخ داده میشه کار بزرگی میکنید البته بقول حافظ بزرگ چنان نمانده و چنین هم نخواهد ماند باز هم سپاس
امینی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
آقای سیف زحمت کشیدند کف دلار رابیان کردند ولی سقف دلار را نه آقای وزیر اقتصادهم زحمت کشدندسقف شاخص بورس را ولی کف را بیان نکردند
عل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
سلام با توجه به ادعای مطرح شده در این موضوع پس چرا نظرات خوانندگان را درج نمی کنید
لرزاده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
من تشکر می کنم از بورس نیوزیهای محترم
اونایی هم که فاز منفی میدن شاید همانهایی باشند که منافعشان با بورس نیوز به خطر میافتد
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
بورس نیوز . لطفا گزارشی از وضعیت حسابرسان بورس تهیه فرمایید . ایا تابحال یک تخلف اعلام کرده اند ؟؟ نگویید همه شرکت ها پاک هستند ها ؟؟؟؟؟
ابراهیم اسمعیل زاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
با سلام ، خسته نباشید من از حضور آقای دکتر قالیباف رییس جدید بورس تقاضا دارم حداقل خرید سهام را که به مبلغ پنج میلیون ریال ارتقا یافته به مبلغ سابق یعنی یک میلیون ریال و یا حد اکثر به دو میلیون ریال کاهش بدهند تا اقشار مختلف به ویژه بازنشستگان عزیز بتوانند براحتی در بوس فعالیت نموده و در حد بضاعت خود پرتوفی تشکیل نمایند با تشکر لطفا اطلاع رسانی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
خدا برای تان نسازد که همه مردم دارید بیچاره می کنید به این ماه محرم من طلای زنمو که از روز ازدواج بجا مانده بود برای کمک خرج بچه هام ومریضی زنم گذاشتم توبورس به خدا یک ریال فایده نکرد وپولم رفت شرمنده زن وبچه هام شدام، امیدوارم شرمنده امام حسین وبچه هاتون بشید، درضمن من سید حسینی هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
با وجود سجام هنوز خیلی از شرکت ها مثل فولاد پترول شتران و دیگر شرکتها سود سهام رو به بانک های گوناگون میریزن...اخه درسته خیلی ها به خاطر کم بودن سود و یا کرونا و یا اگاه نبودن از تعلق گرفتن سود و یا در دسترس نبودن بانک در محل زندگیشان از دریافت منصرف بشن...لطف کنید حالا که سجام هست سود این چند ساله سهامداران رو بدید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کلی پول واسه سهام بیارجمند۱۵سال پیش گرفتن حالا کارخانه که راه نیوفتاده هیچ میگن چون قسط ندادید سهامدار نیستید...پول ما رو به نرخ روز بدید سهام نخاستیم
M.F
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
سلام . میخواهم بدانم قیمت سهام در بورس با سرمایه گذاری در چه چیزی قابل مقایسه است با توجه به تورم موجود با عرض معذرت اگر پهن هم می خریدیم از سهام در بورس بیشتر رشد می کرد
M.F
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
سلام . میخواهم بدانم قیمت سهام در بورس با سرمایه گذاری در چه چیزی قابل مقایسه است با توجه به تورم موجود با عرض معذرت اگر پهن هم می خریدیم از سهام در بورس بیشتر رشد می کرد
حمیدرضا م
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
بورس نیوز عزیز تنها تریبونی بوده که حرفها و درد دل ما سهامداران خرد را بگوش مسولین بیکفایت رسانده است. تنها رسانه ای بوده که ترس از باند مافیای دزد و فساد نداشته.من خودم بیشتر از 30 ساله بصورت سهامدار خرد در بورس فعالیت میکنم بارها دیدم که سرمایه مردم دربورس توسط دولتیها دزدیه شده مثل سال 99 که بالاترین مقامات مملکت مردمو دعوت به بورس کردن و سهام را در قیمتهای شدیدا بالا به مردم فروختن و هنوز با گذشت 4 سال قیمت خیلی از سهام الان یک پنجم قیمتهای 4 سال پیش است و همه کسانیکه انزمان وارد بورس شدند الان به خاک سیاه نشستند. همه باید از بورس نیوز حمایت کنند تا ایشون بتواند با دلگرمی بیشتر وظایف خودش را انجام دهد و از حقوق سهامداران خرد و مردم در برابر باندهای فاسد بورسی دفاع نماید..
پاینده باشی بورس نیوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
سلام
افزایش سرمایه از هر نوعی تنها بازی با ارقام ترازنامه است .
به عنوان مثال اگر 1000 سهم 2000 تومانی و یا 2000 سهم 1000 تومانی داشته باشیم سرمایه ما همان 2 میلیون تومان است .
بنابر این زمانی افزایش سرمایه معنی پیدا میکند و برای دارنده سهم سود است که پس از افزایش تعداد سهم (قیمت سهم به نسبت درصد افزایش سهم کاهش نیابد) .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
سلام
افزایش سرمایه از هر نوعی تنها بازی با ارقام ترازنامه است .
به عنوان مثال اگر 1000 سهم 2000 تومانی و یا 2000 سهم 1000 تومانی داشته باشیم سرمایه ما همان 2 میلیون تومان است .
بنابر این زمانی افزایش سرمایه معنی پیدا میکند و برای دارنده سهم سود است که پس از افزایش تعداد سهم (قیمت سهم به نسبت درصد افزایش سهم کاهش نیابد) .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
#خودرو یعنی یک نفر تو این مملکت پیدا نمیشه ، بعد از 4 سال به داد ما بدبختها برسد ، بسه دیگه ، همه رو بدبخت کردید رفت ... دیگه تا کی ؟! خدا زندگیتون رو خراب کند که زندگی همه رو ویران کردید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
بهرام نامدار آواتار هاتاریخ عضویت
مهر 1399
نوشته ها
7,521
تشکر
5,839
تشکر شده 35,238 بار در 6,816 ارسال
پاسخ : درخواست حذف سه صفر از شاخص های بورس تهران
نقل قول نوشته اصلی توسط بهرام نامدار نمایش پست ها
نیک می دانم این شاخص با هدف فریب افکار عمومی ( داخلی و خارجی ) طراحی شد ...

فرمول شاخص کل به گونه ای طراحی شد که همیشه و ابدی صعودی باشد ...

مثال ساده ای عرض کنم و بعد از سهامداران درخواست مهمی دارم .


.................................

می توانم صدها مثال بزنم ( اگر بیشتر دقت کنیم : فاجعه ی شاخص جعلی کل را داریم )

مثال : پسهند

سود تقسیمی پسهند می رود در دل شاخص کل و همچنین در دل شکربن

سود تقسیمی شکربن هم می رود در دل شاخص کل و وپترو

سود تقسیمی وپترو مجددا می رود در دل شاخص کل و مالک آن یعنی تاپیکو

سود تقسیمی تاپیکو هم مجددا می رود در دل شاخص و شستا

سود تقسیمی شستا هم مجددا در شاخص کل اثری بزرگ دارد ....

سود تقسیمی پسهند ۵ بار بر شاخص کل اثر مثبت گذاشت !

...................................


یعنی شاخص کل اعداد ۲ میلیون و ۳ میلیون را خواهد دید ، اما اکثریت سهام سقف های قبل را نخواهند دید ....

درخواست بنده که می تواند درخواست شما و عموم سهامداران باشد ، درخواست حذف شاخص کل از بورس تهران است ...

پیج ها و صفحه های مجازی و کانالهای تلگرامی انبوه سهامداران می تواند این خواسته را بازنشر کند و مطالبه کند ....

پایان فریبی به نام شاخص کل ، به نفع همه ی سهامداران است ....
ناشناس
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
بورسنیوز عزیز لطفا این متن اقای بهرام نامدار را تبدیل به یک گزارش مقاله یا خبر بورسی بکنید شاید اثری در مغز گچی مدیران مربوطه داشته باشد و اقدامی نمایند.
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
سکه ی ۴۵میلیونی دیگه بهار آزادی نیست؛
خزان رویاهای یک ملته،
عرق شرم پدرهاست برای امرارمعاش وتهیه نیازمندی های یک خانه
روی خجالت زده ی مادر هاست،
کشتی به گل نشسته ی آرزوی بچه هاست،
اشک های یواشکی دختر هایی هست که جهیزیه شون هیچوقت جور نمیشه ونخواهد شد ،
غرور شکسته شده ی پسر هایی هست که شرمنده ی باباهاشون هستن،
درد دل ، بغض تو گلوست،
سکه ۴۵میلیونی و دلار ۶۵ هزار تومنی یعنی ازدواج تعطیل،
زندگی تعطیل،
تهیه دارو تعطیل،
کار تعطیل،
خوشی تعطیل،
آرامش تعطیل و....
سکه ۴۵میلیونی و دلار ۶۵ هزار تومنی
یعنی، مرک تدریجی ونابودی یک ملت و جامعه ....