بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
در گفتگو با ناظر بازار شرکت بورس بررسی شد:

علت عدم کشف قیمت "فایرا" در روز اول بازگشایی

نماد معاملاتی "فایرا" در تاریخ 11 مرداد با اینکه نزدیک قیمت 4290 ریال تقاضا داشت اما ناظر بازار اجازه کشف قیمت را نداده است.
کد خبر : ۱۲۹۴۰۲
نویسنده :
اعتماد
در حالی نماد معاملاتی "فایرا" در مورخ 11 مرداد ماه سال جاری پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه بدون محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله بود که به دلیل عدم کشف قیمت "فایرا" در روز مذکور، مجدداً در تاریخ 12 مرداد ماه بدون محدودیت نوسان بازگشایی و با 14 درصد افت قیمت مواجه شد.

شایان ذکر است که نماد معاملاتی "فایرا" در تاریخ 11 مرداد با اینکه نزدیک قیمت 4290 ریال تقاضا داشت اما ناظر بازار اجازه کشف قیمت را نداده است.

در همین راستا، صحرایی، ناظر بازار شرکت بورس اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه کشف قیمت باید در حجم قابل توجهی صورت بگیرد اما در روز نخست بازگشایی "فایرا" در تاریخ 11 مرداد، حجم معاملات قابل توجه نبوده و در نتیجه با توجه به شرایط مذکور، جهت کشف قیمت طبق روال، یک روز دیگر فرصت داده و چنانچه همان شرایط روز اول حاکم باشد، نماد بازگشایی می گردد.

وی افزود: بنابراین به منظور ایجاد فرصت جدید و احتمال مشارکت سهامدار عمده، کشف قیمت به روز 12 مرداد موکول گشت شایان ذکر است که در روز 12 مرداد طبق قانون حراج نماد "فایرا" بدون محدودیت قیمت انجام شد و زمانی که نماد متعادل نشد دامنه نوسان دوباره باز شد .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
خواهش میکنم پیگیری کنید توی این شرکت چه خبره.چرا گزارش 9 ماهه با 100 تومن شود عملیاتی توی گزارش 12 ماهه تبدیل به 47 تومن سود شد!
سرمایه ها نابود شد.چرا کسی جوابگو نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
در نماد فایرا پس از 7 ماه سهامداری 43 درصد در ضررم...نماز و روزه مسیولین قبول باشه انشاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
در نماد فایرا پس از 7 ماه سهامداری 43 درصد در ضررم. قبول باشه انشاله