بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
در گفتگو با مدیر مالی شرکت گلتاش:

علت توقف نماد "شگل" مشخص شد

اخبار و گمانه زنی هایی پیرامون دریافت مجوز افزایش نرخ فروش شوینده ها در حالی میان فعالان بازار سرمایه شنیده می شود که ...
کد خبر : ۱۳۱۹۹۶
نویسنده :
جمشیدی
اخبار و گمانه زنی هایی پیرامون دریافت مجوز افزایش نرخ فروش شوینده ها در حالی میان فعالان بازار سرمایه شنیده می شود که پس از معاملات روز گذشته بورس، نماد معاملاتی "شگل" به دلیل اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی متوقف گردیده است.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت گلتاش در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: این مجموعه در حال بررسی برآوردها و مفروضات خود در بودجه سال مالی جاری و نیز نحوه عملکرد آن طی چهار ماه گذشته می باشد. برهمین اساس، به دلیل محتمل بودن اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی و به منظور شفاف سازی اطلاعاتی درخواست توقف نماد معاملاتی "شگل" ارسال شد تا پس از بررسی و انجام محاسبات متغیرهای در نظر گرفته شده در بودجه امسال، نسبت به اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی اقدام شود.

سروش نامدارپور افزود: به نظر می رسد برآیند متغیرهای گوناگون همچون مقدار تولید و فروش محصولات در کنار بهای تمام شده تولید منجر به اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی گردد.

وی در خصوص دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات اظهار داشت: در حالی مقرر شده بود تا مجوز افزایش 12 درصد نرخ فروش برخی از شوینده های تولیدی به مجموعه های فعال در این گروه اعطا شود که "شگل" تاکنون هیچگونه ابلاغیه ای در این خصوص دریافت نکرده است و همچنان منتظر اعلام رشد قیمت فروش از سوی انجمن صنفی شوینده ها هستیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر