بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر : ۱۳۶۵۹۳

شاخص:ماجرا از این قرار است که دست کم دو نفر از دختران و زنان اصفهانی، بدون دلیل توسط چند موتورسوار مورد حمله و اسیدپاشی قرار گرفته اند. انتشار این خبر و ابهامات مربوط به آن کافی بود تا بلافاصله شایعات مربوط به علت این اسیدپاشی ها قوت بگیرد.

به گزارش شاخص،ماجرای اسید پاشی های اصفهان با غرض ورزی های صورت گرفته توسط برخی افراد و رسانه های خاص، رفته رفته به یک موضوع امنیتی تبدیل می شود. این در حالی است که در گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در کشور بوده ایم و حال معلوم نیست که این جریانات بر اساس چه معیار و ملاکی قصد دارند اتفاقات صورت گرفته را بر گردن جریان حزب الهی جامعه بیندازند.

ماجرا از این قرار است که دست کم دو نفر از دختران و زنان اصفهانی، بدون دلیل توسط چند موتورسوار مورد حمله و اسیدپاشی قرار گرفته اند. انتشار این خبر و ابهامات مربوط به آن کافی بود تا بلافاصله شایعات مربوط به علت این اسیدپاشی ها قوت بگیرد. در این راستا، "بدحجابی” به عنوان دلیل اصلی اسیدپاشی به صورت قربانیان اعلام شد. بلافاصله رسانه های غربی، از جمله بی بی سی فارسی آن را در بوق و کرنا کردند و در گسترش آن کم نگذاشتند.

حال به نظر می رسد پروژه جدید ضد انقلاب برای تخریب چهره جریان حزب الهی جامعه کلید خورده است و این بار در تهمتی ناروا و آشکار، اسیدپاشی های اصفهان را برگردن این جریان می اندازند. این در شرایطی است که چنین رفتارهایی نه تنها با خط مشی، شرع، عرف و قانون حزب الهی ها همخوانی ندارد بلکه تجربه گذشته نشان داده که جریان های مخالف حزب الله، ید طولایی در چنین رفتارهایی دارند.

از حمایت های بی شائبه جریان ضد انقلاب و اپوزوسیون از ترور دانشمندان هسته ای ایران گرفته تا وحشی گری های صورت گرفته در فتنه ۸۸ توسط برخی عوامل داخلی، مجموعه اقداماتی است که می توان به عنوان فعالیت های جریان مقابل حزب الله اشاره کرد.

همچنین در گذشته نیر دشمن نقشه های مختلفی را برای اتهام زنی به جریان حزب اللهی طراحی کرد که از جمله آن می توان به موضوع قتل های زنجیره‌ای و محفلی اشاره کرد که البته با روشن شدن واقعیت تنها رو سیاهی برای ذغال باقی ماند.

نمونه بارز این مسئله نیز ماجرای اکبر گنجی و اقداماتی است که وی در گذشته انجام داده است. در این باره حتی صفار هرندی درباره خصوصیات گذشته اکبر گنجی می گوید: ” اکبر گنجی که این روزها ادعا می کند، آن روزها دنبال دخترهایی می‌گشت که چند تار مو از زلف‌شان بیرون زده و به روی آن‌ها اسید می‌پاشید و این‌که به او اکبر پونز می‌گفتند برای این بود که به پیشانی دخترهای جوانی که پوشش متفاوتی داشتند پونز می‌چسباند.

جنگ روانی رسانه های زنجیره ای

طی روزهای اخیر برخی رسانه های داخلی که به رسانه های زنجیره ای نیز معروف هستند برای حمله به حجاب با رسانه های ضد انقلاب همراه شدند. در این باره یک خبرگزاری دولتی که با هزینه بیت المال اداره می شود، طی روزهای گذشته با همکاری رسانه های ضد انقلاب پروژه ای عجیب را در این خصوص را آغاز کرده است.

پنج شنبه هفته گذشته خبری درباره اسیدپاشی به صورت چند زن در اصفهان را منتشر ساخت. در این خبر، به طور ملموسی تلاش شد تا این حرکات وحشیانه به نام نیروهای انقلابی ثبت شود و به مخاطب اینطور القا شود که زنان بدحجاب در اصفهان به طور سازماندهی شده مورد اسیدپاشی متدینین قرار گرفته اند! در بخشی از متن خبر این خبرگزاری آمده است: «این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی حجاب در اصفهان منتشر می شود اما مشخص نیست که آیا حادثه شب گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟»

این خبرگزاری در گزارشی دیگر تحت عنوان گفتگو با نزدیکان قربانیان این حوادث تلخ، نیز تمام تلاش خود برای القای این موضوع به مخاطب را انجام داده است: «پدر این دختر با بیان اینکه آنها که به دخترم تهمت بی حجابی می‌زنند باید در آخرت پاسخ دهند، می‌افزاید: ندا هیچ گاه نمازش ترک نشده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «پیدا کردن یکی از آشنایان سارا در میان افرادی که برای ملاقات پشت در بیمارستان در انتظار هستند، دشوار به نظر می‌رسد. دختر جوانی که به گفته شایعات یکی از قربانی اسید پاشی در اصفهان به دلیل بدحجابی است!»

در این راستا احمد سالک نماینده مردم اصفهان نیز با بیان اینکه در میان قربانیان اسید پاشی اصفهان یک خانم محجبه چادری وجود داشته است، گفت : این خانم با پوشش کامل در ماشین نشسته بوده است و با توجه به این موضوع به هیچ عنوان نمی توان گفت انگیزه اسیدپاش مبارزه با بد حجابی بوده است .

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به نظر می رسد که توطئه ای پشت پرده این سوء قصدها قرار دارد که اصلی ترین انگیزه آن از بین بردن احساس امنیت و آرامش در اصفهان می باشد.

سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به همکاری خوب مردم که در این زمینه وجود داشته است و ان شاءالله ادامه هم داشته باشد به مردم قول می دهیم به زودی فرد اسید پاش دستگیر و به مردم معرفی خواهد شد. وی افزود: درخواستی که از مردم خوب و متدین اصفهان داریم آن است که به شایعات توجهی نکنند.

بنابراین گزارش به نظر می رسد دستگاه قضا و مسئولان مربوطه باید هر چه سریعتر با عاملان این حادثه برخورد کرده و مسببان به وجود آمدن این وضعیت را محاکمه کنند تا از یک سو دیگر شاهد چنین رفتارهایی در جامعه نباشیم و از طرفی دیگر دهان ضد انقلاب و اپوزوسیون از دروغ های این چنین بسته شود.

منبع: دانا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
در خبر 30و20 دکتر بیمارستان اعلام کرد که 6 نفر حادثه دیده اند.
مهدی
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
من میگم کار ختنم تاچره ، یواشکی اومده اسیدو پاشیده و زود رفته انگلیس.!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
به نظرم کار کارکنان بی بی سی بوده و هیچ احدی از افراد کشورمون دخالتی نداشتن!!!!!!!
علی
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
پس کو دم خروس؟!! تا آخر مقاله دنبالش بودیم.
ضمنا فرمودند که قتل های زنجیره ای کار دشمنان بوده است و دم خروسش هم معلوم شده است!
مهسا
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کار مریخیاس اصلا
نمی بینین مگه هیچ کس از تعدادذ قربانیا خبر نداره
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
شما عوامل اسیدی پاشی را دستگیر کنید معلوم میشود ولی وقتی 20 روز از اسید پاشی گذشته و تازه نماینده های مجلس با خبر می شوند عجیبه
لیلا
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
نه عزیزم انها زودتر از همه با خبر میشند انقدر صداش رو در نمیارن تا خودش صدا کنه انوقت خودشون به کوچه علی چپ میزنند که ما تازه خبر دار شدیم وپیگیر میشند بله دادش موضوع از این قراره
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
مطمئن باشید هیچ وقتدلیل واقعی اعلام نمیشود در ضمن این خانم اصلا چادری نبوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
چرا نظرات مردم را نمیگذارید .شرم هم چیز خوبیست
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
اینها همش برای حقوق بشره، حالا بشری که شما باشید هم حقوقی هم داره یا نه؟
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
حتما اینم کار اسراییل خبیثه.ه ه؟؟ البته وقتی پلیس 4 ساعته تونسته سازندگان کلیپ هپی رو گیر بندازه ، حتما این کارم میتونه دوساعته جمع و جور کنه. حتما متهمان تو تلویزیون هم میان و اعتراف می کنند از اسراییل اومدن.
نجابت
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
وای بر هر طعنه زن عیب جو. یعنی با این طرز حرف زدنت جناب مهران خان مصداق دقیق آیه قرآن شدی. شما اول برو خودت رو اصلاح کن بعد در مورد پلیس به طعنه صحبت کن.
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
جناب نجابت، شما هم لبه کلاهت بالاتر، دیدن واقعیات نیازی به رجوع به قرآن نداره،
حسین
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
آقای نجابت پلیس ایران خیلی تواناست فقط کافیه بخواد ،کاری بکنه.
خوش نویس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
نجابت جان که خیلی هم شبیه فامیلت به نظر نمیرسی یک نگاهی به مثبت منفی های نظر مهران بنداز ببین حرف دل مردم راگفته یا نه حالا اگر به مذاق افرادی مثه شما خوش نیامده مشکل از خودتان است !!!
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
آخه ایکیو اون کلیپ تصاویر مشخص بود و به راحتی قابل ردگیری هستن نه چندتا موتور سوار کلاه به سر که کسی ندیدتشون و کسی هم نفهمیده تا وقتی که اسید صورت دختر بیچاره رو سوزونده
ناشناس
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
نجابت جان میخوای بدونی چند درصد از مردم با افکار تو و امثال تو موافقن؟
کار سختی نیست
فقط + و _ های نظرهای مخالف خودتو یه نگا بنداز
فک نکنم اینهمه ادم اشتباه کنن و تو درست بگی
ناشناس
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
اتفاقا عزیزم مگه سخن خدا را نشنیدی که می فرماید : اکثر الناس لا یشعرون ، اکثر الناس لا یعلمون .یعنی بیشتر مردم نمی فهمند . کثرت دلیل حقانیت نیست جونم .
ساسان
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
آقاي نجابت . درست كه اكثريت دليل حقانيت نيست اما حق هم با شما نيست . و اقليت هم دليل بر حقانيت نيست . پس به عقلت رجوع كن و عقل اكثريت در مسايل عقلاني بر اقليت مي چربد . خدا گفته در كارها مشورت كن چون از عقل بقيه استفاده كني . معيار مهمه و در اينجا معيار عقل است. و عقل جمع بر فرد مي چربد.
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹
اقا مهران فک نمیکنی کیم تند میری ؟؟ درسته کوتاهی زیاده تو کشور از طرف مسیولین اما واقعا الان موضوع دستگیری اون مجرامس یا اینکه مسیولا چطورن چطور باید باشن؟؟میدونی چیه اگه دختر بودی میتونستی درک کنی حال الان مارو
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
متاسفم در همچين جامعه اى زندگى ميكنم، هر كسى به فكر خودشه. شما هم به فكر خودتان باشيد و به جاى پيدا كردن دليل اين كارها و إيجاد امنيت كه هيچ وقت نيست هر اتفاق ناگوارى رو به سال ٨٨ ربط بديد. وجدان نداريد؟؟ به جاى اين نوشته هاى درى ورى به مردم آموزش بديد كه چه كار بايد بكنن براى سلامتيشون
لیلا
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
احسنت بر شما تا تقی به توقی میخوره میگند فتنه 88 انها مقصرند برید حمع کنید کوزه کا........
علی
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
مثل همان داستان اضافه کردن نگهبان های دم دروازه! لطفا فقط کمک های اولیه را آموزش دهید چون ظاهرا مردم در یکی از این حوادث گیج بوده اند چطوری کمک کنند.
kamran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
یه روزی یکی از دوستانم رفت ترکیه که برای همیشه بره اروپا زندگی کنه،من بهش خندیدم گفتم دیوونه ای،هیچ کجا کشور خود آدم نمیشه
اما امروز با بغض میگم هر کی می تونه بره بره
نجابت
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
نظرت رو بنداز تو صندوق پیشنهادات! بعدش هم بگو برات اسفند دود کنند. همون ترکیه و اروپای کثیف دارند اسید می پاشن رو مسلمون ها و اون ها رو سر می برن بعد حالا با بغض می گی هر کی می خوات بره بره! واقعا جای تاسف داره از این طرز تفکر! خجالت داره. برو بشین فکر کن چه طور میشه از شر اون ها و یک مشت رجاله مثل اردوغان و نتانیاهو میشه خلاص شد؟ نه اینکه به دامان اون ها پناهنده شد.
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
نجابت جان، میشه بگی این اطلاعات دقیق و از کجا میاری؟ میشه منبع خبر اسید پاشی به مسلمانان رو برامون بزاری تا ما هم از گمراهی دربیایم، من احتمال میدم خدای ناکرده شما خودت اسید فروشی
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
خب برو کسی مجبورت نکرده هزینه پاسپورت هم کمتر از یک میلیون فکر کنم
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
۱۹:۲۴ منو یاد شاه میندازی، همه عضو حذب بشن و اگه نمی خوان پاسپورت بگیرن و برن،
ما صاحب این خاکیم شما باید از وطن ما برین بیرون
مهسا
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
ناشناس هزینه پاسپورت و بلیط رفتمو بده من برم
ساسان
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
چرا بجاي حذف ديگران به فكر تحمل يكديگر نيستيد . شما هم كه مي گي شاه اونو گفت و فلاني بره تفكرت مثل شاهه . ايران ماله همه ايراني هاست نه فقط يك تفكر خاص و اين اختيارو داشته باشه كه بقيه تفكرات رو حذف يا اخراج كنه . به نطر من بايد در مقابل تفكرات كج با استدلال ايستاد تا جلوي اين عده خاص گرفته بشه
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
اره عزیزم منم یه روزی رفتم امریکا زندگی کنم دوسال دووم اوردم نتونستم برگشتم بازاینجاس که دختر یکم امنیت داره اونجا یا باید به پسرا کام بدی یا شب تو خونه خودت میکشنت دوست منو همونجوری کشتن قاتلشم پیدانشد شمابرو کام بگیررررررررر. کیه ب فکر دختراباشه فقز ب فکر عشق و حالتون باشین
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
من نمیدونم که باعث این کار کیه ولی امیدوارم زودتر دستگیر بشه و مجازات و قصاص بشه.ولی شک ندارم اسراییل و آمریکا و انگلیس برای هر چه بیشتر خراب کردن کشور و مردم عزیز ایرانم از هیچ تلاشی فروگذاری نمیکنند.حتی اگه بدونن که میتونن با اسید پاشی چهره کریهی از اسلام و ایرانیان مسلمان نشون بدن.
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
همین شماهایید که هر چی میشه میندازین گردن امریکا و اسرائیل! به اونا چه؟ یعنی اینقدر پلیس این مملکت چلمنگه؟
بی خیال
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
راستی این جریان روغن پالم تولبنیات چی شد.....
ظاهرامیگن فتنه آمریکایی هابوده!!!!!
محمد
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
امریکا با این عظمت نمی تونه حملات تروریستی رو کنترل کنه یازده ستامر رو یادتونه و خیلی های دیگه چگونه میگی پلیس مملکت چلمنگه
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲
اره عزیز کار از مردم خودمونه از یه مشت روانی که نمیتونن ازادی خانومارو ببینن ولی این وسط به دشمن مملکت فرصت میدن بیاد نظربده متاسفم که حرمت شناسنامه هاشونم نگه نمیدارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶
اسرائیل در اسیدپاشی نقش دارد
ازاد
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کار مو..و کرو.....بیه!!!شک نکنید پولشم از بیگانگان و اجانب گرفتند!!!اصلآ چند نفر دیدنشون فتنه گر اول پشت موتور بوده ودومی با یه سطل بزرگ ترکش نشسته و میپشیده..بیسیم امریکایی داشتند
سادیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
این کاملا معلومه که یک عده عوامل استکبار اسراییل و امریکا میان تو خیابون و جلو چشم مردم روی خودشون اسید میپاشن تا اینجوری بدنام کنند .
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
منفی ندین تابلوه که با کنایه حرف زده
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
اینم مثل زایش داعش ، کار امریکا و اسراییل و انگلیس هست . . . ایندفعه چه فنی میخوان بزنن نمیدونم؟ دیگه اعتراف تلویزیونی جواب نمیده...الان دارن فکر میکنن چیز جدیدی بگن که مردم باورشون بشه
ایران سربلند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
فقط این میتونم بگم که کار هموطن ایرانی نیست این رو مطمئنم اگر هم در ایران باشه یک ایرانی نیست
خوش نویس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
آره آره ایرانی نیست امرایکاییه همه اونایی که روشن اسید پاشیده شده میگفتن که اسید پاشه هی میگفته اوکی اوکی
مهسا
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کار یک مریخیه
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴
عزیزم زیادم مطمین نباش هم وطن روانی کم نداریمااااااااا گفتم در جریان باشی که لان 60 هزار تخت واس بستری بیماران روانی کم داریم ینی همشون الان دارن تواجتماع میگردن واس خودشون!
saman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
در جواب نجابت آقا یا خانم نجابت عزیز هیچ انسان ویا مسلمانی با لفظ تند شما کسی را وادار به تغییر نظر و تفکرش نمی کند و به دیگران احترام می گذارد الله اعلم اگر کار اسراییل یا آمریکا نباشه بعد نمی ترسی از اینکه به یک انسان اسراییلی یا آمریکایی تهمت زدی؟ ما به عنوان یک موجود کوچک در این جهان.....
یه دختر ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
خیلی بده اوضاع اصفهان تنها کسی که تو اصفهانه حال وحس دخترای اصفهان رو میدونه ومی فهمه تمام خیابونا حکیم نظامی. نظر .نیکبخت پر از تک تیر اندازه وقتی صبح با این ترس از خونه بیرون بزنی وندونی تا زمان برگشت ممکنه چه بلایی سرت بیاد وقتی تمام بچه ها از ترسشون به فکرپوشیدن صورت هاشونن وقتی همشون بطری ابشون از توکیفشون درنمیاد وقتی می فهمن همین چند قدمی شون جلوی مدرسه ی شاهد زینب تو توحید روی سه دانش اموز بی گناه اسید ریختن از ترسشون درکنارمعلم ایه الکرسی می خونن الان 20 روز که مردم شهر پشت سر هم شاهدجیغ دخترایین که از درد به خداالتماس میکنه که فقط بمیره اخه چرا هیچ کس به فکر ماها نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
اسیدپاشی باید تو دستگاه تناسلی بی حجابها و آلت تناسلی پسران هرزه ریخته بشه-
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
حتما میگیم ابلاغ کنن از شنبه اجرا شه!
محمد حسین چساولیان
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
بفرمایید ... امثال آقای یا خانوم ناشناس در مملکت حضور دارند بعد می گی کار انگلیس و اسراییله؟
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
سی و پنح سال است با مردم کار دارید. اختلاس ،رانتخواری ، بچه هایتان عکس های بی حجاب خودشان را رد فیسبوک می زنند بعد بازهم با این همه وقاحت حرف می زنید؟
خوش نویس
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
پس برای خودت باید یه دبه 20 لیتری سفارش بدی ناشناس جان
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
شماخیلی هات تتشریف دارین!
احسان
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
خوبه تو قاضی چیزی نشدی.... خدا به خیر کنه یه همیچنین ادم هایی وحشناکی تو ایکشور زندگی میکنن
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
یا ابالفضل.اینا دیگه از کجا پیداشون میشه.بازم میگه اسید پاشی کنن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
خجالت بکش
محمد
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
فقط می تونم بگم دمت گرم
محسن
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
می دونم شوخی کردی خیلی خندیدم دمت گرم
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
من بی حجاب باشم یا با حجاب مطمین باش توقبر خودم میزارن منو. شما نمیخواد با اسید اسلام بیاری امثال ششماهااااااااااااس که ازاسلام واس ما یه غول ساخته ادمممم!! حیف اسم اسلام که به امثال تو مذهبیت داده میشه
محمد
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
یک نفر تو کشتی نمی تونه بگه اینجا که نشستم مال منه و میخام اینجا رو بکنم ایا میشه برای یک نفر کل کشتی میره زیر اب پس تو اجتماع نیشه گفت من خودم می دونم و هرکاری دلم می خواد بکنم مطمنا دامن گیر همه جامعه میشه توریستهای خارجی که در شهر میبینم هیچ وقت ندیدم یک ارایش ساده داشته باشند به خدا خجالت می کشم وقتی اونها به زنان مسلمان جامعه ما نگاه می کنند که هفت قلم ارایش و خودشون مثل مترسک درست میکنند باور کن خارجی ها تو دلشون میگن این عقده یی ها را نگاه کن کمبود دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
مطمئنی فقط روی 2 نفر اسید پاشیدن؟!!!!
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
من با اسید پاشی بهر قصد مخالفم
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
اقا شما راست ميگين اينا نميفهمن
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
سلام یک تفکر داعشی باعث خسارت به جان هموطنان ما شضده حال بعضی از جریان ها به جای پرداختن به ریشه های چنین حرکت زشتی که با هیچ معیاری سازگار نیست وفقط از ذهن افرادی کج فهو وبیمار این حرکات قادر به انجام است چرا سعی میکنید به بیگانه نسبت دهید وتعداش را کوچک بشمارید .یک انسان هم زیاد است .ک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
باید تو متن باشید تا بفهمید انشاالله اونایی که دوست دارن رو مردم اسید بریزن رو خود و خانوادشون بریزه شما چکاره هستید که میگید روی چه کسی باید اسید بریزن این نهایت وحشی گریه حتی حیوونا هم به همجنس خودشون حمله نمی کنن خر هم به خر ادیت نمیکنه
ناشناس
LUXEMBOURG
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کار کار ه انگلیسه اقا جان
شناسه هستم
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
احسنت.هدفگیریت خوبه دنیا هرچی میکشه از دست استعمار پیر میکشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
شاید شاید کار عوامل یا مزدورهای داعشی باشه که میخوان بین مردم ایران اختلاف بندازن و 2 دستگی ایجاد کنن وگرنه هیچ آدمی همچین کاری نمیکنه
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
دشمنان خیلی میسوزن که ما امنیت داریم ایران کشوری قدرتمند کاری که ازشون بر نمیاد راهی جز تفرقه میان ما ندارند الهی که مشتشون باز بشه و روسیا بشن
رضا
CANADA
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
من موندم وقاحت تا چه حد ؟؟؟!!!
نکنه موسوی و کروبی و سایر فتنه گران ۸۸ که در اوین مشغولند مسبب این اسید پاشی ها هستن... بگید ترک موتور کروبی بوده رانندشم موسوی!!
ایران
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
تو فعلا تو همون کانادات بمون.تو هنوز برادریتو ثابت نکردی لطفا نظر نده.
علی
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
ایران خانم مگه واسه نظر دادن باید از تو اجازه بگیرن بعدش هم +و- ها را نگاه ببین چقدر هم نظر داری
محمد
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
لطفا خارجی ها نظر ندن خدا ستمکاران را رسوا میکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
واقعا اینا از داعش بدترن خجالت آوره
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
شهریور امسال هم یک زن جوان 24 ساله روی 8 مرد و زن 50 ساله به بالا که توی ایستگاه اتوبوس بودن اسید ریخه بود اگه حکم اعدام اونو سریع صادر میکردن شاید همچین اتفاقی تو اصفهان نمی افتاد بعضی ها میگفتن این زن شیشه ای بوده پس سریع در مورد همه چی قضاوت نکنیم و اتهام نزنیم. این حادثه در کرمانشاه اتفاق افتاده بود
شاهين
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
چرا شايعه درست ميكنين. من اين داستانو 5 نوع و در 5 شهر مختلف شنيدم پس ز كل دروغه
علی
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
دمت گرم اقا پیمان متاسفانه بعضی ها حرف خودشون مزنند
پیمان
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
برو سرچ کن آقا شاهین تو داری دروغ میگی . لینک خبرگزاری هاش هست ولی بورس نیوز منتشر نمیکنه
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
سلام برهمه--ازقدیم نقل کردن مال یجا میره ایمان ادم هزار جا---کمی صبر کنید تا معلوم بشه ضارب انگیزه شخصی داره --یک فرد روان پریشه -_خودی یا ازدشمنان{......_}صبورباشید

خورشیدزیرابرنمیمونه{
برای سلامتی مصدومین .صلوات
شاهين
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
اينم يه نظر باسوادانه و پخته.
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
احسسسسسسسسسسسسسسسسنت
ادم دانای عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
خجالت بکشیداره دو نفر با موتور 4باربا یک اسید با یک روش ..به این می گن جرم سازمان یافته دم خروس از کجاتون اومد بیرون والا یه باره بگید خاتمی بود موسوی بود راحت شید
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
خیال نکنم صحبتهات شبیح ادم دانای عاقل باشه
دختر ایرونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
من میترسم
رسول
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
نترس دخترم خدا با ماست نه با اونا
sm
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶
چادر سرت کن و راحت برو بیرون که دیگه نترسی.ترس نداره.
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
اکه به همین منوال پیش بره روی چادریها هم ممکنه اسد پاشیده بشه
شاهين
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
حالا تو از اسيد ميترسي و من از ارتجاع
محمد
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
دمت گرم sm لذت بردم
دختر ایرونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
من واقعا برای قربانیان از ته دل ناراحتم ولی پلیس هم کارش میکنه ولی امیدوارم اون بالادستی ها که نشستن فکر می کنند این مشکل تو اصفهان است یه کاری بکنند بجای اظهار بی اطلاعی در مورد موضوع
شاهين
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
ادم از اينش بيشتر ميسوزه.
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
در خاطرات من اسيد پاشي هاي دهه 60 بر روي موهاي دختران ( البته با سرنگ) هنوز فراموش نشده است.
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
بدون حب و بغض و نگاه منطقی و کنارهم گذاشتن شکل جنایت و اهداف و سود بردن طرفهای خارجی میشه فهمید کار چه کسانی میتونه باشه....از این ماجرا کسی سود نمیبره جز اوناکه میخوان پرونده حقوق بشری ایران رو بعد از هسته ای روی میز بذارن تا فشار ها همچنان ادامه داشته باشه
محمد
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
شما بگو چه فایده بعضیها حرف خودشون رو می زنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
اشکال کار اونجا بود که انصار حزب الله بدون هماهنگی با هیچ نهادی اعلام کرد که میخواهد امر به معروف و نهی از منکر را با گشت موتوری راه بیاندازد . خب برادران من کمی تامل و اندیشه هم خوبه چرا حرفی میزنید که عاقبتش این میشه ؟ یک عده منتظرند این مملکت رو به سمت نا امنی ببرند تو رو خدا اینقدر ترمز بریده عمل نکنید.
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۸
اره واقعا.اینا میخواستن امر به معروف باشه ولی اصلا اجرا نکردن یه تعداد بااسم اینا اسیداشیدن ینی بچه هم باشه باید بدونه اگه کار دولت بود به نظرتون قبلش میگف؟؟ خودشم دولت بااین سیاست!محاله دیگه اینکار کار کساییه که ازاین حرف استفاده کردن بندازن تقصیردولت
سورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
آقای ناشناس15:11 که حتی محل اسید پاشی را مشخص نموده ای ،شما در این نظام هستی بدون در نظر گرفتن دین و مذهب چیکاره هستی
که چنین حکمی می دهی ،
به نظر شما گناه بد حجابی که مد نظر شما است ،از دروغ،شهادت نادرست ،اختلاس ،رانت و پارتی بازی ،تهمت ،غیبت، بی تدبیری و عدم لیاقت در مدیریت اجرایی و سفت چسبیدن به آن و حیف و میل بیت المال بیشتره؟
محلهای مجازات اینها کجاست؟
راجع بهشون فکر کن،
لطفا بدون در نظر گرفتن دین و مذهب به وجدانت یه سری بزن،ببین نظرش چیه؟
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
مطمنم ناشناس شوخی کرده ولی گناه را نباید مقایسه کرد هر کدام به نوبه خود بد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
ما خیلی متاسفیم برای قربانیان اسید پاشی و امدواریم خدا به نیروی انتظامی کمک کند هر چه زودتر این موجود روانی (موجودات)را دستگیر کرده و سنگسارش کنند (مردم)
بهروز
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
شما امیدوار باش و خودشو ناراحن نکن
رحيميان
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
هر وقت قاتل مترو تهران دستگير ومجازات شد مطمئن باش اينها هم دستگير ميشوند
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
جالبه.تواین مملکت هراتفاقی میفته میچسبونن به ضدانقلابواسراییلوآمریکا.باباگیرم درست،امااین کاربدست هموطنای خودمون داره انجام میشه نه 1آمریکایی.اگردستگاه اطلاعاتی ماقویه پس چطوراین آمریکاییاباخلافکارای ایران کانکت میشن برای انجام خرابکاری؟بی عرضگی خودشونو خوب میندازن گردن دیگران.واسه اینکه اذهان عمومی روآروم کنن سریع میگن ردپای استکبارجهانی درفلان حادثه دیده شد.خجالت داره بابا.
lمریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
خدا خودش بخیر کنه چقدر ما دخترا بدبختیم
ولی فتنه بزرگی تو راهه
رو بی حجابا اسید میپاشن .فکر کنین یجور کد
باز میخوان حزب الله های بدبختو مقصر جلوه بدن
شاهين
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
من موندم كي ميخواد كلمه هاي فتنه-ضد انقلاب و دشمن واسرائيل و امريكا و ... از دهن شما بيفته.
خوش نویس
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
میتونم بگم فقط برای نوع تفکرت متاسفم اسید پاشی در اصفهان اگه کار اسرائیل بود همون ساعت اول همشون دستگیر شده بودن ای کیو حالیته یا یک میلیون بار تکرار کنم برات
مریم
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
جناب خوش نویس ای کیو خودتی مودب باش
شما هرجور دوست داشتی متنمو خوندی من کی گفتم کار اسرائیله فکر خودته نه من
در ضمن هم آقای شاهین هم شما من نه اسمی از آمریکا آوردم نه اسرائیل منظورم این بوده کاره هر کی هست میخواد بین باحجاباو بی حجابا اختلاف ایجاد ایجاد کنه
قدرت استدلال هر دوتون 0 هست متاسفم برا جفتتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
نجابت جان یچ موقع فکر کردی چرا یکی از کامل ترین ادیان مثل اسلام تا این حد دچار انحراف شده و همون بلایی که در دوره قرون وسطی سر دین مسیحیت اومد حالا سر دین اسلام می یاد. اون موقع هم مسیحیت افرادی مثل گالیله را مرتد، خائن،(اسرائیلی!!!) و ضد دین می دونستند حالا هم تقریبا در تمام کشور های اسلامی مردم وحشیانه هم دیگر را تکه پاره می کنند می دونی چرا؟؟؟

چون امثالی مثل شما که به راحتی همکیش های خودتان را مرتد می دانید و به جای خدا قضاوت می کنید (ای مومنین شما نباید دین کسی را مورد تفتیش قرار دهید هر کسی به دین خودش...) و به یه عده وصله بی حجابی می زنید

در حالی که همان با حجاب از کسی که در لباس روحانیت و تدین دلها و چشمها را با خون همراه می کنند نزد خدا ارجمند تر می باشد، وجه دین را به تباهی می کشانند

به عده ای فرصت طلب این فرصت را می دهید که نشان دهند ما مسلمانان یک مشت وحشی هستیم که هنوز در دوره جاهلیت گیر کرده ایم اگر قرار بود خدا هدایت مردم و بندگانش را به شما ها بسپارد دیگر نیازی نبود پیامبری بفرستد و اصلا بهشت و جهنمی وجود نداشت چون شما ها می خواهید مردم را کشان کشان تا دم درب بهشت ببرید قافل از اینکه همان خدا شما را به جرم اینکه خود را جای او قرار داده اید از همان جا وارد جهنم می کند

اگر قرار بود افراد بشر با اجبار به چیزی ایمان داشته باشند پس این فرصتی که خدا یکبار دیگر به انسان داد تا خود و با اختیار خود راه درست را پیدا کند برای چه بوده است شما حتی خداوندی خدا را دارید زیر سوال می برید بجای اینکه فقط پای اخبار های داخلی و یا خارجی بنشینید از کشور خارج شوید و ببینید که در کشورهای دیگر این اجبار به حجاب و مسلمان بودن و حرف از اقتصاد و بانکداری اسلامی، راستگو بودن و حق دیگران را ضایع نکردن نیست اما همه مسلمانند اما در کشور اسلامی ما شعار همه این ها وجود دارد اما کمترین آثاری از آن ها را پیدا نمی کنید

پیامبر: از روزی نگران هستم که مردم دم از اسلام می زنند اما اسلام واقعی رخت بر بسته است...
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
خیلی جالب بود قتلهای زنجیره ای افتاد گردن عوامل خارجی. واقعا ممنون از شما که داری وقعیت رو (البته اونجوری که به نفعتونه) بیان میکنی..
شما هم هیچ رسالتی به گردنت نیست که بخوای اخبار سیاسی و فرهنگی رو به گوش مردم برسونی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
!وقتی به خاطر یه اتفاق به این بزرگی همه به جون هم میفتن این یعنی تفرقه مراقب افکارمون باشیم یه لحظه خودتون رو بذارین جای اون دخترا. واقعا بازم اینطوری به جون هم میفتادین
فهیمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
اصلا ربطی بی حجابی نداشته الکی ذهن مردموبا شایعاتون پر نکنید ..اون موتوری ها مشکل داشتن دخترا باحجاب بودن ویک نفرشونم چادری بوده ..حالا اون موتوری ها چرا اون کارو کردن خدا میدونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
از اينكه با هر إظهار نظري كه مخالف نظر افراطي هاست شديا مخالفت ميشود بايد ناراحت و نكران شد، ايا تا حالا فكر كرده ايد جرا هميشه در اين اتفاقات در دوراني كه قوه مجريه در دست نيرو هاي إصلاح طلب و يا غير افراطي بود اين اتفاقات بحران ساز ميشود فراموش كرديد قتل هاي زنجيره اي را بستن روزنامه هارا و. بحران هاي متعدد ديكر ايا در دوران دولت احمدي نزاد كه كشور بيشترين خسارات هاي اقتصادي، اجتماعي، روابط خارجي و تجارت خارجي وبيشترين تحريمها به أجرا در أمد ،و تورم به ٤٥ در صد رسيد افراطي ها سكوت كردند،
الهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
دیشب طرفا پل فلزی بودم(همه شیشه ها هم بالا بود)
تو ترافیک بودیم
سه چهار تا موتور سوار نیرو انتضامی از این کماندوها بودن یکیشون یه ماشین را زد کنار رانندش را پیاده کردن آآیییی زدنااا بستنش به کتک
مطمئنا یه گندی زده بوده کتکشم خورد
یه عده ادمای پست تر از اون اسید پاشا تو این هاگیر واگیر مسخرش را در اوردن ترک موتور میشینن با اب معدنی میپاشن به دخترا که با روان مردم بیشتر بازی شه!
متاسفم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
این جنبش ها تو هر کشوری هست متاسفانه کشور ما پیش نیاز های لازم برای شناسایی این افراد (آموزش مردم برای تشخیص چهره و یا دوربین های مدار بسته) و کار پلیس خیلی سخت شده...
حزب اللهی هیچوقت اینکارو نمیکنه چون همه نگاه ها بعد جریان میره سمتش و بد میشه.. مسلما از جای دیگه نشعت میگیره
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳
اره امیر اقا راست میگین تو هرکشوری هست همه هم ماست مالی میکنن ولی ایران جاییه که مردمش منتظرن یه اتفاق بیفته از کاه کوه بسازن.مام ناراحتیم ازاین مسیله ولی دلیل نمیشه بهمدیگه بپریم مثل خروس جنگی!چه خبرتونه خب انشالله دستگیرمیشن دیگه چرا حکم صادرمیکنید
شاهين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
بچه ها نظرا همتونو خوندم و كم و بيش هم نظر دادم. چند تا مسئله هست كه بايد بيشتر روش فكر كنيد.
1-اينكه چرا تو اعلام اخبار مسئولان ناجا راجع به اسيد پاشي تناقض گويي هست.
2-چرا بعضي مسئولين اصلا اين جريان را يك كار كم اهميت از نظر امنيتي ميدونن و حتي ميگن 4 نفر بيشتر نبودن.
3-انصار حزب الله چرا بايد به خودش اجازه بده تو پوشش مردم دخالت كنه.
4-چرا انصار حزب الله قابل كنترل نيست و از كسي حساب نميبره. يعني كسي نيست كه به اين اقا توي مملكت يه اخطار يا هشدار بده.
6-اصلا فرض ميكنيم اسيد پاشي همش توطئه باشه و كار عوامل خارجي باشه. چه افكاري باعث ميشه كه اينطور شخصيتها شكل بگيرن و اين افكار پرورش پيدا كنن.
به اميد روز هاي بهتر
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
من خودم خیلی مذهبی نیستم اما اصلا نمیتونم باور کنم کار حزب الله باشه این عمل انقدر وحشیانه و غیر انسانیه که حتی یک حیوان هم نمیتونه اینکارو بکنه حزب الله اسم الله رو یدک میکشه انقلابیون هر چقدر هم که تند رو باشن بازم در راه خدا عمل میکنند!مگه نه؟پس یعنی حکم از حق الناس و آزار رسوندن به بندگان خدا خبر ندارن؟ از آیین محمد(ص)و عدالت علی(ع) درس نگرفته اند؟امکان نداره یه مومن خدا شناس به بهونه امر به معروف و نهی از منکر اینکادو بکنه ...دوستان لطفا به گردن نگیرید که کار چه گروه یا کسانی هست فقط خدا میدونه و انشالله خدای بزرگ جزای این وحشی های شیطان صفت رو بده هر چه سریعتر ...ولی واقعا هدف ایجاد رعب و وحشت تو جامعه هست امیدوارم نیروی انتظامی خیلی زود عوامل این وحشی گری رو دستگیر و مجازات کنه ...بدتر از این کار هیچ کاری وجود نداره ...در ضمن حکم و شرایط مجازات رو خدا تععین کرده خدا نگفته رو آلت تناسلی حتی بد کاره ها اسید بپاشن ...جایگاه و اعمال هر کس رو فقط خدا میدونه شاید یه بد حجاب یا حتی بد کاره ارج و قربش پیش خدا از من و ناشناس های این سایت بیشتر باشه ...ما گاهی فراموش میکنیم که خدا نیستیم و بنده پر از تقصیریم .... با ابن آدمها که این نظراتو میدن دیگه خدا باید حکم گذاری و تعطیل کنه و بسپاره به دست یه سری ناهی از منکر که ملت رو با اسید تجزیه کنن و واسه هر عملی حکم اسید بدن ....متاسفم ....خدا هممون رو اصلاح کنه ...
ناشناس
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
یک انسان متدین میداند اگر ضربها ی به شخصی بزند که باعث سرخی پوست شود باید بنا به قانون اسلام دیه بپردازد

ضمننا افراط در مجازات بنا به قران جزو 13 گناه با کیفر بسیار سنگین الهی است

هیچ متدینی جهت امر به معروف چنین نمیکند

بنظر من یک عمل جهت ایجاد اختلاف و دودستگی بوده
ساسان
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
اگر شما از دين اسلام برداشت صحيحي داريد دليل نمي شود همه اين برداشت را داشته باشند نمونه بارزش وهابيت و طالبان و داعش و در ايران هم تند رو هاي به اصتلاح مسلمان دور از انتضار نيست
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷
موافقم عزیزم نمیتونه کار حزب الله باشه محاله کاریه تعداد روان پریشه واس ایجاد وحشت بین مردم واس بی اعتماد کردن مردم به دولت ماشالله راهشم بلدن مردم ساده گیراوردن میدونن هرچی بگم مردم باور میکنن مردمی که حتی فک نمیکنن اگه کار دولت بود که قبلش نمیگف موتور سواران نهی از منرک رامیندازیم!
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
ساسان بله سنی و وهابی و خیره برای خودشون قانونهای عجیب در میارن ولی شیعه یک دین واحد است و قانون عجیب غریب من تا حالا ندیم مثلا اگر بهم میگفتند یک برادر شیعه برای امر به معروف و نهی از منکر یک نفر را کشته باور می کردم ولی این اسید پاشی اصلا این وسله به برادرانم نمیچسبد
بهرنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
فكر مي كنين علي مطهري چرا در اين مورد سكوت كرده؟
صداقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
می خواهند جو این کشور شیعه را به هم زنند و با استفاده از رسانه های منفور خود اینجا را هم به سوریه و .... تبدیل کنند. از مسئولین درخواست می گردد هرچه زودتر عاملان را پیدا و به سزای اعمال خودشان برسانند. تا جواب قاطعی به اجنبیان داده شود. کشورمان امن ترین نقطه جهان است و کسی نمی تواند و جراتش را ندارد این امنیت را به هم زند.
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
انشا الله خدا رسواشون بکنه
محمد
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
این انقلاب مال امام زمان خود اقا ظالمان رو رسوا میکنه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
چنین رفتارهایی با خط مشی، شرع، عرف و قانون حزب الهی ها همخوانی ندارد!!!
راست میگی شما ، اونا دستشون بازتره و کارهای بهتری بلدن.میخوای کلیپ رفتار با دختر رفسنجانی رو براتون بفرستم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مادم خروس ندیدیم
علی
UNITED STATES
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
دشمنانا میخوان کشورمونو ناامن جلوه بدن ولی کور خوندن مرگ بر دشمنان اسلام
لادن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
ناامنی بدترین احساس واسه یک زنه من میخوام دختر کوچولومو ببرم واکسن بزنم میترسم از خونه بیام بیرون ای کاش تو اصفهان زندگی نمیکردم خدایا خودت به ما زنها رحم کن که همه دیواری کوتاه تر از ما نمیبینن ، خدایا خدایا خدایا نجاتمون بده
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
انسان با حجاب و توکل به خدا تو دهن شیر هم بره بخدا سالم میمونه
دختر اصفهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
لا اکراه فی الدین.مگه گفته قران نیست که هیچ اجباری در دین نیست.پس به کجا چنین شتابان؟؟؟؟تا کی میخواهید تحمیل کنید؟شاید پوششمون را عوض کنید ولی فکرمون را هرگز
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
بد حجاب باش تا بمیری جوانان جامعه نیازبه .....دارن انشالله کسانی که میخان دین رو کم رنگ جلوه بدن خدا بدبختشون کنه ودر حسرت یک زندگی خوب و با شرافت باشند
ناشناس ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
بنده احتمال میدم چون گردشگری رونق پیدا کرده و یکی از شهرهایی که آمار گردشگرانش زیاد هستن اصفهان هست ، و از طرفی با ورود خیل گردشگران هم رونق اقتصادی در این عرصه بوجود میاد هم دروغهایی که رسانه های غربی به این مردم (گردشگران) از ناامنی ایران گفتن برملا میشه و به ضررشون میشه ، این دفه متوسل به این رذالت بازیها و کارهای غیر انسانی شدن .
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶
جدیدا تلوزیون نقشه امنیت جهانی رو نشان داد بخدا امنیتی که ایران دار ده درصدشم ترکیه نداره این کشور معروفه به دزد بودن فقط کافیه چند ماهی در انجا زندگی کنید نقشهایی که امریکا برای دنیا منتشر کرده بود ایران به رنگ نارنجی ترکیه به رنگ سبز بود که بلا ترین درجه امنیت سبز بود امریکا و متحدانش سبز و غیره نارنجی و قرمز ما مردم باید دوست ودشمن را بشناسیم
مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
دختر داشتن در این کشور فاجعه اس . همش باید نگران بود .
ناشناس
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
بهترین کشور برای زنان فقط فقط ایران است فقط کافیست چند ماهی در کشور های دیگر زندگی کنید و ببینید که زن را مثل دستمال کاغذی می بینند خیلی راحت مرد به زن خیانت می کند زن به مرد خیانت می کند فرزند هر کاری دلش می خواهد انجام دهد دوستانم در امریکا میگفت دخترم دست دوست پسرش را گرفته بود و به خانه اورد و من هم هیچی نتوانست بگم گفت معنی غیرت را اینجا انسان گم می کنه و خانواده معنی نداره
شبنم
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
بله اقای ناشناس منم دوسال امریکا درس خوندم نتونستم تحمل کنم ینی دختر فقط ارزش یه چندساعت عشق و حال رو داره اونجا .دیگه چیزی بنام تشکیل زندگی و ...نیس
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
شبنم بعضی از مردم خوشی زیر دلشون زده و قدر این کشور را ندارن خیال مکنند جاهای دیگه خیلی خبره الهی قدر بدونیم و خدا ما رو ببخشه و این نعمت رو ازمون نگیره بخدا بیشتر کسایی که از ایران رفتن پشیمون شدن و برای اینکه کم نیارن چیزی نمیگن هیچ ملتی مهربان تر و تمیز تر و با احساس تر از ایرانی نیست و این هم مدیون اعمه اطهار هستیم برین تو دنیا ببینین چه خبره تو چین انسانهای تصادفی و جنین مرده را به عنوان غذا می فروشند دنیا داره به بن بست کشیده میشه حالا ما بهترین مذهب بهترین فرهنگ حسرت کشورهای دیگه می خوریم
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
ای نظر دهندگان باور کنیم که بعد از زندگی دنیا زندگی دیگری است عمر عزیز خود را با این بحث ها تلف نکنیم،سوره والعصر را با توجه به معنایش بخوانید اجر شما با حسین و زینب ویاران دشت کربلا
رضايي
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
چون همه از دين واسلام وآزادي مايه مي گذارن كار پيچيده شده وتشخيص حق وباطل سخت است اونايي كه امام حسين را كشتند قصدشان قربت الي الله بود
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
این منفی و مثبت ها چرا کم و زیاد نمیشه؟
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
خوشبختانه در حمله اعراب به ایران اسید کشف نشده بود
شبنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴
همه نظراتو کم وبیش خوندم تعدادی هم نظر دادم. حرف اخرمو اینجا بزنم منم یه دخترم منم میترسم ازاین اتفاقا اماااااااا شمارو به خداتون قسم وضعیت روبیشتر خراب نکنید بااین حرفا. بزرگترش نکنید خیلیا دنبال این فرصتن.به شناسنامه هاتون حرمت قایل شید. درسته نا امنی بوجود اومده اما به قران قسم ایران خیلی امنه در مقایسه باکشورای دیگه باچشم خودم دیدم.من امریکا درس خوندم دوسال دوستم از رابطه جنسی با دوس پسر امریکاییش امتنا کرده بود سرش بحثشون شده بود پسره شب توخونه خودش کشته بود دوستمو میفمید؟؟؟؟ بعد اون ماجرابرگشتم ایران و خاک پاکشو بوسیدم که هرچی باشه میدونم به دوس پسرم نه بگم میره سراغ یکی دیگه نمیادمنو بکشه!سرای ایران غیرت دارن
احسان چهاربرج دشتستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کفتن ازاد باشید نه تا این اندازه شرم از خدا وامام زمان هم کنید خانم هایی که حیا را کنار زده اید
عاطفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
من کاری به دلایلش ندارم اما اگه خدای نکرده چنین اتفاقی براتون افتاد یا با این ماجرا برخورد کردید به هیچ وجه از اب استفاده نکنین چون بدتر میشه به عتوان یه کاراولیه میشه از شیر یا اسپرین محلول در اب استفاده کرد و صدماتو به طور قابل تو جهی کاهش داد
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
خواهش میکنم سریع تربگیریدشون خدالعنتشون کنه