بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر : ۱۲۰۹۰۲
به گفته محققان پروبیوتیک ها نقش بسزایی در هضم غذا در معده دارند.باکتریها موجود در روده همچنین در سلامت روانی و ذهنی و رفتاری فرد تاثیر مثبت دارند.

به گزارشثامناین بشر دو پا دست به هر ترفندی می زند تا راههای درمانی مختلف را امتحان نماید.از نوشیدن ادرار گرفته تا سوسیس هایی ساخته شده از مدفوع بچه!اما ایا چنین چیزی ممکن است؟اخیرا محققان اسپانیایی سوسیس هایی از مدفوع نوزاد تولید نموده اند.انها بر این باورند مدفوع نوزاد سرشار از باکتریهای غنی شده ای است که در سلامتی روده انسان موثر است.

از تولید سوسیس های فلفلی گرفته تا سوسیس های خشک شده از گوشت خوک یا گاو همگی از تخمیر باکتریهای مدفوع بچه تولید می شوند.باکتریهای یا به صورت طبیعی به گوشت خام افزوده می گردد یا در کارخانه با گوشت مخلوط می گردد.
تولید عجیب سوسیس از مدفوع نوزادان + (عکس)
تحقیقات نشان می دهد باکتریهای موجود در روده نقش بسزایی در سلامتی انسان دارند.هر گونه تغییر در این باکتریها منجر به بروز سرطان،دیابت و بیماریهای التهابی روده می گردد.اخیرا محققان دانشگاه انستیتوی باک در کالیفرنیا دریافتند تعادل در باکتریهای موجود در روده به افزایش سن فرد منجر می گردد.و کسانی که عمر دراز دارند از تعادل باکتری در روده برخوردار می باشند.انها همچنین می گویند پروبیوتیک ها نقش بسزایی در هضم غذا در معده دارند.باکتریها موجود در روده همچنین در سلامت روانی و ذهنی و رفتاری فرد تاثیر مثبت دارند.
تولید عجیب سوسیس از مدفوع نوزادان + (عکس)


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
من که سوسیس از چشم افتاد دیگه نمیخورم .
حسن
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
بطور کلی مدفوع کودک تا 40 سالگی پاک است
م
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
اه ... اه... حالمون رو بهم زدی با این خبرت
مجتبی
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
به به! دهنش آب افتاد!
دلم به تاپ تاپ افتاد!
آمد بهاران!
سوسیس جدید رسیده از مدفوع انسان!
سال جدید رسیده خوشحال و خندان!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عليرضا
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
حالم بهم خورددددنه سوسيس نه پيتزانه كالباس
توليد كننده سوسيس
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
فكر مي كنيد سوسيس و كالباس از چي درست ميشه. همين الان هم با موادي درست ميشه كه دست كمي از مدفوع نداره...
متینا
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
متاسفانه این مسائل از جای دیگری آب میخورد که در حوصله بحث نیست . سپس اسم تحقیقات محققان بر روی آن گذاشته میشود و حتی محققانی را میخرند تا در قالب علمی بودن توده مردم جهان آن را بپذیرند . جای دوری نروید در همین زمان در دنیا کارخانه هایی هستند که جنین انسان را به قیمتهای باورنکردنی خریداری میکنند و از آن در ساخت لوازم آرایش و بعضی انواع نوشیدنی استفاده مینمایند. متاسفانه جهان در حال اداره شدن به دست کسانی است که فقط ظاهر انسان دارند .ما کجای این ماجرا هستیم .
dd
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
می شه با قارچ کفیر باکتری های روده را تامین کرد و نیازی به مدفوع نوزاد نیست