بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
خبرهای اعلام شده مبنی بر افزایش نرخ مواد شوینده در حد یک شایعه می باشد و در حال حاضر هیچ ابلاغیه ای مبنی بر افزایش نرخ مواد شوینده به شرکت های تولیدی اعلام نگردیده است.
کد خبر : ۱۲۹۴۴۸
نویسنده :
محمدآموخته

خبرهای اعلام شده مبنی بر افزایش نرخ مواد شوینده در حد یک شایعه می باشد و در حال حاضر هیچ ابلاغیه ای مبنی بر افزایش نرخ مواد شوینده به شرکت های تولیدی اعلام نگردیده است ولی با توجه به درخواستهای ارایه شده به سازمان حمایت از مصرفکنندگان پیگیر مجوز افزایش قیمت هستیم که میزان آن مشخص نیست .

در روز گذشته خبری مبنی بر افزایش 15 درصدی نرخ مواد شوینده اعلام گردید که پیشتر با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر بسته پیشنهادی دولت برای خروج غیر تورمی از رکود قرار بود پس از پایان ماه مبارک رمضان این افزایش نرخ بر روی مواد شوینده اعمال می گردد.

در همین راستا، مدیر مالی شرکت گلتاش در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه تعاملی میان انجمن صنایع شوینده با سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده برقرار نگردیده است برهمین اساس اخبار اعلام شده مبنی بر افزایش نرخ مواد شوینده در حد یک شایعه می باشد و تاکنون هیچ ابلاغیه ای در خصوص افزایش نرخ مواد شوینده اعلام نگردیده است.

سروش نامدارپور به تأثیر افزایش نرخ مواد شوینده بر سوددهی شرکت های تولیدی این محصولات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در بسته ارایه شده از سوی دولت در خروج غیر تورمی از رکود به آزادسازی نرخ ارز مواد اولیه نیز اشاره شده است برهمین اساس از این پس شرکت های تولید کننده مواد شوینده بایستی با قیمت های بالاتری نسبت به دوره قبل برای خرید مواد اولیه محصولات شرکت خود اقدام نمایند که منجر به تأثیر ناچیز افزایش حاشیه سود شرکت های تولیدی از جمله گلتاش می گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت اعمال افزایش نرخ مواد شوینده می بایست تأثیر این موضوع بر صورت های مالی و سود پیش بینی شده سال جاری لحاظ گردد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در پی بررسی شرکتهای صنعت شوینده

چه خبر از "شوش" ؟

در پی بررسی شرکتهای صنعت شوینده

چه خبر از "شوش" ؟

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
تناقض آشکار در سخنانش موج می زند از یک طرف می گوید هیچ تعاملی با سازمان حمایت از مصرف کنندگان نداریم از طرف دیگه گفته درخواست افزایش نرخ داده شده

در ضمن بورس نیوز جان یعنی مدیر عامل پاکشو که با بورس 24 مصاحبه کرده و دبیر شورای پودر شوینده که با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده در جریان نیستند که این آقا منکر همه چی شده؟؟؟ که حتی گفته هیچ تعاملی با سازمان حمایت برقرار نشده ؟؟؟