بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر : ۱۲۶۴۹۴
به گزارشگروه اقتصادی باشگاه خبرنگارانبه نقل از شرکت بورس، دکتر حسن قالیباف اصل با بیان مطلب فوق گفت: در سال جاری دولت با اتخاذ سیاست های مناسب در کنترل و مهار تورم تا حدود زیادی موفق عمل کرده است و پس از این، سیاست های خروج از رکود را در پیش خواهد گرفت و به تدریج نتایج مثبت آن را بر بازار سرمایه مشاهده خواهیم کرد.

مدیرعامل بورس تهران به دغدغه سهامداران توجه کرد و اظهار داشت: وضعیت بوجود آمده در بورس برایند اقتصاد واقعی است و با خروج اقتصاد از رکود، بورس نیز رونق می یابد.

وی ادامه داد: تا پایان تیرماه بسیاری از شرکت ها گزارش های خود را به بورس ارایه می کنند که این امر به شفافیت بیشتر بازار سرمایه کمک می کند و شرایط را برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مبنی بر انتخاب شرکت ها به منظور سرمایه گذاری فراهم می آورد.

قالیباف اصل به ریسک های سیستماتیک اشاره و تصریح کرد: ریسک های بسیار متنوعی بازار را تحت تاثیر قرار داده است که در کنترل متولیان بازار سرمایه نیست، ولی در روند حرکت بازار موثر است.

مدیرعامل بورس در انتها بر حمایت دولت از بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: به آینده بازار خوشبینم و از همه دعوت می کنم در بازار سرمایه که شفاف ترین بازار مالی کشور است، با علم، بررسی و تحلیل اقدام به سرمایه گذاری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر