بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر : ۱۳۲۳۵۴
پول‌نیوز -  روس‌ها در قالب یک هیات تجاری بلندپایه فردا به تهران می آیند و پای میز مذاکره با همتایان خود در بخش خصوصی ایران می‌نشیند. در این هیات، فعالانی در حوزه خودروسازی و تامین قطعات نیز به چشم می خورند.
به گزارش مهر، هیات تجاری بلندپایه تجاری فردا سه شنبه همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه به تهران سفر خواهند کرد تا بتوانند مذاکرات خود را در بخش های گوناگون با تجار و فعالان اقتصادی ایران پیش برند.

این هیات تجاری فردا سه شنبه در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حضور خواهند یافت و تجار و فعالانی از روسیه در آن حضور دارند که در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، لوله های پلی اتیلن، انواع خودرو، ماشین سازی، حمل و نقل، راه آهن، ماشین آلات کشاورزی، تراکتور و کمباین سازی، فراورده های کشاورزی، دام و طیور، صنایع غذایی، ریخته گری، ساختمان و بانکی فعالیت می کنند.

اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در این رابطه به مهر گفت: مذاکرات زیادی برای صادرات انواع میوه، خشکبار، مواد غذایی از ایران به روسیه صورت گرفته است که امیدواریم با مساعدت دولت و طرح مشکلات و موانع بر سر توسعه تجارت دو کشور، حل شود.

وی اظهار داشت: مسائل و مشکلات بانکی همچنان وجود دارد و باید دولت برای نقل و انتقال پول میان دو کشور چاره اندیشی کند که امیدواریم در این کمیسیون مشترک این مسائل حل و فصل شود.

عسگراولادی گفت: بانک مشترک ایران و روسیه نیز در مسکو راه اندازی شده است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر