بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
کد خبر : ۱۳۵۶۳۵

چندی قبل عده ایی از دختر و پسر های پولدار تهرانی با ایجاد صفحه ایی در اینستاگرام و قرار دادن تصاویری از وسائل گران قیمت ماشین های لوکس پارتی های خانگی و ... اقدام به خود نمایی کردند . صفحه‌ی«بچه‌پولدارهای تهران»در سایتاینستاگرامسرو صدای های زیادی در شبکه های اجتماعی به پاکرده که با واکنش‌های مختلف و اغلب تندی از سوی کاربران ایرانی مواجه شده است.

برای مثال: مینا خانی هنرمند و از فعالان اجتماعی در صفحه‌‌ی فیسبوک خود نوشته است:

کثافت از مرحله‌ی فاصله‌ی طبقاتیِ دهشتناکِ موجود در تهران گذشته. کثافت به مرحله‌ای رسیده که بچه پول‌دارهای تهران «پیجِ رسمی» بزنند. پیجِ رسمی بزنند و هلب هلب از کثافت موجود در زندگی‌شان در کشوری که کمر طبقه‌ی فرودست‌ش از تحریم ها شکسته عکس «آپ» کنند. که چی مثلن؟ که عقده‌های حقارت خودشان به تیراژهای چند صدهزاری را بزنند توی صورت کسانی که هشت‌شان گروی نهِ گردن‌شکسته‌شان است. بله بله! شما هم در قلبِ تهرانِ عاصی جکوزی و فیلان دارید و بقیه ندارند. آفرین! تهوع عبارتی‌ست عاجز؛ از بیان آن‌چه در گلوی آدم بعد از دیدن این عکس‌ها بالا و پایین می‌رود.

تصاویر بچه پولدارهای تهران با ماشین های مدل بالا و پارتی های شبانه از اینستاگرامخودرو فراری - حدود 8 میلیارد تومان

تازه به دوران رسیده‌ها یا نوکیسه‌ها اغلب عناوینی است که کاربران این شبکه اجتماعی برای کسانی که عکس‌های خود را در این صفحه به اشتراک گذاشته‌اند به کار برده شده است.

به نقل از المانیتور(سایت خبری آمریکایی که صرفا به اخبار تحلیلی خاورمیانه می‌پردازد و ترجمه بخش‌هایی از این مقاله در سایت تابناک آمده) : شاید در اینجا گمان کنید، مجموعه‌ای از تصاویر ثروتمندان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، جایی مانند امارات متحده عربی را ‌می‌‌بینید؛ به واقعیت نزدیک شده‌اید، ولی باید از خلیج فارس بگذرید تا به ایران برسید. المانیتور با این مقدمه به خودنمایی گروهی از ثروتمندان تازه به دوران رسیده ایران در فضای مجازی پرداخته است. هولی داگرز در ادامه این گزارش نوشته: این تصاویر نشان‌ دهنده زندگی پسران و دختران طبقه خاصی در ایران است که می‌توان آن‌ها را یک‌درصدی‌های ایران نامید و این در شرایطی است که رسانه‌های غربی پر از کلیشه‌های عجیب و غریب از زندگی در ایران است. فهرست این کلیشه‌ ها البته بی‌ پایان است.

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران در اینستاگرام

در حالی که موقعیت واقعی بسیاری از تصاویر موجود در حساب کاربری با نامrichkidsoftehranدر اینستاگرام به دلیل عکاسی در فضاهای داخلی قابل تشخیص نیست ولی برخی از مواد خوراکی با برندهای ایرانی در کنار گران‌ترین مشروب‌های غربی قرار گرفته است. کسی که با ایران آشنا باشد، ‌می‌تواند به سادگی نماهایی از خیابان‌ های فرشته و الهیه را در این تصاویر ببیند.

خودروهای گرانبهای وارداتی که مخصوص مناطق خاصی از تهران است، با پلاک‌های فارسی در این تصاویر خودنمایی می‌کند.

هرچند ‌باور کردنی نیست، ولی‌ نشریه معتبر اکونومیست گزارش داده ‌کهپورشه در سال ۲۰۱۱، در تهران بیش از هر شهر دیگری در خاورمیانه فروش داشته است. حتی می‌توان تصاویری از رستوران سنتی دیوان را دید که در خیابانی است که کانون دور دور کردن طبقه‌ای خاص در تهران است‌ و اگر این شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید به تصویر پسری توجه کنید که همراه با عزیزان! خود سوار بر خودرویی آلمانی لذت می‌برد.

یکی از کاربران به فینگلیش نوشته است:نقل قول:«ما این صفحه را ایجاد کردیم تا نشان دهیم زندگی در ایران همیشه بد نیست». هرچند این حساب‌ های اینستاگرام واقعی هستند، ایده آن‌ها کپی شده از صفحات غربی و به ویژه صفحه بچه پولدار های اینستاگرام(Rich Kids of Instagram)است که در سال ۲۰۱۲ به موفقیت رسید و حتی به شکل یک کتاب نیز در‌آمد.

تصاویر بچه پولدارهای تهران با ماشین های مدل بالا و پارتی های شبانه از اینستاگرام

و اما پس از جنجال‌های خبری این چند روز ٫ یکی دیگر از گردانندگان صفحه از رشد سریع آن و این که انتظارش را نداشته‌اند نوشته و گفته

نقل قول:« با دیدن اخبار زیادی که درباره صفحه‌شان دیده می‌خواهد به اطلاع همه برساند که این صفحه را زیادی جدی نگیرند و آن‌ها نمی‌خواهند چیزی را ارائه دهند. او (البته به زبان انگلیسی!) گفته «ما صفحه را برای سرگرمی ساخته‌ایم، برای جوانانی که به صفحه‌های لوکس علاقه‌مندند. حالا اما داستان عوض شده و ما تماشاچیان گسترده‌ای پیدا کرده‌ایم. لطفا ما را درک کنید. هر کشوری در جهان غنی و فقیر دارد. می‌دانم شاید این تصاویر از نظر حسی برای افرادی که از داشتن چنین زندگی‌هایی که ما در عکس‌های‌مان نشان می‌دهیم محروم هستند خوشایند نباشد بنابراین نیازی نیست ما را دنبال کنید. ما فقط جوانانی هستیم که کاری برای سرگرمی‌مان انجام می‌دهیم. مردم همه چیز را جدی نگیرید.»

این تصاویر نشان‌دهنده زندگی افرادی خاص و در شرایطی است که عموم مردم در فشار تحریم‌ های سخت اقتصادی غرب هستند، به نظر می‌رسد، به ‌رغم مشکلات اقتصادی و تورم وحشتناک ایران در سال‌های اخیر، ثروت نزد عده‌ای که در بازار سیاه و فساد اقتصادی دستی دارند، همواره در حال افزایش بوده است. برخی از تحلیلگران اروپایی، این طبقه خاص در ایران را با الیگارش‌های روسیه مقایسه می‌کنند که در پایان دوران شوروی از راه فساد به ثروت‌های افسانه‌ای دست یافتند.

مازاراتی در خیابان فرشته تهرانخودرو مازراتی - Maserati - قیمت حدود 1.900.000.000 تومان

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی به این صفحه در فیسبوک واکنش نشان داده و گفته است.نقل قول:: «پول‌دارهای تهران» پیجِ رسمی بزنند. بزنند که چی مثلن؟ که عقده‌های حقارت خودشان و ماشین‌های میلیاردی و ... را بزنند توی صورت کسانی که هشت‌شان گروی نهِ‌شان است. بله بله! شما هم در قلبِ تهرانِ عاصی جکوزی و فیلان دارید و بقیه ندارند. آفرین! تهوع عبارتی‌ست عاجز؛ از بیان آن‌چه در گلوی آدم بعد از دیدن این عکس‌ها بالا و پایین می‌رود.»

اما سایت‌های داخلی پخش‌کننده خبر البته بخشی از این سبک زندگی را مربوط به شرایط اخیر می‌دانند و به گفته تابناک: «برخی از تحلیلگران اروپایی، این طبقه خاص در ایران را با الیگارش‌های روسیه مقایسه می‌کنند که در پایان دوران شوروی از راه فساد به ثروت‌های افسانه‌ای دست یافتند.» این سایت به نقل از گاردین نوشته است که «تحریم‌ها و دور زدن آن‌ها همراه با برخی تصمیم‌های نادرست اقتصادی، تورم بالا و رشد نقدینگی، باعث شده عده خاصی ثروت یک ملت را چپاول کنند.»

تعدادی از تصاویر منتشره شده در این صفحه را به همراه قیمت تقریبی آنها در بازار ایران را در زیر مشاهده کنید !!!!

پورشه - 911 - 2013 - قیمت حدود : 1.700.000.000 تومان

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران - تصاویر ماشین ها و لوازم گران قیمت به همراه قیمت تقریبی در بازار ایران

ماشین مدل بالا در تهران

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهران

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانخودرو مازراتی - Maserati - قیمت حدود 1.900.000.000 تومان

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانتصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانپورشه 911 کاررا - 1.000.000.000 تومان

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانلامبورگینی مورسیه لاگو - حدود 2 میلیارد تومان

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهران

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانقصر روما رزیدنس در کامرانیه تهران - قیمت هر واحد 1000 متری حدود 23 میلیارد تومان !!

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانخودرو استون مارتین - حدود 4.5 میلیارد تومن

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهران

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهران

ساعت AP Gang - حدود 100 میلیون تومان !!

ساعت AP Gang - حدود 100 میلیون تومان !!

تصاویر ماشین های گران قیمت و بچه پول دار تهرانخودرو مازراتی - حدود 2 میلیارد تومان

بچه پولدار تهران

بچه پولدار تهران

بچه پولدار تهرانخودرو پورشه - 1 میلیارد و 300 میلیون تومان

بچه پولدار تهرانخودرو فراری جنجالی - حدود 8.5 میلیارد تومان !!

بچه پولدار تهران

خودرو مازاراتی - حدود 2 میلیارد تومان

بچه پولدار تهران

عینک آفتابی - 25 میلیون تومان !

بچه پولدار تهرانخودرو فراری - حدود 8.5 میلیارد تومان

بچه پولدار تهران

بچه پولدار تهرانساعت مچی Hublot Ceramic King Gold - قیمت : 800 میلیون تومان !!

بچه پولدار تهرانمازراتی - حدود 1.5 میلیارد تومان

ساعت رولکس Rolex اصل - قیمت 15 میلیون تومان

ساعت رولکس Rolex اصل - قیمت 15 میلیون تومان

کادو تولد 700 میلیون تومانی در شمال ایران

کادو تولد - خودرو پورشه 700 میلیون تومانی در شمال ایران

خانه گران قیمت

خودرو آئودی

خودرو آئودی و ساعت - جمعا حدود 500 میلیون تومان

استخر پارتی تهران


منبع :دلگرم
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
نوش جونشون البته اگر براش زحمت کشیده باشن

فکر نمی کنم ثروتمند شدن مشکلی داشته باشه و یا غیر قانونی باشه

کسی که فقیر بدنیا بیاد تقصیر خودش نیست و اگر فقیر از دنیا بره تقصیر خودشه
ناشناس
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
درسته نوش جونشون کسی هم مخالف ثروتمند شدن کسی نیست مخشون رو بکار انداختن و پولدار شدن. ولی یه چیزی بگم من دو تا دوست مثل اینا دارم که خودشون اعتراف میکنن که هدفی تو زندگی ندارن و حتی عشقشون هم تصنعی و قلابیه و سریع جابجا میشه چون همش با دید مادی نگاه میکنن اینا حرفهایی هست که خودشون میزنن. میگن کسی که ماهی 2 میلیون درآمد داره بیشتر از ما از زندگیش لذت میبره چون همیشه هدفی داره که میره به سمتش ولی ما نداریم چون هر چی بخواهیم آمادست.
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کسی که ماشین 8 میلیاردی سواره 100% 20 میلیارد تو حسابشه 100 میلیاردم ملک و املاک داره حداقل دارم کم می گم.
من این همه پول نمی خوام ولی بگو از چه راهی من 1 میلارد در بیارم ؟ یه مهندس با تجربه بگیم ماهی 10 ملیون درآمدشه 8-9 سال درآمدش و اگه خرج نکنه میشه ماشین زیر پایه یه بچه 20 ساله .
دیگه چی کارخونه بزنم ؟ تولیدی بزنم ؟ عزیز من با این کار ها هم نمیشه ماشین 2 میلیلردی سوار شد ماشین 8 میلیاردی سوار شد.
پس اگه اینطوریه به کار انداختن ذهن یعنی رانت خواری دیگه؟
نمیگم همشون اینطورین ولی بالای 95% دشون پولشون و از راه درست در نیاوردن وگرنه اینطوری خرج نمی کردن.
.....
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
بابای من ماهی 3میلیون هم حقوق داره مث اینانمیشه فوقش یه پرادوداره ایناکم کمش ماهی دومیلیاردمیگیرن درضمن سوادشون صفره یکی ازاینانمیدونس شوگرددی ینی چی
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
چه جمله ای گفتیا
ناشناس
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
واقعا میشه از راه قانونی اینقدر پول در اورد فکر چی رو به کار انداختن مگه اینا چیزی رو اختراع کردن واقعا از چه راهی این پول در میاد تو کشور های دیگه نظام مالیاتیشون اینجوری هست که میان میگن از کجا اوردی و شخص باید توضیح بده یا مخترع هست یا فوتبالیست یا هر چیز دیگه ای که هست ولی تو ایران ما برند خاض نداریم که بخواد اینقدر پول در بیاد
این کاره
United States of America
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
تمام حرف های بالا درست است ولی از جوانان ما سوال کنید که کدامشان دوست ندارد بقول خانواده ها (پیشرفت )بکند و ماشین وخانه ان چنانی دشته باشد وقتی میبیند تو همسایه یا فامیل شخصی در عرض یک سال صاحب خانه و ماشین و ویلا و زندگی و ...میشود و هیچ بازخواست نمیشود ویا اگر مخل نظام اقتصادی نام بگیرد (جزایری)حداکثر بعد 11 سال ازاد میشود در صورتی که پدر من 37 سال است میدود ولی باز باید بدود و من حتی بعد از 11 سال کار کردن با مدرک لیسانس هنوز نمیتوانم کمک خرج حانواده ام باشم .و مسیله جالب اینکه همه این ها به چشم مردم دیگر کهنه شده و تازه به مزاق خبرگزاری ها خوش اومده!!!!
واقعا برین جلوی پورشه سواران تهران وبگیرید بپرسید پدر محترم چکاره هستند!!!
Toraj
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۶
به نظر من اصل مشكلي توش وجود نداره، دارندگي و برازندگي اما به شرط اينكه جنبه ي استفاده اش رو هم داشته باشند، به نمايش گذاشتن اصلا ايرادي نداره اما فخر فروشيه كه بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
الحمداله معلوم شد 100 میلیارد دلار پول نفت طی دوره احمدی نژژژژژژآد کجاد رفته.
امینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
درست پولدار شدن خوب. ولی در بعضی جاها دل آدمی به دردمی آید مثلا در بازار سکه طلا .از بانک مرکزی کسی پرسیده که آیاسکه طلای یک گرمی را برای مصارف مردم همین ثروتمندان مخرند یا مستضعفین. بنده حساب کردم در تاریخ 93/07/17 8/133 گرم ضربدر 173000ت=1407000ت به دست می ایددرحالی که سکه تمام امامی در این تاریخ 948000 ت مباشدتفاوت459000 ت از جیب مستصعفین میرود یا از جیب ثروتمندان ایا اجرت ضرب یک گرمی بلاتر از 10000 ت است چرااینقدر گران
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
رانت، تورم، حفره های قانونی، فرصت ها و گپ های اربیتراژی نباشه نه کاخ نشین داریم نه کوخ نشین!
J0j0 Black
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
موافقـــــم شدید
همه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
میگن حال و روز معاویه و یزید بهتر از ابن ملجم هست حداقل اینکه از دو دنیا یکیش رو عشق و حال کردن اما ابن ملجم هر دو رو از دست داد...اینا هم اگه از راه حلال باشه(!!!!!!) که هیچی اما اگه از حرام باشه حداقل در یک دنیا کیف کرده اند....کیـــــــــــــــــــــــف
ندا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
چشم تنگ مرددنیا دوست را،،،،،یا قناعت پر کند یا خاک گور
کریم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
صد در صد تو این شرایط تحریم و تورم سالهای اخیر کسی از راه درست نمیتونه این جوری پول دار بشه مگر اینکه با رانت و رابطه بازی ویا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
سلام به نظر من اینا افرادی هستند که بعد از ظهر به پول رسیدند وگرنه اونی که صبح زود به پول رسیده از این کارا نمیکنه.
ناشناس
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
.رنگو
ناشناس
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
.رنگو
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
توی کشوری که کلی اختلاس کننده و رانت و فساد داریم همین میشه که ما الان لنگ نون شبیم ولی بعضیا !!!!!!!!!!!!!!!!! مسئولین هم مرفه و بی درد انگار چکار کردن که شدن مسئول ؟؟؟؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
هیچی نگم بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
عجب عدالت اجتماعي برأي اين مردم درست كرديد آقايون
دمتون گرم
برأي احمق هايي كه فكر ميكنند اينها با زحمت به اين ثروت رسيدن ، متاسفم
ناشناس
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
باید هم چنین بچه پولدارهایی بوود بیان دیگه! اینا اگه همون 10 درصد درامد واهیانشونم مالیات بدند مثل کارمند بدبخت اوضاع همه بهتر ازین میشه! اونوقت یه احمقی پیدا میشه میگه مگه چیه دارندگی و برازندگی!! چه دارندگی ای تو کشوری با این اقتصاد عقب افتاده لابد از تجارت حلال پدرانشان به اینجا رسیدند مثل بابک خان
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
اینجانب در خانه کارمندی بزرگ شدم وآرزوی داشتن یک دوچرخه نو و این اواخر سال75 یک کامپیوتر به دلم موند ودرس خواندم وزحمت کشیدم والحمدلله تمامی آرزوهام یکی پس از دیگری براورده شدند حالا نه دوچرخه وکامپیوتر بلکه خیلی چیزها وخیلی هم باعث خرسندی وخوشحالم است که خودم با زحمت کشی به هر چه که میخواستم رسیده ام خدایااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
هرجا که کاخی بالا رفته بدونکه خونه های دورو ورش خراب شده خدا عدالت واژه ای که فقط تو کتابا میشه پیداش کرد فقط نگرانم اینا بتونن با پول اون دنیاشونم بخرن!!!!
نفیسه
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
نگرانم اینا بتونن با پول اون دنیاشونم بخرن !
هزاران بار لایکم کنم بازم کمه.
جلال
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
میدونی چرا تو کشورهای برتر دنیا مردم از پولداری دیگر هموطنا حرص نمیخورن؟
چون اونج 95% مردم با فکر پولدار میشن
اما اینج اینقدر اقتصاد بیمتر و قانون حفره داره که 95% مردم از راه درست پولدار نمیشن
اینم بگم که اگه خود منم میتونستمو موقعیتشو داشتم از زاه نادرست و رانت پول در میووردم
چون اینجا کسی جلو بی قانونیو نمیگیره و استفاده نکردن از این بی قانونی به نظرم بی عقلی یل ناتوانی خود اون شخص
در ضمن واسه جامعه ای که 99% جووناشون به پول پدرشون پز میدن باید متاسف بود
نادر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
حساب کن هر روز بعد از ظهر باید برن بدنسازی تا این هیکل ها رو داشته باشن. فرصت فیسبوک و اینستوگرام و کافی شاپ و چرخ زدن با ماشن میلیاردی و... اینا کی کار میکنن؟ کار حلااااااااال؟؟!!!!
ناشناس
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
مطمئنی عرضه باشگاه رفتن رو دارند!باشگاه رفتن و ورزش کردن عرضه میخواد چیزی که چنین بچه های ازش محرومن،دختراشون که تمام صورتشون عمل جراحی و تزریقه و بدناشون پروتز،پسراشونم عمل جراحی و قرص و امپول،حتی موهای دختراشونم مصنوعیه عزیز من !!میگن پول زیبایی هم میاره همینه دیگه و فقط زیباییتم ازت میگیره،چون اینقدر مواد غذایی خوب نمیخوری که چهره زیباتم از دست میدی به مرور
وحید
United States of America
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
پدر من از بچگی زحمت کشیده تمام ثروتش میشه گفت دو تا مغازه و یک خونه و مقداری زمین کشاورزی هستش که جمعا شاید10 میلیارد تومن بشه یادمه وقتی بچه بودم تو کف یه کتاب3000 هزارتومنی آموزش ویندوزایکس پی بودم شاید الان مثل این افراد ساعت 100 میلیونی یا ماشین میلیاردی نداشته باشم ولی در حد کمتر رو دارم ولی به خدا اشتباه می کنید به قرآن چه مثل بعضی تازه به دوران رسیده باشید چه مثل من کم کم باباتون به نوایی رسیده باشه بازم زندگی شما عشقه نمیدونی چه حالی میداد وقتی سال به سال وایمیسادیم واسه بوقلمون شب عید ولی الان.....عقده ی دوچرخه داشتم ماشین دار شدم عقده خونه 100 متریی داشتم خونه ی 1000 متری گیرم اومدمی گفتم میشه ماهی 500 تومن واسه بدنسازی داشته باشم ولی الان سالی خداتومن خرج الکی خوشیم میشه ایکاش مثل پدرم قدر ریال به ریالش رو میدونستم هرچندتحصیل کرده هستم و مثل اینا الاف نیستم ولی بازم زندگی شما رو خوشه
ناشناس
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
بابای من از 15 سالگی کار کرد و کرد و کرد و....همه فامیل رو هم با خودش به نون و نوا رسوند . چند تا خونه و مغازه و ماشین داشتیم . همش هم حلال اما توی دوران اقتصادی مزخرف الان و بااین بازار ورشکست شدیم. به گوشتون خرده تا حالا و به جایی رسیدیم که توی دوران دانشجویی لنگ پول مترو هم موندم . من درس خوندم و کار کردم و الان ای خرج خودمو میدم و برادرامم همین طور و بابام هم از من توجیبی میگیره .یکم فقط یکم پول داریم اما روح و حال خوش نداریم . میدونین چرا چون خوشحالی نداریم .حالمووووونننننن خیلی بدههههههه . شاید با تلاش من و برادرام به یه جای معمولی رسیدیم اما حاضر بودم بمیرم اما بابام رو انقدر خرد نبینم و هرشب اشک نریزم . زندگی یه همچین جای گندی.اینم حال ما دوستان .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
با سلام
علی (ع) می فرماید کاخی برافراشته نشد مگر حق مظلومی در آن ضایع شده باشد .
داشتن مال و ثروت منافاتی با دین ندارد به شرط آنکه از راه حال و درست بدست بیاید و بابت آن زحمت کشیده شود .
حالا شما فکر می کنید کسی که برای مالش زحمت کشیده حاضر است آن را با خرید ماشینهای آنچنانی از بین ببرد 8/5 میلیارد پول ماشین دادن به نظر شما کار آدم عاقله تبدیل کردن مال و ثروت به آب و آتش عقلانی است .
تنها در یک صورت امکان دارد که این پول و مال باد آورده باشد و زحمتی بابت آن کشیده نشده .
اون هم در جامعه ای که این همه فاصله طبقاتی وجود دارد و مردمش ادعای مسلمانی دارند عده ای نان شب نداشته باشند و عده ای ماشین 85/ میلیاردی سوار شوند برای خوشگذرانی آیا این کار انسانی است .
دنیا پرستی تا کجا آیا اگر تمام دنیا را به کسی بدهند قادر است یک ثانیه عمر خود را اضافه کند اصلا کجا را می خواد بگیره تا این حد بنده دنیا بودن برای یک مسلمان واقعا چه معنی میتونه داشته باشه یعنی فراموش کردن همه چیز جز هوای نفس و دنیا پرستی که این برازنده یک مسلمان ،نه یک انسان نیست.
irz
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
نوش جون وخوش به حالشون من بچه دارم هر چی با همسرم تلاش میکنیم بدتر میشه تو هر کاری میریم فقط ضرر میکنیم رتبه های ممتاز دانشگاهیم فوق لیسانسهایی که بعد 12 سال خونه هم نداریم کاشکی از این آدما به ما وام بدند 6ماهه دنبال یه وام هسنیم شاید از مستاحری نجات پیدا کنیم چه میشه کرد خدا برا اینها خواسته با تقدیر نباید جنگید خدارو شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
الکی خوشای دنیا! بری توشون نصف بیشترشون یا تجربه خودکشی دارند یا افسردگی دارند یا مواد مصرف میکنند و ... اخه یکی نیست به اینایی که چنین کامنتایی میزارند بگه اخه اینا اگه اینهمه عقل و فهم و کمالات و هوش برای بدست اوردن پول از راه صحیح رو داشتند الان هم اونهمه عقل و درایت و هوش از رفتار و قیافه هاشون باید میبارید! همش مال حرومه، حق الناس
reza
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
جام می و خون دل هر یک به کسی دادند/ در دایره قسمت اوضاع چنین باشد.
reza
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
دوحالت داره یا براش زحمت کشیده شده و از راه حلال بدست آمده که بازهم درست نیست اینجوری ازش استفاده بشه نوعی اسراف محسوب میشه
2- از راه حرام بدست آمده که با این کارا عذاب شان در آخرت سخت تر میشه
خدایا مهدی مارا برسان فاصله تاکجا
احسان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
نوش جونشون
همین
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
ببینید شما اینا رو می بینید می گید نوش جونشون و ساکت میشید یه بار هم نشد بخواید برای حقتون بجنگید؟ رانت یکی از عوامل اصلی تورمه تاتزه کلی مشکلات دیگه برای جامعه درست میکنه . نگو نوش جونش پول آدم و سیر نمیکنه . یاد بگیریم برا حقمون بجنگیم.
جلال
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
میدونی چرا تو کشورهای برتر دنیا مردم از پولداری دیگر هموطنا حرص نمیخورن؟
چون اونج 95% مردم با فکر پولدار میشن
اما اینج اینقدر اقتصاد بیمتر و قانون حفره داره که 95% مردم از راه درست پولدار نمیشن
اینم بگم که اگه خود منم میتونستمو موقعیتشو داشتم از زاه نادرست و رانت پول در میووردم
چون اینجا کسی جلو بی قانونیو نمیگیره و استفاده نکردن از این بی قانونی به نظرم بی عقلی یل ناتوانی خود اون شخص
در ضمن واسه جامعه ای که 99% جووناشون به پول پدرشون پز میدن باید متاسف بود
روناک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
امام علی (ع) – نهج البلاغه – حکمت ۳۲۸

وَ قَالَ ع إِنَّ اَللَّهَ سُبْحَانَهُ فَرَضَ فِی أَمْوَالِ اَلْأَغْنِیَاءِ أَقْوَاتَ اَلْفُقَرَاءِ فَمَا جَاعَ فَقِیرٌ إِلاَّ بِمَا مُتِّعَ بِهِ غَنِیٌّ وَ اَللَّهُ تَعَالَى سَائِلُهُمْ عَنْ ذَلِکَ
حکمت ۳۲۸ وظیفه سرمایه‏ داران
(اقتصادى، اجتماعى) و درود خدا بر او، فرمود: همانا خداى سبحان روزى فقراء را در اموال سرمایه‏ داران قرار داده است، پس فقیرى گرسنه نمى‏ ماند جز به کامیابى توانگران، و خداوند از آنان در باره گرسنگى گرسنگان خواهد پرسید.
maryam
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳
. من همونم که تو عکسای بالا همسرم بهم پورش هدیه داده بود... اصلن مگه 700 ملیون پوله؟؟؟
ما همچین خانواده پولداری هستیم...
تازه اون عکسو تو ویلامون انداختیم که کادوی پدرشوهرمه! درختاشم همشو از خارج تهیه کردیم
اون لباسو که اصلن مفت خریدم 100میلیون تومن!!!
به خودت بخند بدبخت، حده اقل من پول ندارم قدرت رویاپردازی دارم
شادمهر
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
خوش باشی

یه دکتر برو :دی
J0j0 Black
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
خدا شفات بده عیــــــــــــــزم خخخ
فراز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
فقط می دانم که هیچ انسانی از بدبخت کردن انسانهای دیگر، طعم خوشبختی را نمی چشد و به آرامش نمی رسد.
یک لحظه فکر کن که با 8.5 میلیارد تومان گره از کار چند نفر باز می شود و اون آدم خدا نشناس بی مروت که سوار این چنین اتومبیلهایی می شود به کار چند نفر گره انداخته تا پزش رو به ما بده؟
بترسید از سیل خانمان برانداز هجوم فلکزدگان پایین شهر به مرفهان بالای شهر که تر و خشک را با هم می سوزاند.
یک لحظه تصور کن مثل هجوم آتش در مزرعه به بار نشسته گندم، که با هیچ آبی خاموش نمی شود.
تکنیکال بختیاری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
تو رو خدا چند هفتست که این بورس نیوز جون از این قزمیت ها تیتر میزنه دیگه کلاشی و برازندگی هم هنره عزیز من که برای 99 درصد از جامعه ای از متوسط به پائین درآمد دارند فخر فروشی میکنی این هنره که عکاسای یه مشت بچه قزمیت عقب افتاده رو هی به رخ مردم میکشی و قرو و فرشون میدی به خدا این گناهه
از دوستان من که تولیدکننده هستند میرن پتروشیمی که سهمیه مواد اولیه بگیرن میگن سهمیه محدودتر شده و با چه بدبختی مواد اولیه برای تولید محصول بهشون میدن بعد خود پتروشیمی میاد توی بازار آزاد و با رانت خاصی به یکسری افراد مواد اولیه رو بیحد میفروشه و اونا هم میان به راحتی تو بازار آزاد اونم نقد نقد میفروشن و با پتروشیمی سهیم میشن حالا این افراد کیا هستند ؛ کاملا مشخصه بابای همین قزمیت های عقب افتاده که بهشون بگی دودوتا میگن قارتا ، هستند
پس تو رو به خدا مال کسی رو به رخ این مردم صبور نکشین اگه هنری دارند بیاین رو کنید اونوقت میبینید که بچه های پائین شهری توی هنر تک هستند متاسفانه هنر ما تابع از پول پولدارها شده در حالیکه توی اروپا و امریکا که همون بلاد کفر بهش میگن ، پول تابع هنر هست
بورس نیوز جون دوس دارم اگه قصد و غرضی نداری این رو پخش کن و دوس داری ببینم کیا با من مخاف هستند و پیامشون رو بگیرم
بسیار ممنون
مینا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
اتفاقا من خیلی ممنونم از اینکه اینها بخشی از زندگی شون رو به نمایش گذاشتن ، چون اگه دقت کنید نصف بیشتر این لذت ها رو اگر بخواهید با داشتن یک زندگی متوسط هم می تونید با رفتن به آنتالیا و یا کیش داشته باشید ، بیشتر آدمها وقتی خیلی زیاد پول داشته باشند دیگه خیلی چیزا لذتی براشون نداره ، اصلا شما فکر می کنید اینها برای چی بخشی از زندگی شون رو به نمایش گذاشتند؟ ما خودمون پایین شهر می شینیم یکی از فوتبالیست ها بعد از اینکه معروف شد رفت و ساکن بالا شهر شد ولی همچینان گاه و بی گاه با ماشین خارجیش بر میگرده محله ی ما و کورس می زاره می دونید چرا چون بعضی از اینها اینطوری اند چون از ثروت زیادی که دارن دیگه لذتی نمی برن می خوان بیان درکنار بقیه مردم شاید جایگاهی برای خودشون پیدا کنند من خودم فکر می کنم اگر خیلی هم پول داشته باشم هیچ وقت آرزوی داشب تن هواپیمای شخصی ، ماشین چند میلیادری که سوارش بشم و از کنار آدمهایی که در برآوردن کوچک ترین نیازهاشون موندن رد بشم هیچ لذتی که برام نداره احساس شرمندگی هم برام داره حتی اگر ثروتم از راه حلال باشه از راه حرام و خوردن مال بقیه باشه که واویلا شبها یه خواب راحت هم ندارم ، اصلا من دوست ندارم خونه ام جام یی باشه که دور از مردم باشه ، من از سوار شدن به تاکسی و اتوبوس بی آر تی لذت می برم چون تنها نیستم و لذت می برم از اینکه خانم مسنی وارد اتوبوس بشه و من جام رو بهش بدم من دوست دارم اگه یه روزی ثروتمند شدم همه ی ثروتم رو به بقیه ببخشم چون حقوق ماهی یک تومن هم برای من کفایت می کنه خوشحالم چون احساس رضایتی که من از زندگیم دارم شاید خیلی ها ندارن ، پدرم بازنشسته است و حقوق کمی می گیره اما من روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم که می تونم توی محل سرم رو بالا نگه دارم و بگم پدرم کسی که هیچ وقت یه لقمه حروم توی زندگیش نبوده و نتنها همه روش حساب می کنند همیشه بچه هاش هم مورد تمجید و تایید بقیه هستند .

به بقیه هم می گم واقعا غبطه ی زندگی کسی که مال حروم تو زندگیشه رو نخورید چون حق الناس توی همین دنیا گردن آدم رو می گیره ، چه فایده وقتی پول دار باشی ولی پدری داشته باشی که میلیون ها آدم بگن این دختر یا پسر فلانیه که خون مردم رو کرده تو شیشه ، من سراغ دارم دختری که پدرش فقط یک دوره بود و با همون کلی وضعش از این رو به اون رو شده بود ولی دخترش کسی بود که تو دانشگاه همه اون رو به فاحشه نام می برند آخر عاقبت ازدواجش هم به طلاق منجر شد چون در حالی که شوهر داشت با مرد دیگه ای در حال ارتباط دیده شد. به قول آقای دور " من دیگه حرفی ندارم" ولی اگر فکر می کنید زندگی اینه می تونید حسرت برخی از این تازه به دوران رسیده ها رو بخورید!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
جای خوشحالی است که تعدادی ازهموطنان دارای زندگی مرفع وعالی هستند اگرپول نفت وگازایران به درستی برای ایران وایرانی مصرف می شد آن موقع اکثریت مردم زندگی بهتری داشتند فاصله طبقاتی نتیجه بی عدالتی هاست
الهام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
اینا یه مشت مفت خورند که با پول باد اورده زندگی میکنن.متاسفانه تنها تو کشور ماست که تن پروری ادما مانع پیشرفت میشه.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
خداییش هیچ کدومشون ماله خودشون نیس ،، یعنی سنشون اون قدی نیس که بخوان با کار کردن به این چیزا برسن
دست باباهاشون درد نکنه
ناشناس
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
ماله باباشون هم نیست :))
جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
باسلام خدمت همه عزیزان .28ساله که در یکی از بانکهای خصوصی مشغول کسب وکار می باشم وتا الان هم وجدانم راحت است که فقط یک سرپناهی برای خود وفرزندانم را دارم وبا همین حداقل دریافتی از زندگی لذت میبرم والله تا کنون نتوتنستم پرایدی هم بخرم ولی بامید به فردا زندگی میکنم "میتونستم میلیلردر بشم ولی همیشه به فکر لقمه حلال بودم " وجدانم راحت است وعذابی نمیکشم چون در دنیای امروزی تربیت مهمترین اصل است وافتخار میکنم که سرمایه زیادی دارم ان هم داشتن 3فرزند سالم وبا تربیت که هرکدام از انه میتوانند خود سازمانی بزرگ را مدیریت کنن با ور کنید در طول این خدمت 28ساله چه کسانی را که میشناسم که شاید نان شب نداشتند ولی متاسفانه در کوتاه مدت صاحب حسابهای میلیاردی شدن بدون زحمت بدون خواندن وسواد فقط به واسطه رانت وویزه خواری ولی یک ریال مال خویش را با تمام سرمایه این افراد عوض نمیکنم ووجدانم راحت که با همین حداقل دریافتی چند فقیر واقعی وبچه یتیم را کمک میکنم . تن ادمی شریف است به جان ادمیییت " نه همین لباس زیبا ست نشان ادمیت " اکه به خانه فقرا بروید هرچی داشتن برایتان رو میکنن وسفره انها چنان لذت بخش است که اکه زیباترین وشکیل ترین سفره دنیا جلویم پهن باشد لذتی ازان نمی برم ولی با تکه نانی در سفره فقی لذت میبرم اینهائی که این عکسها ویا ساختمانهای خویش را به نمایش می گذارند " فقرین ترین انسانه هسند چون تنها دارائیشان پول است " اگر وارد زندگی همین افراد شوید می بینید که پر از ابهام مشکلات خانوادگی بیماریهای روحی وروانی ودر نهایت بیشترین سه اماری از طلاق وبی بند رباری نصیب همین خانواده ها گردیده است . به خداوند وبه اینده امیدوار باشید وبا همان اندک سرمایه ائی که دارید خوشحال باشید وزندگی کنید زندگی بدون استرس وخوابی راحت با حداقل امکانات این تجربه 28ساله یک کارمند بانک است که میتوانست ولی قانع بود به حداقل وخداوند راشاهدم که کسی نزدم نیامد ودست خای برگردد حتی با 1000تومان . هیچ لذت مال حلال را ندارد حتی مفدارش ناچیز اشد غصه مال دنیا را نخورید که ما چند روزی اینجا میهمان هستیم . فقط کمک به یتییمان را سرلوحه کار خود کنید که درزندگی موفق خواهید شد وهمیشه خود را با انهائی که کمتر از شما دارن مقایسه کنید نه بیشتر .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
سلام و عرض ادب ....
من مخالف این نیستم به شخصه که کسی ثروتمند باشد . تنها مشکل من با این جماعت این است که ثروت را از چه راه ، چه عرض کنم راه ناپاک! بدست آورده باشند. چقدر به خاطر پولی که پدرانشون در میاورند در این جامعه دست به پولشویهای کثیف می زنند؟ که حتی دولت هم نمی توانند در مقابل شان ایستادگی بکند! کاری ندارم که چقدر روابط بین آن ثروتمندان و قدرتمندان وجود دارد و اگر چه ثروت با خود به قدرت به همراه می آورد ولی در اینجا قدرت معنا و مفهوفهمش بسیار وسیع است و تنها شاید قدرت اقتصادی با خود به همراه آورد. شاید دوستی بگوید همین قدرت اقتصادی کافیست ولی آنجا که قدرت سیاسی حرف اول را بزند و تصمیم نهایی دستش باشد.!! این روابط پیچیده چگونه در یک جامعه شکل می گیرد که این همه فاصله طبقاتی اتفاق می افتد . تنها یاد "کارل مارکس" افتادم ..
روز 25مهر : روز جهانی ریشه کنی فقر است.
یادتان باشد که شما هم سرمایه هستید آن هم از نوع سرمایه اجتماعی .

((شاید دوستی پاسخ بدهد که "دلت " خوش است. "همه" چیز پولست!!))

برای اینکه نشان دهید اینها چیزی برای گفتند ندارند و چیزی در چنته خود ندارد ، تنها باید دست به قلم شد و نگاه جامعه شناسی و روانشناسی به این موضوع و این افراد "بچه پولدارها "داشت .
همگی موفق باشید
ایسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴
حالشوننننننننن
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹
هرکاخ که میبینی گر نیک نظر کردی بینی که بنا گشته ویرانه به ویرانه دراب افسر بختیاری
شکوفه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
Yy به نظرمن اینا فقط میخوان نشون بدن که چیزی ازخارجیا کم ندارن..اماهرچی که هست حتی اگه ازراه حلال باشه فخرفروشی وبه رخ کشیدنش برای جامعه درست نیست..بعدشم یه حرفی واسه این بچه پولدارا دارم..اگه هرکدومتون فقط یه کوچولو ازون میلیاردهاتونو واسه تولید وابادانی کشورسرمایه میکردین یا حداقل مالیات اینهمه پول و سرمایه رو به موقع پرداخت میکردین الان اقتصادایران برترین بود ومیشد پیشرفته ترین ومرفه ترین کشور
حمید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
خوب حداقل این موضوع باعث شدکسانی اززندگی ساده وسراسرپراززحمتشون بگن که جای خوشحالی داره.ثروت زمانی خوبه که به دیگران هم کمک کنی وگرنه بایدجوابگوباشی.حداقل اینچیزاباعث میشه که بیشترخداروشکرکنیم چون تاحالا زندگی حلالی داشتیم.خودم مهندسم و35سالمه وبعد35سال یه خونه50متری قسطی وماهی1/100حقوقمه ولی بازبااین شرایط مملکت حتی نتونستم زدواج کنم میدونیدچراچون هرجارفتم بهم خندیدن بخاطراین حقوق.کارم توپروژه های عمرانی بودواگه میخواستم میتونستم پولداربشم.امانشدم چون روسفره پدرومادرونون حلال بزرگ شدم.بعضی اوقات حسرت این زندگیهارومیخورم ولی ته دلم میگم خداروشکرچون داشتن ثروت مسئولیته.بایدحق فقیرروهم اززندگیت بدی چون حقشونه.چون خداوندبخاطروجوداونهاست که به برخی داده تاازمایششون کنه.خداروهمیشه شکرمیکنم چون زندگیم خیلی ازبچه هایی هستش که توخیابونهااسفنددودمیدن،گل میفروشن واینجورچیزاوچیزی واسه خوشحالی ندارن.خدایاریمون کنه همیشه پایین رونگاه کنیم نه بالا.خدابیشتربده به اون پولدارها(پداراشون)اگه توکارخیرهم دستی دارند.مگه بخیلیم.خدایابخاطرهمه داشته ها ونداشته هامون شکرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
کسی که از راه درست ثروتمند بشه وزحمت بکشه هیچ وقت فخر فروشی نمیکنه
محيا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۷
خوشبحالشون بيايين دست به دست من بدين ٣ ميليون وام منو بدين گناه دارم !!!!!!
ش ه
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲
الهی خدا به خودت پول بده از خدا بخواه بهت میده البته تلاش کن انشاا... بهت میده
maed
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
فراري قرمزه رو من ميشناسم تو يه سايتي كه هستم اونم هست پسر بدي نيست
تو ايران زندگي نميكنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
خوب حالا نتيجه اخلاقيش چيه عزيزي كه اين عكس ها رو گذاشتي!!!!؟
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
به نظر من پول داشتن یا بچه پولدار بودن اشکال نداره فخر فروشیشونم به خودشون ربط داره زندگی خودمون رو عشقه...هیچی نداریم ولی خوشیم
ح ه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
خوش به حالشون
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
یه رفیق داشتم با پرایدش می رفت جلو دخترا ترمز میزد حالا دختره ماشینش چی بود مثلا سوناتا
بعد میگفت آهای دختر خانوم با اون پسره که بنز داره رفیق نشی با من رفیق شو چون ماشین اون از باباشه ولی این ماشین مال خودمه
حالا این پسرا هم با مال باباشون کلاس میذارن هروقت خودشون مایه دار شدن تونوقت ارزش داره
ش ه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
فقط خدایا شکرت
مریم
United States of America
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵
اولا ما از هیچی خبر نداریم اجازه نداریم تهمت بزنیم به کسی
دوما اونام آدمن اگه من با ماشینم عکس میگیرم میزارم تو گروه خودم و دوستام اونام اجازه دارن دلیل نداره چون خ خ پولدارن این کارو نکنن
جلال
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
ما که نداریم.حال شمارو عشقه
siamak
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
همه حرفایی که همه زدن درسته .....ولی امیدوارم کنار ثروتشون دوتا دختر دپ بخت ببینن و یه آدم بیمار ببینن و بهش کمک کنن و دست آدمهای فقیر رو هم بگیرن بخدا اگه اینکارارو کنارش انجام بدن همه مردم بهشون تبریک میگن ....همون پولی که برای دوست دخترتون خرج میکنید و یه ماشین 8 میلیاردی براش میخرید دست این فقیرهارو هم بگیرید........من دعا میکنم که خدا بیشتر بهتون بده...ولی ناموسا تو خیابون پوز ندید ...نزارید اونایی که ندارن.زجر بکشن با تشکر.....
marya
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
خدا به بعضیا داد به بعضیا نداد
:(
ماهم بهشون قبطه میخوریم
ولی بازم خدایا شکرت
الی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
خدایاپس کی قراره این روزای سخت تموم بشه بعضیاندارن میگن دل خوش دارم بعضیادل خوش ندارن اماتن سالم دارن منکه هیچکدومشوندارم ب چی خوش بشم؟؟؟؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
روزی مردی این تصاویر رو که دید و گفت خدایا وقتی که برای این افراد این چنین سرنوشتی رو رقم زدی ، ما کجا بودیم که از قلم افتادیم؟
رندی دست او را گرفت و با خود به یکی از بیمارستان ها برد ومریض ها رو به او نشان دادکه بعضی از اون مریض ها سالیان سال بود که روی تخت بیمارستان افتاده بودند.
به او گفت حالا تو به من بگو که وقتی خدا مریضی را به دامن این افراد انداخت تو کجا بودی که از قلم افتادی؟
سلامتی رو قدر بدونید بگین خدا رو شکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کسی که قارون و شداد را ازبین برد اینا در برابرش پشه هم نیستن وعده دیدار.......
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
خخخخخخخخ من تمام این کامنتارو قبول دارم اما خدایی دمشون گرم خوش میگذرونن
حال کنید فقط حال کنید
عاغا دارندگیو برازندگیه همیییییییینه
جووووووونم به این ماشینو خونه
خدایا بزن پس کلشون که دوسه باری ماروهم با ماشیناشون ببرن شمال
چیز زیادی هم ازشون نمیخوام خخخخخخخخ
عاغا ما خییلی پایه هستیم مارو هم ببرید شمال با ماشیناتون
اینم آی دی لاینمه behi_1463080
iهماهنگ کنید یه جا وعده میکنیم میریم رامسر حخخخخخخ
ناشناس
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
خوب میشی.یعنی امیدوارم بشی.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
فقط بگم یعنی میتونم بگم بهرام ک گور می گرفتی همه عمر دیدی ک چگونه گور بهرام گرفت.....
علی کشاورز
Netherlands
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
باریکلا.خیلیم خوب اینا رو تولید میکنن برای چی که من و تو استفاده کنیم.
ایا کسانی که میدانند و کسانی که نمیدانند یکسان هستن؟
اینا فهمیدن باید زندگی کنن نه روز مرگی
میلاد امیدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
سلام به ایرانی عزیزمون .خیرمالو اموالشونو ببینن ..امیدوارم که از داشته هاشون درست استفاده کنن و لذت ببرن خدا به همه ببخشه .اما به قران من نه ماشین چند میلیاردی میخوان نه خونه انچانی به قران بایه پرایدو یه حونه ساده یه شغل ابرومنذ میتونم ارمانی رندگی کنم ولی بد بختی ما ایرانیا اینه که همه زیر خط فقرن و نه خونه نه ماشین و حتی یه کار درست جسابیم ندارن حتی با تحصیلات بالا مشکل ما اینه که مردم حداقل هم ندارن... ارزوی خوشبختی برای همه...
گنده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
آخه اینا که پولداری نیست که.من خودم همین الان 100 هزار تومن تو بانک خوابیده دارم بهش دستم نمیزنم!!!!!
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
منم پول میخوام
آقا محسن از مشهد خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
بابا طرف پول داره دوس داره خرجشون کنه حالشو ببره نمیدونم چرا بعضیا اونجاشون میسوزه که اینا پولدارن بعدشم اونا نیازی به جلب توجه من وامثال تو ندارن اتفاقا هدفشون آبرو داری جلوی غربی ها و عرب های سوسمار خوره که همیشه یک چهره فقیر و بدبخت از مردم ایران نشون میدن دمشوون گرم اگه نمیدونستی بچه پولدارای عربم از رو بچه پولدارای تهران کپی برداری کردن که ی وقت کم نیارن ی ایناستو گرام ساختن......بچه پولدارای ایروونی دمتون گرم حالشو ببرید
یاسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
خوبه .دارن حال می کنن دیگه
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
اگه این پولا از راه حلال بوده نه حق کش نوش جونشون باشه و خدا بیشترش کنه. بخیل که نیستیم ولی بعید میدونم این همه پول از راه درست و با زحمت بدست اومده باشه.
اینا که اینهمه دارن ماشالله به جایی برنمیخوره اگه ماهی صد میلیون کمک کن به نیازمندان. کسیکه ماشین هشت میلیاردی و ساعت هشتصد هزار توونی داره که صد میلیون پولی نیست براش.
ولی خداییش قبول کنیم که ۹۹% ادمایی که پولای هنگفت دارن و اینجوری میزیارد میلیارد پول خرج میکنن هدف درست حسبی تو زندگیشون نیست اکثرا پولاشونو صرف مهمونی های بیخودی و کارای بیخودی میکنن.
چندین بار تو صفحات اینستاگرام محک یا بچه های کار دیدم که اومدن یه سریا کامنت گذاشتن با افتخار که بیست میلیون تومن خرج یه شب عشق و حال من و رفیقامه! !!! خب حداقل دست کسی رو نمیگیری مسخره و فخر فروشی نکن.
پدر مادر من جراح هستن از لحاظ مالی مشکلی ندارم و سنگ نیازمندا رو به سینه نمیزنم در حدیم نیسذم که بخوام کسی و نصیحت کنم. فقط نظرمو گفتم که اگه این همه پول هنگفت به جای اینکه صرف چیزای بیخودی بشه به هم نوعانمون کمک بشه الان کل کشور از رفاه و وضعیت مالی نسبی خوبی برخوردار بود نه اینکه یه عدت با حق خوری بالا برن .
امیدوارم پولشون حلال باشه و علاوه بر پول قلب و اخلاق خوب هم داشتهباشن! !!
فريد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
نوش جون همشون زحمت كشيدم بول در أوردناه
ايداگلي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
مگه خانواده هاي ما زحمت نكشيدن پس چرا ما مثل اونا نيستيم؟؟؟نگين نوش جونشون گين كوفتشون بشه من اعتراف ميكنم اره حسوديم شده چرا يكي مثل من هرزگاهي بايد لنگ كرايه اتوبوسم باشم اينا اينجور خب چيكار كردن همچين شدن مني كه الان دارم درس ميخونم مهندس شم استاد دانشگاه شم يا 17سال سنم دارم ميرم سركار ميشم مثل اينا نه نميشم چون من پول حلال درميارم
بانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
والا ما که ازین چیزا نداریم ولی نوش جونشون ایشالا خیرشسو ببینند
مریم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱
خوش بحالشون اینا جه از راه حلال جه حرام عشقو حالشونو میکنن!اینا اون دونیاشونم نداشته باشن حداقل ای دنیا به خواسته هاشون رسیدن ما بدبختا این دنیا که فقط عذاب کشیدیم اون دنیامونم خدا میخواد شکنجمون کنه!عجب عدالتی!!!!این انصاف نیست من بعضی موقعها پول شارژ کارت مترومم ندارم اونوقت اینا میلیاردی خرج میکنن,کی میگه زندگی نمیکنن؟؟؟کی میگه عشق نمیکنن؟
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
خجالتم خوب چیزیه قدیما اگه یکی میدید وضعه مالیش عالیه وکسی شب تو شهرش یا دوروبرشون ادم فقیر هست خجالت میکشیدن بگن ما فلان چیزو داریم همش حواسشون جمع بود که یه موقع کاراشون جنبه فخر فروشی نداشته باشن اما امروزه دیگه اینجوری نیست پس مدعیان عدالت کجا رفتن اگه عدالت هست چرا یکی اینجوری داره ویکی هیچی نداره پس همه این شعارها الکی بود.
خودم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
سلام رفقا
بابای من از 13سالگی کار کرده و پولدر اورده خدارو شگر الان ازمال دنیا چیزی کم نداریم
من امسال گواهینامه رانندگی گرفتم و بابام بلافاصله برام ماشین خرید پورشه و مازراتی نیست اما وقتی سوار پرایدم میشم سرمو با افتخار بالا میگیرم چون بابام از پول حال اونو برام خریده
ناشناس
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
دمت گرم
عارف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
در حالت کلی ولی چقد پولدارناااا D:
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
حرص خوردن نداره ک نوشه جونشون.حالا هرچی اسمشو میذارید رانت پوله نفت گاز بیت المال..فکر اقتصادی...........دارن عشقو حالشونو میکنن شومام الکی حرص نخورید اگه خودتون داشتید دوس داشتید این حرفارو بزنن عایا؟..کی از پول دار شدن بدش میاد پس بخیل بودن خوب نیسسسس...
مینا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۵
نظرات همتون متین ولی چه حلال باشه چه حرام من از خدا براشون توفیق میخوام که بتونن با این همه ثروت حداقل دست چند نفرو بگیرن.جواب دادن تو روز قیامت به این همه دارایی و مال خیلی سخته خدا به اندازه ای که بهشون پول داده به همون اندازه هم باز خواستشون میکنه.خدا تو اون دنیا به داد هممون برسه اینا همشون تو اون دنیا بی ارزشن مگر اینکه باهاشون فقط به خودت خوش نگذرونده باشی بلکه دست فقرا رو هم بگیری مخصوصا تو این وضع
سید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
یکی اینجوریه اون وقت من در به در دنبال 3 میلیون وامم تا بتونم زن بگیرم تا به گناه نیفتم!!
خدایا شکرت
شکرت که اگر فقیرم حرام خور نیستم شک ندارم 99 درصد اینا از حروم یکجا جمع شده
واقعا دل ادمهای فقیری مثل من میشکنه این مناظر رو میبینم
خدایا صاحبمون حضرت مهدی رو برسون تا عدالت اجتماعی معنی پیدا کنه
الهم عجل الولیک الفرج
messi
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
اصلا مخالف کارا این بچه ها نیستم مشکل ما این که چون نمی تونیم کارا اونا رو بکنیم زورمون می آید اگه اینا که مخالفا جا اونا بودن به امثال خودشون در حال حاضر می گفتن عقب مونده در کل خلاصه ما تو ایران نمیتونیم کسی رو بالاتر از خودمون ببینیم و می سوزیم پس مخالفا بسوزید بمیرید که اینا هر کاری دوست دارن می کنن .
پریا
Germany
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
چی بگم والا پولداری زیادم جالب نیستا ما داریم چیکار کردیم حالا خخخخخخخخخ
سارا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
من تو شک ام کاری با من نداشته باشین..............درسته ماشین و خونمون خیلی عالیه ولی خدایی اینا دیگه اخرشن...من ب زور ی ساعت گرفتم 1100
پروشاد فرد
United States of America
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
داریم عشقو حال میکنیم بابا....چتونه شماها...خب مگ گناهه پولدار بودن ک اینجوری میگین..عشقمون کشیده ای باباااااااااااااااااااا
سوگل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
زندگی ماهم شده فیلم هندی............
فاصله طبقاتیو دارین...............قبلا فک میکردم هندوستان اینجوریه یا فقیر فقیر یا پولداره پولدار...............چشم باز کردیم دیدیم وسط دهلی هستم..............خخخخخخخخخخخخ
یه بنده خدا
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کاشکی وسط دهلی بودیم
افتادیم تو صحرای کاراییب
مصی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
اونایی که میگن این پولا نوش جونشون اشتباه میکنن انقدر سرمایه ی مملکت بصورت نامساوی تقسیم شده که ما هر چی میدوییم بازم عقبیم .چرا بچه ی من با مریضی ای که داره نمیتونم ببرمش کار درمانی و گفتار درمانی درحالی دکترا گفتن که با چند جلسه درمان خیلی بهتر میشه ندارم که ببرم.من وهمسرم دو تایی کار میکنیم
خوشبخت
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
سلام من بابام معلمه ماهی یک ملیون حقوق میگیره خواهرم دانشجو خودم دبیرستانی پول تو جیبی من و خواهرم هفته ای 5هزار خیلیم خوشبختم خیلی یه لحظه زندگی مو با هیچی عوض نمیکنم شعار نیست ما راحتیم حریص نیستم بخدا پول همچی نیست سلامتی سایه پدرو مادر لبخند مادرم کلی ارزش داره پول حلال آخرت قشنگ ایناس که خوشبختی میاره.
خسته
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
باور کنین هر شب سوار اون ماشینا میشم شما هم زود بخوابین تو خواب سوار میشبن والا بوخودا خخخخخ
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
اين چرت و پرتا چيه كه نوشتن...

پورشه باكسترو نوشته: فراري 8 ميلياردي!!!

پورشه 911 700 ميليوني رو نوشته 1700 ميليون!!!

استون مارتين ونتاج گذر موقت 4.5 ميليارد!!! (اونم ماشين سال 89 ، اون موقع دلار 1000 تومن بود!!!)

اون فراري 458 هم كه ارزونتر از بنز S500 هستش،صاحبش نميدونم چي فكر كرده بود 8.5 ميليارد قيمت داده بود برا فروشش(البته تنها 458 پلاك ملي ايرانه)

اون ساختمونه هم روما رزيدنس نيست كه!!!

عجججججججب........!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
دارن دوست دارند استفاده کنن پولشونم از تو جوب پیدا نکردن حسود نباشین
ali
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
یه مشت گرگ خونخوار که از خوردن خون کارگرایی مثل ما به اینجا رسیدند.فدای عدالت امام علی بشم.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
روستا اینقدر از این حرفا نزنین که دزدن و نمی دونم رشوه می گیرن و اینا بعضیا واقعا خودشون پولدار شدن چرا فکر می کنید هرکی داره دزده هر کی هم نداره آدم خوب و صادقیه بعضیا خودشون کار کردن درآوردن قبول کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
وقتى اينارو ميبينم و به حال و روز خودمون نگا ميکنم اشک از چشمام سرازير ميشه ولى اميد دارم خدا ى روز مارو هم تو اين جور جاها و با اين چيزا خوشحال کنه چ فرقى داريم با اونا بخدا ده برابر دختر پسراى اونا خوشکليم و خونواده دار
هدیه
Germany
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
چقدر زیاد زندگی ما با اینا فرق داره
تنها نقطه مشترکمون اسمون بالا سره
منصور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
بابا بچه مایه دارا یه نگاهی هم به ما بکنین
fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
بابا به خدا خیلیاشون بچه های خوبین دوست پسر من یکی از همین بچه هاست من نه قیافه انچنانی دارم نه پول انچنانی نه هیکل انچنانی باور کنید خیلی خم همو دوس داریم قضاوت نکنید خدا ایشالا به ما هم بده
همین اطراف
United States of America
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
من هیچکدوم از این چیزا رو ندارم. 4 ساله دارم کار میکنم که بتونم یه پراید بخرم. پدرم بیماری لاعلاج داره. اما یه چیزی که من دارم و اونا تدارن آرامش هستش. شبا راحت میخوابم. و میدونم فردا صبح که از خواب بیدار میشم همیشه کاری و هدفی برای به انجام رسوندن دارم. اینا هم دلخوشیشون همچین چیزی هست. خدا بهشون بیشتر بده اما مال زیاد ادم رو از خدا بیخبر میکنه.
epicure khaste
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
baba eyvaaaaaaaaaaaaaaaal
noooooooooooooshe jonetooooooooon
khodaiii daste maham begirid :(((((((
مینا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
یکی درنازونعمت غرق گشته یکی شرمنده پیش خلق گشته
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶
یکی بگه خدایی شغل اینا چیه ماام بریم
آرش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
من 21 سالمه هیچ ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
من مشکلی با پولداری اونا ندارم و حسرتم نمیخورم ، فقط به عکسا نگاه کنید و از عظمت دنیا لذت ببرید این همه پول لازم ندارم وقت در حد ی ادم مرفع کافیه این همه پول فقط باعث میشه خانواده ها از هم دور شن ، ولی انشالا کسی که داره لذت ببره
mahdi1377001349
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
اقایون و خانمایی که دارید بحث میکنید کدوم از شما ها میلیاردرید من یه نو جوان 17 ساله هستم من اگه صد میلیون داشته باشم طی برنامه ریزی هایی که کردم و حساب های میلی متری بعد از یک سال میتونم یک میلیارد جم کنم خب حالا شما ها بگید کدومتون از پول بدش میاد و اما داشتم میگفتم خانم ها و اقایون پولدار تا بحال فکر کردید حتی اگه یک روز گیر هزار تومن باشید چه حسی پیدا میکنید بخداوندی خدا قسم شماها هنوز سختی نکشیدید اگه خونه بخواخید فراهمه براتون اگه ماشین بخواهید فراهمه تا بحال فکر کردید اگه این پایین ها زندگی میکردید چقدر غصه و حسرت میخوردید
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
خوووووووووش بحالشون کاش مام انقدپولدار بودیم عاغا من خودمو زیر یکی ازماشینا میندازم جوری ک نمیرم بعدشم مخ طرفو میزنم و پولدار میشم خخخخخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
عزیزان داداشا ابجیا هرکسی کار میکنه یکی از مال پدرش میخوره یکی خودش کار میکنه در کل ایناهم زحمت کشیدن پدرانشون حالا رسیده به بچه هاشون قیمتا اونایی نیست که نوشتن بعضیاش درسته ولی قبول دارم که بازم گرون قیمته ولی گفتم ناراحت نشین یکی زحمت کشیده درس خونده کار کرده در اورده.هرکسی نداره خدا کمکش کنه ایشاله من خودم بچه ابادانم بابام پزشکه تاجرم هست 20سالمه از 16 سالگی بهترین ماشینای امریکایی اعم از کامارو zl1.فورد موستانگ شلبی چلنجر و... داشتم اما هیچ وقت بخدا باهاشون یه عکسم نگرفتم استفاده میکنم ولی درست.ایشاله خدا به همه کمک کنه که میکنه ما نا شکریم.ایشاله ب اونایی که ندارن بده اوناییم که دارنو بیشتر کنه.امین همتونو دوست دارم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
من به این افراد نگاه نمیکنم چون زندگی خودم دیگه بی ارزش میشه من دعا میکنم یه کار خوب با وانتم پیدا کنم که هم قسطشو بدم هم شرمنده خانوادم نشم
Baran
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
من همیشه اینو به خودم می گم... اگه نمی تونم خوش باشم و اونطوری که دوست دارم زندگی کنم، بزار اونی که حقشه زندگی کنه و منم با دیدن خوشحالیش خوشحال می شم... خوبیش اینه که می دونم کسی هست که از زندگیش لذت می بره...
سید جمیل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود باشیو ما رستگار.
ahooOra mazDa
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
بچه ها سلام
صحبت من با اون دسته از کسانیه که با دیدن و شنیدن زندگی
این افراد حس تنفر بهشون دست میده واقعا براتون متاسفم باید براتون افتخار باشه که توی کشورمون افرادی مثل همین بچه ها دارن زندگی میکنن این یعنی کشور ما فقیر نیست.
من خودم شخصا بچه نارمکم همیشه به این فکر میکردم چرا اینا دارن ولی من ندارم وقتی صدای اگزوز ماشینشون رو میشنیدم حس فوق العاده بدی میگرفتم ... تا اینکه حرف 3 نفر فکر و مسیر زندگیمو عوض کرد پدر مادر و برادرم
تا کی میخوایین به این حسرت دل بدین مگه چلاقین برین کار کنید و در بیارین ریسک کنید کاری کنید که بچه هاتون مثل همین بچه ها لذت ببرن همون کاری که پدراشون برای بچه هاشون کردن
انقدر نگید پول مملکتو دارن میخورن اون هایی که حلاله کارشون که هیچ اون هایی که حرومه نوش جونشون میتونن میخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
از حقم نمیگذرم.....انتقاممو یک روز از همه شماها میگیرم...عقده ای ها...اینا همش عقده اس....
بازارشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
فقط یه موضوعی وجود داره برای همه کسایی که اعتراض دارن.
تو دوس داری اینجور درآمدی داشته باشی؟
خب اگه آره الان داری چیکار میکنی برا رسیدن بهش؟
اگه شغل خاصی داری یه نگا بنداز به 30 سال دیگه شغلت.واقع بینانه میتونه به کجا برسونتت؟
من کسیو میشناسم که تو دهه80 پنج تا مازراتی داشته از یه کسب و کار درست و قانونی.
من تازه باهاش آشنا شدم.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
خدایا نوکرتم

ما از گشنگی بعضی شبا ویبره میریم

اونوقت اینا با ماشینایی که من حتی اسمشونم تلفظ نمیتونم بکنم عکس میگیرن

باحال ترین ماشینی که داشتیم یه پیکان گوجه ای بود که صبح به صبح خانوادگی هلش میدادیم

هه خدایا کرمتو شکر
عباس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
من بیست میلیون بدهی بالا آوردم ،اگه وامم جور نشه مجبورم کلیه ام‌رو بفروشم.
mhm
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
سلام
مطمئناً هر كدوم ما هم اگه شرايط اين افراد رو داشتيم همين كار هارو ميكرديم.. به زندگي ديگران سرك نكشيم و سطح زندگي خودمونو بالا ببريم ...
امیر
Germany
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
اینا خیلی بدبخت و بیچاره ان چون اون آقایی که ساعت چند میلیونی یا خانه و ماشین میلیاردی داره شبها خواب راحت نداره و همش کابوس میبینه
چنگیز014
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
ما که این پایین داریم از بد بختی می میریم چندان هم هوش وهواس هم دیگه برامون نمونده که بتونیم خودمون رو از بد بختی نجات بدیم و پول ساعت اینا کل خاندانمون رو نجات میده
ارمیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
کادوی 700میلیونییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایاااااپناه برتوااااااااااااا
Niloofar
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
دمشون گرم باباهاشون تونستن بامال مردم خوري اينارواينجوري تواوج بزارن ايول بابا نوش جان من يكي راضيم فقط اميدوارم يكمم به زيردستاتون رحم كنين
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
شما از کجا میونیم مال حرومه....چشم حسودا کور
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
با سلام بقول اقای من اگه منم درس میخوندم الان اینجوری بودم ولی پدر من دیپلم گرفت کارمند دولت بود حقشو خوردن بزار بگم از زندگیم الان بابام بازنشسته است ولی باز داره کار میکنه اونی که میگه اینا چجوری این ماشین رو خونه دارن اینا بچه مایه دارن دیگه یعنی پول یعنی همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کسایی که میگن پولدارا پول دارن ولی آرامش ندارن احمق هایی هستن که نمیخوان واقعیت رو باور کنن ،پول دارن آرامش هم دارن،کلاه سر خودت نزار ،کسی با ثروند شدن مخالف نیست ولی این همه ثروت اونم از راه حلال با هیچ عقل سلیمی جور در نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
پول داشتن بد نیست ولی در ایران فاصله ی طبقاتی زیاد هست ٬ اگر در ایران مردم زیاد از هم فاصله نداشتن خوب بود پول داشتن زیاد هم عیب نیست مهم اینکه این پول رو چه جوری مصرف کنی .
ندا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
سلام من یه بابایه کارمند دارم که ماهی یکو نیم می گیره وضعمون هم بد نیست دخلمون به خرجمون میادو هر چی بخواییم برامون فراهمه خیلی خوشحالم که پولدار نیستمو هر چی خواستم برام فراهم نیست چون این جور ادما ن واسشون هدف مهمه ن می دونن سختیو تنگی ینی چی اینا هر شب انواع غذا و پولای رنگو رنگی براشون فراهمه اینجور ادما تو زندگی هدفی دیگه ندارن چون پولدارن خوشحالم که وضعمون متوسطه و خودمم می خوام به هدفم برسم
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
پولداری هیچ اشکالی نداره اصلا هم قضاوت نمی کنم که این پولا رو از کجا میارن هر طوری و هر شکلی که هست به خودشون ربط داره ولی آدم موقعی غمش میگیره که یه نفر حتی یه جا واسه ی خوابیدن نداره ولی یه نفر دیگه تنها دغدغه ی زندگیش اینه که بقیه لباسای گرون قیمت و ساعت مارکشو ببینن. اصلا رفتار درستی نیست و واقعا به نظر من نشانه ی فرهنگ نیست.
مهديه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
خدايا به همه بده از اين پولاي زياد ولي در كنارش معرفتشم بده . ما كه معرفتش و داريم خدايا پولشم برسون . خدايا جوونيمون داره ميره مرديم از بي پولي قصد وام مستاجري خدايا ما را درياب . تا كي بي پولي اي خدا كمك كن
مهدی اسماعیلی 17 ساله
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
بخدا ما خیلی کم شانسیم تا میگیم ای کاش پولدار بودیم میگن همین که تن سالم داری بسه بخدا من لب دریا برم باید یه افتابه اب هم باخودم ببرم اینا از کجا میارن یکس به من بگه
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
دم خودم گرم که درسته پول ندارم ولی حداقل قیافم مثل چوپون نیس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
بهوش باشن اولین چیزی که تو زلزله تهران ویران میشه این کاخها و ماشین هایی هست که معلوم نیست از کجا اومده ادمهایی که با رانت ها وامهای سنگین مردم رو فقیر کردند و کوتاهی مسئولینی که که ادعای مسلمانی شون گوش فلک رو کر کرده و به مردم خیانت میکنند
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
من بابا انقدری پول داره که میتونیم تا اخر عمر خرج کنیم ماتو شمال زندگی میکنیم ویه ویلای یک کیلوتری داریم که هر کی این متن رو بخونه میگه برو بابا دروغگو
شکیبا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
وقتی پول داری چراخرج نکنی چرابهترینارو نگیری.دمشون گرم نوووش جووونشون
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
ببينين من آدم آنچنان مذهبي نيستم اما مي دونم كه تو اين دنيا يك سري كارهايي شكل مي گيره كه فقط براي عشق و حاله و ديگه هيچ.ما بايد خودمون تصميم جدي بگيريم و بدونيم كه توي دنيا چي ميگذره و چه مال حروم خورهايي با پول هاي مردم حال مي كنن و زندگي اشرافي شون رو ميكنن.اگه فقط بخوايم با پول خونه و ماشين گرون قيمت بخريم زندگي پوچ و تو خالي ميشه تو رو خدا نشر بديد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
تو ایران اگه بخوای کار افرینی بکنی چون قانون کپی راید وجود نداره از روت کپی میزنن فوری بدبخت میشی
کارخونه هم که کلی قرض و اینجور چیزا داره مگه اینکه تو قطر یا بحرین یا کویت کارخونه بزنی
اختراع بکنی اصلا تحویلت نمیگیرن
تاجر یا معدن دار هم بخای بشی یه عالمه پول میخوای بخایم وام بگیری کلی طول میکشه
فقط یه راه است دلالی
بعضی از اینا هم که پولدارن تاجر یا کارخونه دار یا معدن دار قدیمی هستن یا کارخونه دار با درامد کم مثل کارخونه سیمان با ماهی ۵ میلیارد
بهار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
اینا ...... که از راه حلال اینجوری پول دراوردن یک در تیلیاردم امکان نداره مثلا از چه راهی این همه پول در اودن؟ استعدادی دارن؟خوانندن؟بازیگرن؟مخترعن؟ هه هیچی نیستن بر فرض محال چیزیم باشن چه دلیلی داره عقده هاشونو با پول و عکس بکوبن تو صورت ادمایی که از بدبختی خودکشی میکنن واقعا خاک برسر کسایی که ازینا طرفداری میکنن اهای کسی که میای میگی باعث افتخارت باید باشه همچین ادمایی تو کشورتن راس میگی کسی که داره از گرفتاری کلیشو میفروشه باید بهش گفت عیب نداره کلیه نداری ولی افتخار داری که!!! جمع کن بابا لعنت به هرکی با هرکاری دل جوونایه مملکتو به بدترین شکل میشکنه تف به روشون
یه بنده ی خدا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
خدایا عظمتتو شکر
اگه زحمت کشیدن و خودشون پول دراورند خب نوش جونشون
البته صد در صد ارث بابا ننه شونه چون اصلا به قیافشون نمیاد.....
نه به اینا که ساعت 100 میلیونی میبندن نه به اونایی که واسه دو قرون باس شیشه ماشین سر چهار راه پاک کنن
هیییی خدا
نگین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
چرا شما ناراحتین از پول دار بودنشون حالا از راه حرام یا حلال شما هم خودتون سعی کنید مثل اینا شید من که ۱۵سالمه اینارو می دونم شما که جای خود داری
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷
بابا ایول نگین خانم داننده دوران دیده حضرت علی می فرمایند پول حلال ره به جایی نمی برد همون فقط بتونه شکمتو سیرکنه اینا همه مال حرومه
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
فقط میتونم بگم برای ظهور هرچه سریعتر امام زمان صلوات بفرست...
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
فقط میتونم بگم برای ظهور هرچه سریعتر امام زمان صلوات بفرست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
هییییی
دلیار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
من بابام 12 ملیون حقوق مامی هم 3 میلیون حقوق پولدار ایا؟ زبان نقاشی گیتار تکواندو هم میرم 13 سالمه
Sirwan Alikhani
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
مجردی 30 ساله هستم جذاب و دوست داشتنی و خیلی مهربون تمایل دارم با دختری پولدار و با اخلاق ازدواج کنم دختری که تمایل داشت بیاد تلگرام عکسم هست
آیدی تلگرام: S_A1414@
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سال 1393 8 و نیم میلیارد پول داده به اون فراریه ببین دیگه چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سال 1393 8 و نیم میلیارد پول داده به اون فراریه ببین دیگه چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سال 1393 8 و نیم میلیارد پول داده به اون فراریه ببین دیگه چیه
ناشناس
France
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
من به شخصه کاری با پولدار و فقیر بودن ندارم ولی چیزی که واسم خیلی خزه اینکه طرف باید چقدر عقده ی دیده شدن داشته باشه که از داشته هاش عکس بزاره و فخر بفروشه در ضمن همه ی پولدارا ههم اینطوری نیستن کسی که از بچگی تو خانواده ی اصیل پرورش پیدا کنه عارش میاد خودنمایی کنه دورو برم دیدم که میگم طرف از پول حلال صاحب کلی زمین کشاورزی شده که درامد ماهیانش خیلی بیشتر از این ادماست ولی گوشی دستش نوکیای ساده است و اهل این ندید بدید بازیاهم نیست
دیاکو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
اگه براش زحمت کشیدن و از راه حلال به دست آوردن و حق کسی رو
نخورده باشن نوش جونشون خدا زیاد کنه ولی فک نکنم این طور باشه
اگه از راه حرام به دست آوردن مطمئنن نه اون دنیا خوشن نه این دنیا
چون ته قلبشون یه آدم افسردس که میخوان با این پولا خودشون رو شاد کنن
ولی نمیشن
حتی اگه از راه حلال به دست آورده باشن حیفه که بی هدف ازش
استفاده کنن چون اونور ازشون بازخواست میکنن
من با این که به اندازه دلم پول دارم و مشکلات مالی ندارم
ولی با دیدن این جور تصاویر خیلی ناراحت شدم که بعضیا از صبح تا شب لنگ
نون شبشونن بعضیا هم مثل اینا اون قدر دارن که براشون هدفی ندارن
امیدوارم روزی برسه که عدالت رعایت بشه
دلتون شاد و پر آرامش باشه
دیاکو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
اگه براش زحمت کشیدن و از راه حلال به دست آوردن و حق کسی رو
نخورده باشن نوش جونشون خدا زیاد کنه ولی فک نکنم این طور باشه
اگه از راه حرام به دست آوردن مطمئنن نه اون دنیا خوشن نه این دنیا
چون ته قلبشون یه آدم افسردس که میخوان با این پولا خودشون رو شاد کنن
ولی نمیشن
حتی اگه از راه حلال به دست آورده باشن حیفه که بی هدف ازش
استفاده کنن چون اونور ازشون بازخواست میکنن
من با این که به اندازه دلم پول دارم و مشکلات مالی ندارم
ولی با دیدن این جور تصاویر خیلی ناراحت شدم که بعضیا از صبح تا شب لنگ
نون شبشونن بعضیا هم مثل اینا اون قدر دارن که براشون هدفی ندارن
امیدوارم روزی برسه که عدالت رعایت بشه
دلتون شاد و پر آرامش باشه
پرنسس کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
ای مالکان خانه های بزرگ
ای صاحبان جواهرات گران بها
من از همه ی شما دارا ترم
هرروز صبح به دیدار آفتاب میروم
همراه با آواز سحرگاهی پرندگان مهاجر
دمیدن سپیده را نظاره می کنم
من از همه ی شما دارا ترم
من نظاره گر شکفتن شکوفه های بهاری
بر شاخه های درختان گیلاسم
شبنم های صبحگاهی از آن من است
من با قطرات باران می‌رقصم
و تولد غنچه های کوچک را جشن میگیرم
آیا شما طلوع خورشید را بر فراز کوه های بلند دیده اید؟
آیا زمزمه ی شاد جویبار را شنیده اید؟
من از همه ی شما دارا ترم
من نظاره گر شکفتن ستاره ای
در نهایت یلدایی شب بوده ام
دست های باد نوازشگر گیسوان من است
و خیال سبز بهار
آنگاه که سرود عشق را سر می‌دهد
م.ع
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
پدر من زمان شاه یکی را می شناخت که مدیر چند کارخانه دولتی بود و به نسبت آن زمان از ۱۰۰ تا از این ها درآمدش بیشتر بود اما هیچ وقت این موضوع را توی سر کسی نمی زد و همیشه با پیکان رفت و آمد می کرد بعدا که یک بنز ۲۳۰ هم جایزه گرفت آن را فروخت و همچنان با پیکان رفت و آمد می کرد.
من اصلا نمی گویم این همه پول از کجا آورده ای چون خودم ۱۰۰۰ تایشان را لای نان لواش می گذارم و می خورم بلکه می گویم هر چقدر داری نوش جانت، برو زندگی خودت را بکن ما مردم شریف هم زندگی شرافتمندانه خودمان و اینقدر به رخمان نکش...
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
دلم میسوزه برای شهدا رفتن ار جونشون گذشتن که مبادا نامحرم به ناموس هموطنشون نگاه نکنه اون وقت همین جوانها ازصبح تاشب دنبال عیاشی کثافت کاری پارتی هزار دردبی درمان میخورن بعد میان به مردم پز دارایهاشون میدن دیگه اخه بدبختا این سروت که دارین ازهمین مردم نگون بخت...فقط اسم مرد خراب نکنید....بریدشوهرکنید...واقعلا هیف خاک توووووف