بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر : ۱۳۵۳۳۸
عرضه امروز براده فلزی راه‌اهن به عنوان محصولات ناخنی و پفکی شناخته می‌شود و این عرضه با توجه به حذف واسطه‌ها امکان کاهش قیمت تمام شده را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.
حسن قاسمی مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاراندر خصوص میزان عرضه‌ براده فلزی در بورس کالا بیان کرد:500 تن براده فلزی راه‌اهن به عنوان محصولات ناخنی و پفکی امروز در تالار فرعی بورس کالا عرضه شد.

قاسمی در خصوص قیمت محصولات پفکی در بورس کالا گفت: محصولات پفکی در بورس کالا باتوجه به قیمت پایه 920 تومان در هر کیلو با قیمت 957 تومان و 1 ریال عرضه شد.

مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان با توضیح در مورد تعداد شرکت‌های رقابت کننده در معامله‌ی امروز توضیح داد:در معاملات امروز مواد پفکی،3 شرکت حضور داشتند و رقابت کردند که تنها یک شرکت موفق به خرید این محصول عرضه شده در بورس کالا شد.

قاسمی در مورد زمان عرضه‌ی بعدی براده فلزی راه‌اهن در بورس کالا گفت:معامله ی بعدی،بعد از تحویل کالا معامله شده،عرضه‌ی بعدی 2 تا نهایت 3 هفته‌ی اینده انجام خواهد شد.

وی با توضیح در مورد اینکه 500تن از مواد پفکی امروز در بورس کالا عرضه شده اظهار داشت: عرضه‌ 500 تن از این کالا در بورس برای اولین بار خوب بوده و استقبال خوبی نیز از طرف خریدارا صورت گرفته است.

مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در این‌باره ادامه داد: در مرحله‌ بعدی میزان عرضه‌ این کالا افزایش می‌یابد و این در حالی است که بورس کالا اطمینان کافی را برای عرضه کننده در معامله‌ اول ایجاد کرده است.

قاسمی در پایان در خصوص اهمیت عرضه‌ کالا در بورس بیان کرد: بورس کالا محیط مناسب و امنی برای عرضه یک محصول با قیمت واقعی را برای خریدار ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر