بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر : ۱۳۳۲۹۵

بیوگرافی و عکس های

سحر قریشیمتولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برایقریشینوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.سحر قریشیدر گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.
وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.
وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.
وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.
قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.
بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.
وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی تینا آخوند تبار

متولد خرداد ۱۳۶۶ است. یک سالی می‏شود که با فیلم طلاق به سبک ایرونی فرید کلهر وارد سینما شده است. قبل از آن در کلاس‏های بازیگری حمید سمندریان استارت ورود به بازیگری را زده و بعد از آن در فیلم سینمایی «هر چی خدا بخواد» خود را محک زده. آخرین کار سینمایی‏اش هم «آزاد راه» عباس رافعی بوده که هنوز اکران نشده. « امروز برای تست گریم سریال جدید علیرضا امینی به نام «گیوتین» رفته بودم که قرار است از اول مهر پخش شود.» این‏ها را مو به مو توضیح می‏دهد و حواسش هست که چیزی از قلم نیفتد و آخر از همه هم تاکید می‏کند که الان هم دو تا قرار داد برای بازی دارد. چون با نقش اول وارد سینما شده این جو برایش به وجود آمده بود که حتما باید نقش اول را بازی کند اما وقتی با چند کارگردان خوب صحبت می‏کند ترجیح می‏دهد یکی دوتا سریال خوب تلویزیونی هم بازی کند.

آرام و شمرده صحبت می‏کند و هیچ عجله‏ ای هم ندارد: «خیلی بلند پروازم. اصلا به هدف‏های کوچک فکر نمی‏کنم. همیشه بزرگترین چیزها را خواسته‏ام که اگر به کمترش هم رسیدم باز برای آدم‏های دیگر دست نیافتنی باشد.»
حین مصاحبه آرام است و هیچ حالتی در چهره‏اش مشخص نیست خودش اما نظر دیگری دارد: «یک دوره خیلی آرام بودم. اگر در یک جمع بودم ساکت می‏نشستم و اصلا معاشرت نمی‏کردم اما الان حدود دو سه سال است دقیقا بر عکس آن شده‏ام. هر جا که بروم همه از دستم فرار می‏کنند.» می‏خندد و می‏گوید: «کودک درونم تازه زنده شده.»

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی بهنوش بختیاری

زندگینامهبهنوش بختیاریاز زبان خودش:من در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم.
با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم. از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال ۱۳۷۵ بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود. در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرومتولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است ،یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد ،مجرد است ،فوق دیپلم گرافیک دارد ،آرام و کم حرف است ،عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد ،بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از:محکومین بهشت ،پیدا و پنهان ،رسم عاشقی ،رویای خیس ،محاکمه ،زندگی شیرین ،شیر و عسل و……

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوستدر سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوستدر « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمیمتولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۵۹ و فارغ التحصیل رشته روانشناسی میباشد. این بازیگر جوان به واسطه خلاقیت و استعداد بی نظیر خود در بازیگری به سرعت وارد عرصه سینما گردید و توانست در مدت کوتاهی در فیلم های سینمایی بزرگی در نقش اول کار کند.
در دوره بازیگری کانون سینما گران جوان با سریال «در چشم باد»مسعو جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای را آغاز کرد.
یک سال بعد با بازی در فیلم«تر دست»محمد علی سجادی و کار با این کارگردان با تجربه به او بازیگری را بیشتر آموخت تا این باعث شد که سجادی نام اورا در کنار بازیگرهای مورد علاقه اش قرار دهد.بعد از تجربه «تردست » محمدعلی سجادی او را برای بازی در فیلم «شوریده» در اواخر سال ۱۳۸۳ انتخاب کرد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادیمتولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه تهران است. بازیگری در عرصه تئاتر نقطه شروع کار هنری او بوده و چند سالی است که در این عرصه فعالیت می کند.
اولین بار چهره او را در یک فیلم سینمایی دیدیم که نقش کوتاهی داشت، در فیلم «چشمان سیاه» ، اما ماه رمضانی که گذشت او را در سریال «آخرین گناه» در نقش «آوا» دیدیم.
از او می پرسم: «شما با تجربه یک فیلم سینمایی، کار تصویری را شروع کردید. کار تلویزیونی نسبت به کار سینمایی چه تفاوتهایی برایتان داشت که به سریالهای تلویزیونی روی آوردید؟
می گوید: «تفاوت کار سینمایی با تلویزیونی خیلی زیاد است. سینما این که من بعد از یک فیلم سینمایی به بازی در یک سریال روی آوردم، بیشتر به این خاطر بود که مخاطب تلویزیون با مخاطب سینما متفاوت است. سینما مخاطبان محدودی دارد، علاوه بر این دیدها هم نسبت به سینما و تلویزیون متفاوت است. به عقیده من گاهی سراغ کار تلویزیونی رفتن هم برای بازیگر بد نیست.» می پرسم چه نظری در مورد نقشهای منفی و مثبت داری؟ می گوید: «فکر می کنم نقشهای مثبت و منفی تفاوتی با هم ندارد، مهم این است که بازیگر از پس نقش، خوب بربیاید و خوب کارش را اجرا کند، اما این که می گویند نقش مثبت و منفی، برای من به شخصه هیچ وقت تفاوتی با هم نداشته است.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
حیف وقته واسه این پز پزی ها گذاشت
اتنا
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
واقعاهم حیفه
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
بورس نیوز


بیکاریا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
هنرمند شدن چه آسان شده تو ایران؟!!!!
براحتی به خودشون میگن هنرمند

هنرمند با بازیگر فرق داره تو زبان انگلیسی هم به هنرمند میگن artist و به بازیگر actor و actress

دقت کن مجید جان!!!
بهار
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
خانم امده کلاس میزاره برامان انگار انگلیسیش خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
خیلی دلم بحالشون میسوزه خودوشون گم کردند .
ناشناس
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
نه دوست عزیزهمه انسانها زیبایی را دوست دارند چون وجودشان از خداست وما باید به این امرم توجه داشته باشیم که از حدمان عدول نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
بدبختا تا تو یه فیلم بازی می کنند دیگه سر از پا نمی شناسن شما هنرمند نیستید
خاطره
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
سحر اصلا خوشگل نیست افسانه پاکرو و سپیده خداوردی باز بهترن
مبینا
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
فقط سحررررررررررررررررررررررررررررررر
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
نگاه کن نگاه کن چه قیافه ای برای خودشون ادرست کردن واقعا من وقت مو الکی هدر دادم
mohammad hossen
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
ILOVi you
رویا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
حالا فکر میکنن کین
بهار
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
خدا
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷
دمت تون راست میگی حیف وقتی که برای دیدن بیوگرافی اینا بزاری
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
به نظر من باید از حضرت فاطمه خجالت بکشن با این حجابشون .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
آفرین عزیزم دقیقا کشکی همه مثل شما فکر میکردن
فاطمه
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
همین و بگو با اون وضع حجابشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۱
خودشون خیلی ارزون فروختن.کرامت یک زن بیشترازاین حرفهاست.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
اصلا جالب نبود آدم هرچی طبیعی باشه قشنگ تره
سایه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
اصلا خوب نبود
فهیمه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
به نظر من که خوب بودن به با حجاب بودن نیست ، همشون خشگل و ناز و تو دل برو بودن و شما همتون حسود
مهتاب
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
زر نزن
مینا
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
اولا ما حسود نیستیم دوما ما بخاطر خودشون میگیم حجابشون رو رعایت کنن که روز قیامت تو آتیش جهنم نسوزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
خوشگلن و بازیگرای خوبی هم هستن،همه ی انسانها زیبایی رو دوست دارند چون آفریدگار ما زیباست،روح زیبا بهتر از ظاهر زیباست و از روی ظاهر نمیشه در مورد کسی قضاوت کرد شاید اونها به خداوند نزدیکتر باشند...
faezeh
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
زیبایی خوبه اما نه به هر قیمتی
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
عزیزم حرفت درست ولی اگه خدا رو دوست داشتن به خاطر خدا باحجاب بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
به نظر من همشون خوشگلن وبعضی هاشون واقعا خوب بازی میکنن.اصلا خودشون رو گم نکردن به غیر از الناز شاکردوست.من که خیلی دوستشون دارم :-*
افی
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
اره عزیزم حق با توه منم از الناز بدم میاد بقیه شون واقعا خوشگلن
راحیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
خوب اگه وقتتون هدر میره نیاین توسایت باازیگرا همینه که هست
راحله
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
چند سالته جوجه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
من هیچ نظری ندارم
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
چرا؟
ارشادسنندج
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
عاشق نیوشام مرسی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
خدای هم خشگل هستندهم خوب بازی میکنند..اماسحرقریشی به نظرمن کاردرستی کرده که ازدواج کرده
مهین جووووون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
اَه اَه
عکس دیگه ای نبود
رضا حسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
,واقعا خیلی خوش تیپ هستن
باران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
اصلا زیبا نبود,ارزش زن بالا ترازاین حرفها است همشون خود پسند هستن
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
خیلی هم خوب بود همتون میگین زشته چون خیلی حسودین الانم داره چشاتون در میاد
Faezeh
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
مهسا جون خب منم این همه ارایش و عمل جراحی کنم خوشگل میشم
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
همه این بازیگران که این سایت معرفی کرده یه قیافه معمولی دارن و بخاطر اینکه وارد عرصه سینما و تلوزیون شدن به خودشون زیاد میرسن تا طرفدارای بیشتری جذب کنند طبیعی تو هر کشوری بازیگراشون همین استایل دارن الان دیگه زیبایی به هر قیمتی میشه به دست آورد مهم بازی شونه بازی سحر قریشی بهتر از بقیه چون اکثر شون تمایل دارن تو فیلمای عاشقانه یا خانوادگی بازی کنن که این نشون دهنده اینکه استعداد بازی تو سبک های دیگه را ندارن پس هنرپیشه برجسته نیستن کاری که شاید همه ما بتونیم انجام بدیم هم تو خوانندگی و هم بازیگری .بازیگر یا خواننده به این می گن که بتونه سبک های مختلف از موسیقی یا فیلم را اجرا کنه خود من هم یه مدتی تو تآتر آموزش میدیدم اینها از زبون استاد خودمونه که نقل می کنم
آرش كرمانشاهي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
اين خانمها چقدر حسودن دقت كنين نظرهاي مخالف همه مال خانمهاس
Mariam اراکی
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
هه هه نچای یخ وقت بامزه دیشب تو اب نمک خوابیده بودی
فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
به نظرمن این خانما قشنگن ولی من دلیلی نمیبینم که خودشونو بااین قیافه درس کنن بذارن توسایتای مختلف.میتونن1عکس باظاهرطبیعی خودشون بذارن اینطوری خیلی بهتره اینطور عجق وجق شدن جذابیت نمیاره همه هم میدونن...
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
خوبن
محمدمجیدی
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
بدترازیناهم هستندتوخیابوناحالااینامشهورن دیگه.
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
اشکال ما ایرانیها میدونین چیه این که گاهی یه حرفایی میزنیم و در موردش فکر نمیکنیم به نظر من همشون عزیز ومحترمند و فقط خدا حق قضاوت داره نه ما بنده های گنه کار به نظر من مهم دل آدماست که پاک باشه نه پوشش و نه ظاهر
کیمیا
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۸
آفرین عزیزم
واقعا راست میگی
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
عالیه
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
خیلییییییییییییییییییییییییییی خوببببببببببببببببببببببببب
همشون بجز خیلیاشون قابل تحملند
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
عالی گفتی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
اينا خودشون رو گم کردن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
این حرفاخیلی قدیمی شده چیزای جالب تر
هوشیارگورانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
خیلی عالی بود دستتان در نکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
به نظر من به بازیگرای قدیمی مانند هما روستا (روحش شاد)میشه بگی بازیگر نه این آماتورای تازه به دوران رسیده
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
من نظری ندارم فقط میخواستم بگم معلوم شد خانمها با این نظرشون حسودن
امید
United States of America
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
سلام این چه وضعشه اخه؟ دعوا سر چیه ههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴
همتون حسود هستید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
خوب بود
نهال
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
بد نبود و زیادم خوب نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
اینا به قدری آرایش و گریم میکنن از یه زن 30 ساله تبدیل میشه به یه دختر 17 ساله
اما بازم دوستشون دارم
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به نظر من انسان ب هر مقامو جایگاهی برسه نباید به اعتقاداتش لطمه بزنه آخه این دنیا ارزش چی رو ذاره
فهیمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
بنظر من خوب بودن هیچ ربطی ب طاهر نداره.الکی قضاوت ناحق نکنید.همه اینها خوبن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
همشون دوست داشتنی هستندو بازیگرای قابل
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت.... که گناه دگران برتو نخواهند نوشت.... گر نیک و گر بد تو برو خود را باش.... عاقبت کار آن درود هرچه که کشت.... درسته زن ایرانی جایگاه والایی دارد و امر به معروف و نهی از منکر هم خیلی مهمه و همه این مسائل در قرآن و احادیث و روایات ائمه اطهار آمده و دیگر جایی برای هیچ حرفی باقی نمانده. کل و نفس بما کسبت رهینه.
paniz
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
چون من خیلی بازیگری رو دوست دارم خیلی خوشم اومد عالی بودن
ااا
Netherlands
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
خیلی بدبود
هلیا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
سلام من خودم دانشجوی تئاتر هستم واقعا بازیگران را درک می کنم کسانی که میگن اینا انقدر ارایش کردن که جوان شدن مخالفم عذر می خوام زن ارزوش خشگل باشه واقعا بازیگر موقعی که بازی می کند در بازی محو می شوند طوری که دیگه فکر می کنن همان شخصیت هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
خیلی خوب بود من افسانه‌پاکرو نیوشا ضیغمی الناز ساکر دوست و سحر قریشی را خیلی دوست دارم ممنون از مطالبتون اگر می شه تعداد بازیگر ها را زیاد کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
سحر خوشگل زیاد نیست
بازیگرای بی جنبه حجاب و برم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
من موندن چرا همه بازیگرای زن و حتی مرد تا سنین خیلی بالا مجرد می مونن. حداقل اینو میدونیم درآمد بازیگرا از بیشتر افراد جامعه زیادتره و این تمایل اونها به زندگی مجردی باعث ترویج فرهنگ غلط زندگی مجردی در بین زنان و مردان ایرانی میشه. و با توجه به اینکه زندگی بازیگرا همیشه تو کانون توجه مردم هست یک نوع آفت فرهنگی و اجتماعی در پی خواهد داشت.
راشين
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
مرس از اطلاعات...ولي لطفا" بيو اكبر عبدي و اين بازيگراي قديمي رو بيشتر بذارين...تنكيو
هادی
United States of America
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
خیلی هم عالی.مخصوصاالنازخانوم که خودشو .بازیهاش عالیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
خداوند همه مان را هدایت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
نازنین بیاتی خوشگله اینا جنن
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
این چه طرز حرف زدنه
من همشون رو دوست دارم
من اقوام یکی از بازیگرا هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
نازنین بیاتی خوشگله اینا جنن
مشکات
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
من عاشق سحر قریشی هستم
nida
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۹
بدبختا دارین می میرین از حسودی از اینکه خودتون مالی نیستین شماهایی که اومدین انتقاد کردین خدا میدونه خودتون چه ریختی میاین بیرون و فقط واسه کم ارزش اینا همچین حرفی زدین
الناز جون سحر جون دوستون دارم و امیدوارم که اونقدر بدرخشید که اینا بیشتر کور شن
سوما بازیگر
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
واقعا راست میگه خودتون اصلن معلومه چی کاره هستین دارین بدگویی مردمو میکنین اگه خودتون بازیگر بودینو اونا اینو در مورد شما میگفتن چی میگفتین هاااااااااااا
سحر
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
الهی هر دو تا تون که خنگ هستین درد و مرض بگیرین معلومه خودتون هم کشف حجاب کردین
nida
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۹
بدبختا دارین می میرین از حسودی از اینکه خودتون مالی نیستین شماهایی که اومدین انتقاد کردین خدا میدونه خودتون چه ریختی میاین بیرون و فقط واسه کم ارزش اینا همچین حرفی زدین
الناز جون سحر جون دوستون دارم و امیدوارم که اونقدر بدرخشید که اینا بیشتر کور شن
ناشناس
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
واقعا موافقم چقد حسودن اینا
بهار کرمانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
من که عاشق همه شونم خیلی خیلی قشنگن و ارزش ابرو برا خودشون قاعلن دم همهشون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
اینا همه بازیگرای خوبین شما چیکار حجابشون دارید چقد بحث میکنید هرکسی هرجور دوست داره انجام میده خیلی بازیگرای دوست داشتنی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
اینا همه بازیگرای خوبین شما چیکار حجابشون دارید چقد بحث میکنید هرکسی هرجور دوست داره انجام میده خیلی بازیگرای دوست داشتنی هستند
امیر میلانی
Germany
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
همشون با آرایش زیبا هستند اگر ارایش نداشته باشند خیلی اسکول هستند
Mariam اراکی
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
خخخخخخخ
امیر میلانی
Germany
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
همشون با آرایش زیبا هستند اگر ارایش نداشته باشند خیلی اسکول هستند
امیر میلانی
Germany
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
همشون با آرایش زیبا هستند اگر ارایش نداشته باشند خیلی اسکول هستند
امیر میلانی
Germany
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
همشون با آرایش زیبا هستند اگر ارایش نداشته باشند خیلی اسکول هستند
Mariam اراکی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
؟هی بد نبود اونایی که میگن اینا بیحجابن‌
باید به ارزشون برسون حجاب هرکس به خودش مربوطه نه به شما هه
منصوره
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
تو خونه هر طور دوست دارند بگردند ولی تو جامعه به همه ربط داره مثل اینه که تو کشتی بشینی بگی میخوام جای خودم رو سوراخ کنم نمیشه که به همه ربط داره
Abbas
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
به نظر من خوب بودن خب اسمش روش هم بازیگر باید متفاوت باشن در کل همه جای دنیا همینه
سیما درخشان
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
افسانه از همشون بهتر بود
mf
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
سلام دوست عزیز.
!!! لازم نیست این کامنت رو تایید کنی !!!
قصد داری از وب سایتت کسب درآمد کنی؟؟؟؟؟
میخوای خیلی راحت توی سایتت بک لینک بفروشی و رپورتاژ منتشر کنی و راحت پول در بیاری.
سیستم یکپارچه لینکیار اولین بنگاه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ در ایران.
شما میتونی با ثبت نام در این سایت و معرفی سایت خودت شروع به کسب درامد از وب سایت خودتون بکنی.
همچنین اگر قصد خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ رو دارید، میتونید بطور مستقیم با سایت های ثبت نام شده در این سایت وارد مذاکره بشید و بک لنیک های مورد نظر خوتون رو از سایت های مد نظر خودتون دریافت کنید.
لینک ثبت نام : https://linkyar.com/Account/Register
بینام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
به نطر من سحر قریشی واقعا آدم گوشت تلخیه و خیلی به خودش مینازه انقدر آدمهایه خوشکل پیدا میشن که اون اصلا توشون معلوم نیست.کاش بدونه آرایش عکسهاشونو میذاشتن.
محمدماهان
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
راست میگی واقعابجای بازیگربایدآرایشگرمیشدبهشم میاد.
محموماهان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
بنظرمن اصل جذابیت بازیگره اونموقع چه باحجاب چه بدحجاب دوسش دارن
محموماهان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
بنظرمن اصل جذابیت بازیگره اونموقع چه باحجاب چه بدحجاب دوسش دارن
محمدماهان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
اصل بازی بازیگره حالا اگه خوشگلم باشه بیشترمیپسندن.
محمدماهان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
انگارهمشون میخوان توزیبایی باهم رقابت کنن اماآیامیدونن مردم اونقدرزیبایی ظاهربراشون مهم نیست؟آگاهیشونوبالاببرن بدونن مردم چه توقعاتی ازشون دارن.
محمدماهان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰
اینابازیگرای خارجی روهم میبن رواین حساب میخوان مثل اوناباشن توآرایش ازاوناالگومیگیرن ایناتایه کم مشهورمیشن ازخودبیخودمیشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
خوش بحال بازیگران و هنرمندان راحت میتونن ازدواج نکنن یا راحت ژباق بگیرن مثل خانواده عقب مانده کا نیستن که باید بسوزیم و بسازیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
من از تمام بازیگرا بدم میاد چون وقتشان رو برای کارهای گناه هدر میدن