بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر : ۱۳۵۸۹۶
یکی از مخاطبان کامنتی را در خصوص خبر ، بچه مایه دارهای تهرانی چگونه زندگی میکنند ،نوشته است که به صورت کامل بدین شرح است:


سلام دوستای خوبم. وقتی این مطلب رو خوندم لازم دونستم حتما حتما یه موضوعی رو باهاتون در میون بذارم.

من خودم سمت اقدسیه زندگی میکنم ولی هم چادری هستم هم تمام تلاشمو میکنم حجب و حیام رو حفظ کنم بچه ها باور کنید این جور زندگی کردن ربطی به بالا شهرو پایین شهر نداره فقط مربوط به لقمه حلال یا حروم خوردنه.

اینا که سگ نجس رو تو خونشون دارن و از هیچ بی عفتی ای کم نمیذارن فقط باید به لقمشون شک کرد.

پسرخالم 31 سالشه و کلا یا آمریکا زندگی کرده یا دبی. هر 2 جا هم اینقدر خر مایه هست که بهترین ها رو میتونه داشته باشه اما خدا میدونه که به قدر نیازش زندگی درست کرده باقیشم هر ماه واسه کار خیر میده.

سری پیش که اومد ایران رفت مشهد پابوس آقا وقتی اومد تهران رفتیم دیدنش حرف همین چیزا شد یه حرفی زد که آویزه گوشم شد، گفت اگر آدم روزی ای که در میاره حلال باشه نمیتونه مرفه بی درد بشه (فطرت و خاصیت روزی حلال اینه) آدم وقتی روزی و نون حلال در میاره ناخودآگاه خودشو از باقی آدما جدا نمیبینه و نمیتونه فخرفروشی کنه.

بچه ها به نظرم وقتی حلال و حرومت قاطی شد عفت از زن و غیرت از مرد اولین چیزی هست که از آدم میره.

خدا سایه بابامو نگه داره. من که مطمئنم بابام نون حلال در میاره و خدا رو شاهد میگیرم که فقط با مداحیای عاشورا و کربلا دلم قرار میگیره با تمام وجودم عفت و پاکیمو نگه داشتم تو منطقه ای هم زندگی میکنم که مرفه بی درد کم نداره.

دستمم به خیر میره. اینا رو گفتم نه برای اینکه از خودم تعریف کره باشم چون ردی ازم نیست که کسی بفهمه من کی هستم، فقط گفتم که بدونید مخصوصا نازنینهایی که تو شهرستانهای قشنگ و خوش آب و هوا و زیبای ایران عزیزم زندگی میکنید والا به خدا دخترای تهران همشون بی عفت نیستن بی حجاب نیستن بی حیا نیستن بچه های پاک و خانم و پسرای با غیرت و نماز خون کم نداریم ولی این دخترپسرای بی حیا اسم ما رو هم بد در کردن.

والا به خدا تهران بچه هیئتی کم نداره، عشق کربلا کم نداره. چمیدونم فقط میشه گفت خدا سایه حضرت آقا رو از سرمون کم نکنه و یوسف زهرا (عج) رو زودتر برسونه. دم همه کسایی که حساب ما بچه تهرونیا رو از این بی عفتا و بی غیرتا جدا میدونن گرم.

منبع: پارسینه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
ببخشید خانم محترم انسانیت نه درچادر و نه در اینه که شما میفرمایید از کجا شما میدونید ایثا لقمه ی حروم خوردند از کجا میدونید که کمک نمیکنند . از سگ و تیپ این آدمها قضاوت کذدید. این خودس یه گناه کبیره است. قضاوت درباره ی آدمهایی که نمیشناسید پولدارهای هستند که در اون ور دنیا به مذدم آفریقا کمک میکنند پس انسانیت در این نیست.لطفا قضاوت نکنید
ناشناس
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
جناب کم پیام بهداشتی بده . این میگه بجای هزینه نگهداری سگ و فخر فروشی و بردن سگ به دامپزشکی برای زدن واکسن و خرید غذای سگ ، این پول خرج سگ در راه کمک به دیگران صرف کنی. ایشون نگفتن چادری بودن خوبه میگه پولدار چادری هم داریم. شما به این خانوم میگی لطفا قضاوت نکنید اما خودت در موردش قضاوت میکنی
ناشناس
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
منم با شما موافقم در ضمن با پول حلال نمیشه تو اقدسیه خونه خرید
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
علی آقا " آدم وقتی روزی و نون حلال در میاره ناخودآگاه خودشو از باقی آدما جدا نمیبینه و نمیتونه فخرفروشی کنه".
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
این خانم چون چادر سر میکنه خوب حق داره فکر میکنه میتونه راجع به حرام خور بودن همه از روی ظاهرشون نظر بده...خدا عاقبت همه رو بخیر کنه...بورس نیوز هم چه با افتخار این توهین هارو چاپ کرده...واقعا از خبرگزاری بعیده
احمد
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
از جمله آخر خانم محجبه معلومه چکاره است:
هیچگاه ندیدم دختری که ادعاش میشه بگویه دم .... گرم. این یک اصطلاح لاتی است که بالاخره نتوانست باطن خودش را کتمان کند.
شما و بقیه هم پیاله های شما اگر راست می گویید می رفتیتد در یک محله مذهبی مثلا خیابان ایران یا لرزاده یا .... زندگی می کردید نه جایی که به بهرحال به فساد بیشتر معروف است.
البته اینها از مظاهر اخرالزمان است. خدا ظهور مولا را برساند تا دوغ و دوشاب از هم جدا شوند. خیلی کلفت تر از شما در این کشور ادعای نیابت امام زمان را هم داشتند ولی معاون اولشان و رئیس دفترشان حکم قضایی فساد گرفتند.
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
احمد جان معاون اول را در قبر خود میگذارند و رئیس دفتر هم در قبر خود اعمال هرکس به خودش مربوطت است نه به رئیس
mehdi
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
آقايي كه ميفرماييد معاون و رئيس رو تو قبر خودشون ميزارن ولي اين آقايون منتصب شدند و كسي كه انتصاب كرده بايد پاسخگو باشه. در ضمن خود آقاي رئيس كه اصلا به جلسه دادگاه نرفت
جلال
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
بابا اولن که این خانوم تطاهر و ریا از حرفاش میباره
همین تطاهر که ما رو بددخت کرده دیگه
اینجور که این میگه همه بدن جز بچه هیتیا
دوما اینکه نمیشه هم سگ داشت هم کمک کرد؟
سوما که ایشون اگه خودشون با خدا بودن و کمک میکردن پولاشون رو هم جمع نمیشد
چهار اینکه خانوم محترم من خودم از نظر اجتماعی قبول ندارم اما خدا زیر چادر نیست
خدا تو قلب هرکسه
simin
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
میشه لطفا از ظاهر مردم قضاوت نکنید. شما از کجا میدونید لقمه این قشر حرومه. از کجا میدونید خانواده ی این قشر دزد هستند. این یک تهمت و یک گناه. شاید همین آدمها افرادی کمک میکنند که آشکار نمیکنند . ببخشید خانم محترم ملاک تنها چادر نیست که نشان آدمیت باشه.هستند در همون آمریکایی که برادر شما زندگیمیکنه اسخاص نام آور و پولداری که کمک های انسان دوسنانه دارند . اگر هم سگی در منزا آنها لاثه ای داشته باشه. پس قضاوت غلط نکنیم.
سالار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
بی خیال سید.تا کوخی خراب نگردد کاخی ساخته نمی شود.آدم با مال حلال نمیتونه خونه چندین میلیاردی و ماشین میلیاردی و ...تهیه کنه.اگه پولی که در میاد به اندازه یک اطلاعات رانتی کوچیک هم در اون دخیل باشه بازم باید به حلال بودن اون پول شک کرد.مال حلال خمس و زکات و از این جور واجبات داره که پولدارا چه حلالخورش و چه حرام خورش به اون مقیید نیست.و الا فقیری تو این مملکت وجود نداشت که طرف واسه تهیه یه سقف بالاسر بچه 5 سالشو بفروشه.یه چیزی میگم از روش چند بار بنویس تا ملکه ذهنت بشه.تو این مملکت همه به یه نحوی دزدن مگر خلافش ثابت بشه.(از کم کاری بگیر تا کم فروشی،حق و ناحق کردن،استفاده از رانت،زیر میزی،رشوه و ......بی نهایت)
بندری
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
سالار واقعا حرفت حق بود ودرست مولا علی میفرماید از راه درستش دینار رو دینار جمع نمیشه چه برسه به خونه تو اقدسیه داداش یا ابجی ما نمیگیم پول داری بده یا خوبه ولی ریا وتظاهر هم چیز خوبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
از این جوابیه ساختگی حالت تهوع گرفتم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
حرفاشون کاملا درسته. و هر کسی نمیتونه درک کنه چی گفته باد بگم همه چیز در لقمه حلاله. چطور؟؟ میگم.

لقمه حروم فقط این نیست که شما بری بدزدی یا مال یتیم بخوری. در اینه که یک نخاله بیاد و بره جای کسی رو بگیره که حقش بوده جای این نخاله باشه. اینا هم دارن لقمه حروم میخورن.

نمی بینید هم چی که توافق هسته ای امضا شد میلیاردها تومان پول یه سمت بورس اومد. میدونید چرا چون کشور عقب مونده ای مثل ایران هیج وقت به خلاقیت و ارزش فکری آدما اهمیت نداده. من نویسنده چند کتاب مهندسی هستم که حتی در بعضی دانشگاهها ندریس شد ولی 2 سال دنبال کارم دوست من رتبه 17 شریف اورد دوسال بیکاره. اون موقع چرا شرط استخدام در ایران خودرو شما فقط پارتی و انتظار دارید خودروی ملی داشته باشید. اکثر کسایی که رفتن در این شرکت جای نابغه هایی رو گرفن که شب و روز درس خوندن. چرا که اگر به این آدما بها داده می شد الان خودرو ملی داشتید و منتظر منت کشی های ایران از آمریکا نبودید که توافق شه .

دو جنبش مزخرف اصولگرا و اصلاح طلب اومده و هر 8 سال یکبار عوض میشن و هیچ غلطی نمیکنن تا وقتی که بها به نابغه ها و خلاقیت ها بها ندادن.

کیه که با پارتی بازی به ایران خودرو نرفته. کیه که با پارتی شرکت شرکت های معتبر نرفتن. ا

کسی که زحمت بکشه در وجودشون همیشه رضایت درونی هست و میدونن زجر چیه برای همین وقتی فقط یک آدم رو میبینه سختی ها رو میبینه درک میکنه و کمک میکنه.

مملکت ما از پارتی بازی هاوم به ایتجا رسیده و هر کی با پگارتی رفته جای کسی رو گرفته باید بدونه لقمشون حرومه.

این ادما به مملکنشون خیانت کردن و تصور نکنن زرنگ هستن. هرگز این طوور نیست.

از ماست که بر ماست رو فراموش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
دمت گرم
مسیحا
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
با بعضی جمله ها موافقم و با بعضی مخالف.
با بخش حلال و حروم موافقم که لقمه حلال، فقط مال یتیم خوردن نیست. اما با اونجاییکه انسانهای خلاق دنبال کار هستند و هنوز بی کار موندن، مخالفم!
اگه انسانی واقعا خلاق باشه، میتونه برای خودش و حتی دیگران، کارآفرینی کنه! حتی با سرمایه کم!
مثال های زیادی دارم که فرصت توضیح نیست!
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
نمیدونم چرا اکثرادمها سعی میکنند نیمه خالی لیوان رو نگاه کنند این بنده خدا داره میگه افرادی که از راه حلال به روزی رسیدن افراد کمی نیستند وبرخی از انها سعی میکنند تا جای ممکن به هر طریقی به افراد نیازمند کمک کنند وهمینطور خود را از بندگان شایسته خدا میداند وسعی در حفظ عفت افرین بر همچین شیر زنی بد وخوب در همه قشری وجود دارد زیرا گناه هر کس را پای خودش مینویسند وچه خوب میشد همه سعی میکردند از حالت ظاهر بین به باطن بین تغییر جهت میدادندوسعی میشد به باطن بیشتر توجه کنند زیرا دنیا محل عبور است چه با مال چه بی مال هرچه کمتر دلبستگی کمتر .....از راه نامشروع جمع اوری مال برابر است با اتفاق ناخوشایند برای خود و همسر وفرزند نوادگان و....
جهان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
من این قسمت از حرفهای ایشانو کاملا قبول دارم.(((اگر آدم روزی ای که در میاره حلال باشه نمیتونه مرفه بی درد بشه (فطرت و خاصیت روزی حلال اینه) آدم وقتی روزی و نون حلال در میاره ناخودآگاه خودشو از باقی آدما جدا نمیبینه و نمیتونه فخرفروشی کنه.)))
درود بر آدمایی که این طوری فکر میکنند.
س ن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
شما که در بورس نیوز خبر می خونید باید بدونید که از راه حلال هم میشه خیلی ثروتمند شد و این در ۳ سال اخیر به وضوح قابل دیدن هست. فقط باید آگاه و با تجربه می بودیم تا ما هم به ثروت خوبی دست پیدا می کردیم.
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
ادم های تنبل بیکار...کل بدبختی خودشونو انداختن تقصیر نون حلال خوردنشون...یکی نیست بگه اگه پا بده شما خودتون از همه بدترین...ضمنا کم نیستن اشخاص ثروتمندی که هزار جور بدبختی کشیدن تا به زندگی الانشون رسیدن..درس خوندن .کار کردن .فقط تو زندگی حسادت اینو و اونو نکردن...مثل جراح ها و اساتید مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
يه بنده خدايي را ميشناسم خواهران خود را از ارث پدري محروم كرد و در حالي كه خواهران وي مستاجر هستند و براي امرار معاش مجبور هستند روزها به كارهاي سخت بروند ولي برادر انها به جاي يك خانه چند خانه دارد و هر ساله هم مقداري نذري در بين مردم پخش ميكند...!!!

يه جورايي ميشه گفت دزدي از نزديكان و بخشش به غريبه ها فقط براي مطرح كردن خود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
اولا که اقدسیه کاملا متعلق به قشر پولدار نیست و با یک میلیارد تومن هم میشه توش خونه گرفت.
اینکه یه چادری تو اقدسیه باشه و به خودش بگه بچه پولدار باید ازش پرسید تو با چادر چرا رفتی اقدسیه زندگی کنی؟ اصلا این پول رو از کجا در آوردی و چطوری؟ شما که الگوت حضرت زهرا و علی هست چرا اقدسیه؟ !!!!!

جالیه از این قشر چادری مصلحتی تو بالای شهر کم نمیبینم تازگی ها. با چادر میبینی سوار بنز شده که اصلا به جد و آباد و قیافش نمیاد و خونش هم بالای شهر.

برای ما اخه ولی برای شما!!!!
اتفاقا این قشر تو دوره دولت جدید پیدا شدن و قبلش اگه بودن هم رو نمی کردن



من هم خونه ام نیاورانه ولی فکر هم نمی کنم بچه پولدارم.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
باسپاس واقعاً چه سپاسی ، من حقیقتاًدر عجب هستم از این گونه مطالب زشت و سخیفی که به عنوان مطالب خواندی در این سایت قرار می دهید و بعد از درج این گونه مطالب اینگونه هجمه ها و پاسخهای نه خیلی از سر احساس درست و منطق حسابی بلکه بیشتر بصورت جوابهای دندان شکن مواجه می شوید و این نشانه این مطلب است که بدون فکر و و دقت کافی هر مطلبی را که می خواهید در این سایت پرخوانده می گذارید لطفاً دوباره تکرار نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
هنوز حرفهای این خانم بوی عقب موندگی میده پول از راه درست دربیاد بعیده به این مبالغ برسه مگه از راه ارث و میراث باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
من10 ساله دارم توشرکت نفت جنوب کارمیکنم بجز یه خونه سازمانی که همش رطوبت وشوره زدست ویه 206 و50 میلیون پس انداز هیچی ندارم.واقعاتاحروم نباشه خونه های میلیاردی درست نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
همه حلال خوره از گشنگی مردن خانم محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
خیلی از ما آدمای پولداری نیستیم ولی در کم کاری - احترام نگذاشتن به قوانین - غیبت کردن - تظاهر کردن -حرف بد زدن -عبور با موتور از پیاده رو - عبور از چراغ قرمز .فحش خواهر ومادر دادن - و........دست هرچی آدم پولداره از پشت بستیم - پدر جان انسان وانسانیت به پول نیست به شعوره .هر کس که نداره در هر وضعی که باشه انسان نیست .
تو خواه از سخنم پند گیر وخواه ملال .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
پس قرآن چی میشه؟ همش کربلا و هیات؟ خیلی عجیبه ها اصل رو ول کردید و فرع رو چسبیده اید
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
خیلی مصنوعی و ساختگی،
جملات کنار هم قرار گرفتن،
حرف دل نبود.
طالب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
بهترین روز برای انسان روزی است که در باره ی دیگران قضاوت نکرده باشد .عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت /که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت.ناامیدم مکن از سابقه ی لطف ازل /تو پس پرده جه دانی که،که خوب است و که زشت.
313
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
به کجا چنین شتابان !
در جامعه ای که شایسته سالاری حاکم باشه بسیاری از مشکلات حل میشه راه حق و راه ناحق خیلی روشنه به شرطی که روشنی رو ببینیم و بخوایم که ببینیم .
این که یک ادم بتونه همه اعمالش رو درست کنه کار سختی هست ولی در عین سختی بسیار راحت شاید از این جمله سردرگم بشین ولی در هر سختی اگر خدا همراه ادم باشه قطعا اون کار آسان خواهد شد . این که چادری هستن یکی از احکامش دینش رو انجام داده پس جای ایراد نیست اینکه این حرفها رو زدن اگر بهش اعتقاد قلبی دارن پس بازم جای ایراد نیست.
دلیل این همه حرف و حدیث که زده شدن برمیگرده به قضاوت ما وقتی ما در مورد این خانم محترم شناختی نداریم و از چند و چون زندگیش و خانوادش خبر نداریم اصلا درست نیست به خاطر چند خط نوشته قضاوت کنیم به هر حال این خانم اگر با اعتقاد و عمل این حرفها رو زده احسنت داره و این که در مورد پول دارهایی از اون دست قضاوت کرده اگر با شناخت بوده جای بحث نداره اگر نه که باید توبه کنه .
همه جور ادم هست در همه جورش هم همه جور هست.
قضاوت نکنیم تا مورد قضاوت قرار نگیریم و دعا کنیم خدا همه را به راه راست هدایت کند انشاا....
با تقسیم عادلانه ثروت تمام مشکلات مالی جامعه حل میشه ولی مشکلات فرهنگی باید روش کار بشه تلاش بشه .
سگ از کجا وارد فرهنگ ما شد؟ هر وقت پیدا کردین و همه هم میدونن که از کجا وارد شده پس باید حرکتی بشه و جلوش گرفته بشه نه دولت بلکه خود مردم تجربه چندین ساله این مملکت نشون میده که این مردم هستند که میتونن مشکلات جامعه را حل کنن قدم به قدم به شرطی که آگاه بشیم و حرکت کنیم .
یا حق
حامد
Germany
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
خیلی شعار گونه و مسخره بود
راشد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
سلام
پیشنهاد می کنم همه دوستان یک بار دیگه نوشته های خودشونو بخونن
همینجوری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
شما که خوبی و بابات هم پولدار
ولی انگار گلوت پیش پسر خاله ات گیره ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
نحوه ادبیات بگونهای است که بغض و کینه نسبت به این قشر در ان پیدا است

تجسس در زندگی افراد نکنید وتهمت وغیبتشان نکنید

برتری انسانها به تقوایشان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
زنده باشی دختر گلم اصل مطلب هم همینه من فراز و نشیبی در زنگیم داشتم به همان اندازه اثرش هم در فرزندانم برای جبران گذشته راه سختی را در پیش دارم حق الناس حق الناس
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
با سلام
متاسفم که همچین افکاری براحتی در سایتی که من هر روز میخونم ، منتشر میشه ...
این تفکر انحصار طلبی ایشون و با عفت و حیا خظاب کردن خودشون و توهین به بقیه در این قشر موج میزنه ، من نه پولدارم نه بالاشهری ولی بنظرم خیلی از خرج های بعضی از مذهبیون که متاسفانه فرهنگ هم کردن مصداق کامل اسرافه که وارد نمیشم ...
منصور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
برو از بابات بپرس شده پول نداشته واست شورت وقطره آهن بگيره،شده شبها تو خونش حتى نون خشك نباشه بچه هاش بخورن،خانم گوش ملت ديگه از اين حرفا پره اينقدر هم لاف مسلمونى نزنيد
کامیار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
شغل پدر را هم بفرمایید......
مهران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
این بافته یه ذهنه که خواسته درد انتشارمطالب مرفهین بی درد رو کم کنه که این هم به نوعی آتش به دل دردمندان میزنه.
به امیددستگیری همه دردمندان
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
این سوال جوابش را کی می داند حصرت موسی در کاخ فرعون بزرگ شد نان انها را خورد و حصرت یوسف هم همین طور بعد به مقام پیامبری هم مبعوث شدن این سوال کسی می تواند جواب بدهد...
میکائیل
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
دقیقا:)))
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
البته مشخص نیست واقعا پدر و پسر خاله چه کاره ن.بعد مگه کنتور داره نشون بده کی کجا میره.
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کل این مطلب تبلیغ چادر بود .بقیه چیزها حاشیه بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
لطفا دیگران ودرنهایت خودمان را بی جهت گول نزنیم اولا بفر مایید با وضعیت موجود (اب وبرق وتلفن گاز ......وغیره من کارمند شمای نانوا ومیوه فروش بازار روز شهرداری (که در ابتدا برای رفاه افراد کم درامد بود)وقصاب محله چگونه مخارج ومایحتاج روزانه وپول خرید پراید را در بیاوریم بجز ......الا اخر
تقی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
آدرس دختر خانم لطفا چهت خواستگاری؟
پری
Germany
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
زود درباره ظاهر مردم قضاوت نکنید هرکی پولداره حروم خور نیست هرکیم حروم خوره پولدار نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
واقعا برای همتون متاسفم با حرف یه ناشناس سر کا ر می رید
Nazgol
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
سلام,,,واقعا برای شما متاسفم,,,اون خانوم که این مطلب و گذاشت نظرو عقیده خودش و گذاشت وکاری به نظر و عقیده شماها که این جوابارو دادین نداره,,,اون انگار فقط خواست حرف دلش را بزاره,,,چرا زود جو میگیرین,,,مثلا میخواین بگین شما ظاهر بین نیستین,,۷۰درصدشما از ظاهر همه از باطنش میگین,,
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
خخخخخخخ بنده خدا یه چیزی گفته حالا هر کی یه نظری میده
میکائیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
همکاری داشتم که هم سگ داشت ، هم به حیوانات حیات وحش کمک میرساند هم به مردم نیازمند و خصوصا بچه های بهزیستی
ولی نه چادری بود نه حتی اندکی معتقد به دین
ننگ بر این خانم .
ی نیازمند بی نیاز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
سلام ول کنید این حرفارو هر کسی ی دینی داره که خودش ب اصول اون عمل میکنه ،و هیچ کس حق نداره نظراتش رو تحمیل کنه
اولا باید دعا کنیم خدا مشکلات همه بندگان رو حل کنه
دوما باید تلاش کنیم که خودمون و هم نوعانمون رو خوش بخت کنیم
سوما دعا کنیم هر کس که منافق و خیانت کاره در هر لباسو مسولیتی هست خدا یا هدایتش کنه یا نابودش کنه
چهارما تلاش کنیم حقمون رو از ظالم بگیریم
پنجما خدا مارو در بهترین راه و بهترین شرایط قرار بده
برای همه شما انسان های خوب بهترین رو ارزو دارم
ی نیازمند بی نیاز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
سلام ول کنید این حرفارو هر کسی ی دینی داره که خودش ب اصول اون عمل میکنه ،و هیچ کس حق نداره نظراتش رو تحمیل کنه
اولا باید دعا کنیم خدا مشکلات همه بندگان رو حل کنه
دوما باید تلاش کنیم که خودمون و هم نوعانمون رو خوش بخت کنیم
سوما دعا کنیم هر کس که منافق و خیانت کاره در هر لباسو مسولیتی هست خدا یا هدایتش کنه یا نابودش کنه
چهارما تلاش کنیم حقمون رو از ظالم بگیریم
پنجما خدا مارو در بهترین راه و بهترین شرایط قرار بده
برای همه شما انسان های خوب بهترین رو ارزو دارم