بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
یک منبع آگاه در شرکت قند نیشابور خبر داد:

درخواست افزایش 27 درصدی نرخ فروش قند و شکر

باتوجه به افزایش 27 درصدی نرخ چغندر کارخانجات تولیدی قند و شکر درخواست قیمت محصولات به همین میزان را دارند. در سال جاری قیمت چغندر با افزایش 27 درصدی نرخ فروش مواجه شده است و برهمین اساس کارخانجات تولیدی قند و شکر نیز خواهان حداقل افزایش 27 درصدی نرخ فروش محصولات خود می باشند.
کد خبر : ۱۳۴۲۹۵
نویسنده :
محمدآموخته
باتوجه به افزایش 27 درصدی نرخ چغندر کارخانجات تولیدی قند و شکر درخواست قیمت محصولات به همین میزان را دارند.

در همین راستا، یک منبع آگاه در شرکت قند نیشابور که تمایلی به افشای نام خود نداشت، در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: تاکنون با توجه به مذاکرات صورت گرفته میان انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هیچگونه توافقی مبنی بر میزان افزایش نرخ فروش محصولات قند و شکر حاصل نشده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال جاری قیمت چغندر با افزایش 27 درصدی نرخ فروش مواجه شده است و برهمین اساس کارخانجات تولیدی قند و شکر نیز خواهان حداقل افزایش 27 درصدی نرخ فروش محصولات خود می باشند.

این مقام مسئول در خصوص دلایل عدم افزایش نرخ محصولات قند و شکر از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر خواهان فروش شکر با قیمتی در حدود 2 هزار و 550 تومان در هر کیلو می باشد ولی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نرخ فروش شکر را کیلویی 2 هزار و 100 تومان پیشنهاد می نماید.

وی در پایان گفت: در صورت تحقق افزایش 27 درصدی نرخ فروش محصولات قند و شکر، کارخانجات تولیدکننده با افزایش سوددهی مطلوبی مواجه می گردند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رحیم صرافان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
با سلام و خسته نباشید قیمت بین المللی شکر طی 18 ماه گذشته بیش از 60% کاهش در پی داشته 27% افزایش قیمت را چگونه باید توجیه کرد با سپاس وتقدیم احترامات.