بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
کد خبر : ۱۲۴۴۸۹
مراسم افتتاحیه فیلم «شیطان‌صفت» در هالیوود با حاشیه همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارشنبه فیلم «شیطان‌صفت» / «مالفیسنت» تولید شرکت والت دیزنی پیکچرز برای اولین بار در دنیا در سالن «ال کاپیتان» در بلوار هالیوود در لس آنجلس روی پرده رفت، فیلمی که آنجلینا جولی همسر براد پیت نقش اصلی آن را بازی می‌کند.

پیش از آغاز نمایش فیلم در حالی که پیت و جولی مقابل سینما به هواداران امضا می‌دانند، مردی جوان از میان جمعیت خود را به پیت رساند و با مشت به صورتش کوبید. ماموران حفاظت بلافاصله مرد مهاجم را گرفتند و در اختیار پلیس قرار دادند.

شاهدان عینی بعدا گفتند عامل این حادثه ویتالی سدیوک‌، 25 ساله، گزارشگر تلویزیونی اهل اوکراین است که اغلب مراسم فرش قرمز چهره‌های معروف را به هم می‌ریزد.


اداره پلیس لس آنجلس مرد مهاجم را به اتهام ایراد ضرب و جرح بازداشت کرد. برای او قرار وثیقه 20 هزار دلاری صادر شده است.

پیت 50 ساله در این حادثه آسیب ندید و پس از آن بار دیگر برای طرفدارانش عکس امضاء کرد.

سدیوک 11 روز پیش در جشنواره فیلم کن خود را به فرش قرمز رساند و لباس امریکا فرارا را گرفت. او در جشنواره فیلم سانتا باربارا لئوناردو دی کاپریو را در آغوش گرفت و در جوایز گرمی نیز وقتی ادل در حال سخنرانی بود، روی صحنه آمد. او در جشنواره مسکو هم ویل اسمیت را بوسید. سدیوک همچنین در چند مراسم فرش قرمز برای برادلی کوپر مزاحمت ایجاد کرد.

«شیطان‌صفت» روایتی مدرن از قصه پریان «زیبای خفته» است و جولی در آن نقش ضدقهرمان را بازی می‌کند.

پیت سال گذشته فیلم پرفروش «جنگ جهانی زد» ساخته مارک فورستر را روی پرده سینماها داشت و در فیلم‌های «12 سال بردگی» و «حقوقدان» هم بازی کرد. او تریلر جنگی «خشم» ساخته دیوید آیر را آماده نمایش دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر