بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
در گفتگو با مدیر مالی شرکت فرآورده های نسوز پارس عنوان شد:

بررسی دلایل عدم برگزاری مجمع/"کفپارس" در مسیر بازار پایه

حسابرسی نهایی در صورت های مالی شرکت فرآورده های نسوز پارس همچنان در هاله ای از ابهام می باشد که این امر موجب درخواست تنفس های مکرر در برگزاری مجمع شرکت فوق می باشد.
کد خبر : ۱۳۵۴۷۱
نویسنده :
محمدآموخته
حسابرسی نهایی در صورت های مالی شرکت فرآورده های نسوز پارس همچنان در هاله ای از ابهام می باشد که این امر موجب درخواست تنفس های مکرر در برگزاری مجمع شرکت فوق می باشد.

منصوری مدیر مالی شرکت فرآورده های نسوز پارس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع 5 مهر ماه سال جاری که به دلیل عدم توافق در صورت های مالی شرکت تصمیمات نهایی به 16 مهر ماه موکول گردید سرانجام بار دیگر به دلیل عدم توافق مجدد در حسابرسی های شرکت، طبق آخرین تصمیمات اخذ شده بایستی مجمع فوق در تاریخ 30 مهر ماه برگزار گردد.

منصوری با اشاره به دلایل برگزاری مجمع "کفپارس" در شهر یزد گفت: عمده سهامداران شرکت فرآورده های نسوز پارس از لحاظ تعدادی از شهر تهران و اصفهان می باشند ولی به دلیل اینکه حجم بالایی از سهام شرکت فوق از سوی افراد حقوقی شهر یزد می باشد برهمین اساس تمامی مجامع کفپارس در یزد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اختلافات ایجاد شده در نحوه مدیریت شرکت فرآورده های نسوز پارس افزود: شرکت همچنان درگیر اختلافت مدیریت می باشد و اگر این مشکلات حل و فصل نگردد امکان معاملات سهام کفپارس در بازار پایه نیز دور از ذهن نمی باشد.

مدیر مالی "کفپارس" در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فاصله زمانی زیادی تا 30 مهر ماه سال جاری باقی مانده است برهمین اساس طبق آخرین تصمیم گیری های انجام شده احتمال بازگشایی مجدد نماد بعد از تعطیلات عید سعید غدیر خم با یک تعدیل سود منفی امکان پذیر می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
تعدیل منفی میدی که کم نیاری دیگه