بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تجمع سهامداران "پدیده" برای فروش سهام این شرکت گفت: آقای پهلوان مقدم به تمامی کارگزاران خود اعلام کرده که بایستی سهم سهامداران متقاضی فروش را در اسرع وقت خریداری نمایند.
کد خبر : ۱۳۷۱۶۳
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت پدیده شاندیز با توجه به ابهام موجود در صورت های مالی خود در چند ماه اخیر علی رغم شفاف سازی های بورس نیوز زیر ذره بین بسیاری از نهادهای نظارتی از جمله دادستان مشهد نیز قرار گرفته است، ولی مسئول امور سهام شرکت با رد ادعای دادستان خبر از امکان افزایش 100 درصدی قیمت هر سهم آن در آینده ای نزدیک خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته خبری مبنی بر ورود دادستان به پرونده تخلفات 2 شرکت بزرگ سرمایه گذاری مشهد در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شد که خبر فوق حکایت از عدم دریافت مجوز فعالیت های چند شرکت بوده؛ بطوریکه برخی از پروژه های در حال ساخت آنها اصلاً قابلیت اجرایی نداشته و بسیاری از مردم و سرمایه گذاران بزودی توانایی اخذ حق و حقوق قانونی و سرمایه اولیه خود را نیز نخواهند داشت.

براساس این گزارش، پس از انتشار خبر تخلف شرکتهای ساختمانی در مشهد، بلافاصله دفاتر خرید و فروش سهام شرکت های پدیده شاندیز و پردیسبان با تجمع تعداد بسیار زیادی از سهامداران خود جهت فروش سهام شرکت های مذکور مواجه بودند.

بزودی سهام پدیده بیست هزار تومان خواهد شد !

در همین راستا، با پیگیری های خبرنگار ما از دفتر فروش سهام شرکت پدیده شاندیز در ابتدا طی تماس تلفنی با دفتر تهران شرکت پدیده واقع در شهرک غرب، یک مسئول سهام اظهار داشت: وکلای آقای پهلوان مقدم در حال تنظیم بیانیه تکذیبیه خبر غیر قانونی بودن فعالیت "پدیده" در یک روزنامه رسمی کشور می باشند و بزودی تکذیبیه خبر فوق منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، یکی دیگر از مسئولین امور سهام شرکت پدیده شاندیز واقع در خیابان آفریقا در خصوص انتشار خبر ورود دادستان مشهد به پرونده تخلف دو شرکت مذکور در روزنامه گفت: اعلام بروز تخلف دو شرکت از سوی دادستان مشهد هیچگونه ارتباطی با فعالیت های شرکت پدیده شاندیز ندارد و شرکت های دیگری مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تجمع سهامداران "پدیده" برای فروش سهام این شرکت گفت: آقای پهلوان مقدم به تمامی کارگزاران خود اعلام کرده که بایستی سهم سهامداران متقاضی فروش را در اسرع وقت خریداری نمایند.

این فرد مسئول در یکی از دفاتر فروش شرکت پدیده شاندیز در خصوص میزان سرمایه گذاری پهلوان مقدم در شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: بانک صادرات از سرمایه ای حدود 5 هزار میلیارد تومانی برخوردار می باشد، این در حالی است که سرمایه شرکت پدیده شاندیز بالغ بر 13 هزار میلیارد تومان ثبت شده و امکان اشتغال زایی مطلوبی را برای افراد جامعه فراهم کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق دستور مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز، تمامی افرادی که خواستار فروش سهام خود می باشند با هیچگونه مشکلی در نقد شدن سرمایه خود مواجه نخواهند بود؛ زیرا با توجه به اینکه هر سهم شرکت فوق تا چند ماه آینده به ارزشی بالغ بر 20 هزار تومان خواهد رسید برهمین اساس شرکت از متقاضیان بالایی برای خرید سهام خود برخوردار است.

شایان ذکر است، سهام شرکت پدیده شاندیز طی روز گذشته با قیمت 10 هزار و 48 تومان معامله شده و بایستی منتظر ماند تا چه زمانی یکه تازی های سهام "پدیده" ادامه دار خواهد بود و در این بین چه کسانی از سرمایه گذاری انجام داده سود کسب کرده و چه افرادی حتی سرمایه اولیه خود را نیز از دست خواهند داد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی سالار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
سلام چند روز بگذره مردم مثل شایعه های قبل میبینند خبری نیست باز شروع میکنند به خرید سهام. وکسایی که فروختند پشیمان میشنند به همین راحتی. فقط دوباره بورس نیوز براش مطلب سرگرم کننده پیدا شد.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
درود بر بورس نیوز که با اطلاع رسانی های خود، مانع نابود شدن مردم متاسفانه هیجانی و جوگیر ما می شود. موفق باشید.
علیرضا
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
سلام به همه دوستان.
به نظر بنده سرمایه گزاری در بخش گردشگری در حال و آینده با توجه به شرایط کشور عزیزمون ایران اسلامی مناسب و قابل توجه است.
و از طرفی فعالیت این شرکت هم بالای 10 سال می باشد که تا حدودی ریسک در سرمایه گزاری رو پایین میاره.
در کل با توجه به شرایط ( دلار ، نفت و طلا ) و همچنین شرایط طبیعی ایران از نظر گردشگری موقعیت مناسبی برای سرمایه گزاری هست.
یک چیز دیگه که منو اذیت می کنه اینکه که فقط توجه به سمت پدیده است .( اطلس مال و ... ) پس چی؟
آیا پدیده شرایط سرمایه گزاری رو برای همه فراهم کرده؟
آیا از کم شدن ارزش سرمایه مردم جلوگیری نمی کنه؟
یک مقدار انصاف داشته باشیم ، اگر بده کلا جلوشو بگیرید که این مردم خدایی نکرده دچار زیان نشن، اگر هم باعث پیشرفت در کشور میشه پشتش رو بگیرید ... نه هی بکوبید، هرچند خدا جای حق نشته و خودش از این فعالیت هایی که هم به نفع کشور هست و هم مردم حمایت می کنه.
علي
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
جهت اطلاع تبليغات پديده در روزنامه هاي خراسان وقدس ممنوع شد
امین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
آفرین به شجاعت و عدالت بورس نیز
ناشناس
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
ایا تا کنون در سال۹۹کسی سهامش رو فروخته و پولی دیده یا نه؟؟؟
hggh
Germany
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
احسنت به بورس نیوز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
خدا بخير گرداند . مردم را بدبخت كردند . سهام را مي خرند و چك يكماه مي دهند معلوم نيست تا يك ماه ديگر اين چك نقد مي شود يا خير ؟؟؟؟!!!
شهروند
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
از ابتدا هم به همین منوال هم بوده وجه فروش سهام را شرکت یک ماه بعد پرداخت می کرد.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
داداش سهام خریدی 2000 تومن حالا ناراحتین 9800 چکی نفروشین سهامی که دو تمون خریدین رو 9 تومن نقدی بفروشین
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
دقیقا چکها پاس نمیشود ومردم هم دیگر از شرکت نمیتوانند شاکی باشند

بعد چند سال دوندگی بدنبال چکها (شکایتها حقوقی میشوند) چکها را با یک دهم قیمت میخرند
رضا
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
چرند نگو !
در هیچ جای دنیا نبوده و نگرد نیست مثل پدیده در حمایت از سهامدارش! کدوم شرکت رو سراغ داری که سهام رو خودش بازخرید کنه؟
تمام کارهاشم قانونی و بی کلکه!
این هم نیز بگذرد!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
مگر موقع فروش سهام پدیده به مردم چک یکماه می گیرند که موقع خرید آن چک یکماه می دهند .این خودش یک نوع کلاهبرداری واجحاف در حق خلق الله .درضمن داداش .وکیل ناشناس پدیده باهمین 2000 تومن های مردم آقایون مولتی میلیارد شدن .سر مردم منت نزارید لطفا .اوفتاد
محسن
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
لطفا شایعه پراکنی نکنید! من خودم تا حالا نزدیک به 10 هزار سهم خرید و فروش کردم که مبلغ 5000 تا اون چک گرفتم که راس موئد مقرر نقد شد
حمید
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
تا به حال هیچ موردی نبوده مگر چک دقیقاً در مورد مقرر و تمام و کمال نقد شده است! لطفابدون اطلاع موج منفی ندید. شماهم میتوانید به جای ارسال موج منفی و شایعات بی اساس در پروژه های عمرانی برای پیشرفت کشورتان سهیم شوید
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
عزیزم اگه میخواست موردی جهت وصول چکها باشه همه هجوم می آوردن برای فروش.این سیاست شرکته که اون تعداد اندکی هم که سهامو به خودشون میفروشن جواب بدن.شما آخر قصه رو ببین. چون این بازی تا آخرش برنده نداره. همین الان برای جذب مشتری هایپر روزی 40 میلیون جایزه تبلیغ کرده. به نظرتون اگه مشتری داشت همچین لاف بزرگی میزد؟ مگه یک هایپر چقدر درآمد داره که روزی 40 میلیون جایزه بده.
سهامدار
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
دوستانی که میخوان جو منفی رو "چک یک ماه بعد" بدن یا خیلی رندن یا واقعاً از همه جای مملکت بی خبرند!
انگار تا بحال از ایران خودرو ماشین ثبت نامی نخریدن. اونجام اگه بخواین قراردادتون رو فسخ کنین ایرانخودرو یه برگ کاغذ (نه چک رسمی!) میده بهتون مبنی بر فسخ قرارداد و میگه "یک ماه بعد" به بانک صادرات مراجعه کنید برای دریافت پولتون.
بابا این چیزا عادیه که. یا حداقل تو مملکت ما عادی شده!
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
دوست عزیز همه ی پروژه های عمرانی بالاخص ساختمانی ها در زمان خرید چک یک ماهه میدهند و این موضوع رو در ابتدای خرید به شما مگن.
این شما هستین که حق انتخاب دارین...
ناشناس
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
چرت و پرت نگوووووووو لطفا من تا حالا 100 بار خریدم و فروختم 7 بارم چک گرفتم همش نقد شد سرررررررررررررررر موقع تو هم حرف نزن
سینا
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
1-در زمان خرید سهام این موضوع به خریدار اعلام میشه
2-تاکنون موردی مبنی بر عدم وصول چک وجود نداشته
3-این سیاستی است که به نفع شرکت پدیده است.
4-خدا عاقبت شما را بخیر کند که شایعه پراکنی میکنی و خدا به پدیده و آقای پهلوانی خیر بدهد که مایع پیشرفت ایران و ایرانی است.
5-قصد شما از این شایعه پراکنی چیست؟ حسودی؟ دلالی؟ بیکاری؟ با کی مشکل داری؟
محمد
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
پسر جان چرا هرچی به دهنت میاد میگی و شایعه سازی میکنی؟نکنه پول نداری سهام بخری؟بنده چند ده میلیون تا حالا سهام پدیده خریدم و فروختم و تمام چک ها به موقع پاس میشه.درضمن یکم برو تو جامعه یه هوایی بهت بخوره...مثل اینکه خیلی تو فانتزیات غرق شدی...همین ایران خودرو هم که ماشین بخری انصراف بدی یک ماه بعد چک میده که احتمال پاس شدنش خیلی کمه...شایعه پراکنی که میگن خود تویی...
اكبر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
اين بيانيه حمله رو به جلو است .
ين شركت ابهامات بسيار دارد
armin
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
ممنونو بورس نیوز
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
از خوانندگان عزیز چه کوچک چه بزرگ خواهشا بابت این مطالب کامنت نگذارید تا هرکس با این اخبار مقاصد خاصی داره به اون نرسه. مطلبو بخونید هر تصمیمی میگیرید با خودتون. لطفا کامنت چه در له و یا علیه مطلب ننویسید. ممنون.
مزدا3
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
باسلام از اینطرف پهلوان می گوید 20 هزار تومان است از اینطرف دستور خرید به کار
گزارها می دهد که فوشندگان سهام بگیند پس نفروشیم 20 هزار می شود
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
فعلا 15 درصد سهام شرکت در اختیار سهامداران هست.
با فروش سهام خطری متوجه پدیده نخواهد شد.
پدیده در حال افتتاح بوده و فعلا فروش واحدهای تجاری را آغاز ننموده بنابراین براحتی پول سهامداران را پرداخت خواهد نمود.
کارمند دفتر فروش پدیده
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
عزیز دلم این پروژه قبل از خاکبرداری واحدهای تجاریش آماده پیش فروش بود فقط مطلبی که هست هیچ آدم عاقلی نمیاد تو بیابون متری 15 میلیون پول تجاری بده.
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
عزیز یا تا حالا بیابون ندیدی یاشهر رویایی پدیده رو ندیدی کارمند دفتر لطفا ی سرهم بیرون برید ی سر کتابم ببینید
کارمند دفتر فروش
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
دوست خوب. من وقتی روطبقه دهم لورایز یا همون واحدهای اقامتی پروژه سمت شمال رو میبینم چیزی جز زمینهای برهوت به چشمم نمیخوره حالا نمیدونم شما میخوای هر چی اسمشو بگذار من میگم بیابون. من فکر میکنم کسی که میاد متری خدا تومان پول واحد اقامتی میده دوست داره چشمش رو طبیعت نوازش بده نه خار و خاشاک.
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
با قیمت 10000 تومان جناب پهلوان که سهله رستم بیاد نمی تونه کل این 15 درصد باز خرید کنه
امینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
باسلام گفتیم ارزش تمام ساختمانیهای بورسی به اندازه شرکت پدیده نیست بعضی از شرکتهای این گروه یک تکانی به خودشان دادندپس معلوم می شود سهامدار خرد را سهامدارن عمده بدبخت کردند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
شرکت پدیده در حدود 3 سال هستش که شروع بکار کرده و الان دیگه آخرای پروژه شاندیزه، تازه پروژه کیش نیز طرفداران خاصی همانند تیم فوتبالش برای سرمایه گذاری جذب کرده است و امکان ندارد این مجموعه بخواهد به این راحتیا اشتباه کنه چرا که به یکی از رقبیای جدی بورس و بانک ها تبدیل شده است. در حال حاضر 3000 نفر کارگر مشغول بکارند که خیلی ها دارن نون سر سفرشونو از این کار تامیین می کنند.بامیید موفقیتش چرا که اوقات خوشی را برای خانواده هایمان در آینده ای نزدیک فراهم خواهد کرد
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
منظور از اخرای پروژه را نفهمیدم اگه تونستی 7 سال دیگه تحویل بدی شاهکار کردی ضمنا نصف پروژه هتل هست هر موقع تونستی تو ارتفاع 239 متری بهم برسونی بعد حرف بزن از این سه هزار نفر 1000نفر دلال هستند بارشون رو بستند بدبخت کارگرهایی هستند که سهام دارن و به کار اجباری مشغول بکارن با کمترین حقوق با قانون کار جدید 234 ساعت در ماه؟!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
عزیزم شما چطور فهمیدی آخر پروژه هست!!!! کاش میشد میبردمت تو پروژه تا میفهمیدی 6 سال دیگه بیشتر کار داره. این پروژه حکم قاقا لیلی داره که به بچه وعده میدی تا اون هر جا خواستی ببری و هر کار خواستی باهاش بکنی.آقای پهلوان داره بشکن میزنه به ریش همه هم میخنده چون روزشمارش تموم شده و هیچ اتفاقی نیفتاد ایشون هم دارن مثل مرد سهام میفروشن اونم با قیمتی که خودشون بخوان.
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۹
جناب ناشناس اولاً روز شمار برای افتتاح پروژه سرگرمی و خرید بوده نه هتل و پروژه های دیگه دوماً قیمت در شاندیز سرسام آور در سالهای اخیر بالا رفته و زمین های پروژه بیشتر از اینها می ارزه سوماً رو وقتی می گم که این پروژه و پروژهای دیگه در شهرهای مختلف افتتاح یا کلنگ زنی بشه اون وقت باید سهام رو تو قیمت های آسمونی بگیرین
حسام
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
آقای محترم فرض کنیم حرف شما درست مگه پارک آبی و باغ پرندگان و سینما 5 بعدی و....جز مجموعه های سرگرمی نیست؟ پس کو کجا افتتاح شده؟ شما برو پروژه رو از نزدیک ببین بعد نظر بده ببین قرار بوده کجا باشه و الان کجاست و چقدر کار داره. ثانیا ملاک افزایش سهام و ارزش گذاری یک شرکت که کلنگ زدن و افتتاح کردن نیست آقای احمدی نژاد هم تو 8 سال ریاست جمهوریش به اندازه موهای سرش کلنگ زد ولی آیا مملکت رو به جلوست؟
تمام پروژه هاش به دلیل مکانیابی نادرست بی رونق خواهد بود. پس کار این آقا فقط اتلاف منابع ملی است. تو پروژه شاندیز بالغ بر 600 هزار متر مکعب بتن ریزی شده شما میدونی چقدر آلودگی زیست محیطی ایجاد کرده و خواهد کرد. من تو پروژه کار کردم و اتلاف منابع ملی و مصالح رو دیدم . عدم کیفیت نامناسب در اجرا رو دیدم و خیلی چیزای دیگه. پس دوستان بیاید مردم رو تشویق کنیم که آگاهانه فکر کنند و اسیر تبلیغات نشن. متاسفانه همه هم میدونن این افزایش سهام حبابه ولی چون دارن سود میکنن میگن دمش گرم
ناشناس
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
من تایید میکنم که پروژه کیش فعال هست و 3000 پرسنل دارد
ولی در مورد سهام پدیده اطلاعی ندارم
مقدم
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
آقای حسام عزیز, "عدم کیفیت نامناسب" یعنی چی دقیقا؟
این که یعنی کیفیت مناسب!!! خود داری گفته های خودت رو نقض میکنی برادر.
احتمالا اخراج شدی از پروژه داری میکوبیش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
بورس نیوز خودمونیم لحنت ملایم تر شده ها ... کلک :-)
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
این مسئول حتی نمیداند که سرمایه شرکتشان چقدر است .
برای اطلاع شرکت سرمایه اش 187.5 میلیارد تومان است و نه 13000 میلیارد.
حتما به دیگران مشاوره هم میدهد.
ناآگاه
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
باسلام خدمت شما بیننده بااطلاع، به نظر شما هفتصد هکتار زمین در شاندیز مشهد با قیمتی حداقل 1 میلیون چقدر سرمایه میشود؟!!!
دقت داشته باشید که این تنها متراژ این زمین بدون ساختمان ها، هتل، تجاری ها، هایپرمارکت و غیره است.
شما با این همه اطلاعات چطور نمیدانید که تنها قیمت دفتر خیام مشهد حدود 8 میلیارد است؟
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
اقای نااگاه 55 هکتار نه 700 هکتار که 10 هکتار مجوز ساخت داره و 45 هکتار تغییر کاربری شده زمین های کیش و رامسر وشیراز هم مفتی خریده تو کیش که دور افتاده ترین منطقه هست و همه رو مفت بدست اورده حالا گروه پهلوان ها تمام باغات و زمین های شاندیز رو خریدن با پول های مردم نااگاهی مثل تو
محمد
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴
علی جان 187.5 میلیارد تومن سرمایه اسمی است هر سهم 100 تومن که داره هر سهم 100 برابر بفروش میرسه
مشهدی
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
اقای عزیز ناآگاه ، هفتصد هکتارررر ، کل زمین پروژه 54 هکتاره که از این 54هکتار فقط 9 هکتار زمین شهری بوده و 45 هکتار ان زراعی است که سر همین موضوع با جهاد کشاورزی و منابع طبیعی درگیره .
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
خاک را به هنر کیمیا کنیم نه اینکه کیمیا را با خاک یکسان کنیم
محمدهادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
بورسی جان ، شفاف ساز بزرگ ، بهتره یه سری به پروژه های پدیده بزنی ، ابهام ساز جان شرکتی که پروژه هاش افتتاح نشده درآمدش رو بر اساس درصد پیشرف کار واحدهای پیش فروش شده محاسبه میکنه که کمتر از 5 درصد کل پروژه رو تشکیل میده پس هم بیانات الانت مغرضانه است هم شفاف سازی های قبلی ات کشکی
انشاالله خداوند هدایت بکندتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
سهم از 100 تومان تا 10000 تومان بدون اصلاح رفته

ریزش تا 60% فیبو ناچی حتمی است

حداقل ریزش 4000 تومان ظرف مدت کوتاه

چون قیمت متوسط فروش 5600 تومن دیده شده احتمالا قیمت معاملات را تا 4000 تومان پایین میاورند فروشنده نداشته باشد

ضمننا اونهایی هم چکی میفروشند فقط کاغذ گیرشون میاد

پهلوان برای اینکه شاکی از خودش وشرکت نباشه یک عده دلال استخدام کرده سهام شرکت را بخرند تا فروشندگان سهام (بعد از پاس نشدن چکها)از انها شاکی باشند

بعد از دو سال هم چکها با کمتر از نصف ارزش خریداری میشوند

این کل برنامه پهلوان است
مهدی سالار
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
افرین به هوش شما .به قول یکی از بزرگان گذر زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد.الان 6 ابان ماه هست 15 ابان بیا رو همین مطلب ببینم بازم همین حرفاتو میزنی وقتی تمام چکها پاس شد یا نه.عزت و ذلت دست خداست
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
من حرف ایشون رو تایید میکنم چون به چند جا از روزنامه زنگ زدم همه گفتند چک یک ماهه میدیم و حتی حاضر نشدن با 1000 تومان زیر قیمت نقدی بخرند
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
برخی فقط از تکنیکال یک چیزهایی شنیده اند!!
تحلیلگران تکنیکال با این جمله ی این آقا خودکشی دسته جمعی کردند
علی
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
قابل توجه باهوشان و پیشگویان! من با اولین تماس تلفنی با خریداری به قیمت 9100 مواجه شدم!
علی
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
ذکر این نکته مهم را فراموش کردم که خریدار مذکور نقدی میخرید
ایمان
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
من سهام رو امروز 9300 فروختم واقعا ... نگین
رضا
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
اولا هر سهمی از200 تومان شروع شده نه 100 تومان .دوما این قیمت متوسط از کجا آوردی خودت تنهایی بدست آوردی یا با برو بچ؟ سوما تا بحال هیچ چکی برگشت نخورده خواهشا اینقدر فاز منفی نده
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
بابا یه دلیل خوب بهمون بدین که سهاممون رو نفروشیم
حسام
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
من 3 ساله تو پدیده دارم کار میکنم پروژه همش کشکه هیچ استقبالی از واحدهای اداری و تجاری و ... نشده اگه باور ندارین برید ببینید بلوک 1 که مثلا افتتاح شده و 4 سال هم هست که پیش فروش میکنن کلی مغازه خالی داره.واحدهای اداریش دفتر کار مهندسین پروژه شده چون هیچ آدم عاقلی جهت کاسبی اونجا سرمایشو بند نمیکنه پس نتیجتا ارزش افزوده پروژه معنایی نداره و افزایش سهام هم یک حقه جهت جمع کردن پولهای مردم هست برای من واقعا عجیبه این آقای پهلوان چه نیتی داره و چکار میخواد بکنه. معمولا آدمها از طمع به درد سر میفتن من توصیه میکنم اونایی که یک سود معقولی کردند(پول بدون زحمت ) بفروشن و قید 20 هزارو بزنن. سرمایشون دست خودشون باشه تا بعدا دنبال پولشون اونم به صورت نسیه و چکی ندوند
رضا
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
دوست عزیز پروژه ای که هنوز تموم نشده کدوم عاقلی حاضره بیاد بهره برداری کنه!
این پروژه کلش باید باهم به بهره برداری برسه!چون یک پروژه چند کاربرس توی تبلیغاتش هم دیدید : سرگرمی-تفریحی-گردشگری -تجاری و...
حسام
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
خوب خودت جواب خودتو دوست عزیزم داری میدی 1- پروژه هنوز تموم نشده 2- آدم عاقل هم تا تموم نشدنش بهره برداری نمیکنه پس میشه لطف کنید دلیل افزایش تخیلی سهامو توضیح بدید آیا شما فقط صرف تیلیغات سهم میخرید یا باید رونق و پتانسیلی در کسب و کار این پروژه ببینید. دوست دارم وسط روز بیاید یک سری از هایپر جهانیشون بزنین بعد متوجه توضیحات من میشید
محمد
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
دوست عزیز : گروهی که در شرایط تحریم و رکود و بیکاری و در شرایطی که بیشتر پروژه های ملی تعطیل شده تونسته پروژه رو به همچین مرحله ای برسونه واقعا جای تقدیر داره حالا 6 ماه یا یه سال هم که دیرتر راه بیفته بازم ارزش داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
شرکت بین الملل پدیده که مالکان ان خانواده پهلوان هستند 730 میلیارد سود شرکت را که از فروش سهام بود تقسیم کردند تا در شرکت بین الملل هیچ پولی نباشد تا قرار به پس دادن باشد

تمام سود ایجاد شده تقسیم شده
بد اشی پخته شده

هزار وجب روغن روش هست
ناشناس
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
اشتباهی منفی دادم . ببخشید
محمدپور
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
سلام خدمت دوستان
چرا از واقعیت فرار می کنید دوستان پروژه در صورتی که بتوانند کار کنند به همین منوال 7 سال طول میکشه حالا من موندم چطور برج های کیش رو می خواهن بسازن ؟ این طرح رویایی فقط یک پیمانکار خارجی می توانست درست کنه چون خیلی رویایی بود بیشتر قشر کارگر ضرر می کنه در صورتی پروژه افتتاح بشه بدون کم کردن وام ها و غیره و پیش فروش ها حتی به نصف این قیمت هم نمیرسه یک مشت دلال ریخته تو پدیده و فقط دارن می خورن از دلال سهام گرفته تا دلال مصالح وغیره............. بورس نیوز هم خیلی آروم شده لحنش نکنه خبری هست این خبر شما هم فقط تبلیغ برای پدیده بود که سهام را مردم نفروشن چون تاحالا منکه نشنیده بودم ممنون که با تبلیغ خودتان مردم را دچار دردسر می کنید
hamed
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
بعضیا یک جوری حرف می زنند انگار پدیده به زور مجبورشون کرده بیان سرمایه گذاری کنن!پدیده کسیو به زور نیاورده به زورم کسی نگه نمی داره
آیینه
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
واقعیت میشه از نزدیک دید شاید در نزدیک شاهد افزایش قیمت سهام باشیم ولی با حضور در پروژه ای که سهام دار ان هستیم میبینید که تبل تو خالی است روزی 36 میلیون جایزه و تبلیغات فریبنده جوابگو نخواهد بود اگر فقط به هایپر مارک سربزنید میبینید که مصرف برق اب و نیروی انسانی ضرر بیشتری تا سود دارد که تمام اینها به سهام داران در اینده برگشت میشود فقط یک تعداد مغازه و یک سالن که هایپر گفته میشود ساخته شده خبری از هتل 5 ستاره و پارک ابی و غیره نیست سهام در اختیار دلالان قرار گرفته و معادل دلار هرروز قیمت بالا میبرند تا سود بیشتری حاصل دلالان شود یک تعداد سهام دار و دلال میاییند اینجا دفاع می کنند و واقعا حق دارند چون سود سرشاری از این جریان میبرند دوستی کارمندی خانه خودش فروخته و سهام خریده و الان اجاره نشین شده بهتر دوستان فقط به فکر افزایش سهام خودشان نباشند
جواد حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
با سلام دادستان محترم مشهد باز جلوی رانت خواری را گرفت این پدیده به کجا وصل است که هرچه مسولین و کارشتاسان اعلام می کنند مسیر شرکت انرون را می رود کسی جلوی تخلف ان را نمی گیرد اقای پهلوان از ترس اینکه مردم هجوم نیاورند برای فروش سهام وعدهای پوچ می دهد 20 هزار تومان هر سهم مگر شرگت ایرباس است یا اینکه بوینگ است یکدفعه اوج بگیرد مرد حسابی این قیمت سهام شما را اگر کل شاندیز را بفروشید این نمی شود یا اینکه نصف کیش با هتلهایش این نمی شود ولی پرینتری که شبانه روز سهام چاپ میکند شاید یا بانک مرکزی که پول بدون پشتبانه چاپ کند بعد عاقبتش را می بینید که چه کمرهای را دولا می کند وتورم را به کجا می برد انشاالله اگر به من مجوز بدن کتاب اقتصاد بی قانون وپدیده را به زیر چاپ می برم خدا اخر عاقبت این کار غیر قانونی را بخیر بسازد
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
احسنت بر تو دوست عزیز. این رو هم من اضافه کنم در جوامع جهان سوم مخصوصا کشور ما بهترین راه پول در آوردن استفاده همزمان از ضعف قانون در جامعه و جهل مردم است. دلیلش هم واضحه چون روزی نیست که خبری از کلاهبرداری این شرکت و اون شرکت خصوصا در بحث ساختمان و ماشین نشنوین.
جواد حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
اینه عبرت وکتاب اقتصاد بی قانون که مرزها را می شکند همین پدیده است اقای پهلوان سهام 100 تا تکتومن را شما با این بی قانونی به 20 هزار که کم است به 100 هزار هم می رسانید چون قانونی اگر وجود داشت در زمین زراعی به شما چنین اجازه داده نمی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
ای کلک خوب تبلیغ می کنی برای پدیده و دلال هایش این بیشتر جنبه تبلیغی داشت تا انتقادی یا خبری یعنی سهامتون رو نفروشید میشه 20000تومن !!!!!!خیلی کلک هستی شیطون
احسان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
از افتتاح پدیده گذشت ولی خبری نشد ,گفتند روز شمار ,یعنی از اول نمیدونستن که در این زمان محدود امکانش نیست !!!!بازم مشکل ساخت و ساز نیست ؛ از تقی اباد دمشهد که مرکز شهر هستش تا پدیده رفت و برگشت میشه ۶۵کیلومتر ,۱ساعت و نیم ,شاید بیشتر ,حالا با بودن پروژه های عالی مثل مشهد مال ۱و۲ ,پروما ,,و ۱۰۰مراکز خرید و تفریحی دیگه ایا سود دهی پروژه پدیده ضمانتی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! سهام شرکت تا کجا صعود میکنه بر چه مبنایی ؟؟؟ یعنی هر کلنگی برای استارت بزند جهش؟!!خبر خوب یا بد جهش ؟!! تاوان این سهام چقدره ؟!خودش باعث تورم نشده ؟!اصلا چطور همه ایران پدیده بخرن بشینن خونه چون گفته شده اینجا فقط بالا میره ,پس کدوم نهاد باید ناظر سرمایه و تخلفات احتمالی باید باشه,دست روی دست بسیار است
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
برادر من شما مثل اینکه تو باغ نیستی ...روز شمار مربوط به مرکز خرید بود که افتتاح شد چرا وقتی اطلاعات در مورد چیزی ندارید اظهار نظر میکنید در ضمن از روز تاسیس شرکت باز خرید سهام چک یکماهه میدادند

کم گوی گزیده گوی
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
من پاسخم مربوط به جواب ناشناس هست اخه کدوم بازار افتتاح شده نصفش اونم کامل نه یکسال دیگه حداقل بازار کار داره آقای دلال!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
اتفاقا ایشون کاملا در باغه و تحلیلش کاملا درست. این پروژه قرار بود در روز شمار کامل تحویل بشه و حتی اگر هم مرکز خرید بوده هنوز 2 سال دیگه کار داره چون من خودم در بطن پروژه ام ثانیا شما خودت حاضری 60 کیلومتر راه بری مثلا یک شلوار بخری یا خرید منزلتو انجام بدی اون هم با این همه فروشگاههای متنوعی که داخل شهره. پس بیخودی شلوغش نکنید. قبول کنید افزایش سهام یک حقه و پروژه توجیه اقتشصادی نداره
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
تو این جامعه خیلیا از خصلت طمع ایرانیا استفاده کردند و دارن میکنند تا پول در بیارن. یادمون نرفته این کارتهای شرکتهای هرمی که وعده ماهی چند صد میلیون سود میداد و آخرش چه همه آدمو بد بخت کرد. دوستان عزیز پول درآوردن بدون زحمت یک دامه اگه زود از این دام نپری شکار شدی.
هر چند شکارچی ما کارشو خوب بلده
محمد جهانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
سهام شما را نقدا خریداریم
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
تلفن بده من 30000 تا سهم دارم 500 زیر قیمت نقدی میدم
ناشناس
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
آقا نخر ، ضرر میکنی
کاپیتان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
با سلام خدمت همه . من امروز واسه فروش سهام به خاطر شایعات رفتم نکته جالب این بود که بعضی ها حاضر به فروش سهامشون به قیمت خیلی پایین بودن منم خیلی ترسیدم ولی یه نکته اگه واقعا تو کار پدیده مشکلی بود چرا میخریدن اونم به صورت نقدی با قیمت خیلی پایین اصلا چرا باید بخرن تابلو هست یه شایعیی انداختن تا مردم بفروشن واگرنه عقل سلام میگی چرا خرید ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
من سهامم راحدود100هزارفروختم وپشیمان شدم چون روزدوم رفتم دیدم دیگرکسی فروشنده نیست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
چرا نظرم رو نگذاشتی که خودتان دارید تبلیغ پدیده رو می کنید کلک ها
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
من سهامم راحدود100هزارفروختم وپشیمان شدم چون روزدوم رفتم دیدم دیگرکسی فروشنده نیست
عباس
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
سلام منظورت این است 100هزار تومان پول داشتی
سعید
Canada
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
خدا خیرش بده آقای پهلوان و مجموعه عظیمشو تمام ضرری که توی بورس و با خرید سهام شبندر کردم با خرید سهام پدیده جبران شد
سهامتون 500 تومنم بشه پاتون ایستادیم ...
جمعی از سهام داران خوشبخت پدیده...
محمد حسين عصاران دربان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
پيش بيني سهام 15000 توماني كمي زود است اما با توجه سابقه و مكانيزم بازاريابي پديده احتمال دارد تا پايان اين هفته سهام از 10048 تومان به 10500 تومان برسد 6-8-93
با يك جهش دوباره " طمع " افزايش قيمت باعث انصراف فروشندگان و تشكيل مجدد صف خريد ميشود
اما تركيدن پديده اجتناب ناپذير است.
يادمان باشد در موضوعاتي مثل پديده برنده وجود ندارد
حتي سهامدارني كه قبل از سقوط سهامشان را فروخته و با سودهاي چند صد درصدي خوشحال ميباشند.
به خاطر اينكه منشا اين سود در واقع بدبخت شدن آخرين گروه دارندگان سهام ميباشند نبايد خوشحال باشند چون رحمت و بركتي وجود نخواهد داشت .
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
اگر در بخش تبلیغات روزنامه خراسان در چند روز گذشته دقت کنید یک تبلیغ رنگی وجود داره که نوشته واحدهای آپارتمانی شما را در پدیده با شرایط استثنایی خریداریم. این یک حقه که شرکت راه انداخته تا اینجور وانمود کنه واحدها کاملا فروش رفته و متقاضی خرید زیاده در صورتی که بنده کاملا در جریانم استقبال ضعیفی از فروش واحهای آپارتمانی شده و اکثرا رو دستشون مونده میگی نه برید تقاضای خرید 50 واحد کنید ببینید چی میگن. دلیلش هم مشخصه هیچ آدم عاقلی متری 5میلیون پول نمیده تو بیابون آپارتمان بخره
BARANEOMID
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
دوستان لطفا عبارت (پونزی)را درگوگل سرچ ومطالعه فرمایید پدیده دقیقا مدل پونزیه جالبه!!!!!!!!!1
یه شخص
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
سهام شرکت پدیده مثل تعاونی اعتبارها بود که چند سال مثل قارچ سبز شد ولی اخر بانک مرکزی اعلام کرد که اینها غیر مجازند و مردم همه هجوم آوردن برای خروج سرمایه شان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
دوستان گرامی بیایید منطقی بررسی کنیم.من کاملا موافق ساخت و ساز و توسعه گردشگری در مشهد هستم چون مشهد پتانسیل بالایی داره ولی دقت کنید مهمترین اصل در یک پروژه ساختمانی مکان یابی اونه که متاسفانه نه در کیش و در مشهد هیچ مکانیابی مناسبی برای پدیده دیده نشده حالا شاید بعضیا تحلیلشون این باشه شاندیز شهر توریستیه و آینده خوبی داره و.... ولی در نظر داشته باشید همین الان که داره پروژه ساخته میشه مگا پروژه هایی در حال ساخت داخل خود مشهد هست که مزیتش بسیار بیشتر از پدیده میباشد برای نمونه مشهد مال. اگه مرکز شهر تقی آباد حساب کنیم یک مسافت 70 کیلومتری باید طرف طی کنه تا مثلا بره برای خرید ، تفریح یا دفتر کارش و یا.... که با عقل جور نمیاد حالا کنارش خطرات جاده شاندیز رو هم بگذارید پس عقلا و منطقا پروژه در صورتی میتونه مشتری جذب کنه که خیلی خیلی خاص و بی مانند باشه که متاسفانه اینجوری هم نیست چون من ذارم هر روز از نزدیک پیشرفت کارو میبینم. از نظر من این پروژه صرفا یک ساختمان بزرگه بدون هیچ ایده خاص برای جلب مشتری حتی در انتخاب نمای بیرونی ساختمان هم ذوق ویژه ای به خرج ندادن که میتونید به راحتی از دور ببینید پس نتیجتا بعد از گذشت مثلا 4 سال از افتتاح پروژه اینقدر گزینه های موجود جهت سرمایه گذاری داخل خود مشهد و خصوصا نزدیک حرم زیادخواهد بود که خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
برای نمونه میتونم پروژه هتل طرقبه و ویلاژ توریست رو مثال بزنم که با فاصله 5 کیلوتری از مشهد کاملا بی رونقند حالا چه رسد به شاندیز با 25 کیلومتر فاصله از انتهای مشهد
زحمتکش
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
این قصه آخرش ناخوشاینده چون تو این رکود صنعت ساختمان و اینهمه تجاری سازی که تو مشهد شده کسی نمیره تو شاندیز کسب و کار را بندازه. چون میدونه مردم بیکار نیستن 100 کیلومتر راه برن تا پوشاک و خوار بار بخرن. امیدوارم سهم آخر این داستان شما نباشید
نوید
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
جالبه بدونید الان پدیده توسط بسیاری از ایرانیها شناخته شده و به عنوان یک مکان گردشگری خیلی از زوار رو بعد از حرم به خودش جلب میکنه! علاوه بر این احتمالا در جریان نحوه افتتاح هایپرمارکت نیستید که جاده شاندیز به خاطر هجوم مردم واقعا بسته شده بود!!! پدیده کارشو خوب بلده ماشاالله... با توکل بر خدا میریم جلو...
حسام
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
تو با پرچم آمریکا برای سهامداران پدیده نظر نده دوست عزیز اول تکلیفت رو با خوت روشن کن کدام طرفی هستی بعد بیا غمخوار سهامدارن پدیده باش .
کیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
من اصل پول و ۳۰درصد سود فروختم بقیشو نگه داشتم !دمش گرم فقط همین
حسن محمدپور
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
رفند پونزی (Ponzi scheme) یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است.

در این ترفند به سرمایه‌گذاران سودهایی برگردانده می‌شود که از بهره‌های متعارف به‌طرزی غیر عادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کنندهٔ سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد

نام این ترفند از نام چارلز پونزی گرفته شده‌است.

از شرکت‌هایی که در ایران از این ترفند استفاده می‌کنند می‌توان به سوئیس‌کش نام برد. در سال ۱۳۸۶ خورشیدی ۱۶۰ نفر از عوامل اصلی و فعالان این‌گونه شرکت‌ها در تهران دستگیر شدند.
الماس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
سهامشوو میخره ,تا اخرم میخره چون نمی خواد ورشکستگیش اعلام بشه ,واسه پدیده تبلیغات حرف اول رو میزنه ,مطمعن باشید جلو تبلیغاتش رو بگیرن چیزی ازش نمیمونه ,درسته کارافرینی شده کسی هم با این قضیه مشکلی نداره ,ولی زیاده نمایی و تظاهر به چیزی که نباشی اونم با ولبشوی تبلیغاتی ,خودش یه سوال ایجاد میکنه ,یعنی طرف میخواد بازخورش بیشتر باشه ,هر چه تور بزرگتر بندازی تو دریا ماهی بیشتر شکار میشه مواظب باشیم هیچ وقت ماهی نشیم واسه دیگری..........
شایان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
من شرط میبندم بعضی از افرادی که نظر دادن یا سهم ندارن یا اگه هم دارن خیلی سهماشون کمه رو حسادت دارند سم پاشی میکنند زیاد دیده شده افراد بدون سهم اخبار پدیده رو پیگیرتر از سهامداران واقعی دنبال میکنن
محمدهادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰
من سهامی توی پدیده ندارم چون اساسا پولی نداشتم که داخل پدیده بگذارم ولی انصافا پهلوان مردی مدیره که تونسته اینقدر شرکتش رو توسعه بده،وفقط به فکر سود خودش نبوده و سهامداران رو هم تو سود خودش شریک کرده ،که این رو با افزایش 25درصدی سهام ثابت کرده
سهامدار بورس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
يكسري مافيا با بازارگرمي سهام زير 1000تومان را بالاي ده هزارتومان مي كشند و سهام خود را به افراد كم توان مي فروشند و خود را از بازار بيرون مي كشند .لذا پيشنهاد مي گردد كساني كه اندكي پس انداز دارند سسهام پديده را نخرند به چند دليل
1-در شرايط ركود كه ملك متري8 ميليون تومان در تهران باقيمت 5 ميليون تومان خريدار ندارد چگونه سهام پديده 10هزار درصد رشد مي كند
2-زماني كه سهام شركتهاي بورسي قدر (پتروشيمي ،نفتي،سيماني وغيره) يك پنچم مي شوند
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
برای من خیلی جالبه که پدیده واحدهای تجاری و اداری و.... به مردم میفروشه و سند هم تحویل میده اونوقت کنارش سهام هم میفروشه حالا شمایی که سهام میخری سهم چیرو پول دادی؟ فردا که مشکلی پیش بیاد بخوان پروژه رو بفروشن پول سهامدارارو بدن میبینید همش صاحب داره با سند .اونجاست که اون سهامدار باید دو دستی بزنه تو سرش که پول بابت هیچی داده. واقعا این مملکت بی قانونه آخه یکی نیست جلو این آقارو بگیره. حداقل ازش بپرسه بابا تو سهام چیرو داری میفروشی و این آقا که از شما سهام میخره سهم کجارو میخره.
آلمان
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
خدا عقل بده یکم تحقیق کن بعد حرف بزن
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
خدا عقل بهش داده تعدادی از مغازه ها به مقدار زیاد رو بانک قوامین فقط مصادره کرده بماند بیشتر مغازه ها هم تحویل خود اقوام پهلوان شده و خیلی کم پیدا شده اومدن مغازه بخرن و یک مقداری زیادی هم تعاونی میزان مصادره کرده تعاونی عسکریه هم هست هر چی هم مونده بین خود پهلوان ها تقسیم شده و سند خورده پس حرف ایشان درسته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
سلام عزیزان با اینکه سهام ندارم میگویم حمایت کنید از بخش خصوصی و مچکرم از بزرگان سازندگی همچون اقای پهلوان و مردم پاک دل مشهد در ام خیرو از ترس گریز باشید که ترس حامی شکست میباشد
حصاری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
سلام / من سهامدار هستم
با افزایش حدود 300 تومن در امروز به 10360 کار حرفه ای نبود /
اگر افتتاحیه یک پروژه دیگر اعلام میشد منطقی تر بود و به خودی خود جواب نشریات داده میشود و نیازی به ریکشن در مقابل یک فرد دولتی و … نبود .
من هنوز منتظر خبرهای و خوبترم
قیمت سهام جهش خورد 10360 تومان
72 ساعت بعد از شایعات
امید
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
عزیز اگه سهامداری اینو بدون این جهش برای سالروز شروع بکار شهر رویایی بود نه نظر شما لطفا بصیرت داشته باشید
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
امید اقا اینم شد دلیل خیلی پروژه درست تحویل دادید که برای زنگ کارگری هم جهش بزاری
نیما
United States of America
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
من کسانی که رفتند به امید سود سرمایه گذاری کردن رو ملامت نمیکنم حتی کسانی که سودهای کلان بدست آوردند و الان آقای پهلوان را دعا میکنند. ولی توجه داشته باشید کاری که آقای پهلوان داره میکنه هیچ پشتوانه علمی و عملی نداره یعنی نه الان که قسمتی از پروژه افتتاح شده رونقی داره نه در آینده برای کل پروژه میشه رونقی در نظر گرفت پس این سودی که شما نقد کردی پولیه که دیگران برای خرید سهم دادند و اون آقا داده به شما یعنی این سود حاصل یک کار اقتصادی نیست بلکه حاصل یک دلالی و بازار گرمی کاذبه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
سهام پدیده ارزش ریسک کردن داره دیروز 10048 تومان بود امروز 10360 تومان زنگ زدم گفت باهمین قیمت یک چک یک ماهه سهام را باز خرید میکنیم
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
با سلام
امروز 300 تومان قیمتش رفت بالا.
شک نکنید قیمتش پایین نمیاد
وحید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
100 کیلومتر؟؟؟!!!
شما کجا زندگی میکنی؟

الکی فقط جو میدید همه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
من مشهدی هستم .مسافت میدان تقی آبادتاشاندیربه25کیلومترنمیرسه.چرابزرگنمایی منفی میکنید.70کیلومتر!!!!!!!!!!!
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
آقای مشهدی این دفعه کیلومتر ماشینتو خوب چک کن از انتهای وکیل آباد یا اصطلاحا ایستگاه قهوه خانه تا پدیده دقیقا 23 کیلومتره از فلکه تقی آباد هم تا آخر وکیل اباد 10 کیلومتر میشه 33 ضربدر 2 کن میشه 66 کیلومتر بابت رفت و برگشت . من اینقدر این راهو رفتم که حفظم برادر
sam
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
از آخر وکیل آباد تا شهر رویایی 17کیلومتره
اکبر
United States of America
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
من با یکی از نزدیکان مالک پدیده صحبت میکردم میگفت آقای پهلوان خودشو داره میکشه ولی نمیتونه از واحدها چیزی بفروشه.البته فکر کنم حرفش درسته چون روز شمار تموم شد و خبری نیست و یک دلیلش میتونه این باشه که به دلیل عدم فروش تعهد آنچنانی بابت تحویل واحدها ندارند
امید
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
اکبر آقا واحدی تقریبا نمونده که بخواد بفروشه فقط اونایی مونده که اون ته مها بودن باور نداری ی سر برو ببین خوشم روزشمار رو همون روزنامه خراسان که مینداخت واسه فاز اول بود اونم اففتاح شد سر وقت خودش
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
امید اقا تا کی دروغ اول می گید روز شمار مال کل بازار بوده حالا شد برای فاز 1 همون درست حسابی درست نکردید ساختمان اداریش قرار بود شیشه ایی باشه چرا این مدلی درست کردید اونوقت می خواهید هتل به اون عظمت رو درست کنید
اکبر
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
آدم خیلی باید... باشه سرمایشو بره پدیده مغازه بخره. یعنی واقعا عقل سلیم اینو متوجه نمیشه اون همه واحد تجاری چه کار میخوان بکنن که سود داشته باشند.؟من که اگه پولی میداشتم به جای مغازه 40 متری تو پدیده 5 متر مغازه اطراف حرم میخریدم کاسبی میکردم.ساده لوحانه است اگه فکر کنیم مردم اینهمه بازار و مراکز تجاری تو مشهد رو ول کنن برن شاندیز خرید کنن. خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
علي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
شما بورس نيوز جان ب فكر ضرري باش كه ما از بورس ديدم و بورستونم برنگشت ب روزاي قديم
علی
United States of America
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
اونایی که از این نمد کلاهی نصیبشون نشده همش موج منفی میدن و سعی در متشنج کردن بازار دارن,ولی پدیده امروز با افزایش سیصد تومنی یه تو دهنی زده
ناشناس
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
این سیاست پدیده است ضمننا فکرمیکنیدپول همین جوایز ازکجاست؟پول همان سهام من وشماست.
اسداله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
مگرازنظر عقلی ومنطقی امکان پذیر است که بورس بااین همه شرکت فعال دو سال است که کمترین رشدی نداشته وپدیده که به قول خودشان تازه فاز تجاری ان در بیابان های اطراف مشهد افتتاح شده چ
نین رشد سرسام اوری داشته باشد اگر واقعا این قدر سود اور است چراتا کنون حتی یک ریال سود به سهام داران نداده است اصل پول مردم را ندارند چه برسد به اینکه سودی هم در کار باشد
حسام
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کی گفته سود نداده ، چند وقت قبل 25درصد فزایش سرمایه داد بدون اینکه قیمت سهم پایین بیاد بنده شخصاً سود خیلی خوبی از این افزایش سرمایه دریافت کردم .
مشدي
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
عزيز
پارسال 40000 سهم ميخريدي در4200تومان
حالا فقط سهم جايزه اش رو به خودشو ن ميدادي صد ميليون تومن !
اصل سهم هم 4000000تومن شده بود مثل مال من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
کی گفته بخاطر مسافت زیاد کسی نمیره پدیده خرید کنه؟ اگه یه سر بره اونجا میفهمه چه خبره من که هر وقت رفتم حسابی شلوغ بوده
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
اگه یکبار دیگه پدیده باز از جیب سهام داراش تخفیف بزنه میره دلیلی نداره کسی نره
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
نویسنده این مطلب و همچنین دادستان محترم مشهد بهشون فشار وارد شده که چرا نرفتن پدیده بخرن سود کسب کنن/.
وگرنه همه میدونن همونطوری که در 5 سال اخیر پدیده نزولی نبوده از حالا به بعد هم نخواهد شد.
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
تو جعفر افغانی نیستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
يک کلام ختم کلام حسابرس شرکت در صورت مالي جديد پديده آورده که اسناد ارزشگذاري سهام به وي ارايه نشده و صرفا اسناد ارزشگذاري اوليه يعني (يعني 100 تومان) را در اختيار دارد در صورتي که مالک پديده مدعي است ارزشگذاري توسط کارشناسان دادگستري انجام شده اگر راست مي گفت حسابرس که نامحرم نيست يک نسخه هم به وي مي داد تکنيک هاي بازارگرمي ايشان تابلو و نخ نما شده و در قبال واقعيت چاره اي جز تسليم نخواهند داشت
محمد
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
شرکت یه گزارش 100 صفحه ای از ارزشگزاری قیمتش به حسابرس داده تا مبانی قیمت گذاری مشخص بشه. از چیزی خبر نداری الکی نگو.
گزارش حسابرس شرکت با سه بار تاخیر به مجمع رسید و هر بار موجب تنفس مجمع میگردید به همین دلیل حسابرس شرکت عوض شد. اینم میدونستی؟
ناشناسه آشنا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۴
من نمی خوام طرفداری یا مخالفت بکنم با نظرات مطرح شده ، فقط میخوام یک سری واقعیت های رو که دیدم رو بیان کنم.. شرکت پدیده 3 سال پیش تو بیابون شروع به کار کرد اون موقع بلوک های مسکونی و سویت های هتل 5 ستاره و مغازه ها رو فروخت و تو جیب زد .. بعد از اون شروع به کار کرد و برای تامین پول مورد نیاز شروع به دادن برگه های سهام کرد حالا فکرشو بکنید یک سری کارگر و پیمانکار با سرمایه گذاری تو پدیده صاحب یک برگه به نام سهام میشن حتی مصالح فروش ها ... بعدش برگه های سهام تو بازار دادو ستد شد و اینجوری سرمایه ای از شرکت خارج نشد... فکرشو بکن همه کار کردن و سرمایه گذاری کردن بجاش برگه های سهام گیرشون اومد .. بعد از گذشت چند ماه با بالا بردن قیمت سهام نقدینگی بیشتری وارد شرکت شد ... عنایت داشته باشید که مجموعه مسکونی ت، تجاری و رفاهی از قبل فروخته شده و حالا پدیده و یک هایپر مارکت و دو ساختمون اداری 10 طبقه داره با پول سهام ساخته میشه و البته کل مجموعه ولی بدون اینکه پولی که بابت فروش املاک گرفته باشن رو هزینه کنن.. حالا این یک کلاهبرداری باشه یا نباشه من کاری ندارم ولی آرزو میکنم یک سیستم اقتصادی و نظارتی معتبر پشت ماجرا باشه که یک موقع پول یک عده بیچاره گم و گور نشه ... ما که داریم با خرید و فروش سهام شرکت های مثل کمباین سازی و بانک ها تو بورس بصورت قانونی و بی درد سر سود می کنیم ... تصمیم با خودتونه .. دولت یه جاهایی مثل بورس اوراق بهادار تهران رو باز گذاشته که تمام ملت برن آسوده سرمایه گذاری کنن و گول بعضی از تبلیغات کلاه برداری رو نخورن... تصمیم با خودتونه......
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
دقیقا حرف شما درسته پول پیمانکار مصالح فروش همه با دادن سهام تسویه میشد خیلی کم پیش میامد نقدی بدهند ضمنا از توقیف واحد ها توسط بانک قوامین یا تعاونی میزان و عسکریه هم غافل نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
توجه توجه توجه

تمامی دلال های خرید سهام پدیده در فروش فقط نقدی بفروشید..
غلام حسین محسنی اژه ای هفته پیش برای ماجرای اسید پاشی و سهام پدیده وارد مشهد شد بانک مرکزی هم بشدت دنبال علت گرانی فروش سهام پدیده است .
و آقای پهلوان هم برای فروش واحد های تجاری به مشکل خورده ..
این اخبار را از فردی که رابطه نزدیکی با محسن پهلوان داشته به اطلاع می رسانم .
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
من فكر ميكنم همه دوستان فقط پديده شانديز و مدنظر دارن و به خالي بودن بعضي دفاتر تجاري اون. موقعي كه پديده شانديز بطور كامل افتتاح بشه شك نكنين بهترين مركز براي تجارت براي مسافراني كه از حاشيه خليج فارس ميان ميشه كه تعدادشون هم كم نيست. پديده كيش هم اون قسمتي از كيش كه آبادي چنداني نداره رو رونق ميده. من شنيدم تا چند وقت ديگه پديده رامسر هم اعلام ميشه.
ناشناس
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
دوست عزیز اولا بعضی از دفتر هاخالی نیست که کلی از دفاتر خالیه. ثانیا شما میدونی چقدر مجتمع تجاری در مشهد وجود داره و مجتمعهایی که داره ساخته میشه چه اندازه است؟ مگه میشه برای 50 هکتا رمجموعه به چند تا مسافر عرب یا زواری که تو تابستون میاد دلبست من 3 ساله دارم راه مشهد به شاندیزو میرم چون تو پروژه کا رمیکنم. راه واقعا دوره اون هم نه دوری که شما احساس نکنی بلکه شما باید دقیقا از آخر وکیل آباد 23 کیلومتر راه بری تا برسی به پروژه اونم راهی که هیچی جز زمین بایر نمیبینی. به هر حال زمان باید بگذره تا متوجه یک سری وقایع شد ولی اینو واقعا مطمئنم که با او ن حجم تجاری سازی که اونجا شده کسی نمیتونه واقعا کاسبی کنه چون الان مردم حساب همه چیزرو میکنن پول بنزین اصطلاک ماشین و مهمتر از هم وقتی که باید بگذارن. برای نمونه به وضعیت هایپرش مثال میزنم که به دلیل نبود مشتری یک جایزه گذاشته به نظرتون اگه مشتری داشت که همچین بلوفی میزد؟ یا اینکه ازتون میپرسم اگه شما صاحب یک دفتر تجاری خدماتی یا بازرگانی بودی حاضر بودی بری شاندیز دفتر کار بگیری ؟اونم متری 6حداقل میلیون تومان؟ خیلی چیزهارو باید احساس کرد که من تو این 3 سال احساس کردم. موفق باشید
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
من فكر ميكنم همه دوستان فقط پديده شانديز و مدنظر دارن و به خالي بودن بعضي دفاتر تجاري اون. موقعي كه پديده شانديز بطور كامل افتتاح بشه شك نكنين بهترين مركز براي تجارت براي مسافراني كه از حاشيه خليج فارس ميان ميشه كه تعدادشون هم كم نيست. پديده كيش هم اون قسمتي از كيش كه آبادي چنداني نداره رو رونق ميده. من شنيدم تا چند وقت ديگه پديده رامسر هم اعلام ميشه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
تو تموم دنیا شهرک هایی هستند که خودشون جاذبه توریستی هستند مانند ترکیه که اکثر ترورسیت هتلهای اونجا میرن و اکثرا هم بیرون از هتل نمیرن
فقط تو ایران که مرکز خرید جداگانه میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
نظرات مخالفین پدیدرو میخوندم برام جالب بود چقدر دلسوز تو این مملکت زیاد شده و تحلیلگر.
البته تو این مملکت که 70 میلیون تحلیلگر هست تعجبی نداره. به نظر من این مملکت نیاز به سرمایه گذار نداره دوروزه میزننش زمین. آقای پهلوان هم داره اشتباه میکنه تو این مملکت داره کار میکنه.
مراااممم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
ببخشيد ولي نمي دونم بعضي ها كه اون طرف آب هستند و ايراني هم هستند در هر شرايطي و هر شكلي دوست ندارن آباداني ايران رو ببيننن فكر كنم يه جاي بسيار بي ادبيشوون سوخته انگاري از پيشرفت ايران
يا حسينم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
بورس ايران ك متلاشي شده همه تو ضررن
طلا و سكه هم ك با اين نوساناتش همه تو ضررن
دلار هم ك اگ توافق بشه پايين مياد همه تو ضرر ميرن
ميمونه اين پديده ك فعلاً پولهاي سرگردانو جمع كرده خوب سودم داره ميدهب افتخار محسن پهلوان بزن لايكو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
با سلام من یک کارمند دفتر فروش سهام می شناسم که اخیرا" یک ویلای بزرگ در شاندیز خریده است اگر نگه داشتن سهام خوب بود خود آقایان به جای خرید ویلا سهام می خریدند.
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
اونا فقط رفتن تمام ویلاهای شاندیز و زمین ها را خریدن و از اطرافیان و کارمندان درجه 1 هیچکس سهام نخریده جز ویلا و ...........
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
چشم حسود کور کسایی که چشم دیدن پیشرفت پدیده رو ندارن متاسفم اونایی که تبلیغ منفی میکنید احتمالا بازار خودشون کساد شده تنها جایی که داری میبینی با پولت چکار میکنن حتی اگه با پول مردمم باشه برای ساختن ایران عزیز هزینه میشه با آرزوی موفقیت بیشتر
حسینی
United States of America
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
من که سهاممو رفتم فروختم خدا کنه چکم پاس بشه. فکر کنم دیگه خطری شده چون الکی داره بالا میره. ترجیح میدم پولم زیر سرم باشه و شب خواب آشفته نبینم . سود خودمو کردم بسمه طمعی هم ندارم. چون قبلا یک بار چوب طمع رو خوردم.شاد باشید
حسن محمدپور
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کار خوبی کردی فقط مراقب باش چکت پاس بشه به دلال فروختی یا خود شرکت ؟ شرکت الان 40 روزه چک میده
احسان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
سلام دوستان
سهام پدیده عالی است و هر کسی نخرد در آینده ای نه چندان دور ضرر میکند
ابرده
United States of America
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
یک سوال اساسی از کسانی که تو ی نظر خواهیها مدافع پدیده و سهام فروشیش هستن دارم. چرا پدیده شاندیز هیچ وقت تو تلویزیون واحدها ی تجاری اقامتی یا هتلیشو برای فروش تبلیغ نمیکنه مگه نه اینه که افزایش سهام بایددر نتیجه میزان استقبال از خرید و سرمایه گذاری مستقیم در پروژه باشه.آیا پدیده راحت چند هزار متر واحد تجاری واداری و...میفروشه یا فروخته؟!!!!!!
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
در رامسر ۵۰۰،۰۰۰ متر مربع زمین خریداری شده که دارای حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ متر مربع زیر بنا می باشد (بزرگترین پروژه شرکت) که پروانه آن اخذ گردیده است.
دارای کاربری های اقامتی, تجاری فرهنگی ورزشی, شهربازی, شهرآبی و هتل
در حال طراحی و آماده برای اجرا

-تبریز, محل زمین مشخص و توافقنامه خرید با شهردار و استاندار امضا شده است, زیربنا ۱،۱۱۰،۰۰۰ متر مربع, درحال طراحی
کاربری ها شامل اقامتی, تجاری فرهنگی ورزشی, شهربازی, شهرآبی و هتل (در حال طراحی)

-تربت حیدریه, زمین خریداری شده, در حال مذاکره جهت اخذ مجوزها

-سبزوار, مذاکره با شهرداری و فرمانداری انجام شده و پروانه اولیه اخذ شده

-ارومیه, مذاکره اولیه با مقام های استانی انجام پذیرفته است


-گرگان و یزد, در حال مذاکره برای توافقات اولیه و هماهنگی با مقام های استانی

به امید پیشرفت روز افزون پدیده و ایران
حسن محمدپور
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
ناشناس گنده نیا بزار همین پروژه را تحویل بده بعد بره سراغ جاهای دیگه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
اقا این دادستان چی شد ترسید
مردم به مفت فروختند الان گرونتر شده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
من سهامدار پدیده هستم لطفا اگه امکان داره کسانی که اطلاعاتشون محصول تحقیقات دقیقترو جامعیه نظر بدن.بعضها یک چیزی شنیدن و
از عمق کارا خبر ندارن، نظر میدن و باعث گمراهی مردم میشن..
لطفا اگه نقطه ضعفی یا قوتی از پروژه سراغ دارین بدون حب و بغض بگین تا باعث روشنگری افکار مردم بشه.ممنون..
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
مردم رااذیت نکنید آقای پهلوان کارش را بلد است ماهم بااوهستیم حالا یا دست ما را می گیرد یا به زمین می خوریم ما تا آخر ایستاده ایم خدا نگهدارت آقای پهلوان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
سلام
ماکه فعلا خریدیم پس باتوکل به خدا پیش میریم
از شما هم خواهش میکنم اگه اطلاعات واقعی ندارید کامنت بیخود نگذارید که خدای ناکرده مدیون کسی بشید
یاحق
مهران
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
سلام
امکان داره که شرکت پدیده به علت حجم بالای بازخرید سهام تو چند روز اخیر بعد از گذشت یک ماه مبلغ چک رو به ارزش مبلغ اسمی سهام یعنی صد تومان لحاظ بکنه؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
این امکان وجود دارد که چنانچه همه سهامداران در مدت کوتاهی پول خود را مطالبه نمایندپدیده با مشکل جدی روبرو گردد اما چنانچه این فرصت به مجموعه پدیده داده شود تا پروژه ها را به سرانجام برسانندمطمئنا به سودآوری خواهدرسید.بهرحال امیدوارم درانجام خدمت وسودرسانی به مردم و بعدخودشان موفق باشند.سربلندی و عزت ایران وایرانی آرزوی ماست.
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
با سلام. مردم ایران و منطقه مشهد رو به امام رضا (ع) می شناسند و سالانه طبق آمار حدود 30000000 میلیون نفر از سراسر جهان به مشهد سفر می کنند به لحاظ اقتصادی سود سرشاری نصیب شهر و مردم میشه.از طرفی شهر مشهد به دلیل ییلاقات فراوان قطب گردشگری هم شناخته میشه و طبق رای شورای عالی مجلس در سال 1385 زیباترین نقطه ایران هم شناخته شده.من در بازدیدی که از پروژه پدیده داشتم واقعا شگفت انگیز بود به لحاظ عظمت و زیبایی حس غرور بهم دست داد و بزرگتربن برندهای ایران و اروپا در پدیده هستند.از طرفی مردم با خرید و اومدنشون به پدیده باعث بقا، و پیشرفت این پروژه ها شدند. به نظر من سهام دارها نگران نباشند چون مردم به پدیده میان چه برای خرید و گردش و چرخه اقتصادی و سود سرشاری نصیب همه میشه.یادتون باشه بزرگترین بنگاه های اقتصادی جهان در ساخت وساز و عمران مشغول فعالیت هستند چه در آمریکا و و اروپا .
ناشناس
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
عزیزم اینجا ایران است شما اینجا رو با امریکا نمیتونی مقایسه کنی. بله ساخت و ساز خوبه ولی جاش و اندازش هم مهمه. اگه اینجوری که شما میگی باشه چرا هتل طرقبه مشهد بی رونقه چرا کلی از مغازه دارهای الماس شرق فروشنده اند.یک نگاهی صفحه فروش تجاریهای روزنامه خراسان را بکن بعد میفهمید چقدر اشباع شده. اطراف حرم دنیایی ساخت و ساز داره میشه. بهتر بود این حجم ساخت و ساز در مکانی نزدیکتر به مشهد انجام میشد
فریده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
چشم همه حسودا و بخیلا کور باید امروز جمعه میرفتید هایپر مارکت پدیده وجمعیت خریداران را میدید. به لطف خدا در آینده ای نه چندان دور مشهد وشاندیز یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و گردشگری خواهد شد.و مردمی که در این پروژه عظیم مشارکت کرده اند نیز پاداش خود را خواهند گرفت. به شرط آنکه اعتماد کنند و پایداری نه به هر بادی بلرزند. ممنون از سیاست گذاری های خوبتان آقای پهلوان............
hatef
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
سلام.خبرنگار بورس نیوز اگربرایتان زحمتی نیست بین ساعت 9 صبح تا 2 ظهر یه سر به کارگزاری کشاورزی درخیابان وصال بزنید.درباره سهام شاندیزچند نفری هستند که سهامدار پدیده شاندیز
هستند و اطلاعات خوبی درباره این سهم دارند.گفتگو با این افراد شایدبرای همه فعالین بازار بورس سودمند باشد.
سپاس دار شماییم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
فکر می کنم باید به امثال محسن پهلوان مقدم هزار آفرین گفت که اینهمه آدم دارن دورش نون می خورن ، ایرانی های عزیز ، فکر کند اگر آدمهای مثل ایشون وجود نداشته باشند ، جوون های ما چکار کنند ، حداقل معتاد نمی شن و انگیزشون برای زندگی و بیشتر میشه و می تونن تشکیل خانواده بدن ، بعلاوه بخشی از فحشای مملکتمون هم کم میشته ، من که برای همه پهلوان های باغیرت آرزوی موفقیت دارم
حسن محمدپور
United States of America
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
سلام خدمت دوستان
من فقط از این مدافعین پدیده که کامنت گذاشتن یک سوال دارم چرا یکباره 300تومن روی سهام اومد به چه دلیل همینو منطقی توضیح بدهند ممنون میشم ؟ ضمنا روز عاشورا 110 دیگ شله داره پدیده احتمالا باز بخاطر همین روی سهام میاد می گی نه منتظر اون روز باشید
والسلام
رضا
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
خدمت آقا حسن عرض کنم که بنده میخواستم ببینم که آیا 110 دیگ شله واقعیت داره یا نه؟ شب عاشورا رفتم شهر رویایی پدیده. واقعا حیرت زده شدم هتل 8پدیده اسکلت بندی شده بود .مجتمع تجاری تکمیل شده بود. چندین مجسمه جالب در داخل محوطه بود . دیگهای شله در زیر زمین یکی از مجتمع های تجاری بود . مردم چه برای بر آورده شدن نذرهای خود و چه برای کمک سر دیگ ها حاضر شدند البته با دستکش و کلاه و روپوش ماسک. تعداد دیگها رو شمردم دقیقا 110 دیگ بود.وجالب تر از همه خود آقای پهلوان هم اونجا حضور داشت و نظارت کاملی داشت .حسن جان فقط بخاطر اینکه یک خورده بسوزی عرض کنم که قبل از تاسوعا و عاشورا قیمت هر سهم شده یازده هزار تومان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
فقط یه چیز میدونم اونم اینه که بورس نیوز دلسوز کسی نیست فقط دنبال منافع خودشه
تحلیلگر بازار سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
دوست عزیزی که میگه امروز جمعه رفته پدیده شاندیز و شلوغ بوده علتش مشخص مردم بعد یک هفته کار برای تفریح به خارج از شهر میرن حالا فرض کنید که چند وقت دیگه هوا رو به سردی کی بلند میشه بااین مسافت زیاد بره شاندیز تازه اگه شما راست میگین وسط هفته برین ببینید چه خبر - در ضمن شرکتهایی که به شکل حباب هستن مطمئن باشید یه روز می ترکن حالا شما تصور کنید اگر این حباب بزرگ باشد چه اتفاقی میافتد(مثل بادکنک که هرچه باد شود خطر ترکیدنش زیاد است.)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
اقا در جریان باشید دیگه پدیده سهامشو باز خرید نمیکنه قبلا چک یکماهه میداد الان رسید میده حاضر نیس چک بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
بورس نیوز و سایر سایت های تخریبچی به جای این تخریب کردن ها برین ببینید چرا سهم حتاید بعد از 1 سال هنوز باز نشده؟!!! چرا شرکت های پالایشی هنوز بسته هستن؟!!!! پول ملت بدون هیچ سودی توی این سهم ها خوابیده. چرا هنوز بعضی شرکت ها سود تصویب شده مجمع خودشون رو پرداخت نکردن؟!!!!!! و ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
ببخشید ما مردم چرا این مدلی هستیم؟ جو پراکن... عجول....سریع هول میکنیم...بابا یه خورده محکم و متحد باشین،به حرفای کسی هم بها ندین...عزیزان خیلی افراد به خاطر سرمایه گذاری مطمئن در پدیده سهام دارن و شرکت مطمئنا برای همه ی حرفا جواب داره و هیچ وقت دوست نداره سرمایه سرمایه گذاراش از بین بره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
من فردی هستم که بیشتر قولنامه های شرکت را نوشتم علاوه بر زمین سایت که 55 هکتار است حدود100 هکتار اطراف سایت زمین خریداری شده ویک چگ شرکت برکشت نخورد تمام کارهای شرکت قانونی و بسیار خیر و گره گشا هستند وتعداد اندکی تجاری واپارتمان فروختن واحتیاجی به فروش ندارند ارزش سهام ازاین قیمتهابیشتر است انقدار سرگرمی داردکه شلوغترین بازار ایران بشه خیلی قشنگ شده اخر دنیاست
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
چه جالب!!!!!! عزیزم اون جاهییکه سرگرمیه و به قول شما جالبه مال برادران پهلوانه و فروشی نیست ولی واحدهای تجاری که باید مگس کیش کنی فروشیه. این هم از سیاست شرکته.
حکمت پور
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
یادت باشه دوست عزیز ارزش یک واحد تجاری در یک منطقه به محدودیت زمین در اونجا جهت ساخت واحدهای تجاری و موقعیت مکانی اونه شما میدونی پدیده چندصدتا واحد تجاری داره؟ مگه مردم بیکارند راه بیفتن برن شاندیز خرید کنن. وسط هفته تو بولوار منتهی به شاندیز مرغ پر نمیزنه فقط محلیها رفت و آمد میکنن. تمام کسانی که تبلیغ پدیده رو میکنن یا سهامدارن یا یک نسبتی با مالک محترم اونجا دارن. آینده همه چیزو نشون میده مطمئن باشید اگه اونقدر که شما میگی رونق بخوادداشته باشه اونقدر اونجا زمین بایر هست تا بخوان مشابه اون پروژه بسازند تا نیاز اونهایی که میا ن برا خرید واحد تجاری بر آورده بشه.
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
بله شخصی که زمین ها رو جور می کرد فوت کرد شما تو بنگاه ایشان کار می کنید؟
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
دوستان محترم به نظر بنده باید از تصمیم وقضاوت عولانه چشم پوشی کرد
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
از آقای پهلوان به خاطر استخدام نیروی کار جوان و اشتغالزایی تشکر میکنیم ولی هر حرکتی باید یک منطق عقلانیت درستی پشتوانش باشه. هرشرکتی مثل آقای پهلوان سهامشو خودش میبرد بالا مردم میرفتن میخریدن تا سود کنند پس استقبال مردم به دلیل موفق بودن پروژه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
انهاییکه سنشان بالاتر است ازاین موارد زیاد دیدن
پروژه فروشگاههای زنجیره ای رفاه که بدست رفسنجانی
کلنگ خورد۰
احتمالا مردم ایران خیلی ثروتمند شده اند که پولهای اضافشونو بیاورند ودر شهر رویایی پدیده خرج کنند
من که بیخبرم!
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
اصلا اینا کی هستن که سهامشون روبه مردم میفروشن پس منم برم وام بگیرم ویه زمین مزروعی بخرم بعدا اسمشوبذارم پروژه وسهام بفروشم به مردم اصلا برا چی میره بالا مگه به سودرسیده همش داره با بالا برده قیمت سهم کارمیکنه ارزش سهم ۵۰۰ تومن بیشترنیست پارتی بازیم حدی داره شرکتهای نفتی اینجوری سهم نمیفروشن
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
اصلا اینا کی هستن که سهامشون روبه مردم میفروشن پس منم برم وام بگیرم ویه زمین مزروعی بخرم بعدا اسمشوبذارم پروژه وسهام بفروشم به مردم اصلا برا چی میره بالا مگه به سودرسیده همش داره با بالا برده قیمت سهم کارمیکنه ارزش سهم ۵۰۰ تومن بیشترنیست پارتی بازیم حدی داره شرکتهای نفتی اینجوری سهم نمیفروشن
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
اصلا اینا کی هستن که سهامشون روبه مردم میفروشن پس منم برم وام بگیرم ویه زمین مزروعی بخرم بعدا اسمشوبذارم پروژه وسهام بفروشم به مردم اصلا برا چی میره بالا مگه به سودرسیده همش داره با بالا برده قیمت سهم کارمیکنه ارزش سهم ۵۰۰ تومن بیشترنیست پارتی بازیم حدی داره شرکتهای نفتی اینجوری سهم نمیفروشن
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
اینا خیالشون راحته بیخود زور نزن مطمئن باش وگرنه حباب سهامش تابلو هست گو کسی جلوی اینا رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
دوستان چرا شاندیز انتخاب شد جهت این مجموعه به دلایل زیر برابر مصوبه هیت وزیران شاندیز به عنوان اولین شهر نمونه گردش گری بین المللی ایران انتخاب گردید یعنی اینکه دراینده نزدیک واحدهای تجاری پدیده ازپرداخت مالیات و دیکر عوارض قسمت عمده ان معاف خواهد شد تقریبا مانند قشم وفروشنده اجناس را ارزانتر خواهد فروخت وبخاطر این موضوع استقبال خواهدشد دوم شاندیز د ومین شهر ایران ازنظر سرانه فضای سبز وباغات می باشدوارتفاع ان ششصدمتر ازمشهد بلندتر است پس چهار درجه سردتر است وسالانه بیست میلیون نفر اعم ازمسافر وازمشهد وارد شاندیز می شوندباتوجه به اینک هنوز هایپر شروع شده ویک پنچاههم تجاریهاست هر روز شلوغ است پس جهت این مجموعه بهترین جا انتخاب شده جای نگرانی نیست انقدر امکانات دارد که این سهام فروخته شده مبلغی به حساب نمیاد شنیدن کی بود مانند دیدن دهها هکتار در بهترین نقاط شاندیز خریداری کردند هیج مشکلی ندارند
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
اگر این طور که شما میی باشه بقیه کاسبهای مشهد ورشکست میشن.!!!! این حرفها همش چرنده.همون چند روزی که تخفیفات 40-50 درصد میداد همه کاسبهای مشهد شاکی شدن.مگه میشه به فاصله 20 کیلومتری یک مجموعه رو از کل شهر مشهد مستثنی کرد.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
درووووووودد برحاج محسن پهلوان که دیروز به درخواست خرید سهام میلیاردر اماراتی نه گفت ما کجا حاج محسن کجا
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
پدیده محکم منظم و با اقتدار دراه پیش میره و اون کساییکه چشم ندارن پیشرفت ایران رو ببینن چند وقت دیگه که هتل 8 پدیده به اوج رسید باید رو زمین دراز بکشن تا بتونن بالای هتل رو ببینن
امام رضا پشت و پناهتون
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
عزیزم اولا که شنیدم ۳۰ نفرتو شهردارن که فقط حرفای کهراجع به پدیده میگن روگزارش میدن دوما فروشگاه هاپرشم اگه اززون نده یه نفر هم ازش خریدنمیکنه اون فروشگاه فقط براتبلیغه که سهام بی ارزششون روبفروشنمثل هممیشه هم مردم گول خوردن
جواد صدیق از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
اگه آقای پهلوان به من بگه 20 میلیون پول کارگریت رو بسوزون اینکارو میکنم چون بهش ایمان دارم.سهام فقط سهام پدیده.50 برابر در عرض 5 سال خداییش بانکهای سویییس هم اینقده سود نمیدن.پهلوان خدا به همرات
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
خوبه خودت اعتراف می کنی بانک های سوییس هم اینقدر سود نمیده مگه پدیده چی داره اینقدر زود میده کجا به این سود دهی رسیده که میده
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
شهر رویایی پدیده شاندیز = پارک آبی-مجتمع فرهنگی-هتل 5 ستاره-باغ گل-مرکز خرید و سرگرمی-مجتمع اداری-آپارتمان اقامتی-شهربازی سرپوشیده- شهر افسانه ای پدیده کیش =هتل 5 ستاره-مجتمع بزرگ اقامتی-مرکز بزرگ خرید-اسکله تفریحی-شهربازی سرپوشیده-پارک آبی-باغ گیاهان دریایی-( رستوران پدیده شاندیز_هایپر مارکت عظیم پدیده شاندیز_هایپر مارکت کیش_بازار پدیده کیش_تیم فوتبال پدیده خراسان//خبرهای خوب در راه است...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
اندکی صبر سحر نزدیک است ثبت ورود 9500 دستگاه خودور و ورود 75 هزار نفر در یک روز جهت خرید ازهایپر پدیده دیروز اثرات زحمات جناب پهلوان است نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد
لطفی
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
بله حتما سهامداری محترم هم خیلی کار کردن. برای همینه حقشونه که سودهای خدا تومنی بگیرند!!!!!! شاید بعضیها فکر کنند خیلیها از روی حسادت دارن کار پدیده رو محکوم میکنن ولی واقعیت اینه که این آقا با این کارش مفهوم تلاش و زحمت را بی معنی کرد. پول بده سود بگیر عین رباست وقتی که شما در خطرات امر شریک نیستی یعنی پول نزول. وقتی شما در چهارچوبی غیر عقلانی و خارج از عرف سود بدی یعنی نزول. هیچ توجیهی در کارش نیست جز عوامفریبی و اتلاف سرمایه های ملی. این که با این همه زمین خالی اطراف مشهد بخوای مردم رو بکشونی 25 کیلومتری مشهد که پوشاک و خوار وبار بخرن این یعنی دود کردن بنزین و اتلاف وقت و هزار چیز دیگر که معنیش سوختن سرمایه های ملیست. کاش این اقا به جای ساختن اینهمه مغازه یک بیمارستان برای شاندیز میساخت.
کیان
Canada
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲
درود دوستان،

چرا پدیده به تازگی زمان چک هایش را طولانی تر کرده و به 40 روز رسانده است؟

کسی که سهامش را بفروشد، و حتا چک 40 روزه اش را دریافت نکند، پس معنای فروش سهامش به شرکت چه بوده؟

مردم حق دارند همان لحظه چک را از شرکت بگیرند و هر گونه که بخواهند با آن رفتار کنند! چه بخواهند چک را پاره کنند، در بازار خرج کنند، به نزولخوار بدهند تا برایشان نقد کند، به حساب بگذارند تا سر تاریخش پاس شود و ...

کسی میداند:

1) چرا مدت زمان چک های پدیده 40 روزه شده؟

2) چرا پدیده همان لحظه چکش را به به فروشندگان سهام نمیدهد؟ (دلیل دست بردن به چک ها و تغییر دادن مبالغ آن ها از کودکانه ترین پاسخ های ممکن به شمار می‌رود!)

با سپاس،
کیان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
یک سوال از طرفداران پدیده چرا بجای اتمام پدیده مشهد و بهره برداری کامل جاهای دیگه شروع شد در صورت بهره برداری خودش تبلیغی هس واسه شرکت در شهرهای دیگه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹
بازدید رییس کمیسیون اصل نود از پدیده شاندیز وتمجید ایشان از پدیده در روزنامه خراسان امروز چاپ شده . Lid
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
سهام 11000تومن 9000تا 20000تومن مانده
حامد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
انگار پدیده بزرگتر از اظهار نظرهای کوچک است امروز سهام 11000 تومن چرا به جای سوار شدن از دور نگاه میکنی میتونی همین الان بفروشی و سودشو ببری اینو خود پدیده داره داد میزنه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
امروز سهام یکدفعه بیشتر از 600 تومان جهش داشت اینو چطور میشه توجیه کرد؟ فقط باید گفت زنگها برای که به صدا در می آیند؟؟؟؟؟؟؟؟
فریده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
سهام پدیده 11000 تومان مبارک سهامدارا باشه..............
غلامعباس
United States of America
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
یک زمانی همین زمینهای شاندیز و طرقبه روزی ده دست میچرخید و یک بازاری درست شده بود که بیا و ببین یک عده بارشونو بستن و یک عده هم با خاک یکسان شدند چون زمینی که 100 میلیون پول داده بود رو الا 30 میلیون هم ازش نمیخرن.اون زمان هم وقتی بحث میکردی میگفتن آقا زمین مرده و توش ضرر نیست و آینده طرقبه و شاندیز هم طلاست. خوب آخرشو دیدیم. الان هم باید بنشینیم آخر داستان پدیده رو ببینیم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
امروز سهام یکدفعه شد11000 تومان !!اینو چطور میشه توجیه کرد.؟؟؟فقط میتونم بگم باید منتظر باشیم ببینیم (زنگها برای کی به صدا در می آیند.؟)
رسول
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
امروز رفتیم شهر رو یایی شاندیز حیروون موندیم از این همه عظمت و سلیقه حاج محسن پهلوان مچکریم مچکریم
یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
قیمت سهام 11هزار تومان شد ولی از نظر علمی شاید حق با بورس نیوز باشه
ولی اون چیزی که پیداست ما تو ایرانیم و رابطه خیلی موثر ما حدس میزدیم تیم پدیده یه افزایش سنگین میدن تا دوباره مردم تشویق به خرید کنن
منم علی رقم شفافیت بورس نیوز به شما بگم پدیده سهام کم خطری چرا؟؟؟
کسای که 3تا 6سال پیش اصفهان بودن میدون تعاونی محمد رسول الله مردم با سود بالا توش سرمایه گذاری کردن چی شد مسول فراری شد دولت پول مردم با توجه به ظبط پول توسط قوامین از ملک های موسسه پرداخت کرد
یادتون باشه حکومت ما نمی خواد به خاطر پدیده یا هر اسم دیگه ای هرج و مرج بشه الانم میگه اگه همه بخوان همین امروز پولشون از پدیده بگیرن یقینا شرکت ورشکست میشه اما نه مردم تین کار میکنن نه پهلوانی که این شرکت به اینجا روسونده انقدر ناشیانه عمل میکنه پدیده تا پایان سال 15 یا 16 هزار تومان میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
همه جا صحبت از پدیده هست یک روستا کامل نفراتش رفتن سهام پدیده خریدن !!!به همین روز عاشورا پول هیچکس تباه نشه هر چقدر پدیده پشتش گرم باشه بالاخره حباب می ترکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
بترکد چشم حسود سهام پدیده بزودی انشاالله تا اخر سال 15 هزار تومان
ناشناس
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
به اخر سال نمیرسه اینجوری که پیش میره هفته دیگه به 15 هزار تومن شما میرسه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
پدیده و افکار همچون پدیده ریشه اقتصاد کشور را خواهد سوزاند. تبلیغات و سوداگری با پشتوانه رجال و خواص و عوام فریبی جزو اصلی جذب سرمایه با دست خالیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
شکلگیری چنین شرکت هایی اهدافی بالاتر از ... سرمایه های خرد جامعه دارد. آفرین بر هوش و ذکاوت طراحان این پروژه بنایی.
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
اونايي كه ميان ساز مخالف ميزنن از قافله عقب موندن و جاي ديكه مثل بورس يا طلا ضرر ديدن و اينجوري دارن خودشونو دلداري ميدن اينكه بديده اينقدر سود ميده خب حتما داره كه ميده و ميتونه جوابكوي سهامداراش باشه اكه نميتونست كه قيمت رو اينطور بالا نميبرد خب كاهشي ميكرد .و ساخت دو مجموعه عظيم همزمان دليل بر موفق بودن و رو به جلو بودن بديدهس
ناشناس
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
خیلی هم به موقع تحویل دادید اولی رو رفتید سراغ بقیه شهزر ها رو هم اباد کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
با سلام خدمت دوست ناشناس که با پرچم آمریکا.ولی ساختمانی درهاشمیه.
سریع جواب سهامدارهای پدیده رو میده؟!!!
دوست عزیز شما اون طرف دنیا (مثلا).
اینقدربیکاری؟؟؟؟!!!
نه. احتمالا مشکل جای دیگست.
پدیده درحال صعوداست.11000
ناشناس
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
دوست عزیز معلومه از کارمند ها یا سهامداران پدیده هستی چون سواد بالایی داری مثل بقیه افراد پدیده اون با فیلتر شکن میاد که ردیابی نشه اون دفتر هاشمیه هم یک پیش نیست پرونده اونم با اون همه تبلیغ بسته شد حالا نوبت شما هم خواهد رسید
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
با سلام به همه سهامداران پدیده گربه دستش به گوشته نمیرسه میگه پیف پیف بنده خودم ازسهامداران پدیده هستم از همدان روزی که روزنامه خراسان ازورود دادستان مشهد به دوشرکت بزرگ متخلف قلم زد وشایعاتی دراین خصوص در سایتهای اینترنتی پخش گردید با پرواز رفتم مشهد وازنزدیک با چشای خودم ازدحام وشور ونشاط شهروندان دیدم که برای خرید به پدیده امده بودن ودر دفاتر فروش سهام هم کسی جز خرید که اندک شمارهم بودن خبردیگه ای نبود.به شایعات توجه نکنید اینا یسری ادم مریض احوال هستن.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶
من خودم سهامدارم
مطمأنا این همه سود بدون ریسک نمیشه
ولی به نظر من وقتی همه بخوان بفروشن قیمت میره بالا وبازهم بعضیا نمی فروشن و اگر هم بفروشن شرکت 1 ماه وقت داره پولو بده بعد همونو گرونتر میفروشه که در هر حال سود میکنه من 93/5/2 خریدم 7216 الان 11000 هست که با 0/25 مجمع شده دو برابر
توی 3 ماه این سود منطقی نیست
سوسن
United States of America
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
دوستان عزیز فرض کنید سهام بشه 20 هزار تومان آیا شما میفروشی یا وامیستی؟ نه باز چون پدیده این حجم بدهی که برا خودش درست کرده رو نخواد جواب بده میگه آقا سهام 25 هزار و این داستان همینجور ادامه داره. آدم زرنگ اونیه که بدونه کجا دیگه خطریه و این حباب داره میترکه. چون این دوستان واحدهای تجاری و اداری و... پیش فروش کردن یا دارن میکنند پس سودی بابت تکمیل و رونق پروژه به سهامدارها تعلق نمیگیره و این تبلیغات صرفا جهت بازار گرمیه.و شک نکنید به دلیل اینکه ما یک اقتصاد بسته ای داریم و سهممون از درآمد گردشگری جهانی هم پایینه همه نمیتونند تا آخر این بازی برنده باشند و بالاخره جیب یک عده خالی میشه.
تحلیلگر بازار سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
شرکت های حبابی بلاخره یه روز می ترکن مثل بادبادک که هرچقدر بادش کنی خطر ترکیدن زیاد حالا شما سهام بخرید به قیمت مثلا 2000تومان در صورت ترکیدن چون برگه سهام ارزش 1000ریال میگن هست همان قیمت را اگه بخرن-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
دوستان توجه داشته باشیدهیج زمان این پروزه را باپروزهای الماس شرق یا وصال یا مشهد مال مقایسه نکنید دریا در مقابل قطره است داری اولین ایس رینگ ایران بزرگترین شهربازی سرپوشید ه ایران دومین پارک ابی جهان دومین اکواریم جهان ودهها مورد دیگر امروز که از زمین اسمان شاندیز برف میامدهایبر رفتم شلوغ بود گارگرها کار می کردند پدیده قطاری است که اول حرکت انست سوار شوید وسنگ نزنید افتخار ملی است ونگران سهام نباشید انقدر سرمایه دارد که کل سهام خود را باز خرید نماید اطلاعات ندارید قضاوت نکنید و صدمه به هزاران گارگر مشغول کارند نزنید
فاطمه
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
احسنت بر شما و غیرت پدیده ایتان....
خداوند یار حاج محسن پهلوان و تیمش باد....
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
اینقدر گنده اومدید که نتونستید سر موقع حداق بازار را تحویل بدهید شما یک ساختمان اداری معمولی که همش شیشه ایی بود نتونستید در بیارید پیمانکار پدیده کیه یک قالب بند یک مهندس کشاورزی یک مهندسی که تو عمرش پیمانکاری نکرده شده پیمانکار هتل خجالت بکشید گند کاریتون رو دارید با افزایش سهام درست می کنید این پروژه هایی که گفتی تا حالا یکبار تبلیغ نکردن ولی دارن کار می کنند
سوسن
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
دوست عزیز اینایی که شما میگی درست ولی آیا صرف اولین و دومین بودن در جهان(که البته باید اثبات بشه) دلیل بر رونق پروژه و کسب و کار در اونجاست؟ هایپرش برزرگترین هایپر یا دومین در جهانه ولی فروشندگانش از مشتریهاش بیشترن!!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
خداوند پشت و پناه هر دلاور مردی باشد که برای پیشرفت این مرزوبوم قدمی برمیدارند.علی یارتان
فاطمه
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
الهی آآآآآآآآمیییین.......
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
دوستان پایان داستان هایپر پدیده بخدا شنبه رفتم شلوغ بود یکشنبه رفتم شلوغ دوشنبه شلوغ بود سه شنبه چهارشنبه وپنجشنبه رفتم شلوغ بود جمعه هم شلوغ بود افتاب ومهتاب برف یخ باد طوفان شب و روز بود شلوغ بود
ناشناس
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
تخفیف رو بگو برداره بعد ببین شلوغه یا نه
سام
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
خب باهوش . زرنگ .چرا تخفیف و جایزه رو برداره؟ داره از فروش بالا و سود خیلی زیادی میبره. هنر کاسبی همینه.
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
خدا پشت و پناهتون.زنده باد پدیده
همشهری امام رضام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
سلام, برگه ای که بعنوان چک به من دادن تاریخش مال 21 آذر هست. انشاالله اگه اونروز به پولم برسم میام همه بدخواهان شرکت پدیده رو به فحش و ناسزا میگیرم.
خدا جای حق نشسته, زود قضاوت نکنیم
سام
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
اولا که مطمن باش میرسی ما از این چکها زیاد گرفتیم .دوما اگه شک داشتی 500تومان پایینتر نقد میفروختی عزیز
محمد حسین
Canada
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
به جای حسادت ورزیدن شما هم می توانید همراه ما باشید.
استاد دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
دوستان عزیز توجه داشته باشید وقتی قیمت سهم 200 تومانی در عرض 4 سال میشه 11 هزار تومان یعنی 55 برابر با کدوم منطق اقتصادی میشه توجیه کرد اگه جناب پدیده به ارزش افزوده پروژه اعتقاد داشت میرفت وام راسی میگرفت و 4 سال بعد 2 برابر نه 3 برابر پرداخت میکرد نه اینکه برا خودش تعهد 55 برابری ایجاد کنه. الان هم هر چند ظاهرا سهام رو به بالاست ولی این عمل دوستان پشتوانه ای نداره و صرفا جهت جلوگیری از هجوم مردم جهت فروشه اون هم قیمتی که تمام هستی و نیستی شرکت رو ازشون میگیره
ناشناس
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
سلام بر استاد دانشگاه شما بی زحمت با فرضیات خودتان کنار بیاید نیازی به واقعیات بازار سرمایه نداشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
تا کور شود هر انکس که نتواند دید به امید خدای مهربان پدیده هر روز بهتر از دیروز با قدرت و صلابت به پیش خواهد رفت و دل بد خواهان و حسودان خویش را نا امید و مایوس خواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
هر دیگ شله مشهده برای سهامداران پدیده چند تمام خواهد شد؟ روزی را می بینم که این جماعت برای رسیدن به جزئی از حق و حقوقات خود همین دیگ های شله و آبگردون و اجاق های آشپزی پخت پز شله را به عنیمت برند و چیزی برای دیگران نباشد.
حسین احمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
آقایونی که چشم ندارند ببینند و پول هم ندارند که حتی1000 تا سهم بخرن زیاد سعی بر این دارن که یک اتفاقاتی بیفته!!.نه عزیز جان.از این حرفها هر دو ماه یکبار هست و چندین سال هست که ما عادت کردیم.با همین سهام خونه خریدم،ماشین خریدم،تجارت کردم.... مدیون پهلوان و پدیده هستم.به هیچ قیمتی بقیه سهامم رو نمیفروشم.
محمدرضا
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
درود برتو حسین جان.
امید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
زنده باد پدیده ! پدیده اسمش روشه تو بازار سهام پدیده یک پدیده ست! خونه و ماشین زیر پامو مدیونه پدیده و آقای پهلوان مقدمم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
دوستان من گه گیجه گرفتم یا سرمایه دارمیشیم یا بدبخت ول کنین دیگه ازاین دوتا که خارج نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
دیدید پدیده ابهامی نداشت
دیدن که خودشان گفتن که منظورشان شرکت پدیده نبوده
حالا هی مردم رو بترسونید
سیدممد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
نظر خاصی ندارم
فقط خواستم یه کاری انجام داده باشم
پخخخخخخخخخخخخخخخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
جناب آقای پهلوان مقدم دوست داریم دمت گرم خدا پشت پناهت- خدا قوت مرد بزرگ
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
برخی ازدوستان اول گفتندحتی نمیتواندشرکت چکهای زمینهای خریداری شده راپاس کند دیدن که پاس شد بعدگفتند حتی فنداسیون اجرا نمیشود ولی شد باز گفتند ساخته نمیشود ولی شد حال می گویند مشتری نیست ولی هنوز یک بیستم تجاری فقط هایپر بازشد هر روز شلوغ است چهل عدد صندوق داره نوبت نمیشه پس برای پیو ستن به پدیده دیر نیست اول راه است افتخار هر ایرانی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
دوسستان توجه داشته باشید من چند روزی ازتهران در مشهد مسافر بودم وبازدیدی از شهر رویایی داشتم حقیقتا در ایران وشاید در دنیا بی نظیراست ای کاش منزل من در مشهد ونزدیک این شهر می بود یا در تهران هم مشابه ان ساخته شود شما مشهدیها قدربدانید بسیار زیبا ومرتب ساخته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
اقا خدا خیر بده این شرکت رو
من پول دانشگام در اومد.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
بهترین کارآفرین پدبده-تو این بازار تونست کسب کار راه بنداره با ایده های اروپایی-مرسی محسن پهلوان
نرگس
Germany
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کسانیکه این سهام رو پر از ابهام میبینند باید بگم از اقتصاد و سرمایه کذاری و چیزی بنام ریسک در تمام زندگیشان بویی نبرده اند یکسری آدمای حسود که چشم دیدن پیشترفت هیچ کسی رو ندارند داعما در حال ساتع کردن موج منفی هستن که دیگران رو از پیشترفت باز دارند من خودم به شخصه برای خرید سهام 3بار استخاره گرفتم هر سه بارشم بسیار خوب و یک فرصت استثنایی اومد دیگه خدا که با بنده هاش حسادت نداره یقینا خوب و با نتیجس که هر سه بارشم خوب اومد توکل بخدا کنین آینده ای روشن نزدیکه........
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
آینده ای روشن نزدیک است........
شعار تمام پدیده ای ها
دم خودمون گرم
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
خدا پشت و پناهتون.زنده باد پدیده
مرتضي
Puerto Rico
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
سلام من چند بار استخاره كردم خوب اومد رفتم هايپر ماركت ديدم خيلي شلوغه سعي كردم خيلي بد بين باشم ولي تا حالال نكته منفي نديدم فقط اين فهميدم كه بعضي مردم كشور ما واقعا حسوذن ما كه 150 ميليون گذاشتيم نوش جونشون
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
یه عده آدم حسود و جو ساز چشم دیدن پیشرفت دیگران ندارند همین.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
آینده ای روشن نزدیکه.................
احسان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کارش درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه حاج محسن خدا پشت و پناهت
خدا به کارو زندگیت رونق بیشتری بده.آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
سهام پدیده اینقدر پشتوانه مالی داره که بتونه ازپس همه بربیاد.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
آینده ای روشن نزدیکه .........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
روزي رو مي بينم كه ما برد كرديم و شماناكام مونديد. به اميد پيشرفت تمامي پروژه ها و سربلندي ايرانم
سام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
شما یا بی سوادی یا از کاسبی خبر نداری. بهتره پشت میز عمرتو با این چرندیات از بین ببری. ما فرض میگیریم 24 صندوق داره که حداقل هر دقیقه 50000تومان فروش داره {که اگ اونجا برید میبینید بیشتره} ضربدر 60دقیقه{یک ساعت}ضربدره 24{تعداد صندوقها}ضربدر12{ساعت کاری} عدد864000000فروش در روز میشه که حداقل سود از این فروش 20درصد میباشد که میشود 173000000که 36000000جایزه واسه این سود زیاد نیست. یک خبر خوب پروژه پدیده رامسر شروع شد. وقتی بانکها وبورس توان رقابت با پدیده را ندارن مجبورن دست به تخریب بزنن
احمد
United States of America
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
دوستان عزیز
ضمن عرض سلام خدمت همگی نکته ای عرض می کنم اگه چه میدانم این موضوع موجب نگرانی سهام داران و ایجاد اضطراب در ایشان خواهد شد لیکن به نظرم بیانش خالی از لطف نیست
بنده قصد داشتم پس اندازم را در سهام شرکت سرمایه گذاری کنم
اما با توجه به صحبت های دادستان از این کار منصرف شدم
چون بر اساس یک قاعده عقلی "دفع خطر احتمالی عقلا واجب است"
وقتی دادستان با این صراحت داره اعلام میکنه حداقل باید با احتیاط جلو برویم
ضمن اینکه اگر در آینده پیش بینی صحت ادعای دادستان اثبات شود دیگر جای هیچ گونه گلایه نیست سیستم قضایی ما نسبت به اون موضوعاتی که اطلاع رسانی و هشدار نداده است پاسخگو نیست و به راحتی از زیر بار مسئولیتش شانه خالی می کند حالا چه برسه به این موضوع
من یقین دارم که اگه صحبت های دادستان درست در بیاد هر کی بره شکایت کنه و بخواهد پیگیری کنه بدهکار هم میشه و اولین حرفی که می شنوه اینه که ما اطلاع رسانی کرده ایم
علی ایحال چون موضوع خیلی پیچیده شده و هر از گاهی یک کسی یک مطلبی رو میگه بقیه دوستان اگه نظری دارند بگن تا ما را هم از این سردرگمی بیرون کنند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
با سلام به تمام عزیزانی که میخواهند در شرکت پدیده سرمایه گذاری کنند به نظر من پدیده بهترین جا برای سرمایه گذاری هست امروز نخرید فردا ضرر میکنید هر روز رشد سهام داره و بزودی هم که میگن برای هر سهم 20 هزار تومن می شود...
همچنان خبرهای خوبی در راه است..
پروژه رامسر و تبریز و مشهد و کیش و تربت حیدریه و سبزوار و گرگان و ارومیه و....بخرید عجله کنید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
اقبال خصم هر چه فزونتر شود نکوست
فواره چون بلند شود سرنگون شود بیخودی خودتان را گول نزنید این فوارهای که الان اوج گرفته قطعا یک روز سرنگون میشود واونایی برد میکنن که قبل از سرنگونی پولشنو نقد کنن وسودشونو ببرن و تا ته خط با پدیده واینستن که این شعر در موردشون صدق میکنه سرمايه ز كف رفت و تجارت ننموديم

جز حسرت و اندوه متاعى نخريديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
تو هم یکی از اون بدبخت هایی هستی که سهامتو به مفت فروختی والان حرست گرفته واز حسادت داری میترکی.
سام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
شما یه سر به هایپر مارکت بزن ببین چقدر مشتری داره. در ضمن اولین زمین پاتیناژ ایران در 19 دیماه مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم {ص} در پدیده افتتاح میشه. ی خبر دیگه اینکه پروژه رامسر با مساحت2500000متر شروع شد. همچنان خبرهای خوب در راه است
سام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
ببخشدپروژه رامسر 500000متر است. اشتباه تایپیه
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
من یکی از اولین کسانی بودم که از پدیده سهام خریدم ماشاالله هم سود کلانی کردم من که 10 میلیونم الان 60میلیونه دیگه چی میخوام از دنیا درضمن من الان 17 سالمه
ناشناس
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
جرا دروغ می گی اولین کسا پس باید 100 یا 200 خریده باشی الان حداقل باید 55 برابر میشد نه 6 برابر برو درستو بخون
محسن
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
بايد بالاي 18 سال سن داشته باشي كه بهت سهام بدن دروغ نگو. چررررررررت نگو بابا
محمد حسین عصاران دربان
-
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
با سلام
پس از پدیده و پردیسبان حالا تبرک هم اضافه شده
قیمت امروز پدیده 11194 تومان 28-7-93
فقط یک سوال دارم
آیا مدیران این مجموعه ها میتوانند قیمت سهام را به مدت 6 ماه ثابت نگه دارند ؟؟؟؟
اگر جواب مثبت است چگونه میتوانند جواب صف فروش را بدهند ؟
دوستانی که از این روش سرمایه گذاری و فعالیت دفاع میکنند . لطفا خودشان را جای مدیران این مجموعه ها بگذارند و بگویند چگونه میتوان 6 ماه سهام بالا نبرد ؟
چون مکانیزم قیمت گذاری در این شکل توسط مدیر ارشد هر کدام میباشد نه ارزشهای حسابرسی شده .
اگر شما مدیر پدیده بودید تا چند این قیمت را بالا میبردید ؟
درضمن سهامدارانی که از این سهم دارند بگویند اگر قیمت سهام ثابت شود (پایین هم نیاید ) چه مدت حاضرند باز هم سهام خود را نگه دارند .؟
کدام یک از سهامداران واقعا برای سرمایه گذاری دراز مدت و استفاده از سود سهام ناشی از فعالیت اقتصادی پدیده سرمایه گذاری کرده اند ؟
چه تعدادی از سهامداران فقط برای سود سرمایه گذاری کرده اند و کاری به اصل فعالیت پدیده ندارند فقط به سود خودشان فکر میکنند و البته منتظرند تا قبل از ترکیدن این حباب بفروشند .
نرگس
Germany
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
آینده ای روشن نزدیکه............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
پدیده دیگه کهنه شد تبرک اومد به بازار همه بریم تو فاز تبرک!!!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
خدارا شکر میکنم که در زمان مناسب تصمیم خوبی گرفتم و من هم جزو سهام داران پدیده شدم.و امروز با فروختن نصفی از سهامی که داشتم هم ماشین خریدم و هم سرمایه اولیه خودم رو برداشتم.وانشاله الباقی سهامم باشد تا روزی که شرکت هسود دهی برسد.درود بر تمامی کسانی که در این پروژه ملی تلاش میکنند.درود بر حاج محسن پهلوان.ودرود برتمامی شما دوستان عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
خوب برو تبرک بخر که هنوز نه به باره نه به داره قیمت سهام 10 تومان را کرده 25 تومان اونم ظرف چند هفته که هنوز چی هم معلوم نیست فقط مردم فیش پوزهایی که کشیدند دسته شون مونده فردا این بابا پولا رو برداشت رفت کی جواب میده در حالی که هیچ هزینه ای هم نکرده.
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
افرادی که انقدر پدیدرو میکوبین مگه بورس خودمون چه گلی به سرمون زد؟ تو یک سال 35 درصد سرمایم تو بورس دود شد رفت هوا
حقوقیا بیچارمون کردن هی بازارو داغ کردن مسولینم گفتن حباب نیست رو سقف سهمارو انداختن بهمون،چی شد کی جوابگو بود!!
محمدرضا درویش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
خیله دررغ نگو یره@
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
سلام دوستان من یک دانشجو هستم خواهش میکنم کمک کنید من حدود 30 تومن پول دارم اصلا از سهام سر در نمیارم بنظرتون بخرم یا نه الان قیمت سهام زده 11206 این بالا نیست اصلا روش خرید فروش بلد نیستم خواهشن فک کنید برادرتون هستم کل سرمایه همینه اینم خیلی زحمت کشیدم جمع کردم وجدانن توضیح جامع دهید از کجا بخرم دوباره چه جوری بفروشم ساکن کرج هستم
صالحي
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
دوست عزيز تهران دفتر داره . شما بخري مطمئن باش سال ديگه همين موقع پول30ميليون تومنت حداقل 2/5 برابر شده يعني 75 ميليون. پشت پديده آدماي بزرگي وجود داره پديده ميخواد نه تنها تو ايران بلكه تو جهان يك برند معروف بشه و اين پديده باورنكردني رو هيچكس هيچ جاي جهان نديده چون قراره تمام شهر هاي ايران رو مجتمع گردشگري و تفريحي درست كنه
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
برین خودتون رو مسخره کردین هم هرکی خواست یک کاری تو مملکت بکنه یک مشت حسود بدون تخصص اظهار نظر میکنن . چرا یکی از بزرگترین هتل داران جهان به نام ثابت باید بره تو دبی و جزایر قناری سرمایه گذاری کنه من با دوستاش صحبت میکردم می گفتن کارکردن تو بیشتر گشور ها خیلی خیلی راحتتر از ایرانه همین کارهایی که تو ایران کردیم پدرمون رو در آورد ، معلومه دیگه تو این مملکت همه یا باج میخوان یا حسودن . به امید ایرانی آباد
فاطمه
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
احسنت!
زنده باد پدیده به لطف الهی.....
ناشتاس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
حسابهای تبرک مسدود شد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶
فردا يا پس فردا 10 درصد افزايش سهام داره مبارك تمامي كساني كه به پديده اطمينان داشتند و ماندند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
من بخرم؟
نرگس
Germany
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
اعتقادم بر اینه که انرزی مثبت کار خودشو میکنه
پس میگم آینده ای روشن نزدیکه........
خداوند خودش وعده داده هر که بر من توکل کنه مغلوب نمیشه من برای خرید سهامم از خدا با گرفتن استخاره اجازه گرفتم هر سه بارشم خدا جواب داد بسیار خوب است دیگه با این توکلم هیچوقت دچار دو دلی و استرس نمیشم
قدرت خدا ما فوق تمامی قدرتهاست
آینده ای روشن نزدیکه.................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
من دوسال پیش خریدم الان فروختمش با پولش ماشین صفر گرفتم خدا خیرت دهد پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
خوب اگه خوب بود چرا فروختی؟
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
آیاافزایش 10درصدی سهام حقیقت داره؟
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
یه چیزی میگم خودتون قضاوت الان بحث تجزیه سهام پدیده است باتوجه به قیمیت بالای سهام میخواهند مثلا هرهزار سهم 12 هزارتومنی رو تبدیل کنن به 6000سهم 2000تومنی که قطعا مردم برای خرید سهام هجوم میارند که کار منطقی است و تبرک در حاشیه خواهد رفت.همچنان خبرهای خوبی در راه است. من که پهلوان رو دعا میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
تبرک33 تومنی شدحالا چی میگین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
سهاداران عزىز مطمن باشىد به محض اىنکه پروزه تبزىز شروع بشه ارزش سهام رشد قابل توجهى مىکنه هر کسى هم که شک داره مىتونه پولشو بزاره تو بانک بدون هىچ رىسکى اگه سود بالا مىخواىن باىد دلشو داشته باشىن
hamid
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
پس چی شد چکای پاس نشده؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
من که موندم چکار کنم ؟ یکی میگه بخر خوبه یکی میگه کلاه بردارییه آخرش گیج شدم چکار کنم
هادى
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
جالبه , تو روزنامه خوندم که سهام خارج از بورس خطرناکه. يکى نيست به اينا بگه مگه سهام داخل بورس, کبريت بي خطره؟! اگه مقايسه خطر باشه, که سهام پدىده تا به امروز کمترىن خطررو داشته.
سام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
آیا میدونید پدیده میخواد یک شهرک توریستی در شاندیز به متراژ دوهزار هکتار احداث کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط ی دریاچه به سبک سواحل شمال به مساحت 200هکتار قراره تو این شهرک ایجاد بشه. این خبر کاملا موثقه. البته خیلیها خبر دارن.... به افتخار پدیده بزن لایکوووووووووووووووووووووووووووووو
ناشناس
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
مردم شندیز آب برا خوردن ندارن اونوقت دریاچه 200 هکتاری میخواد بزنه!!!!!! عزیزم بگذار فعلا همین پروژه رو تموم کنن بعد قپی پروژه های دیگه رو بیان در خوشبینانه تریت
سهامدار
United States of America
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
من خودم حدود 2 سال پیش هر سهم رو 1940 خریدم الان شده حدود 11500
راستش بیاید یه خورده منطقی فکر کنیم واقعا چرا وقتی پروژه شاندیز به بهرهبرداری نرسیده رفتن زمین تو کیش خریدن و پروژه کیش رو تبلیغ میکنن حالا هم که یه جوری موذیانه پروژه رامسر رو به تبلیغ گذاشتن چرا؟تا مردم ساده مثل من جذب بشن بگن بابا این شرکت کارش درسته .....هجوم بیارن سهام بخرن
من مطمئنم دست یکی از گردن کلفتای نورچشمی تو کاره که نتونستن جلوش رو بگیرن ولی حالا حالا هم حبابش نمیترکه تا مردم رو حسابی تیغ بزنن
من به پولم احتباجی ندارم واز روز اول که سهام خریدم میدونستم ریسکه ،گفتم یا میبرم یا میبازم و تا الان پولم چندین بابر شده ولی واسه اینکه بعدا نسوزم میخوام برم سرمایه اولیه ام رو بردارم باقیش بمونه با از دست میره یا.....
جگوار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
اخه چرا فرافكني ميكني علي جان شما 4 اذر گفتي تبليغات در قدس و خراسان ممنوع شد پيشنهاد ميكنم روزنامه 5 اذر رو مطالعه كن تا تبليغاتو ببيني
سید هاشمی
United States of America
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
دوستان عزیز مطلب روزنامه خراسان در مورخه93/9/4 رو بخونید کاملا بحث این سهام فروشیها رو تحلیل کرده و مهمترین مطلبش بحث شرعی بودن این پول هست افزایش قیمتی که نه بر اساس عرف و منطق بازار و قوانین بورسی که بر اساس نظر شخص وبدون ضابطه است میتونه قابل توجه کسانی باشه که میخوان بدون زحمت سرمایشون در عرض یک سال چند برابر بشه.!!! اینقدر شکمهامونو از مال حرام پر کردیم که خیر و برکت از زنگیهامون رفته اینو همه ما میتونیم به راحتی درمقایسه با گذشته ببینیم.
نیما از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۱
اینا همش چرته بآ،من سهامم رو چکی فروختم امروز هم نقد شد،به پولی که لازم داشتم رسیدم،چرا ما ایرانیها اینجوری هستیم آخه،همه به همدیگه حسادت میکنین،واقعا ک...
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
خیلی جوش نزن آقای هاشمی فکر کردی پولتو بذاری بانک سشود بگیری مطمئنی باهاش کارمیکنند یا مثلا پرایدی بخریم که ارزش واقعیش 5میلیون بیشتر نیست. پس کلا خرید همه چیز مشکل داره . بنده به این نیت پول گذاشتم که هم سود کنم و هم 30هزاار اشتغال زایی انجام بشه.استناد مرجع قانونیه بنده هم صحبت های رییس کمیسیون اصل 90 مجلسه که تخلفات کلان کشور رو پیگیری میکنه.آقای پورمختاراز افراد متعهد کشوری است پس خواهشا مستند صحبت کنید نه اینکه فقط انگه حروم خوری به کسی بزنید.
ناشناس
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
اگه یک روز بلند بشی ببینی سهامتو کسی نمیخره باز هم اینجوری شعار میدی؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
اقا چرا این پیام منو نذاشتید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
قابل توجه عزیزانی که در باره ی پدیده منفی نگری میکنند.
میدونستید که پدیده قراره ملی بشه.
پدیده فقط یکیه و هر کاری که پیشرفت داره کلی احتمالاتم به همراه داره
منو داداشم با هم سهام خریدیم.
اون چند روز پیش بدلیل نیاز مالی نقد فروخت اما من مدت فروختم.
راستش الان پشیمونم اما بهم ثابت شد که کسانی مثل داداشم که سهام ندارن یکسره منفی نگری میکنن.
من که دوباره میخرم.
به بقیه هم توصیه میکنم که نگرششونو مثبت کنن.
هر چی باشه آقای پهلوان دارن واسه ملت ایران خصوصا شاندیز لطف بزرگی میکنن.
سید هاشمی
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
آره آقای پهلوان دلش واسه ملت سوخته!!! به نظر شما یک روز اگه آقای پهلوان تابلو قیمت سهامشو ببنده چه اتفاقی میفته ایا کسی حاضره سهامشو بخره؟ با توجه به اینکه همه مردم هم میدونن ساختمان سازیش گسترده. پس عزیزم پول بده بابت چیزی که ارزش واقعیشو خودت بدونی و بدونی سهمت از این پروژه چقدره نه اینکه یک نفر عشقی هر روز بشینه قیمت بده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
بریم تو فوتبال الان تیم پدیده جز چهار تیم کشوره احتمالا اول بشه .مربی بدن ساز آلمانی خریده ...قراره تیمش تو دنیا حرف اول رو بزنه .سهام دارهای عزیز فقط با پول تیمش سود سهام هارو میده
ناشناس
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
جو خیلی گرفته تو رو تو جدول نگاه چندمی بعد برو تو جهان خودت رو مطرح کن
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
سلام پس سهام پدیده کی قراره افزایش سرمایه بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تروخدا جواب منو بدین
ناشناس
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
سهام پدیده که هر روز افزایش داره نیازی به افزایش سرمایه نداره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
با سلام,من اطلاعاتى در مورد سهام پديده ندارم,ميشه منو راهنمائى کنين واسه خريد سهام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
سلام دوستان.ما 2 نوع شرکت پدیده داریم.شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(سهامی عام) و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز(سهامی خاص).طبق ماده 21 لایحه قسمتی از قانون تجارت شرکتهای سهامی خاص نمیتوانند سهام خودرابرای پذیره نویسی یا فروش در بورس یا بانکها عرضه نمایند ویا به انتشارآگهی و اطلاعیه ویا هرنوع اقدام تبلیغاتی برای فروش سهام خود مبادرت کنند مگر از مقررات شرکتهای سهامی عام تبعیت کنند.
پدیده سهامی عام خود یکی از سهامداران پدیده سهامی خاص است.لذا فی الواقع پدیده سهامی عام سهامهای پدیده سهامی خاص را میفروشد که طبق مواد قانون مدنی راجع به وکالت غیرقانونی است.اما افراد عام جامعه متوجه تفاوت این 2 شرکت نشده و تصورمیکنند سهام شرکت سهامی عام را میخرند.اما فی الواقع سهام پدیده سهامی خاص را میخرند که غیرقانونی است.این مسیله محرز بوده و در حال بررسی های قانونی است.اما فردی که از سهام پدیده سود برده است حاضربه پذیرش این مطلب نیست.انتخاب با خود اوست.
وکیل پایه یک دادگستری
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی ؟ دوباره بخون ببین سرگیجه نمی گیری؟
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹
جالب بود. یه حقه جدید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
دوستان توجه داشته باشید تا چند روز دیگر شرکت افزایش سرمایه داره به هیج عنوان ازبه غیر ازسهام پدیده سهام دیگر نخریددیدید سهام تبرک و پردیسبان به چه روزی افتاد تا چند روز دیگر سهام تبرک جمع میشود وکسانی که کاسبنداز واحدهای تجاری پدیده اجاره کنند بسیار شلوغ شده
ناشناس
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
من 300 میلیون تومان سهام تبرک خریدم و تا آخرش هستم چون هم آدمش مطمئنه هم پشتوانه داره. پدیده داره نفسای آخرشو میکشه. کسی هم که اونجا مغازه میخره فقط باید مگس کیش کنه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
تبرک که خنده داره - ازش پرسیم پروژه کجاست ؟ گفت هنوز تعریف نشده!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
آقای سیصد میلیونی شما با توهمت خوش باش ما پدیده ای ها هم میریم به قول شما مگس کیش کنیم
باشد که روزگار شما را بیدار کند
محمد
Canada
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
سلام
هرکسی فروشنده سهام پدیده اس به قیمت روز میخریم چک یکماهه هم نمیدیم همونجور که خریدین پول نقد دادین ما هم پول نقد میدیم طبق همون شرایط خرید و فروش درصد برمیداریم هر کسی خواست در خدمتیم.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
خوب آی کیو یه شماره تلفنی میدادی
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
فقط از اساتید محترم اینجا نظر میدهند یک سوال دارم علت اینکه امروز 10/9/93 به سهام پدیده 200اضافه شد چی هست تمام سهام ها توی بورس کاهش داشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
بیکاری دنبال علت می گردی - اگر سهام دار هستی خوشحال باش و دعا کن مجموعه پدیده به این راه موفق ادامه بده .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
به هر حال حقی هست که باید برای سهام دار روشن بشه و شفاف سازی
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
خوب عشقش کشیده اضافه کنه. شما مشکلی داری با این اضافه شدن
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
با سلام. من اندک پولی در حد 3 میلیونی دارم .نمیدونم بخرم یا نه؟ ریسک یا نه؟ و اینکه تقریبا چقد باید منتظر باشم تا دوبرابر بشه؟اصلا میشه؟!!! مرسی
بهزاد از مشهد
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
مهسا خانم محترم : بنده دو سال هست که سهام دار هستم (2 سال پیش به جای دلار و سکه و زمین ، سهام خریدم 1500 تومان) -ساکن مشهد و پیشرفت فیزیکی پروژه رو هم دنبال میکنم - پیشنهاد میکنم یک ساعت هم تاخیر نکنی و تازه اگر بیشتر هم میتونی سرمایه گذاری کن .
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
سلام
خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان پدیده بنده از این ریسکی که تو زندگیم کردم خیلی راضی هستم و خدا قوت میگم به آقای پهلوان عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
سلام دوستان من یک دانشجو هستم خواهش میکنم کمک کنید من حدود 30 تومن پول دارم اصلا از سهام سر در نمیارم بنظرتون بخرم یا نه الان قیمت سهام زده 11786 این بالا نیست اصلا روش خرید فروش بلد نیستم خواهشن فک کنید برادرتون هستم کل سرمایه همینه اینم خیلی زحمت کشیدم جمع کردم وجدانن توضیح جامع دهید از کجا بخرم دوباره چه جوری سهام عام خاص چه فرقی میکنه
یک بنده خدا
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
دوست عزیز نگفتی از کدوم شهری که ببینی دفتر فروش سهام در شهر شما هست یا نه ؟ ببین عزیزم خرید سهام یک ریسکه باید بدونی کجا سرمایه گذاری میکنی. منم مثل تو دارو ندارم 30میلیون بود تو بانک گذاشته بودم که وام بگیرم 9 ماه تموم 30میلیون ناقابل خوابیده بود. بالاخره بعد از 3ماه دوندگی تونستم 20میلیون وام بگیرم .ده ماه قبل 50میلیون رفتم سهام خریدم الان شکر خدا تقریبا سرمایه ام سه برابرشده .اگه ریسک بذیری کار امروز رو به فردا ننداز . انشاءالله خبرهای خوبی واقعا در راهست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
با سلام . من و دو تا از داداشام هر کدوممون وقتی سهام بود 3000 تومن30 میلیون سهام خریدیم که 20 روز قبل چک نقد شد بدون دردسر که خدا روشکر هم صاحب خونه شدیم و هم ماشین باحال . اینم قابل توجه شایعه سازان پدیده عزیز . کمال تشکر از آقای پهلوان وکلیه همکارانشون . خدا قوت . مرسی
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
با صد میلیون چطور هم صاحب خانه شدی هم ماشین باحال !!!!!!!!!! حالا کاری ندارم به سهام خداییش ادرس اون خونه و ماشینی که خریدی بده شاید ما هم تونستیم با صد میلیون هم صاحب خانه و هم صاحب ماشین باحال شدیم
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
آره به ما هم آدرس بده بریم بخریم. اگه میخوای برای سهام پدیده تبلیغ کنی لااقل یک حرفی بزن با عقل جور دربیاد خوش تیپ:)
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
با سلام.به نظر من هم پدیده و هم پردیسبان سرمایه گذاری خوبی هستند و هر دو جای پیشرفت دارند.با تشکر
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
سلام
من تعداد محدودی سهام خریدم اما چند روز پیش که رفتم شاندیز کلی ناامید شدم.
آخه بیشتر تبلیغ و تعریف بوده وگرنه پدیده هم خیلی فاصله داره تا مشهد و اینکه هر چی داره مثل هتل و شهر آبی و بازار از هر کدومش بهتر هست.چه تو شاندیز چه نرسیده به شاندیز
binam
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
من کمی سرمایه حدود8تومن گذاشتم تاالان کمی سودکردم خواهشا منفی بافی نکنید استرس ندید
جاسم م ن س ب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
آقا ما آخرش نفهمیدیم سهام بخریم یا نخریم یه نفر میاد خوب میگه یه نفر میاد بد میگه خداییش یه نفر راستشو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
الان بهترین موقع خرید سهام شرکتهای گرند است
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
میگن دروغ هر چی بزرگتر باشه باورش راحت تره. خدا کنه همه تا آخر این بازی برنده باشن. چون من تا جایی که اطلاع دارم از آقایون مالکین و سرمایه گذاران پدیده همه پولهاشونو خونه و زمین ویلاهای آنچنانی خریدن. چون خودشون هم میدونن سهام پشتوانه ای نداره. و دوستان در جریان باشند اگر شرکت به هر دلیلی کم بیاره دستشون به هیچ جایی بند نیست خصوصا دادستان هم حجت تمامی رو با مردم کرده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
من حدود چهار ماه قبل سهام پدیده خریدم وخداروشاکرم هم ضررم در بورس جبران شده وکلی هم سودکردم خداوند از جناب پهلوان راضی باشد وعمر باعزت عطا کند
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
آقایون کم موج منفی بدین پدیده با اوناییکه سهام ندارن کار نداره شماهم با پدیده کارنداشته باشین لطفففففا!
چشم ندارین ببینین حقم دارین کارشکنی کنین ماخودمون خوب میدونیم چیکارکنیم نیازی ام به نظرات شمانداریم
باتشکر!!
دم خودمون گرم
آینده ای روشن نزدیکه
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
ای بابا.....دوستانی ک خودتونو کارشناس و وکیل و از این حرفا معرفی میکنین ک حالا معلوم نیست راسته یا دروغ،اگه سهام دار هستین ک البته بعید میدونم ک معلومه کارت نوعی حماقته،اگه سهام داشتی و هنگام شایعات فروختی و پشیمونی برو بچسب ب پولت ک دزد نبرش،اگه هم سهام دار نیستی و اومدی اظهار نظر میکنی معلومه هم بیکاری و هم حسرت میخوری چرا نخریدی و یا پول نداری الانم کاسه داغتر از آش شدی،برو فکر زندگی خودت باش،
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه تلخه،پدیده تازه یک سوم مسیر رو هم نرفته ولی واقعا گل گاشته،زنده باد حاج محسن پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
یک عده آدم ساده و بیچاره باید پول بدن سهام یا بهتر بگیم کاغذ پاره به قیمت هر سهم 11000 تومان بخرن تا یک عده بتونن با فروش سهام خونه وماشین چند صد میلیونی بخرن وگرنه پروژه ای که هنوز افتتاح نشده و دنیایی خرج داه چطور اینقدر سود ده شده. کسانی هم که دارن از پدیده دفاع میکنن جوش خودشونو میزنن که سهامشونو گروتر بفروشن. این بازی رو آقای پهلوان نمیتونه زیاد ادامه بده و وا اسفا به حال کسانی که آخر این بازی وارد بشن
وکیل پایه یک دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
سلام مجدد خدمت دوستان عزیزم.
مطلبی که راجع به 2نوع شرکت پدیده عنوان کردم حقیقتی بود که قطعاازنظر شما سهامداران قابل هضم نیست.زیراشماتنهابه بالارفتن تابلوی قیمت سهام دراین شرکت توجه میکنید.علت ایجاداین 2نوع شرکت این است که برای بالابردن قیمت سهام نیازی به رعایت سازوکارسازمان بورس اوراق بهادارنباشد.این کاربطورکاملا زیرکانه انجام شده که بالاخره دادستان مشهدمتوجه آن شد.درستون 4سطر10ازمطالب عنوان شده دادستان آمده که خریدوفروش سهام شرکت سهامی خاص ممنوع است.هیچ فکرکردیدچرا؟!!بدلیل اینکه جلوی جذب سرمایه های سرگردان بوسیله افرادی زیرک گرفته شود.
من به شماییکه سود20برابری تحصیل کردی حق میدهم که به صحبتهای من توجه نکنی اما اگردقت کنی این حرفها درراستای سخنان دادستان مشهد است.حال کسی اطلاعی ندارد که تا کجااین روندافزایش قیمت ادامه داردزیرا بالارفتن قیمت سهام سازوکارقانونی ندار.واین مطلب واقعانگران کننده است.
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
ای بابا.....دوستانی ک خودتونو کارشناس و وکیل و از این حرفا معرفی میکنین ک حالا معلوم نیست راسته یا دروغ،اگه سهام دار هستین ک البته بعید میدونم ک معلومه کارت نوعی حماقته،اگه سهام داشتی و هنگام شایعات فروختی و پشیمونی برو بچسب ب پولت ک دزد نبرش،اگه هم سهام دار نیستی و اومدی اظهار نظر میکنی معلومه هم بیکاری و هم حسرت میخوری چرا نخریدی و یا پول نداری الانم کاسه داغتر از آش شدی،برو فکر زندگی خودت باش،
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه تلخه،پدیده تازه یک سوم مسیر رو هم نرفته ولی واقعا گل گاشته،زنده باد حاج محسن پهلوان
سیدارتا
Canada
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
این آقایونی که دم از کار آفرینی میزنند و نقدینگی مردم را میبلعند به فکر بخش کشاورزی و تولید هم هستند یا فقط به ساخت و ساز فکر میکنند؟این شرکتها جز رکود بازار و افزایش تورم خاصیت دیگری ندارند.آیا نیاز فعلی جامعه ما پارک آبی یا شهر بازی مسجد اینجوری یا هتل اونجوری هست؟کسایی که از این شرکتها حمایت میکنند فقط به فکر منافع شخصی و زود گذر هستند نه مصلحت جمع
وکیل پایه یک دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مهدی آقای عزیز.هیچکس ازکارآفرینی شرکت پدیده وشخص آقای پهلوان غافل نشده و نیست.وجای تشکروقدردانی نیزدارد.امامطلبی که اهمیت بیشتری دارد این است که شیوه جذب سرمایه غیرقانونی است.عنوان کردن مطالبی بیش ازاین خارج از عرف جامعه حقوقی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
دوستان توجه داشته باشید شاید تا هزار سال دیگر اینچنین شرکتی با مدیریتی به این خوبی در ایران بوجود نیاد فقط هایپر روزهای جمعه 8 میلیارد فروش داره وروز معمول دو میلیارد تومان هنوز اول راه است شرکتی است که تمامی حوادث ومشگلات را پشت سر گذاشته تمام موارد قانونی را راعایت نمود ه پرداخت مبلغ 80میلیارد به شهرداری مجوز ازگردشگری و ازشورای عالی شهرسازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶
من می خواستم بخرم ولی وقتی دیدم که یکی از دوستانم سهامش را 1000تومان زیر قیمت هم نمی خرند ترسیدم چون پولتو توی بانک بزاری بهتره خدا وکیلی
حسن
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
سلام...شمارمو میزارم دوستت رو به من معرفی کن من همه سهام دوستتو 1000 تومان که نه , 900 زیر قیمت میخرم...09357996176
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷
با احترام ب نظر همه دوستان،اقای وکیل پایه یک شما از شیوه جذب سرمایه گفتی،بنظر شما پدیده پدیده چطوری باید جذب سرمایه میکرد،سهام دویست تومانی رو مثلا سالی یک برابر افزایش میداد ک الان مثلا میشد هزار تومان ،خب با تورم الان میرفت مصالح میخرید و یا با تورم الان میرفت پروژه کیش و رامسر رو شروع میکرد،اگه پدیده فقط پروژه شاندیز رو داشت من اصلا سهام یازده هزارتومانی شو قبول نداشتم،پدیده تقریبا همه سهامداراشو با امید ارزش افزوده جذب کرده و همراه با افزایش قیمت سهامش که در حقیقت بودجه زیادی بدست اورده در کنار ثروت زیاد خود اقای پهلوان و همراهان قدرش پروژه های دیگه رو شروع کرده،خب حالا مردم ترغیب شدن ب خریدنش مثل خود من،تا الانم ک حق کسی ضایع نشده پس مرتکب جرمی هم نشدیم،دولت هم ک نتونسته بطور قانونی در برابر پدیده موضع بگیره،پس ب کجا اشکال میگیرین خدا میدونه،اگه از روز اول پدیده میومد با قیمت مثلا 5000 تومان شروع میکرد،الان بازم ب 11000 گیر میدادین،چرا ب این فکر نمیکنین پدیده قیمت اولش رو خیلی پایین تر از ارزشش شروع کرد و افزایش قیمتشو ب همه نشون داد و مردم رو جذب کرد، خب این چ اشکالی داره،اگه شیوه جذب سرمایه چندتا بانک رو ک مجوز اوکی دارن رو دقیق بررسی کنی مشکل دارن،ولی تقریبا همه ی مردم یه جورایی درگیر وام و موردهای مشارکتی اند ک حتی مراجع علیه شون موضع گرفتن،چرا کسی حرفی نمیزنه لااقل اون ک شرعی مشکل داره،و چسبیدین ب چ گ و ن گ ی ه جذب سرمایه یا امثال اینها،اقای عزیز چرا راجب پروژه های پدیده ک خیلی از سرمایه دارای تهران فقط منتظر خبر پیش فروشش هستن دارین طوری پیش بینی میکنین ک انگار قراره با شکست مواجه بشه،فکر میکنین چرا پدیده تو پروژهاش داره از برند ها و درجه یک ها استفاده میکنه،چون بعدا سرمایه دارا رو جذب کنه ک این یعنی درامد،بعد ی عده نان ب نرخ روز خور ک افق نگاهشون از بقالی و سمساری سر کوچه شون اون طرفتر نرفته میان حرف از ترکیدن حباب و سقوط و اینا میگن...والا....
بازم میگم دوستانی ک سهام ندارین لطفا و خواهشا دخالت بیجا نکنین وجو رو با حرفای ب حساب خودتان منطقی خراب نکنین، شما سوار کشتی خود و ما سوار کشتی خودمانیم پس جوش چی رو میزنین،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
با احترام ب نظر همه دوستان،اقای وکیل پایه یک شما از شیوه جذب سرمایه گفتی،بنظر شما پدیده پدیده چطوری باید جذب سرمایه میکرد،سهام دویست تومانی رو مثلا سالی یک برابر افزایش میداد ک الان مثلا میشد هزار تومان ،خب با تورم الان میرفت مصالح میخرید و یا با تورم الان میرفت پروژه کیش و رامسر رو شروع میکرد،اگه پدیده فقط پروژه شاندیز رو داشت من اصلا سهام یازده هزارتومانی شو قبول نداشتم،پدیده تقریبا همه سهامداراشو با امید ارزش افزوده جذب کرده و همراه با افزایش قیمت سهامش که در حقیقت بودجه زیادی بدست اورده در کنار ثروت زیاد خود اقای پهلوان و همراهان قدرش پروژه های دیگه رو شروع کرده،خب حالا مردم ترغیب شدن ب خریدنش مثل خود من،تا الانم ک حق کسی ضایع نشده پس مرتکب جرمی هم نشدیم،دولت هم ک نتونسته بطور قانونی در برابر پدیده موضع بگیره،پس ب کجا اشکال میگیرین خدا میدونه،اگه از روز اول پدیده میومد با قیمت مثلا 5000 تومان شروع میکرد،الان بازم ب 11000 گیر میدادین،چرا ب این فکر نمیکنین پدیده قیمت اولش رو خیلی پایین تر از ارزشش شروع کرد و افزایش قیمتشو ب همه نشون داد و مردم رو جذب کرد، خب این چ اشکالی داره،اگه شیوه جذب سرمایه چندتا بانک رو ک مجوز اوکی دارن رو دقیق بررسی کنی مشکل دارن،ولی تقریبا همه ی مردم یه جورایی درگیر وام و موردهای مشارکتی اند ک حتی مراجع علیه شون موضع گرفتن،چرا کسی حرفی نمیزنه لااقل اون ک شرعی مشکل داره،و چسبیدین ب چ گ و ن گ ی ه جذب سرمایه یا امثال اینها،اقای عزیز چرا راجب پروژه های پدیده ک خیلی از سرمایه دارای تهران فقط منتظر خبر پیش فروشش هستن دارین طوری پیش بینی میکنین ک انگار قراره با شکست مواجه بشه،فکر میکنین چرا پدیده تو پروژهاش داره از برند ها و درجه یک ها استفاده میکنه،چون بعدا سرمایه دارا رو جذب کنه ک این یعنی درامد،بعد ی عده نان ب نرخ روز خور ک افق نگاهشون از بقالی و سمساری سر کوچه شون اون طرفتر نرفته میان حرف از ترکیدن حباب و سقوط و اینا میگن...والا....
بازم میگم دوستانی ک سهام ندارین لطفا و خواهشا دخالت بیجا نکنین وجو رو با حرفای ب حساب خودتان منطقی خراب نکنین، شما سوار کشتی خود و ما سوار کشتی خودمانیم پس جوش چی رو میزنین،
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
دوستان خنده دار ترین نوع سهام رو هم دیدیم، تبرک اول سهام میفروشه بعد تصمیم میگیره چه پروژه ای رو شروع کنه،از کارگزارش پرسیدم راجب ب پروژه ها توضیح بدین میگه هنوز کامل تعریف نشده،بعد خنده دارتر اینکه از ایده و نظرات مردم برای سرمایه گذاری استقبال میکنه،خب پس معلومه هنوز ک پروژه تعریف نشده ک حالا شاید بشه خب حالا باید برن ببینن مجوز سازمانهای مربوط اصلا چی هست و چجوری باید گرفت،خب فعلا ک فقط فروش سهام رو خوب بلدن،روابط عمومی کارگزارای پدیده رو با تبرک مقایسه کنین،دفتر فروش هاشمیه ک اوه اوه نگو،جان من ی سر بزنین،البته بنگاه املاکه دیگه،خدایی اگه پروژه هاش خوب بود من میخریدم،
خوشبین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
منو بگید کلاهبردارا سرم کلاه گذاشتن خدا ذلیلشون کنه خونمو از چنگم در اوردن اس وپاس شدم اجاره نشین شدم فاقد کارم پارسال همین موقع داروندارمو دادم 5000هزارتا سهم خریدم به امید اینکه فردا پیری وکوری دارم اواره نشم حال اینی که شما میگید درست باشه من چه خاکی بر سرم کنم یکی نقدا بیاد سهم منو بگیره گناه دارم
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
جناب خوشبین پارسال همین موقع 5000 سهام کجا رو خریدی؟پدیده ای باشی ک الان اوضاع خوبی باید داشته باشی شیطوووون!!!!
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
سلام وقت بخير به همه دوستان چرا انصاف ندارين! كاش مملكت ما همچي روشن بود تا مردم بتونن بدون استرس تصميم بگيرن. مگه ما ايرونيا چرا دوستداريم سر هم كلاه بگذاريم و پول مردم را بخوريم. چرا؟ آخه چرا؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
سلام دوستان
کارشناس دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
سلام دوستان.
درتایید حرف آقای وکیل باید بگم برای اینکه یکسری مسایل حقوقی پشت پرده به یک عده ثابت بشه لزوما نباید اطلاعات و اسرار پرونده هایی که الان در جریانه فاش بشه.من خودم همین الان 10000 سهم دارم.اما واقعا افزایش قیمت سهام منطقی نیست.احساسی برخورد نکنین.اگه واقع بین باشین متوجه میشین که بعد حرفهای دادستان قیمت سهام مثل قبل یهو رفت بالا.درحالیکه برای بالارفتن قیمت باید کارشناسی شده عمل بشه و بعد ارزیابی واقعی سهام بوسیله کارشناسان دادگستری که توسط قوه قضاییه تعیین میشه(و نه کارشناسایی که خود مدیران پدیده انتخاب میکنن)قیمت گذاری بشه.جالبه بدونین که چند قاضی پرونده های جریانی برای ارزیابی سهام پدیده اقدام کردن.این میدونین یعنی چی؟یعنی قیمتی که خودشون میذارن غیرواقعیه...
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
با سلام: زنده باد پدیده و پردیسبان
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
ایرانی جماعت چشم دیدن بالارفتن و پیشرفت کردن داداشش رو نداره چی برسه به غریب..
واسه همین هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم واسه همین که باس ریسک کنیم .. ما که اومدیم تو این بازی.. به امید خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
سلام،جناب کارشناس دادگستری شما موضع مشخصی نداری،اگه خواستی سهامتو ب قیمت کارشناس بفروشی ی خبر بده،ب نظر من بفروش و از این دنیای غیر منطقی ب قول خودت خلاص شو،جاهای منطقی دیگه ای هست،البته اگه واقعا 10000 سهم داشته باشی،اینجا فضای مجازیه دروغ و راست تا دلت بخواد هست اشکال نداره راحت باش،چندتا کتاب راجب ب اقتصاد و سرمایه گذاری اشخاص تاریخ بخون چجوری تو شرایط های مختلف مدیریت میکردن،راجب منطق اینکه چرا افزایش حقوق هرسال رو بزاریم کنار افزایش قیمت ها و مقایسه تورم هر سال نظری هم بدی بد نیست،چون کارشناس دادگستری میگم ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
سلام دوستان.آقا شاید آقایون حقوقی ما یه چیزایی میدونن خوب.حالا هرکی دوس داره میخره هرکی ام دوس نداره نمیخره دیگه.ولی واسه خودم سوال شده یعنی همه حرفایی که در مورد غیرقانونی بودن سهام پدیده و قیمتشو بالا رفتن قیمتش میگن اشتباهه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳
سلام دوستان
آقا این آقایون حقوقی دارن از نظرحقوقی بحث میکنن .بعضی ها هم که دکترای اقتصاد و سرمایه گذاری و خوندن کتاب دارن از نظر اقتصادی بحث میکنن.آقا کشور ما به این اقتصاددانان بزرگه کتابخون و سرمایه گذار خیلی نیاز داره.حیفن بخدا.
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
سلام دوستان
راجع به چند مورد که دوستان درموردش صحبت کرده بودن میخوام حرف بزنم.یکی از دوستان گفته بود ایا نیاز الان کشور هتل و پارک ابی و شهربازی هستش؟!!!!
دوست عزیز من نمیدونم شما که درباره تولید و صنعت صحبت میکنید چقدر درباره صنعت گردشگری اطلاعات دارید.دوست عزیز بالاخره باید از یک روز بستر و شرایط این صنعت فراهم شه و چرا اون یکروز امروز نباشه؟!!
بعنوان مثال در شهر زیارتی مشهد سالیانه جمعیت خیلی زیادی در رفت وامد هستن و قسمت عمده ای از انها توریست های خارج کشور هستن که میان در مشهد در بهترین مکان ها ساکن میشن و هزینه میکنن شما به این نمیگین ارز اوری؟
الان هتلی هست بنام هتل درویشی در مشهد شما بررسی کنید این هتل رو بیشترین مشتری های این هتل عرب های اطراف خلیج فارس هستن و به این میگن ارز اوری اگه ما بتونیم با ایجاد بستر های مناسب این توریست هارو مدت زیادتری نگه داریم و یا توریست بیشتری جذب کنیم یعنی رونق صنعت گردشگری درست مثل کشور ترکیه
مطمئن باشید با اماده شدن این بستر ها بی اندازه جذب پول و سرمایه میشه
یکی دیگه از دوستان درمورد اینکه چرا تو فروشگاه پدیده اینقدر تخفیف میده و این باعث کساد شدن کار مغاذه دارها شده هم بگم که مطمئن باشی این باعث کساد شدن کار شما نخواهد بود والبته یک مورد هم هست پدیده کالا هایی که داره به فروش میرسونه بطور مستقیم از کارخانه تهیه میکنه و از مابه تفاوت قیمت خرده فروشی و عمده فروشی به خریداران تخفیف میدهد درست مثل شرکت های نتورک که از این مابه تفاوت به کسانی که خرید میکنند پورسانت میدهند.واین کار عجیبی نیست.واین رو هم به شما بگم اصلا نگران کار خودتون نباشید چون مطمئنا تا چندی بعد این سیاست همه گیر خواهد شد وشما نیز به همین روش سوق پیدا میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
سلام.واقعا جای تاسف داره که مملکت ما انقدر بی قانونه که هرکی هرکاردلش میخواد انجام میده.اون ازپردیسبان،این از پدیده،تازگی ام که تبرک.مگه قبل این شرکتها آدم اقتصاددان و کتابخون کم بود؟!مگه قبلش ازین جور ادابازی ها داشتیم؟رفتم به مسوول سهام پدیده میگم پس بورس اوراق بهادار چیه؟میگه ماخودمون بورس داخلی داریم!!آقا داره ازپول ملت حالشو میبره بعد میگه بورس داخلی داریم! خنده داره...
انقدر پول غیرقانونی و کثیف اومده تو زندگی هامون که جلو چشم هممون رو گرفته.مطمین باشین این پولا یه جایی گریبانگیر پاکی و صداقت و انسانیت میشه.چون من یکی مطمین شدم کار هیچکدومشون قانونی نیست.تبرک و پردیسبانم وقتی دیدن قانون جنگل حاکمه گفتن پس ماهم شروع کنیم..
وقتی اینهمه آدم حقوقی دارن میگن غیرقانونیه،هرآدم اقتصاددانی هم که باشه توحوزه حقوق حرف آدم حقوقی رو قبول میکنه،البته اگه دنبال حقیقت باشه.اگرم که سرشو کرده باشه تو برف دکترای حقوقم که داشته باشه قبول نمیکنه.
به امید روزی که برای صنعت کشورمون قدم برداریم،نه واسه پرکردن جیب یک عده دلال..
سام
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
خب همه رو که نمیشه به یه چشم نگاه کرد. پدیده حداقل چهره شاندیزو عوض کرده. بزرگترین هایپر مارکت ایران رو افتتاح کرده که واقعا قیمتهای منصفانه ای داره. اولین زمین پاتیناژ ایرانو زده. وبزرگترین هتل 5ستاره ایرانو داره میزنه بزرگترین مجموعه آبی ایرانو داره میزنه و...... اگه اینا باعث پیشرفت مشهد نمیشه پس چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید منصف باشیم. من نه سهامدارم نه طرفدار .ولی وقتی شاندیز میرمو پیشرفت پروژشو میبینم به عنوان یک مشهدی خوشحال میشم
کارشناس دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
دوستان مطلبی که به بنده و دوستان حقوقی مربوط میشه ازنقطه نظر حقوقیه،نه اقتصادی،بنده هم از نظر حقوقی مطالبی رو در تایید نظر حرف آقای وکیل و دادستان مشهد مطرح کردم.امیدوارم دوستان عزیزمان به دل نگیرن و برای پاشفاری کردن روی صحبت هاشون به دیگران بی احترامی نکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
من سهامم را فروختم پشیمانم الان باید گرانتر بخرم سهام پدیده سال دیگر کمتر از 20 هزار تومن نیست
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
خبر جدید اینکه جناب اقای سراج بازرس کل کشور شرکت پدیده را زیر سوال بردند اساسی. کسی خبر داره که نتیجه ی صحبت های ایشون چی شد؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
من سهام ندارم اما مطمئم تقش در میاد. اینو عقل می گه. بر چه مبنایی یک سرمایه گذاری می تونه ظرف 2 سال سود 55 برابری داشته باشه اونم در شرائطی که همه جا قفل و رکوده. یکی منو توجیه کنه.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کسی وقت توجیه شما رو نداره. اگه دوست داشتی توجیه بشی یه سر برو شهر پدیده مشهد توجیه می شی. اگرم توجیه نشدی به ضرر خودته.
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
پدیده مشکلی نداره عزیزم،اگه بخرب سود قطعی میکنی،چقدرش نمیشه حدس زد،پدیده همون سالی هم ک شروع کرد قیمت شو کمتر از قیمت کارشناس شروع ک الان نسبت 55 برابری برای بعضی ها سنگینی میکنه،میتونست با 1000 یا 500 شروع کنه ،نکرد چون میخواست ارزش افزوده شو نشون بده،وقتی حرف کیش و رامسر زده شد دیگه قیمت بالا کاملا منطقیه،چون شدن سه پروژه ک باز بیشترم میشه،
علی ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
هموطنان عزیزم، بیایید با نگاه مثبت از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنیم…
عده زیادی از مهندسین و کارگران شریف در این پروژه ها مشغول به کار شدند و تعداد دیگری نیز از طریق فروش کالا و خدمات، غیر مستقیم منتفع می شوند…
با حمایت مادی و معنوی و پرهیز از شایعه سازی، از هزاران سهامدار خرد که پولهایشان را روی هم گذاشته اند، حمایت کرده اید…
هموطن خوبم، نگذاریم سرمایه دار و سرمایه گذار ما در کشورهایی عربی (دبی و امثالهم) سرمایه گذاری کنند…
مطمئن باشید اگر خیر باشد منافع آن نصیب همه ما خواهد شد و اگر ضرر کند دود آن به چشم همه ما خواهد رفت…

علی
سیدارتا
Canada
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز به علت گسترده شدن زمینه های بروز فساد و پیچیدگی این پدیده، مبارزه با آن نیازمند یک نهضت ملی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، «ناصر سراج» روز دوشنبه در همایش ملی ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد افزود: خلاء قانونی در برخی موارد باعث به وجود آمدن زیان های فراوان می شود.
وی از فروش سهم صدتومانی به قیمت 11 هزار تومان در سایه تبلیغات صدا وسیما خبر داد و گفت: از آنجا که نحوه قیمت گذاری سهام به دلیل خاص بودن توسط خود سهامداران انجام می شود، سهامداری، دو میلیارد سهم صد تومانی خود را با صرف هزینه تبلیغات هزار میلیارد تومانی به صدا وسیما، به مبلغ 11 هزار تومان به فروش رساند.
سراج افزود: تبلیغات اغواگرایانه رسانه های جمعی بویژه صدا وسیما باعث انجام این کار شد و سهامدار این شرکت یک شرکت سهامی خاص و 9 شرکت سهامی عام فرعی را نیز اداره می کند.http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=127&Id=256434
نقل قول
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
سلام به شرکای عزیز
راستش من بیشتر توی این فروم از نوشته های دوستان استفاده میکنم و کمتر خودم چیزی مینویسم ولی در مورد صحبت رئیس سازمان بازرسی خواستم یه سری نکاتی رو یادآور بشم که شاید کمکی به تحلیل دوستان بکنه.
اول این مورد رو بگم که من حدود 1.5 سال تو سازمان بازرسی کل کشور که چهار راه طالقانی هستش یه پروژه داشتم و اونجا مشغول کار بودم. پروژه ما هم یه قسمت اصلیش تحلیل و بهبود فرآیند بازرسی سازمان بود. این رو گفتم که بگم من تا حد خیلی زیادی با روند انجام امور مرتبط با پرونده های سازمان آشنایی دارم.
اون موقع ها پورمحمدی رئیس سازمان بود. همیشه یه پرونده ای رو به عنوان دزدی علنی مثال میزد. پرونده هم این بود که طبق قانون هر نفر در زمان واردات ماشین 25% تخفیف گمرکی داشت. حالا یه بنده خدایی (بهتره نگم چه کسی چون سیاسی بودن) میومد از این قانون استفاده میکرد و ماشین رو به نام چهار نفر میزدن و وارد میکردن. در نتیجه هیچ گمرکی ای نمیدادن. ببینین تو این مورد منظور پورمحمدی این نبود که این نفر خلاف کرده چون طبق قانونی که بود این آدم هیچ خلافی نکرده بود. منظورش این بود که این قانون باید اصلاح بشه چون به نظرش مشکل آفرین بود.
در مورد مصاحبه قاضی سراج هم دقیقا همین اتفاق افتاده. اول مصاحبه میگه " خلاء قانونی و یا سکوت قانون در برخی موارد باعث به وجود آمدن زیان های فراوان می شود. " دقیقا منظورش اینه که مواردی که میخواد مطرح کنه خلاف قانون نیست ولی به نظرش قانون باید اصلاح بشه چون این کاری که بقیه با استناد به قانون انجام میدن منطقی نیست و ممکنه بروز اشکال کنه.
در نهایت اینکه دوستان من نگران نباشین چون تا زمانی که قانون اجازه میده هر شرکت سهامی خاص مجاز به انتشار سهام هست و قیمت سهام رو هم میتونه به هر قیمتی که بقیه میخرن قرار بده. در نتیجه سازمان بازرسی هم تا زمانی که قانون همینه هیچ کاری با پدیده و بقیه نداره. فقط منظور قاضی سراج اینه که قوانین ما اشکال زیاد دارن چون این روند میتونه باعث بروز مشکلاتی بین سهامداران و صاحبان اولیه شرکت ها بشه.

موفق باشین و پرسود
همکار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان عزیزم.بنده نه تحیل گر بازار ملک و املاک هستم نه تحیل گر بورس فقط چند سالی هست که سهامدار پدیده هستم و هدفم ماندن در این مجموعه هست چون بهش ایمان دارم و تا کنون هم یک دونه از سهامم رو تحت هیچ شرایطی نفروختم.شاید بنده هم مثل خیلی از دوستان با این گونه اخبار کمی ناراحت بشیم اما ناراحتی بنده از این بابت نیست که به سهامی که خریدم و یا به مجموعه دچار شک و شبه شدم .ناراحتی بنده از این بابت هست که چرا تو این مملکت نمیذارن کسی که میخواد ... بگذریم.
بنده نظر شخصیم پیرامون اخباری از اینگونه ... که احتمالا همیشه همراه پدیده خواهد بود فقط یک چیز هست.اونم اینکه در حال حاظر در شهر مشهد پدیده بر سر زبان همه مردم افتاده و کم کم در آینده با استارت پروژه های مختلف بر سر زبان همه مردم ایران خواهد افتاد (چه بسا که هم اکنون هم همینگونه هست) اکثریت افرادی که قصد سرمایه گذاری دارن با توجه به بازار راکد ملک و املاک در حال حاظر دیگه نقدیندگی خودشون رو در بانکها و موسسات هم سرمایه گذاری نمیکنند.و تا پول نقدی به دست میارن فورا اون رو تبدیل به سهام میکنند. این قضیه در شهر مشهد اتفاق افتاده و در آینده ای نه چندان دور مردم شهرهای مختلف هم بر این باور میرسند که نقدینگیشون رو در کجا سرمایه گذاری کنند بهتر هست.( در بانک یا بورس یا در سهام شرکتهای خصوصی ) سوالی که این وسط پیش میاد در صورتی که مردم کم کم رو به سمت سهام شرکتهای خصوصی بیارن چه نهادهایی این وسط ضرر میکنن جز موسسات و بانکها و بورس اوراق بهادار.پس دوستان خوبم نباید توقع داشته باشین که این نهاد ها با دیدن این روند ساکت بشینند.پس هر چندگاهی از طریق منابع خودشون سعی در کوبیدن و زیر سوال بردن این گونه مجموعه ها (سهام شرکتهای خصوصی ) دارن با استفاده از اعلام نظر دادستان و غیره و ذالک ...
پس شما هم اگر به این مجموعه و سهامی که خریداری کردین ایمان دارین همراه این مجموعه باشین.و با هر اخباری کل مجموعه رو زیر سوال نبرین.با تشکر از همه دوستان.و به امید خبرهای خوب در آینده.
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
بورو یره ه ه ( سیدارتا ) .. واسه ما بلبل شده.. تو اگه آمریکای که به توچه پدید داره چکار میکنه .. تو نمیخواد از اون ور دنیا سنگ مارو به سینه بزنی
شیوا
Canada
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
اینکه این شرکت با تبلیغات فریبنده جیب مردم رو خالی میکنه شکی نیست پول حسن رو میگیره به حسین میده و تا زمانی هم میتونه پیش ببره خودش رو که این تبلیغات در رسانه به خصوص تلویزیون باشه وحال اگر فردا روزی جلوی این تبلیغات کاذبش گرفته بشه حتی یک چک رو هم نمیتونه پاس کنه. از قبال سرمایه گذاری در این شرکت یک عده اقلیت شاید به نوایی برسند ولی اکثریت جامعه به خاطر رکود بازار و خوابیدن تولید متضرر میشوند و همین الان دودش تو چشم مردم جامعه هست ولی عده ای به خاطر منافع شخصی سکوت میکنند بهتر هست واقع بین باشیم و به منافع کل هم وطنان بیندیشیم .آنهایی هم که هشدار میدهند نه حسود هستند نه بخیل .بهتر هست بعضی از دوستان لحن بیان خود را عوض کرده و بجای بی احترامی خود و دیگران را گول نزنند .
یک سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
با سلام: زنده باد پدیده و پردیسبان.با تشکر
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
آخرش من نفهمیدم تو با پرچم آمریکا اومدی دل برا مردم میسوزونی .یا از عوامل تخریبی دشمنی که اومدی تبرک رو کنی به خوبی و پدیده رو بد.برو کشکت رو بساب بابا.تبرک تبرک کیلو چند
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
با سلام
شما نمیخوا با پرچم آمریکا دلت برا سهامدارها بسوزه.
مردم راه و روش خودشونو بلدن نمیخوا شماها نظر منفی بدید
مجموعه و شخص آقای پهلوان خادم امام رضا (ع)هستند و خود حضرت یار و یاور پدیده است
شماها بیرید سهام تبرک و پردیسبان رو بخرید تا ببینم پدیده موفقه یا همین شرکت های نو پا.
ابراهیم
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹
ببم جان اینا با فیلتر شکن اومدن واسه همی پرچم آمریکا زده. آی پی آمریکاست
احمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
با سلام خدمت دوستان من ميخام 1000سهم ديگه هم بخرم 1000تومن زير قيمت شرکت نقد نقد کسي فروشنده هست09153820844فقط تا يه هفته
رزا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
با سلام خدمت همه دوستان چه آنهایی که موافق بودند با پدیده چه مخالف.
آخرش نفهمیدم بخرم یا نخرم؟ 1و نیم دارم دانشجو هستم. البته نگرانی برای مشکلات حقوقی شرکت هم بیجا نیست. لطفا راهنمایی کنید.
ورشکسته
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
ما که رفتم توی شرکتهای هرمی سال 85 50هزارتومان باختم هنوز دلم می سوزه نه کسی رو منع می کنوم و نه کسی رو تشفیق ولی می دونم هرکسی مسول اعمال خودش هست ما وقتی ظمع می کنم حرس می زنم
ولی هیچی شیرین تر از پول زحمت کشی نیست حتی اگر کم باشه ما مردم دنبال پول یک شبه و زیاد هستم
نه که ما نباشم ولی به استرس نمی ارزد
دوست دارم شب راحت بخوابم
باورکنیدهنوز چشمم دنبال 50هزارتومانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵
پدیده عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
باوجوداینکه من خودسهام زیادی ازپدیده دارم وسود هم کردم اما اعتقادم اینه پدیده فقط یک بازی پول شویی وبالاخره گندش درمیاد.به نسبتس که از مردم پول گرفته کاری نکرده دوتاسوله ویک هایپر مارکت.مشهدتوهرخیابونش ده تاهایپره.بعدازده سال یک پروژه حداقل بایدافتتاح می شد.فقط اسکلت یک بنارومیزنه جزییات رو هیچ.ابالخره این هم گندش درمیاد حالا چند هزارنفربیچاره بشنو خدا میدونه.محسن خان من ازبچه های بسیج مسجدکوهسنگیم یک زمانی باهم گشت میرفتیم یادش ازنجاریتم بخیرفقط قایده بازیروخوب بلدی مرحبا
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
در پاسخ به کساني که ادعا مي کنند چون تبرک و پديده وارد بورس يا فرابورس نشده اند حتما مشکل مالي و يا مشکلات اساسي دارن و توسط حسابرسان بورس و فرابورس تائيد نشده اندعرض کنم که عزيز جان همين الان در بورس و فرابورس شرکت هايي هستند که فقط ضرر شناسايي مي کنن و حتي نميتونن در مجمع سودي پرداخت کنن. ولي اگر خيلي دنبال صورت هاي مالي هستيد بهتره سري به کدال بزنيد تا گزارشات افتضاح و تعديل هاي منفي سنگين شرکت رو با حرکت قيمتي آن مقايسه و مشاهده کنيد. اگر بحث شفافيت و ... باشه که همين الان در بازار سهم هاي زيادي هستند که فقط با سفته بازي به قيمت هاي نجومي ميرسن و بعد زير پاي کساني که تازه وارد سهم شدن رو خالي مي کنن و خريداران مي مانند و ضررهاي سنگين.

. براي نمونه بارها مشاهده شده که گزارش هاي حسابرسي شده شرکت ها با اعداد و ارقام هيچ هماهنگي نداره و از زمين تا آسمان اختلافات بسيار زيادي داره. يکي ديگه از رانت خواري شرکت ها در بورس و فرابورس که هميشه در حال تکرار هست وکسي جلوي اين کارها رو نميگيره بلکه دامن هم مي زنن بحث اتفاقاتي هست که قبل و بعد از مجمع شرکت اتفاق مي افته.

براي نمونه سهمي رو مثال ميزنم خپارس که تا قبل از مجمع همه از تعديلات مثبت و .. حرف ميزدن و قيمت رو تا جايي که مي شد بردن بالا ولي وقتي نماد براي مجمع بسته شد و بعد از روزها با 32 درصد مثبت بازگشايي شد و با قيمت کذايي و حبابي سهم رو به مردم فروختن ولي مدتي بعد از طرف شرکت و مصاحبه اي که انجام شد تمام اين اخبار تعديلات مثبت به طور رسمي تکذيب شد و سهم تا به امروز حدود 30 درصد منفي خورده و کسي که زمان بازگشايي وارد سهم شده حساب کنيد که الان چند درصد از سرمايه خودشو از دست داده.


عکس اين قضيه هم هست سهم ثاخت که تا قبل از مجمع با اخباري که از شرکت خارج ميشد قيمت سهم رو بردن بالا ولي دوباره بعد از مجمع ان رانت خواري ها انجام شد و قيمت سهم با 6 درصد منفي بازگشايي شد و تا امروز حدوود 15 درصد ديگر هم منفي شده و باز هم حساب کنيد که چه ضرري به افرادي که پول خود را وارد اين بازار کرده اند تحميل شده.

بزار بازم براتون مثال بزنم که از اين خواب بيدار بشيد. سهمي مثل ثنوسا چرا بايد از تاريخ 1393/06/30 الي 1393/09/11 هر روز صف خريد باشه و تا امروز بدون هيچ توقفي از مبلغ 270 تومان برسه به 1100 تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه نظارتي روي اين سهم ها هست؟!!!!!!!!!!!!!!! چرا بايد در دوره 3ماهه قيمتش 4برابر بشه؟!!!!!!!!! چرا کسي جلوي اين سفته بازي ها رو نميگيره؟!!!!!!!!! چه اتفاقي براي سهم افتاده؟!!

پس چرا بقيه سهم ها اينجوري نميشن؟!!!!!! عجيبه!!!!!
نتيجه اخلاقي: نتيجه ميگيريم بورس با برنامه و در سلامت کامل زير نظارت سنگين مسئولان در حال فعاليت هست و مردم رو هر روز با سود هاي کلان خوشحال ميکنه و سرمايه ملتو نميخوره يه آبم روش ولي پديده و تبرک و ... سفته باز و رانت خوار هستن و به مردم ضرر ميزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
ممممم
Germany
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
دوستان ما عادت داریم همیشه کاری رو که از دستمون بر نمیاد کوچیک کنیم واقع بین باشین. ما سال 91 40 میلیون سهم خریدیم تازگی فروختیم نزدیک به 240 میلیون. پولمون رو 26 روزه گرفتیم. بنده از کرمانشاه هستم خودتون قضاوت کنین
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
دوستان عزیزی که از روی سود خودشون دارن عملکرد پدیده رو مثبت ارزیابی می کنند توجه داشته باشند توی گلدکوئیست هم یه عده خیلی از این شرکت تعریف می کردند . در کل هر جا بین تلاش ,مهارت و مزد تعادل به هم خورده باشه یه جای کار میلنگه و باید ترسید. اگر ظاهرا سود کنی معنیش اینه که در عوض یه عده بیچاره شدن و اگر هم ضرر کنی که واویلاست .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
سلام دوستان کسي فروشنده نيست سر قيمت با هم کنار مياييم اون بالا شماره دادم
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
سلام.حسود هرگز نیاسود.شما چه کاره حسنی که میگی پدیده حباب هست؟؟؟آیا شما ظرفیت و پتانسیل بالای شهر مشهد رو میدونی؟؟آیا میدونی ما توی شهر مشهد یه مغازه هایی داریم که با متراژ 5متر بالای 5 میلیار خرید و فروش میشه؟؟آیا میدونستی در مشهد هتل های داریم که قیمتش بالای هزار میلیارد هست؟؟؟آیا قبل از اینکه پدیده بیاد،حتی اسم شاندیز مشهد به گوشت خورده بود؟؟آیا میدونستی که این پدیده و حاج محسن پهلوان بود که شاندیز مشهد رو داره در جهان معروف میکنه؟؟آیا میدونستی الان فروشی که هایپر مارکت پدیده داره،هیچ فروشگاهی در ایران نداره و نخواهد داشت؟؟؟آیا میدونی چند جوون دارن از کنار همین پدیده نان میخورن؟؟؟آیا میدونستی قیمت مغازه ها و خانه ها و زمین های اطراف شهر پدیده قبلا چند بوده و الان چندین برابر شده؟؟؟آیا میدونی رونق در بازار مرده یعنی چی؟؟؟باور کن هیچ کدوم از این هارو نمیدونستی که اینجا نوشتی پدیده یه حباب هست.آره پدیده یک حباب هست،ولی یک حباب آهنی که هرگز نخواهد ترکید.چون دیگه پدیده یک برند جهانی هست.(خداحافظ)
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶
من به پدیده و کل مجموعش بخاطر ابادانی و کارآفرینی و تلاش برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور افتخار میکنم.چشم حسودان و تنگ نظران کور امروز قیمت 12000
و همچنان خبرهای خوب برای همه همه همراهان وسهامداران فهیم و باشعور پدیده در راه است.
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
دوستان بیخیال،این بیطرف یه چرتی گفت و رفت،اکثر اونایی ک پدیده ندارن از روی حسودی و......سوزی میخوان نداشتن سهامشون رو توجیه کنن و چنان بااب وتاب چرت میگن ک انگار ....اسمون سوراخ شده ،اینا کارشناس افتادن پایین،اینا اگه پدیده قیمتش خیلی خوبم ک بره بالا همچنان انگشت در دماغ فقط تماشا میکنن و هی میگن الانه ک دیگه حباب بترکه،نه عزیز اون کله پر از ..... توست ک اینقدر از حرس و نگرانی پر میشه و میترکه،یه عده هم خودشونو مسخره کردن نمیدونم این کلمه حباب رو کی تو دهن اینا انداخته ک واسه اینکه نگن لالن ی چیزی از حباب میگن،پدیده ک همچنان داره ساخت سازش خوب پیش میره و اینقدر اسمش بزرگ هست ک توی حقیر ی حرفی هم زده باشی کسی ادم حسابت نمیکنه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
سلام دوستان این قضیه که میگن رئیس جمهور دست گذاشته روی دیده و کشیدن دادگاه چیه راسته یا نه؟
استرس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
سلام دوستان من سهامدار پدیده هستم به نضر شما بفروشم + نفروشم - لطفا با نظراتتان من را راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
پدیده بیست هست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
با سلام ..............عزیزان من اینکه پدیده شاندیز یک شبه در کشوری مثل ایران که حساب و کتابی نداره سهامش چندین برابر میشه عجیب نیست ولی کمی تفکر در این زمینه هم بد نیست زمانی که قیمت املاک در حال پایین امدنه و اینکه پدیده هنوز خدماتی هم به صورت جدی نداده و مهم تر از این و سودی هم به این حساب ها واریز نمیکند چگونه هر روزه قیمت سهام میره بالا با این شرایط میشه نتیجه گرفت که چند نفر به صورت سلیقه ای میتونن قیمت رو ببرن بالا.لازمه بگم در شرکت های سهامی کشوری مپل استرالیا وقتی دولت به دلایلی شرکت سهامی رو توقیف میکنه حاصل فروش سرمایه های شرکت برابره با ارزش اخرین نرخ سهام اون شرکت و همه بدون درد سر به پولشون میرسن.ایا تا کنون فکر کردین چرا یک ماه فرصت میخان برای پرداخت پول فروش سهامتون ؟ بازم فکر کنید و عجولانه تصمیم گیرین............ با تشکر سعید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
يک شرکت و اين همه حرف وحديث به مسوولين محترم پيشنهاد مي کنم هر چه سريعتر اتاق فکري متشکل از بهترين حقوقدانان و اقتصاد دانها تشکيل دهند تا پس از جمع بندي کلي وضعيت سلامت يا عدم سلامت کاري اين شرکت براي مردم و مسوولين تعيين شود آن وقت است که مي توان فهميد تا چه حد مي توان آباداني و اشتغالزايي در کشور را به اين شرکت سپرد ضمناّّّّّّ مسوولين بدانند پيشرفت اقتصادي که با فساد مالي همراه باشد مورد قبول مردم نخواهد بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
من دیروز سهام خریدم وراضی هستم انشاله که خوبه خوهشا فاز منفی ندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
تو نيكي مي كن و در دجله انداز
كه ايزد در بيابانت دهد باز
هادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
هرکس تا به حال حتی یک هزارتومان چک اش از شرکت پدیده نقد نشده بیاره چک اشو همونجا 4هزارتومان نقد بهش بدیم.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
سلام دوستان پدیده 7 دی ماه مجمع داره قراره به هر سهمی 15 درصد سود تعلق بگیره برین حالشو ببرین چشم حسودا کور
نیروانا
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
لحن حرف زدنت مانند دختر بچه هاست !
مشهدی
Canada
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
در شگفتم وقتی کسی از این شرکت نقد سازنده عقلانی و منطقی میکنه متهم به حسادت و بخل میشه واقعا شرم آوره الان هم باز میاید میگید به تو از آمریکا چه مربوطه .....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
با سلام به همه دوستان
تعدادی از کامنت های دوستان رو خوندم.نظر شما رو به چند نکته جلب میکنم ولی قضاوت باشه به عهده خودتان
1-حتماً تاحالا پیش اومده که برای خریدن یک گوشی چند مدل مشابه وجود دیده اید بایک مشخصه ولی باقیمت های متفاوت.که گوشی های با برند های مشهور گران تر هستند .در مورد سهام پدیده نیز وضع به همین منوال است ممکنه ارزش واقعی این سهم خیلی کمتراز قیمت کنونی باشد ولی باید قبول کرد که پدیده الان به یک برند تبدیل شده همه اون رو میشناسن.شما برای اثبات این موضوع کافیه شایعه کنید که پدیده قراره زمین های اطراف فلان محل راخریداری کنه خواهید دید که ارزش آن محل چند برابر میشود.
2-پدیده ارسال 88 تاکنون مشغول فعالیته و الان 5ساله شده و کسانی که بخواهند این شرکت رامحکوم کنند در ابتداخودشان زیرسوال میروند چراکه غفلت نهادهای نظارتی را دراین 5سال نشان میدهد
3-پدیده افراد زیادی را تحت پوشش فعالیت های خود قرار داده چه سهامداران وچه شاغلین در این پروژه ها که تنگ نطری ها سبب مشکلات عدیده زیادی برای مردم عامه میگردد
4- حتما افراد زیادی در بازارهای رقیب فعالیت میکنند که پیشرفت پدیده به زیان آنها خواهدبود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
خریدار سهام پدیده 800 زیر فی شرکت تلفن 09171257226
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
سلام. من هزار تا از سهاممو که قرض کرده بودم از ترس رفتم فروختم و چیزی دستمو نگرفت. شمارو به خدا اگه کسی خبر خوبی داره بگه تا برم یه مقدار بخرم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کسی از مجمع 7دی خبر خوبی نداره؟لطفاً اگه خبر خوشی دارین بگین تا برم سهام بخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
زنده بادپدیده حاج محسن دوست داریم. یاعلی مدد
قلندر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
س.من 1000تا سهم میخام کسی فروشنده‌ای هست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
دوستان فقط بازی پول ... بخرید بفروشید حالش روببرید امااندازه ای پول بندکنید که صبحی که بیدار می شین ومحسن خان رونمی بینین زندگیتون بهم نخوره اینقدرهم باهم نجگید پدیده اگرسلامتی درکارش بودلااقل یک پروژه روراه مینداخت یایکی ازاملاکش یک جای درست ودرمون بود بهترین خیابونهای مشهدوول کرده رفته بیابونهای شاندیز.دررفتن پدیده شک نکنین.تمامی کسانیکه اقدام به ... میکنن تالحظه آخری که تشریف دارن چکاشون فوری پاس می شه وازروزی که تشریفشونو میبرن تازه معلوم می شه چن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
ما که خریدیم و سود کلانی کردیم
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
سلام دوستان من دیروز رفتم از شرکت پرسیدم قراره مجمع 7 دی برگزار شه 15 الی 20 درصد هم میخواد افزلیش سرمایه بده مطمعن باشید خبر موثقه
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
سلام دیشب سهام شد 12300 بازاومد پایین شد12072!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
نه اقا اشتباه سیستمی از سایت شاندیز استوک بوده قیمت سهام تغییری نکرده و همون 12072 هستش.......این چیزا هم چرت و پرته که پدیده سود نمی کنه اینو مطمن باشید تا پایان سال 95 قیمت سهام رو به افزایش و به قیمت الان حدود 30 هزار تومان میرسه هر سهم اینو من خودم از پهلوان شنیدم.....
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
خود پهلوان گفته که برای کارش از برگه های ارمغان بهزیستی ایده گرفته.ارمغان بهزیستی یه کلاهبرداری بود که جمع شد و رفت پی کارش.عاقبت پدیده هم مشخصه که مثل همون ارمغان بهزیستی میشه و ضررش به مردم میرسه.
یک سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
خبر خوش افزایش نرخ پدیده تا اخر هفته زنده باد پدیده.یک خبر خوش دیگر:افزایش 25 درصدی سهام پردیسبان در روز مجمع 16/10/93 مبارک باد...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
زنده باد پدیده افتخار خراسان و ایران
رضا
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
ای بابا این سهام واسه چی هی داره ارزونتر میشه!!!
کسی دلیلش رو میدونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
سهام پردیسبان تو مشهد الکی بالا رفته. همین الان در تهران 51 تومنه. درضمن هیچ فرقی بین سهام مشهد وتهران نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
دفاتر پديده پلمپ شد تيتر روزنامه خراسان مورخه 8/10/93
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
سهام٢٠٠تومنی درراهه.البته اگرمحسن جون حوصله ایران وایستادن روداشته باشن .
مرتضی
Germany
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
سهامی که توسط مدیر عاملش قیمت گزاری میشه و می فروشه .و سود میده بدون این که پروژه ر افتتاح کنه .عجیب نیست یک کم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
قیمت امروز روکسی داره مردم امروز بازم اشتیاق به خرید داشتند؟داستان چی شد؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
دوستان از این حرفای ناامید کننده ترس به دلتون راه ندید هر که صبر کنه سود میکنه/
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
ناشناس چرا حرف مفت میزنی؟؟؟؟ پدیده کاملا قانونی هست و داره کار میکنه.امروز هم مثل روزهای دیگه.ما که بچه مشهدیم ندیدیم پدیده رو پلمپ کنن.امروز بیشتر از هر روزه دیگه مردم داشتن سهام میخریدن.اینقدر شایعه الکی درست نکنین.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
بزرگترین موج های ابی جهان متراژ 70000 متر....بزرگترین آکواریم ابی جهان،شیشه های بکار رفته از ناسا امریکا....بزرگترین هایپرمارکت جهان.بزرگترین سینمای چندبعدی جهان.بزرگ ترین پارک سرپوشیده جهان. بازم بگم؟؟؟ تشریف بیارید مشهد در خدمتیم.راستی یه سالن پاتیناژ هم داره که حتی واسه زیباییش فکرش رو هم نمیکنه کسی.راستی چند روز دیگه افتتاح میشه.ناشناس بازم بترک از حسادت.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
در ضمن به تمام کسانی که میان اینجا و از پدیده بد میگن عرض کنم که....در مجمع عمومی روز یکشنه 7/10/93 جناب محسن پهلوان مقدم فرمودند که ما تمامی مجوزات لازم رو برای این پروژه داریم،و هروقت کسی از ما مجوز خواست ما اون رو میدیم.در غیر اینصورت نیازی به این نیست که ما بریم مجوز ها رو به زور به کسی نشون بدیم.اون آقایی که دراینجا گفته محسن پهلوان مدرک دیپلم داره،باید بهش بگم که،پس اگه محسن پهلوان فوق لیسانس یا دکترا داشت دیگه چی میساخت پس.!!! برو آقای حسود،سواد به مدرک داشتن نیست.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
و یه چیزی هم بگم به اون کسانی که میان اینجا و جاهای دیگه الکی و غیر کارشناسانه حرف مفت میزنن.باید بدونن که ما در مشهد به لطف اقا امام رضا (ع)مغازه هایی داریم که هر مترش 200 تا 500 میلیون ارزش داره. حالا این رو بدونید که پدیده فقط 200 هزار متر واحد تجاری داره که هنوز نفروخته به هیچ کس... حالا اگه حتی متری 50 میلیون هم کمه کم ارزش داشته باشه،،فقط واحد های تجاریش بین 8 تا 10 هزار میلیارد ارزش داره،تازه کمه کمش.البته اگه بورس نیوز بزاره.حالا اگه کسی ابنجا فکر میکنه کارشناس بورس هست بیاد تا من بقیه چیزهارو هم بهش یاد بدم.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
این رو هم میگم واسه اون دسته افرادی که اطلاع زیادی از خیلی چیزها ندارن. ما در شهر مشهد به خاطر وجود امام رضا (ع) مغازه های تجاری داریم که هر متر مربع 200 تا 500 میلیون تومان قیمت دارن.حالا پدیده 200 هزار متر فقط ملک تجاری داره که حتی اگه متری 50 میلیون هم ارزش داشته باشه که بیشتر هم ارزش داره الان،،میشه 10 هزار میلیارد تومان.حالا بقیه جاهاش رو حساب نمیکنم واستون چون دیگه حسودان در اینجا سکته میکنن. حالا این یعنی 3 برابر سرمایه بانک صادرات.حالا اون کسانی که ادعا میکنن کارشناس بورس هستند،بیان جلو تا من تک تک جواب همشون رو بدم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
شما گویا از وابستگان این کلاه بردارها هستید یا تعداد زیادی سهم داری و ...
ضمنا نمیخواد پاسخ تک تک افراد کارشناس را بدی کافیست به دادستانی مراجعه کنی و پاسخ بدهی . پس الکی حرف نزن .اگه حرف حساب داری به دادستانی مراجعه کن تا پاسخت را بگیری.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
شما گویا از وابستگان این کلاه بردارها هستید یا تعداد زیادی سهم داری و ...
ضمنا نمیخواد پاسخ تک تک افراد کارشناس را بدی کافیست به دادستانی مراجعه کنی و پاسخ بدهی . پس الکی حرف نزن .اگه حرف حساب داری به دادستانی مراجعه کن تا پاسخت را بگیری.
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
سلام .این سهام ها شاید کمی بیان پایین (عرضه و تقاضا) ولی هیچوقت سقوط نمیکنن چون منافع بعضیا در خطر میفته.اون کسایی که سهام دارن عجله نکنن
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
محسن خان،پس گویا شما هم از دشمنان و حسودان پدیده هستی که اینجوری صحبت میکنی.چیزی رو که ندیدی و در مغزت نمیگنجه رو در موردش نظر نده.پدیده الان هم داره سهام میفروشه و کاملا قانونی هست.چند وقته دیگه هم میاد داخل بورس،اون موقع سلامت میکنم محسن خان.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
من سهام پدیده رو ندارم ولی میخوام یه موضوع رو مطرح کنم و مردم خوشون قضاوت کنند ، چطوره که در کل ایران توی این 2 سال گذشته قیمت تمام ملک ها اعم از تجاری و، مسکونی ، کلنگی و آپارتمان و مجتمع های تجاری و مسکونی طبق اعلام رسمی دولت ، سایت های اقتصادی و چیزی که واقعا قابل لمسه حدود 30 درصد یا بیشتر افت قیمت داشته و راکد هست ، ولی پروژه پدیده شاندیز در بیابان که برخلاف وعده های داده شده و زمانبندی اعلامی در تاریخ مذکور افتتاح نشد ، رشد قیمت داشته اونم تو این دو سال گذشته که همه جا قیمتها کاهش و راکد بوده ؟!!!!
مینو
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
شما دقیقا تو کدوم کشور زندگی میکنید که قیمت ملک کاهش داشته اونم 30% ؟بگید مام بیایم اونجا!!!!!!!!!!!!!!
شما که سهام دار نیستین پس چرا تو این سایت میاین و نظر میدین ؟ نکنه از وابستگان یا مدیر عامل سهام یا شرکت دیگه ای هستین؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
با سلام.میخوام سهام بخرم اما دو دل هستم.یکی منو راهنمایی کنه لطفا
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵
بخر داداشم...
مطمئن باش ضرر نمیکنی..
توکل به خدا کن
من که فقط سود دیدم ازین شرکت..
سه ساله سهامدارشم و هی اضافه کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
ساده لوحیست که فکرکنیم بایک مجموعه آبی یاهایپر یاحتی هتل معجزه توراه باشه.درحال حاضر کوچیکها که هیچ حساب نکنیم استخرهای نامی.هایپرهای نامی مثل پروما هتل های نامی قصردرویش و...خیلیلی مجلل وبزرگ وزیبا ودر دسترس نه توبیابون فراوون داریم هیچ کدام هم نه سهامی فروختن نه این همه ادعادارن.صدتاپاساژرندوموفق در١٧شهریور.طلاب .مصلی.احمداباد زده شده کاسبیش هم بد نیست اما انچنانی نه.حالا یک ابلهی پیدابشه همه رو ول کنه بره شاندیز؟پارک ابیداخل شهررول کنه بره یابرای یک هایپر مارکت بره شاندیز.اینقدرساد اندیش نباشید خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
اینهمه رو ول کنه بره شاندیز باحدودهفتاد کیلومتررفت وبرگشت.تازه مگرمغازه درشاندیزمتری چنده؟فکرکنمتااخرعمرش پهلوان بخوادسهام بفروشه.هم خودتون ازخواب پاشید هم دیگران روگمراه نکنید.حال اساسی روبرده به ریش منو شما ودولت هم می خنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
امیرخان یک سری به یک روانکاب بزن یاازخواب بیدارشو.مغازهگران مشهدتامتری١۵٠میلیون هم هست اما چندتا؟به٢٠٠عددهم نمی رسن فلکه آب بخشی از خیابون تهرون اوایل بازاررضا واسلام.حتی احمدآباد ازمتری۴٠ملیون فراتر نداریم.بلواروکیل اباد حداکثر٢۵پیچ وکیل آباد متری٣ملیون مغازه هست یک سربزن.شاندیز دورمیدان اصلیش بهترین جاش متری۵ملیون خودم سراغ دارم.این قیمتهای رویایی مثل پدیده رویایی یک روزی صدهانفرروبه خاک سیاه می کشه
چشم حسود کور
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
یک عده حسود و بخیل و بزدل اینجا جمع شدند و شعر میگند انشاالله چشم حسودان بترکه، پدیده با قدرت به کارش ادامه میده شما هم آب بریزید اونجا که میسوزه.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
ناشناس محترم،بهتره شما خودت رو به یه روانکاو نشون بدی...چون از اسمی که در اینجا رو خودت گذاشتی معلومه چقدر اجتماعی هستی.ما الان در قرن 21 هستیم.این رو بدون که هیچ قانونی در هیچ جای دنیا وجود نداره که یک فردی رو مجبور به سرمایه گذاری در جای خاصی کنه یا اون رو به زور منصرف کنه.هر کسی آزاده هرجایی که دوست داره پولش رو سرمایه گذاری کنه.پس شما نگران خودت باش.و در مورد چیزهایی که اطلاع نداری نظر نده.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
راستی ناشناس خان،،خودت رو یه آپدیت بکن.این قیمت هایی که میگی حتی در سال 88 هم نبوده.فقط بازار رضای مشهد 2000 تا مغازه داره که ارزون ترینش 1 میلیارد ارزش داره. مشهد پتانسیل خیلی بالایی داره.حاشیه احمد آباد هم اگه مغازه متری 100 میلیون هم گیرت اومد حتما بخر. ولی داستان پدیده فرق داره.الان پدیده یه برند معروفی شده که حتی یه بچه 4 ساله هم این رو میدونه.پس اگه سر کوه هم جایی رو درست کنه،اون بالا قیمتش گرون میشه.دیگه وقت ندارم با امثال تو بحث کنم و این همه اطلاعات با ارزش رو بگم.باید بری خودت یاد بگیری و تجربه کنی.موفق باشی.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
رییس کمسیون اصل نود::پدیده عزمی ملی در جهت اقتصاد مقاومتی است.استخدام بیش از 32000 نفر نیروی کار.حالا یکی هم که داره به این مملکت و جوان هاش خدمت میکنه،،ولی یه عده میان طرفش سنگ اندازی میکنن از حسادت.
احمدازتهران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
دوستان در نظرداشته باشیدهیج زمان پروزه پدیده رابا مجموعه وصال یا پروما یا پروزهای داخل تهران مقایسه نکنید مثل مقایسه قطره در مقابل دریاست حداقل تا ده ها سال دیگر مشابه ان ساخته نخواهدشد زمین را درست است ارازان خریده اند اما غیر هزینه ساخت در این مناطق باید مجوز ساخت از جهاد سازندیگی شهرداری مسکن شهرسازی شورای عالی شهرسازی وگردش گری وغیره با هزینه بالا دریافت گردد و برای اولین بار که به شاندیز رفتم بنظرم بهترین مکان در خراسان رضوی انتخاب شده چون با توجه به افق صدساله مشهد وترافیک مشهد و وجود پارکینگهای زیاد وزیبادراین مجموعه جز قشنگترین وشلوغ ترین بازارهای ایران خواهدشد شما مشهدیها به برکت امام رضا بهترینها نصیبتان شده قدر بدانید من هر زمان به مشهد سفر کنم اول زیارت دوم جهت استراحت وتفریح چند روز در پدیده با خانواده می مانم ضمنا هایپرش خریدداشتم چهل عدد صندوق همگی شلوغ بود ای کاش سرمایه گذران تهرانی مجتمی حداقل نضف ان در تهران بسازند
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
شما بورس نیوز مثل اینکه هر کسی در اینجا از پدیده بدی بگه ،کامل تمام پست هاش رو انتشار میدی فقط.یعنی کلا با پدیده ای ها مخالف هستی. پس باش تا صبح دولتت بدمد.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
راستی ناشناس جان،،اونی که نوشتی روانکاوی هست،،نه روانکابی. :)) دیکته هم که خیلی مشکل داری.میدونی،آدم هایی مثل شما فقط ادعا دارن و نه چیزه دیگه. ولی یاد بگیر که پشت سر کسی که داره واقعا به کشورت خدمت میکنه اینجوری غیبت نکنی.راستی اگه وقت کردی یه سری هم به شهر افسانه ای کیش بزن و ببین که اونجا پدیده داره چجوری از خاک مرده طلا میسازه.فقط یه موج شکن ساخته 250 متر.که حتی تصورش واسه توریست های خارجی اونجا هم مشکل هست.
ناشناس
Canada
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
امیر از مشهد محض اطلاع شما بگویم 32000 نیروی کار در پدیده خنده دار و غیر عقلانی و بزرگنمایی شرکت برا توجیه کار آفرینی و محبوب جلوه دادن خودش هست .کل پرسنل در کلیه دفاتر ایران کارگرها و کارمندان و کلیه عواملی که با این شرکت کار میکنند کمتر از 11000 نفر هست اینو از بستگان درجه اول خود مدیر عامل شرکت شنیدم و ایمان دارم .
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
آقای ناشناس،من یک سهام دار کوچک هستم که از سال 88 همراه پدیده ام.و پدیده اقوام من نیست که بخوام ازش دفاع کنم.ولی به کسی که داره واقعا به شهر و کشورم اینجوری خدمت میکنه،احترام میزارم و تا آخرهم همراهش میمونم.چون تنها جایی که هیچ وقت دروغ نگفت و تمام حرف هاش رو عملی کرد.چون که مثل خیلی از وطن فروش های دیگه نرفت سرمایه خودش رو ببره کشورهای عربی و غربی. ما ایرانی ها باید به پدیده و امثال اون افتخار کنیم.چون روزی باعث افتخار و سربلندی کشور ما میشن،این رو بهت قول میدم.(ناشناس ،موفق باشی) بورس نیوز متشکرم که همه حرف هام رو منتشر کردی.
رامين
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴
اگه سنگ نندازن ومديريت مثل مديريت صندوق اعتماد مهر آريا در ساري نباشه واقعأ موفق میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
امیر خان ملالغطی نباش.من به کسی توهین نکردم وبلدم نیستم اعتقادهرکی واسه خودش محترمه اما اینجاجای نظره نه جبهه گرفتن.پسرخوب دربهترین شرایط شراکت زیر۵٠درصدمحکوم به فناست اگرشما۴٩باشی ومن۵١بخاطرفقط دودرصدهمیشه اختیارادامه کار.تعطیلی .فروش.نفروختن و...بامنه اماضرر به میزان شراکت باهردومونه.حالااقای پهلوان واطافیاش بالای٧۵درصداسمی سهامودارند.اگرکارتعطیل هم بشه قانونن تخلفی نکردن چون خودشون مدعی هستن مگر فقط یک کله خرابی بلایی سرش بیاره اما ضعف قانون هیچ کاری نمی تونه بکنه.درثانی بازاررضا فقط تاهشتی ٣و۴قیمت های کذایی داره اخربازارتا۴٠ملیون همهست درضمن شماداری شاندیزو با بازاررضا مقایسه می کنیبنظرت خنده دار نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
درضمن آقایون محتوم آیا تاحالا کسی هایپر یا مجموعه إبی یاهتل ووووندیده؟چندتا مجموعه بزرگ آبی درخیابونهای مشهدداریم که دیگه ازاون جمعیت ابتدابرخوردارنیستند؟چندتاهایپربزرگ مثل پروما باما کیان سنتر وووداریم که اونهاهم ازدحام قدیموندارن؟چندتاهتل امثال قصردریک قدمی حضرت داریم که فقط ایام خاص پلرند؟شماها یک چیزی ازگردشگری شنیدی.مسافری که مشهدمیاد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
امير جان چرا داغ ميکني خودت کلاهتو قاضي کن ببين اين سودي که پديده بهت داده واقعا منطقيه ؟؟؟؟؟؟ حتما يه جاي کار مي لنگه البته اينم بگم که من خودمم سهام دارم ولي بايد واقع بين باشيم دوست عزيز
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
امیرخان . آن کسی که در مغزش نمیگنجه شماهستی نه من . اگر منطق داشتی حرف منو میفهمیدی. بنده عرض کردم اگر حرف حساب داری برو جواب دادستانی را بده.حتما موردی هست که دادستانی وارد قضیه شده است اما چون جنابعالی از سال 88 سهام دار هستی و حتما تعدادسهامت زیاد است حرف منطقی را قبول نمیکنی . ضمنا بله بنده با هر چی کلاهبردار که مردم را جهت چپاول مالشان و میلیاردر شدن بازیچه خود قرار میدهند دشمن هستم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
سلام قیمت سهام پدیده چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
امیرخان . آن کسی که در مغزش نمیگنجه شماهستی نه من . اگر منطق داشتی حرف منو میفهمیدی. بنده عرض کردم اگر حرف حساب داری برو جواب دادستانی را بده.حتما موردی هست که دادستانی وارد قضیه شده است اما چون جنابعالی از سال 88 سهام دار هستی و حتما تعدادسهامت زیاد است حرف منطقی را قبول نمیکنی . ضمنا بله بنده با هر چی کلاهبردار که مردم را جهت چپاول مالشان و میلیاردر شدن بازیچه خود قرار میدهند دشمن هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
مسافرمشهدعاشق اطراف حرمه یک اطاق خیابون تهرونو به جای دیگه نمیده بریدتحقیق کنیدلطفا.مسافرخونه های نزدیک حرم پرنددرحالیکه هتل طرقبه بااون وسعت وتجمل ٨٠درصدش همیشه خالیه .دوستان واقع بین باشین بسته دیگه هرکسی اومد ویک طوری سرمامردم رو کلاه گذاشت ورفت بازم بگم.؟هرکی ازشماهاکربلا رفتید بگید غیرازاطراف حرم آقا کجای کربلا روگشتید.مسافرکربلا.نجف.مشهد همه یک سبکن.مهمترین هدف سفرشون زیارته نه گردش.اگرهم گروهیبهسیاحت برن قابل قیاس باعده زیارتی نیست بازم مثال بزنم امیرآقاازخواب پاشی؟
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
آقای ناشناش شما چقدر نگران هستی؟؟؟ناشناس جان من دوست دارم پول هام رو بریزم توی چاه،الان شما واسه چی و کی جوش میزنی؟؟؟
آقای احمد خان،شما هم اگه نگرانی همین الان برو سهام هات رو بفروش،،چرا نمیفروشی پس؟؟مگه کسی شما رو مجبور کرده که در پدیده سرمایه گذاری کنی؟؟؟
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
ناشناس خان شما چی رو داری با چی مقایسه میکنی؟؟؟؟ همین پروما که داری میگی که ،،همش داره از روی افکار پدیده کپی برداری میکنه و تخفیف میزاره و هر چند دقیقه باز جدیدا پروما جایزه هم میده.پس ببین که هر کی فکرش بهتر باشه برنده است.یه سر پاشو برو کیش ببین از وقتی پدیده رفته اونجا مردم کیش چقدر خوشحال شدن.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
ببینید آقایان ناشناس و احمد،،،سال 88 که پدیده از زمینش واسه مردم بازدید گذاشته بود...وقتی پدیده ما رو برد وسط یه بیابون خاکی همین زمینی که الان شده پدیده،،یه عده آدم هم همراه ما بودن که درست مثل شما بودن،و کلی مسخره کردند و خندیدن،گفتن این طرف دیوانست میخواد وسط این بیابون شهر رویایی بسازه؟؟،اصلا امکان نداره نمیتونه،دروغه،الکیه.یعنی اصلا باور نمیکردن.ولی دیدین که تونست.قول میدم پدیده در ایران کاری میکنه که کسی دیگه به فکر دبی رفتن واسه تفریح رو نکنه.قسم میخورم به زودی این اتفاق میوفته.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
محسن خان شما نگران خودت باش نمیخواد دیگه کاسه داغ تر از آش بشی.یعنی الان پدیده جمع کنه بره دیگه شما مشکلت حل میشه؟؟؟قبل اینکه شما بخوای فکر کنی،من خودم قبلا دادستانی و جاهایی که لازم بوده هم رفتم.گفتند پدیده کاملا قانونی هست و پدیده هیچ مشکلی نداره،،چون جدیدا یه عده جدید با عناوین سهام های جدید دارن سهام فروشی میکنن.مشکل الان اونا هستند.دادستانی گفته ما میخوایم بیشتر از قبل نظارت داشته باشیم.پس شما دیگه الان نگران چی هستی؟؟؟الان میترسی کلاه من رو بردارن؟؟؟آقا شما نگران کلاه خودت باش.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
محسن خان به نظر من برو شما یه اسلحه گیر بیار تمام کلاه بردار ها رو بکش.شاید شما زرو هستی یا بتمن یا مردعنکبوتی.پس همینجوری مبارزه کن تا صبح دولتت بدمد. اصلا این حس مردم پرستیت مارو کشت به خدا.
محسن
Germany
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
باسلام
من کاملا بیطرفم.اگه واقعا مشکلی ندارن چرا وارد بورس نمیشه که با اطمینان همه از پیشرفتای اقتصادیش و خدماتش به مردم و کشور به فیض برسن و قدر دانش باشن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
امير خان من نه سر دعوا با کسي دارم و نه اهل کل کلم فقط گفتم منطقي نيست اين همه سود ميگم نکنه يه وقت يه عده سود کلاني به جيب بزننو يه عده هم سرشون بي کلاه بمونه که اگه اينجوري بشه بنظرت اون سودي که من وتو کرديم حلاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
امیرخان توپولتوقماره بزنی دودش توچشم خودت میره صحبت اینجافقط جنبه نظرداره تصمیم نتیجه گیری رو بزاربامردم.دوستانی که ادعامی کنن ابادانی کشورلطفاتوضیح بدن تابحال پدیده کدوم یک متر جاده ساخته.کدوم یک متر ازسدها روترمیم کرده .کدوم قطعه هواپیما رودرست کرده.کدوم داروکمیاب رو ووارد کرده؟بگین تامن شاید ازخواب پاشم .ایران ما الحمدالله هزاران پاساژ .هتل .مجموعه ابی .هابپر و...داره حالا یکی کم یا زیاد توضیح بدین چه معجزه ای درراهه تامن ازخواب پاشم؟اصلابعدمصافتش روهم درنظر نگیرین.والله می گن اونیکه خوابه رو می شه بیدار کرداماکسیروخودشوبخواب زده هرگز.ودرآخردوتامطلب دیگه .وسلام.یکی چراپروژه ها به اتمام نمی رسن.دوستان از٨٣طبق سندخودشون شروع کرده اند.یکی اگرلازم داشتی درفروشگاه فعلی پدیده شاندیز که حالا حالاها کارداره.خودپهلوان مغازه دوساله مجانی با ده درصد ازسود واگذار می کنه.اگر اون خبرهایی که امیرجان می گی بود الان خرید که هیچ اجاره اون مغازه ها هم برجی خدادتومن می شد.توروخدا دوستان مطلب من روسوال کنید.من دیگه مزاحم نمی شم بعضی ها ازصحبت ونظر هم می ترسن وای به روزی که اتفاق بیوفته
رسا
United States of America
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
ممنوعیت تبلیغ پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان

قیمت سهام پدیده به 2012 تومان سقوط کرد...

دادستانی کل کشور با توجه به گسترده تر شدن ابعاد تخلفات مالی شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تمامی تبلیغات رسانه‌ای این شرکت‌ها را در صدا و سیما و روزنامه‌ها ممنوع کرد.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
احمد خان و محسن خام به زودی پدیده وارد بوس خواهد شد.اون روز رو میبینی که تمام این بورسی ها که در اینجا جوش میزنن چرا پدیده به بورس نمیاد،روزی میرسه که میگن کاشکی این پدیده واررد بورس نمیشد.قول میدم پدیده اگه بیاد وارد بورس بشه دیگه هیچکی در ایران سهامی غیر از سهام پدیده رو نخره.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
اقای ناشناس،وقتی که تو اسم سرمایه گذاری و مشارکت رو میزاری قمار،،دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاری.ولی این رو یاد بگیر که سد سازی و جاده سازی مربوط به دولت هست . و به پدیده مربوط نمیشه.جواب بعدیت هم این هست که پدیده نیازی به فروش واحد هاش چه تجاری و چه غیره نداره.و اگه حساب کتاب سرت میشد میفهمیدی که با اون سودی که توی قرار داد هاش واسه مغازه میبنده،داره از اجاره بیشتر واسش میندازه.پدیده فکر های جدیدی رو وارد ایران کرده که به مغز تو و امثال تو هیچ وقت نمیرسه و نخواهد رسید.و در جواب آخر هم بهت میگم،میدونی واسه چی ما از اکثر کشورها 50 سال عقب تریم؟؟؟چون امثالی مثل تو با فکر های عصر حجری زیاد وجود دارن.(موفق باشی)
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
آقایان محسن ،احمد و ناشناس،و همه مخالفان پدیده،،.من گوشم از این حرف ها از حدود 5 سال پیش پر هست.میتونید خودتون بروید و ببینید که امثال شماها در سالهای 88 و 89 و 90 و 91 ... و الا همین الان،،هر روز در سایت های مختلف میگفتند،و میگن قراره پدیده فرار کنه ،نمیدونم کم آورده،نمیدونم نمیتونه،کلاهبرداره،چرا سهامش 3800 تومنه ،ساله بعد میگفتن چرا 5000 تومنه،نمیدونم میگفتن دیگه الان حباب میترکه که شده 6200 تومن،دیگه بالاتر نمیشه،شکست خورده،هایپر رو نساختن، والا آخر که خودتون هم بهتر میدونید. پس با سه کلمه به قول پدیده مارو خوشحال کنید،، یا بخرید،یا بفروشید ،یا بروید. (خداحافظ)
علیرضاااا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
من بانظرات ناشناس موافقم.آیاکیش پتانسیل نداشته؟ آیاکسی پارک دلفینهاروندیده؟پارک پرندگان کشتی یونانی درخت حاجات شهرزیرزمینی هتل داریوش وامثال انبازارهای مرکزی شهر ودرکنارهتل که براحتی پیاده می شه رفت وهزارکار واقعی انجام شده نه وعده ووعید.امثال اقای رفسنجانی مدتهابراکیش زحمت کشیده وبرنامه داشتند حالامردم کیش ازیک بازاردربیابان که معلوم نیست کی راه می افته خوشحالند؟اگراینطورباشه که واقعاباید به فهمشان شک کرد.اسکله وبرج وصدوعده دیگرپدیده وقتی به بارنشست امیرقیافشوبگیر.باشعورمردم بازی نکن
asi
Canada
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کسی قیمت پدهده و تبرک را خبر داره
چشم حسود کور
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
عجب میگه کدوم جاده رو ساخته مثل اینکه آقا تو عمرش شاندیز نرفته دوست عزیز همین جاده مشهد شاندیز که الان دوبانده شده از برکت همین پدیده و حاج محسن پهلوانه
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
رسا جان که اومدی شایعه درست کردی......از کجا اوردی که سهام پدیده سقوط کرده؟؟؟؟ امثال بی سواد هایی مثل تو هستند که نمیزارن کشور پیشرفت کنه. سهام تقسیم بر 6 شده و از 12072 به 2012 تغییر کرده. واقعا واسه تو وامثال تو متاسفم.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
آقای علی رضا خان. باید هم قیافش رو بگیرم،تشریف بیار مشهد و عظمت این پروژه رو از نزدیک ببین کوچولو.من به پدیده افتخار میکنم.در کشور ما طرف میخواد یه آپارتمان 4 واحدی بسازه حداقل 1 سال طول میکشه. حالا بیا از نزدیک ببین که پدیده در عرض 5 سال با تمام این سنگ اندازی های شما و امثال شما علی رضا خان،، ببین که چی ساخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
امیرمعلومه کی عصرحجره.ازادبیاتت شخصیتت پیداست.اینجاجانظره نه توهین.قمارکه گفتم جواب قبلیت بود که گفتی توجوش مارونزن به کسی ربط نداره.منم گفتم بدوخوبش به خودت میرسه.دوم اسفالت جاده یا سد رودرجواب ابلهی که گفت پدیده کشوررو اباد کرده گفتم بدونه ابادی کشور به چیزهای خیلی خیلی مهم ترربط داره نه یک پاساژ یاهایپر.جواب اخرت هم ازهمون سهامت یکمش روبفروش یک سفر خارجی برو بعد می فهمی دبی کجاست ایران کجا.یامردم تایلندبراچی میرن کیش برا چی.بعدچرت بگو که اینده همه میرن پدیده.باراخربرای خودت میگم درهرموضوعی شعوربحث کردن داشته باش.توهین روهرخری بلده
امیر از مشهد
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
ناشناس معلومه که بد جوری داری میسوزی.من دوست دارم پولهام رو فقط پدیده بخوره.الان شما چه کاره حسنی که میای اینجا جواب میدی؟؟؟شما نظر خودت رو بزار و برو،و در کارهای بزرگ دیگران دخالت نکن.من به اندازه انگشتان دستت سفر خارجی رفتم،،امثال وطن فروشهایی مثل تورو اونجا زیاد دیدم،که مثل این ندیده ها میان به در و دیوار هاش میچسبن. واقعا واست متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
500 تومان خریداریم هرکی فروشنده است بسم الله
ابوالفضل
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
ببین تو از او دست افرادی هستی که چشم دیدن پیشرفت کسی رو نداری و ذاتا موجود حسودی هستی خودتو ناراحت نکن توهم خوب میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
دوستان گرامی که سنگ پدیده رو به سینه میزنید مگه نمیدونید تو این مملکت هر چیزی که همه گیر میشه و بین مردم جا میفته یه روزی با سر سقوط میکنه و کسایی که با هزار بدبختی چندرقاز پس اندازشون رو میارن تو این کار ضرر آخر رو میکنن.
میگید نه خاطرات تون رو مرور کنید داستان گلدکوئست و بورس بازی های خرید و فروش زمین های اطراف مشهد رو تو سالهای قبل مرور کنید نتیجه لازم رو میگیرید . به نظر من که بهتره اگه هنوز دیر نشده همه برن و سهامشون رو بفروشن
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
شماها خودتون رو ناراحت نکنید .. کسای که دارن نظر منفی میدن کسای هستن که سهام ندارن.. پس یک نتیجه ساده .. به شما ربط نداره OK
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
و کسایی که سهام دارن مثل خودم.. هممون میدونیم که وقتی از روز اول پا گزاشتیم تو پدیده یک ریسکی کردیم .. به خودمون که نمیخوایم دروغ بگیم .. پس اگه بسته خدافظی.. اگرم که بست نیست ادامه بده.. تمام
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
هفته دیگه همین موقع شاید شاید بیشتر چیزا مشخص بشه .. بدشم ذات ایرانی جماعت همین که از زمین خوردن هم لذت میبرن حالا یک عده کمتر یک عده بیشتر .. ولی کسایی که دل و جرعت نداشتن یا پولشو نداشتن وارد پدید بشن بهتر به هیچ وجه اینجا پیام نزارن چون شما هیچی نیستید فهمیدید هیچی..
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
و در آخر.. کسای که قسمت نام رو پر نمیکنید و نظر میزارید ( ناشناس ).. شما جزو کسانیهستید که به خودتون زحمت نمیدید یک مقدار وقت و ارزش برای مخاطبین این سایت بزارید بعد توقع دارید نظر تورو قبول کنند.. همی شما ( ناشناس ) که فاز منفی مدید یک عده حسودین یک عده بی دل و جرعت و بی بخارین قبول کنید قبول کنید دیگه.. پس یک نتیجه ساده .. به شما ربط نداره افتاد د د
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
قاضی 'حیدری' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حکم پلمپ مربوط به دفاتری است که به صورت غیرقانونی فعالیت می کرده اند و بساط واسطه بازی و دلالی را در شهر مشهد راه انداخته بودند.

وی گفت: بر این اساس هم اکنون دفاتر اصلی این شرکتها دایر هستند اما دفاتر غیرقانونی این سه شرکت سرمایه گذاری پلمپ شده اند.

بازپرس شعبه 904 دادسرای انقلاب اسلامی مشهد افزود: دفاتر اصلی این سه شرکت سرمایه گذاری در مشهد هم اکنون پاسخگوی مردم و خریداران سهام هستند.

شرکت پدیده شاندیز نیز امروز به ایرنا اعلام کرد: دفاتر خدمات سهامداران پدیده همچنان در مشهد و دیگر نقاط کشور فعال است.

بر اساس این گزارش هم اکنون 44 دفاتر خدمات سهامداران پدیده معروف به 'دفاتر فروش' در سطح کشور دایر است که پنج مورد از این تعداد در مشهد فعالیت می کنند.

120 هزار نفر در مشهد و سطح کشور سهام شرکت پدیده را خریداری کرده اند که بیشتر آنها مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی است.

این گزارش می افزاید: دفاتر رسمی پدیده که نمایندگان رسمی آنها توسط سایت مربوطه در سطح کشور اعلام شده اند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و اکنون روند خرید و فروش سهام به صورت آرام در این دفاتر انجام می شود.

روابط عمومی شرکت پدیده اعلام کرده است که حکم صادر شده از سوی دادستان مشهد مربوط به دفاتر و فروش غیرقانونی توسط دلالان و واسطه ها است.

دو روز پیش پیرو دستور دادستان عمومی وانقلاب مشهد ماموران انتظامی اقدام به پلمپ دفاتر فروش سهام شرکتهای سرمایه گذاریپدیده، تبرک و پردیسبان کردند.

پیرو این اقدام حدود 50 نفر از خریداران سهام این شرکتها دیروز به منظور کسب آگاهی از جزییات امر در محل 'مجتمع کریستال' واقع در خیابان هاشمیه مشهد دست تجمع کردند.

'غلامعلی صادقی' دادستان عمومی و انقلاب مشهد علت این اقدام را برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری اعلام و بیان کرد: دفاتر غیرقانونی و دلالی بطور کامل و در اقدامی هماهنگ با ضابطان دستگاه قضایی پلمپ شد.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
اقای ناشناس پول هات رو خرج نکن. شما 500 داری یه 150 تومن هم بزار روش برو یه نان سنگک بگیر بخور،که از حسادت نترکی یه وخ..... :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
سلام قیمت پدیده چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
قیمت سهام 2012 تومان. تاریخ 11/10/93،،تمامی سهام فروشی های مجاز و اصلی هم در مشهد و هم در شهرستان ها کاملا باز است،و مردم فقط دارن سهام میخرن.پروژه هم مثل روزهای دیگه مثل بنز داره کار میکنه.امروز هم هایپرمارکتش اینقدر شلوغ بود ،که مردم واسه خرید خیلی اذیت میشدن.تا چند روز دیگه هم سالن بین المللی پاتیناژ افتتاح میشه.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
اميرجان من قبلا هم گفتم مخالف پديده نيستم بلکه سهامم دارم اما از 15 سالگي تو کار ساخت وسازم حدود 20 ساله که اين کار و ميکنم ولي تو اين سه سال اخير سود که نکردم هيچي بلکه ضررم دادم فقط يک کلمه جوابمو بده به نظرت سودي که پديده از پارسال داده حدود 6 برابر منطقي هست يا نه؟؟؟؟؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
واقعا واسه افرادی که از چیزی اطلاع ندارند فقط یه مشت چرت و پرت میگن متاسفم موندم اینا فازشون چیه از چی اینقد دارن میسوزن شرکت پدیده اگر میخواست کلاهبرداری کنه تو این چندسال میتونست مثه شهرام جزایری و بابک زنجانی بارشو ببنده و بزنه به چاک واقعا هدفتون چیه شما
مهدي يوسفي تلوري
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
شكر خدا چشم داره ميبينه كه پول در مملكت خودمون به مرحله اجرا در اومده و هزينه شده و حتي كارگر هاش هم در كنار اين پروزه دارن نون ميخورن , بهتره به اينجور گروه هاي كاري در مملكت روحيه مثبت بديم تا ايران اباد كنن , بهتر از اينه كه در برن يا اصلا نه پولي از مردم بگيرن نه كار مثبتي بكنن , در ثاني فكر نكنم براي فروش سهام به دنبال كسي رفته باشند , همه سهامداران خودشون با ميل خودشون خريد كردن , الان هم اگه ميفروشن حتما به پولش نياز دارن ,
مشهدی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
اون آبادانی که شما از اون حرف میزنی به قیمت خوابیدن و رکود بسیاری از واحد های تولیدی و بیکار شدن عده کثیری از هموطنان ماست .بهتره دوست عزیز شما و سایر طرفداران این پروژه فریبکارانه خودتون رو به خواب نزنید اینجا نه کسی حسوده نه بخیل پس دید خود رو وسیع کنید و بجای طمع به پولهای باد آورده این شرکت که به آخر راه خود رسیده واقع بین باشی و به مصلحت عموم فکر کنی . نیاز فعلی جامعه ما داشتن هتل با شکل خاص پارک آبی ..... نیست زیرا بهتر از اون رو در خود مشهد و حتی شاندیز شاهدیم . این پروژه سرمایه ملی رو داره به هدر میده .
milad
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
تا اونجایی که من میدونم خیلی از افرادی که سهام دارند نزدیکه 6 برابر بول اولشونو بس گرفتند بس خوتهش میکنم کسایی که چیزی نمیدونن حرف الکی نزنن من خودم سهمی 4012 خریدم حالا تو که نخریدی چرا داری کاسه داغ تر از اش میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
سهام دوشب مانده به مجمع برخلاف همیشه که شبهای قبل مجمع شدیدا داغ می شد.امشب به١٠۵٠٠هرچه بخواین فروشنده بود خریدارنه.سهام تبرک هم از٢٨تومن به٢٠نزول پیداکرد خریدارکسی نبود.من خودم ازنزدیک دنبال میکنم هرکی شک داره یک سری به دفاترهردوشون بزنه.حباب درحال ترکیدن هنوز می گین خیاله. بزودی روشن می شه.شمافکرمی کنی بابک خان رفته بانک زده؟نه دادا اون هم ازروابط وضعف قانون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
دوستان انفجارنزدیکه هرکی می تونه ازاین معرکه جدابشه.والله والله والله راست می گم خواهشن شنبه دفاتر براخریدبرید ببینید چندنفرفروشنده اند.چندنفرخریدار؟بعدقضاوت کنید امروز۴٠درصدتبرکحدود٢۵درصدپدیده سقوط داشته والله حقیقته بریدببینید.احتیاج به دری وری گفتن نیست برین تحقیق کنین بعد معلومه منو ملامت می کنین یاخودتونو
سیاوش
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
به تو ربط نداره ه .. تو نمیخواد از آب گلالود ماهی بگیری دلال
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
احمد جان کاملا منطقی هست این سود.تازه به نظر من کم هم سود داده.قیمت سهام پدیده خیلی بیشتر از این حرف ها ارزش داره.میدونی ارزش نام برند پدیده الان چند هزار میلیارد ارزش داره؟؟؟شما به این نگاه نکن که الان همه سهام دارن.در سال 88 و 89 تا 90 هیچکی نمیدونست سهام پدیده یعنی چی و اصلا خبر نداشتن.شما میدونی الان زمین های اطراف پدیده شاندیز چند میلیارد قیمت داره؟؟؟اگه وقت کردی برو روبرو و کناره این پروژه،زمین های شخصی است که روی آن نوشته فروشی نیست.و اون زمان به پدیده نفروخته.الان بالای چندین میلیارد قیمت داره.تا قبل از اینکه پدیده بره اونجا،اون زمین هارو هیچکی نگاه هم نمیکرد.
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
سلام
ناشناس جان تو از اون آدمایی که ترسیدی پولت رو بزاری پدیده .الانم که جرات ریسک نداشتی داری تخریب میکنی چون که زورت میاد دیگران سود ببرن.عزیزم دارن سود ریسکشون رو میبرن.پدیده اینقدر پایه هاش محکمه که با نظرت امسال تو تخریب نمیشه .
پس برو بابا جون تو بورس سرمایه گذاری کن تا ضرر کنی تا کمی بهت بخندیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
سلام اگر شرکت پدیده بدون مجوز و غیر قانونی میباشد چرا جلوی این کار را نگرفته اند چرا گذاشته اید که این شرکت این قدر رشد کند تا مردم باور کرده که دیگر این شرکت کلاهبرداری نبوده است چرا تا کنون مسئولینی که در افتتاحیه شرکت پدیده شرکت میکنند یک بار به این شرکت مراجعه نکرده و نخواسته اند که این شرکت قانونی میباشد یا بر خلاف قانون عمل میکند اگر کلاهبرداری در کار بود چرا جلوی تبلیغات را نگرفته اید آیا چون سود تبلیقات بالاتر از سود پول مردم برای صدا و سیما و شرکت مخابرات بود جلوی این کار را نگرفته اید چرا و صد چرای دیگر چه کسی جوابگوی پول از دست رفته مردم بی خبر از صحنه خواهد بود.چه کسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
من نمیدونم چراوقتی کسی نظر منفی داره چرا این سهام داره باالفاظ زشتی که لایق خودشونه جواب میدن.اینجافقط جای نظره نه سایت پدیده است نه سایت مخالف فقط یک جای بیطرفه. مربوط به هیچ گروهی نیست.چه مثبت چه منفی درکمال احترام نظربدین.میخواد خوشتون بیاد میخواد نیاد تصمیم نتیجه گیری روبزارین بامخاطب واقع کمی شخصیت بحث کردن داشته باشید فحش روهمه بلدند
امین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
آقای احمد حتما از حسادت داری میترکی که تو کار ساخت و سازت ضرر کردی و تو پدیده سرمایه گذاری نکردی .شما هم میتوانی همراه ما باشی
همچنان خبر های خوبی در راه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
اقامهدی هزارملیاردتومن به سیماداده بعد می گی مردم بامیل خودشون خریدن.فقطلازمه موج روراه بندازی بعدش امثال من وشماباپای خودمون میریم.خودمونو گول نزنیم پدیده یک جور دیگه ای رانت بووووود تاریخش به انقضا رسیده خودشون جمعش می کنن می خوای باور کن میخوای بازم بخواب توچندماه آینده شماطرفداران شش موتوره جزو دشمنای سرسخت پهلوان می شین برو یکجایی اینو بنویس بعدبگو خداپدرشو بیامرزه.مخالف های فعلی اون وقت هم جایگاشون همینه چون چیزی ازدست ندادن
سیاوش
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
تو که چیزی از دست نمیدی میخوام بدونم چرا دلت داره واسه ما میسوز .. توی این مملکت این دلسوزی تو برای هموطنت خیلی عجیب به مولا
علیرضا
France
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
سلام
نقطه قوت پدیده : تبلیغات - کارآفرینی محدود _ شکستن فضای انحصار دولتی
نقاط ضعف : بادکنکی بودن سهام - !!!!

... مردم حریص و طمعکار و نون مفت خور هم از همه پلیدتر هستند. تمام... در کشور رو گل بگیرین
آگاه
Canada
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
پدیده به پشتوانه تبلیغاتش سوددهی داشت و قیمت سهامش رو افزایش میداد حالا مردم رو با فریب افزایش سرمایه و بدنبال آن افزایش قیمت 250 تومانی بیش از 2 ماه بدنبال خودش میکشونه .یکبار میگه 7 دی یکبار جمعه .بعد دوشنبه هفته دیگه الان میگه جمعه آینده شاید هم گفت آغاز سال جدید کاملا با شعور سهامداراش به بهانه استقبال زیاد از خرید سهام داره بازی میکنه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
با سلام به دوستان
کسی میدونه چرا سایتهای اعلام قیمت روز سهام پدیده چرا همگی از کار افتاده اند؟
تا ۹ صبح درست بود و قیمت ۲۰۳۲شده بود ولی اون ۲۵۰تومن اضافه نشده بود. واقعا چرا ؟؟؟؟؟
سیاوش
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
دوشنبه .. اگه خدا بخواد و حسودا ( ناشناسها ) بزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
فكر ميكنم داستان كلاه بردارى داره درست از اب درمياد
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
اميدوارم شايعات درست از اب در نيايد چون خيلى از دوتان عزيز بدون كوچكترين اطلاعات از تجارت و اقتصاد و بيزينس علمى و از سر يك سرى تبليغات غيرواقعى سرمايه خودشان را به پديده سپردهاند (البته اگر پديده از اون پديده ها از اب درنياد)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
از همه سهامداران فهیم پدیده میخوام که صبور باشن و از حرکت هیجانی خودداری کنن به دفترا هجوم نبرین
وقتشه حالا ما کنار محسن پهلوان باشیم... و ما هم دردی بر درداش نشیم...
توکل به خدا
امید امید
صبر صبر
سیاوش
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
از این جور ناشناسه کم پیدا میشه اینجا.. عجیب
محسن
Spain
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
با سلام به دوستان
کسی میدونه چرا سایتهای اعلام قیمت روز سهام پدیده چرا همگی از کار افتاده اند؟
تا ۹ صبح درست بود و قیمت ۲۰۳۲شده بود ولی اون ۲۵۰تومن اضافه نشده بود. واقعا چرا ؟؟؟؟؟
فریبا
United States of America
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳
سلام
کسی هست که سایت قیمت روزانه پدیده رو بدونه البته به جز شاندیز استوک که قطعه
یا تلفن گویای پدیده رو کسی داره البته به جز8888888
سورنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴
دوستانی که واسه چک یماهه اینقدر سرو صدا راه انداختد واقغا تواین مملکت نیستد‏?بعداز چند سال گه مسکن مهر ثبت نام کردی حالا علاوه براینکه هیچ ساحتی انجام نشده بعداز چند سال ففط اصل پولتو اونم چند ماهه برمیگردونن؛یکم انصاف داشته باشید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۲
پدیده شکست نا پزیره
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۶
میدونید پدیدهخودش سهامتون را میخره ولی ایندفعه اگر تو مدت باز پرداخت پولتون پشیمان شدین به قیمت روز سهام برمیگدونه چون خبرهای خوب در راه است
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
امين جان اينو بهت ميگم که نگي نگفتي پديده فقط و فقط با تبيليغاتي که داشت پيش ميرفت ازاين به بعدشو خواهيم ديد فقط اميدوارم صبور باشيد
بهروز
United States of America
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
سلام به دوستان عزيز
اقا كسي از وضعيت دفاتر مشهد و قيمت امروز خبر داره اطلاع رساني كنيد
در ضمن چرا سايت رسمي شركت يه اطلاعيه در مودر مشكلات مطروحه نميدن كه ماها خيالمون راحت شه ؟؟؟
مرجان
United States of America
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
سلام
من چند روز پیش رفتم فروختم باید 40روز دیگه چک بگیرم.
میترسم چکمم ندن الان چیکار میتونم بکنم؟
سیاوش
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
هیچی اول جوش نزن که خش میشه دوم 40 روز صبر کن چیزیت نمیشه عموجان
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
ای جون میومدی من خودم پولتو میدادم جیگر
شیوا
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
به پولتون رسیدید؟
نفیسه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
چی شد بالاخره سهام پدیده ؟؟؟؟؟ یعنی باختن مردم طفلک سراب بود
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
سلام.دفاتر شرکت پدیده در مشهد باز است و دارن سهام میفروشن و هیچ مشکلی نیست.مرجان خانم چک شما هم پاس میشه خاطرت جمع. قیمت سهام هم 2032 است. اگه تازمان چک هم پشیمون شدی،میتونی به قیمت همون روز هم سهام بگیری جاش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
سلام قیمت پدیده الان چنده هر سهمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
راستش خبرها هروز داره به دامنه شايعات رونگ واقعيت ميده امروز دلار ٣٤٩٨تومان بوده!!!!!!!!!!
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
انشاله که این تخریب ها چند روز دیگه دوام نمیاره و منجر به شکسته.
شما دوستانی که دل نگران ما سهامداران هستید خدمتتون عرض کنم اگه راست میگید برید به اختلاس های ایران خودرو و سایپا رو درست کنید که سالانه ماشین های بی کیفیت رو با قیمت بالا غالب بهتون میکنن و یکی از شما جیکش در نمیاد که الان زبونتون برا پدیده دراز شده..
رویای شیرین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵
دوستانی که بدون هیچ علم و اطلاعی علم تخریب پدیده به دست گرفتین! فقط بدونید که در پیشگاه خدا به تک تک این مردم سهامدار بدهکار و مدیون هستید..
به هر کسی که با خوندن پیام شما دلش بلرزه چه رسد که بره و سهامشو بفروشه...
فقط خدا.... فقط حاج محسن درستکار...
حق نگهدارش
امين
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
بلاخره قيمت سهام پديده چندشدامروز؟
سیاوش
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
تو خریدار نیستی عموجان .. بورو بورو پولتو بزار بانک که تا شب دامادیت سنار و سیشی دستو بگیره.. بورو بورو
Ali
Thailand
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
قابل توجه دادستان مشهد و سایت بورس نیوز

اخطاریه پدیده

به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، در راستای انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص شرکت پدیده، به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی می رسانیم شرکت پدیده با توجه به تعداد 120 هزارنفر سهامدار و 30 هزار نفر نیروی کارمند و کارگر ، همچنان به فعالیتهای خود بصورت منسجم و دقیق ادامه می دهد.

شایان ذکر است کلیه مطالب خلاف واقع علیه پدیده و نیز نشر اکاذیب توسط سایتهای خبری، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
یک سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
زنده باد پدیده.....
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
والا اون اولا هم بابك زنجانى سخن از بسيجى اقتصادى ميزد و مىخواست با اسم عزيز بسيج خودش موجه نشان بده كه اخرش رو همه ديدي حالا اين سناريو داره راجب پديده هم شكل واقعيت ميگيره........!!!!!!!!؟
مهيا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
با سلام به دوستان عزيز
دوستان من هم نظرات همه و خوندم چون خودم سهامدار هستم اما قبل از اين كه به پولم فك كنم به آباداني شهرم فكر ميكنم.يك نفر اومده يك كار عمراني شروع كرده تور خدا شما كه از دستتون هيچ كار برنمياد اينقدر موج منفي نديد لطفا.
اگه اين بنده خدا به فكر كلاه برداري بودي خيلي زودتر از اينا مي تونست بارش و براداره وبره.
اينقدر هم متفكر هست كه به اميد خدا از خيلي پروژه ها جلوتر هست چرا به قول شما دوستان با وجود مسافت دور و اين همه هايپر ماركت باز هم پديده شلوغه؟
به دليل اين كه آقاي پهلوان محاسبه كرده اگه بخواد تبليغات تلويزيون بزاره بايد ساعتي ٤٠ ميليون هزينه كنه خوب چرا همين هزينه و به خودمردم نده
ومشاهده ميكنيد كه با يك فكر به جا و عالي چطور ما ملت داريم ازش حمايت ميكنيم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
وایییییی پدیده به دادستان هشدار داده علی خان حالت خوبهتو تب نداری
fire
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
اقاااااااااا

موج منفی ندید خواهشن کجا چکای پدیده برگشت خورده من خودم چک کرفتم سرموعدم پاس شد

دروووووغ تا کجا ... مثل کبک سرتونو زیر برف نکنید
خواهششششششن

درود بر پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
دوست من صحبت قبل باالان کلی متفاوته قبل ازیکی دیگه میگرفت میداد به شمایابه من الان چرخ خوابیده دیگه معادله بهم ریخته تازمانیکه همه چیز جوردربیاد یعنی بالانس باشه بله درسته اما الان حتی پدیده ماشینهای جلودفترش روازترس حوادث احتمالی جمع کرده.حالا شماسرتو توبرف کردی یا ما.خجالت بکش
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
ناشناس جان شما چرا اینقدر داری میسوزی از حسادت؟؟؟اگه دوست داری بیشتر بسوزی،،فردا بیا مشهد و خانواده پدیده رو از نزدیک ببین.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
متاسفانه امروز دادستان كل اقاى اژه اى از تخلف گسترده پديده و زير مجموعه هاي اين موسسه خبر داد و متاسفانه دستور پيگيرى ان از بابت فوروش شهام به قيمت هاي بسيار بالا و غير واقعي خبر داد در صورت تمايل به گفتگوى سخنگوي قوه قضاييه اقاى اژه اى كه ساعتي پيش روى سايت ها و روزنامه همشهرى مخابره و درج شده مراجه نماييد كاش عاقبت جماعت كثير مردمى كه سرمايه و دارو ندارشان را تقديم پديده كرده اند بخير و خوشى تمام شود انشالله......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
بعضی دوستان می گن پدیده شکست ناپذیره مثل این میمونخ یکی بگه من هرگز نمی میرم.اگرکسی روپیداکرردی که اب جاودانی خورده بود پدیده هم نخواهد رفت.پسرخوب بابک زنجانی ده تاپهلوان روتوجیب ساعتیش جا میداد واقعا هم کارمملکت روتویک بهره اززمان راه انداخت اما بعددیگه تاریخش تموم شد پروندشو پیچیدند.خودتونو بخواب بزنیین اشکال نداره ولی قبول کنین تاریخ پهلوان تموم شده شبیه صدتا مورد مشابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
امیرجان حسادت یاوحشت معلومه در جملات کی داره دیده می شه .صد بارگفتم این نظرات ازاده شبیه یک مناظره .ولی فقط وفقط درادبیات تو وطرفدارهای شبیه تو توهین دیده می شه بنظرت این حس, حس مالباختگی نیست؟خبرهای خوب درراهه ولی پیکش ماشینش خراب شده.ههههههههههه. حالاببین مدل خودت همه بلدند جواب بدن
Ali
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
زیاد حرف میزنی سریع بای بای کن به توچه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
درضمن من پهلوان رواززمان جنگ می شناسم توهنوز اون موقع...بچه مهلمون بود اون موقع توخیابون عشقی نجاری داشت.ازاون موقع هم رفتارش همین بود ازیقیه بازش شخصیتش روبشناس.یک مدیر عامل درست وحسابی کمی زیباترراه میره.\
Ali
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
اونای که زیبا راه میرن یک جای کارشون میلنگ مثل تو بابا بزرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
اگرپدیده چهارتاکارناقص توبیابونهای شهرکرده بابک جان دلال نفت.بنزین.هواپیماوووبوددرزمان اوج تهریم معنی دلال نفت یاهواپیما رومیتونی بفهمی.فکرنکنم.اونوپروندشوبستن پهلوان که چی بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
سخنگوی قوه قضائیه : بخشی از موضوعات در رابطه با پرونده پدیده از اختلافات بین دستگاه های عمومی و دولتی ناشی می شود1393/10/15


سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بخشی از موضوعات در رابطه با این پرونده از اختلاف بین دستگاه‌های عمومی و دولتی ناشی می‌شود، گفت: من قبلا نیز در این باره توضیح داده بودم که باید اختلافات بین دستگاه‌های دولتی حل شود. اگر اختلاف نبود چرا باید اجازه داده شود مجموعه‌ای تا این مرحله پیش برود و بعد ببینیم موارد خلافی وجود دارد یا اینکه اصل ایجاد آن خلاف است
 محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درست است که این شرکت مجموعا 94 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و مرتکب کلاهبرداری شده است یا خیر؟خاطر نشان کرد: من قائل به این نیستم که این مبلغ وجود دارد.

بازگشت1393/10/15

نظرات بینندگان
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
ناشناس جان میدونی تو از کدوم گروه آدم هایی :
دلت میخواسته که سهام از پدیده بخری و سود کنی اما متاسفانه پولی نداشتی و الان که داری میبینی که دوستان و فامیل هات سهام خریدن و دارن سود میکنن تو داری از حسادت میمیری....
و الان داری با تخریب پدیده کمی از عقده هات رو خالی میکنی..
و اما تو در حدی نیستی که با یک پیام بخوای پدیده رو تخریب کنی..
اگه تونستی امروز یه سر ساعت 2 برو جلسه سهامداران تا ببینی چه کسانی پشت پدیده ان..
و در آخر تویی که سهامدار نیستی اصلا حق اظهار نظر نداری بزار پول من رو بخوره نوش جانش تورو سننه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
اتابک جان شماره آتش نشانی روبلدییییییییییی براچی آتیییش گرفتی اینجاهمه چی آرومه من چقدرخوشبختم.مردک اینجاجای نظره نظر یعنی مناظرهپدیده که بااین نظره هااگرتوریش نمی شه چرااینقدر میترسی.توجوش پدیده رومیزنی یاپولاتو؟شماهااگرمنطقی بودین پدیده جیبتونو خالی نمی کرد
Ali
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
بری دیگه برنگردی .. بورو عموجان کی گفته اینجا جای توی جای تو... آره .. کسی از تو نظر نخواسته پس نیا اینجا اکاذیب بنویس .. بورو بابا بورو بابا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
من ارزون خریدم وخیلی گرون فروختم اگه سهامدارای آخر ضرر کردند پولم حلاله طرفداران پدیده اگرضرر کردند بازم همین نظرات رو دارن
Ali
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
به تو ربطی نداره بدش نظر ما چی.. تو که سودتو کردی پس چرا باز تو این سایتی و داری نظر میدی ..عجیب.. بورو عموجان سودتو دو دستی بچسب.. باش بابا
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
واقعا خوب اسمی برا خودت گذاشتی ناشناس.واقعا در جهل و نادانی خودت بزار ناشناس باشی که چهره واقعیت رو نشه.
من جوش جهل و نادانی تو رو میخورم که طرفم شده یه بی سواد مثل تو و اتفاقا میدونم پولامو کجا گذاشتم خیالم از هر جهت راحت راحته.
امثال تو رو من بزرگ کردم و فقط فقط میدونم به چه درد میخورید
بماند.......
پدیده سربلند پدیده سرافراز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
اتابک جون من طرفت نیستم که.طرفت پهلوان البته ببخشید پهلوان نه شرکت پدیده.بازم ببخشید شرکت پدیده نه شرکت ابنیه پدیده باز اونم چند بخشه میدونی چی شیرتوشیره حتی نمیدونین ازکی وکجا وکدوم ادرس شکایت کنین.حالا من بیسواد.عقب مونده.احمق.هرچی تو دوست داری اسم منو بزار.من جوش احمقهای مثل تورونمیزنم.اطلاع رسانی میکنم بابت هموطنهای دیگه ای که گول امثال تورونخورن.مردم خودشون تصمیم می گیرن
Ali
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
ببند دیگه بابا ا ا ا ا
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
مردم این دوره زمونه خیلی زرنگن
تو برو به فکر زندگی خودت باش نمیخواه جوش سرمایه مردم باشی.
و همان طور که از نوشته هات بر میاد .تو دوستدار مردم نیستی فقط حسادت .
فردا تشریف بیار پاتیناژ افتتاح خواهد شد به کوری حسودان و کج نظران
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
سهامدارای اولیه حسابی پول به جیب میزنن وآخری ها بدبخت میشن فقط بحث زمانش هست همتون اینو میدونین وخودتونو به اونراه زدین طمع پدیده ای ها وحسادت به پول مفت اونطرفی ها مشهوده برای هردو طرف متاسفم اینقدر توسروکله هم نزنین پول مفت نه خوردن داره نه حسادت
ناشناس
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
خدافظی ی ی ی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
پاتیناژ جالبه.همتون٢٠سال برید مجانی گارانتی هستین.پسرخوب خیلی هازندگیشون روهواست تودلت به پیست خوشه.امروز سهام جلوی دفتر پدیده خودم رفتم گفتم هزارنقدخریارم بقران محمدده نفرولم نکردن.شرکت ازامروزوعده اخراسفندمیده تازه میگه اون موقع بیاین تاچکشوبدیم گفتم چندوقته گفت معلوم نیست دویاسه ناهه ازوقتی نوبتتون بشه.دلالهای سوری م١۴٠٠میخریدند٢٠روزه حالاکسی به دلالی که حتی اسم واقعیشو شاید نگه بیست روز میتونه تواین اوضاع اطمینان کنه.اتابک امیر وتمامی هم وطنان عزیز من نه کل کل دارم نه دروغی یک سری افراد تواین دام افتادن خداکنه بتونن سرمایشونو نقد کنن.اما بنه به قیمت گمراه کردن یک عده دیپه.پدیده بازی روداره میبره سمت گلد کویست یعنی خودت بری دنبال یکی بیاد سهمتو بخره.من بازم عذرخواههم لطفا دوستانیکه شک دارند یکسر دفترخیام بزنن.درضمن پهلوان هم ازروز شاندیز دیگه کسی ندیدش.خداکنه که بیادددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
حسین جان صحبت حسادت نیست والله کسی ازپدیده گیرشنیومد که کسی بخواد حسادت کنه.من به توقول میدمشایددویاسه درصد ازبازی تونستن دربرن.علتشم اینه کساییکه اهل چنیین ریسکهای نیستند مثل خودم که وارد بازی نمی شن کم یازیاد بامدل خودشون زندگی می کنن.کسایی هم که ریسک پذیراونم ازنوع احمقانش بودند.مطمین باش درجاییکه سرمایشون به اندک زمانی دویاسه برابر شده.نمیتونن سرمایشونوخارج کنن.یعنی طمع جلوشونو میگیره.مثال قاچاقچی مخدر.هربارمی گه باراخره دیگه دست می کشم.اماسودکذایی نمیزاره وتااعدام پیش میره.دوستان پدیده هم باسودهای واهی هیچ وقت نتونستن از پدیده جداشن.الانهم صحبت کل کل نیست.من برای اون عده ای اطللع رسانی می کنم که فریب سهامدارها رونخورن وگرنه مطمین باش پدیده ورپرید.چی من بگم یادوستاش نهی کنن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
دوستان سا لن ایس رینک امشب بدون وجود هیچ مسولی با شکوه برگزار شد جا داشت بطور مستقیم ازشبکه های سیما پخش میشد چه غربیانه وچه عظمت وشکوهی داشت این بی مهری یادمان نمیرود
انوشیروان عادل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹
هدف پدیده "گردشگری"
امروزه صنعت گردشگری از پررونق ترین مباحث اقتصادی برای کشورها محسوب می شود و کشورهایی که حتی اندک جاذبه گردشگری دارند به دنبال توسعه جایگاه خود در عرصه گردشگری اند. نگاهی به آمار و اقتصاد گردشگری جهان موید آن است که سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون نفر گردشگر خارجی از نقاط مختلف دنیا دیدن می کنند و سهم ایران با آوازه و شهرتش تنها ۲ میلیون گردشگر خارجی است. ایران در میان ۱۸۱ کشور دنیا از نظر رشد اقتصادی رتبه ۱۳۵ و در درآمدهای گردشگری رتبه هفتادم دنیا را دارد. به دلیل نبود برنامه و ساماندهی مناسب اکنون به کشوری گردشگرفرست تبدیل شده ایم و سفر ۴ میلیون ایرانی در تعطیلات نوروزی ۹۰ به کشورهای همسایه موید این مطلب است.در حالی که کشورهای دنیا در اقتصاد گردشگری در حال رشد هستند ولی شواهد امر حکایت از سیر نزولی اقتصاد گردشگری ایران دارد.

منبع: سایت روزنامه نگار
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
سلام قبلا هم گفتم بازم ميگم پديده فقط و فقط با بمباران تبليغاتي بود که تونست تا اينجا پيش بره از اين به بعد فقط عقب گرده
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
وقتي براي يك شله هزاران نفر راهي پديده ميشن اونوقت بخاطر پروژه هاي بي نظيري همچون اكواريوم ، پارتيناژ ، اب و هوا، .... حتما اين كارو خواهند كرد
بنده خدا
Hong Kong
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
وقتی قیمت کم را به دیگران به مبلغ بالا فروختید میگفتید اینقدر استفاده کردم وحالا اگه خدای نکرده قیمت بیاد پایین چقدر از سودت کم شده بعبارتی دیگر به سودت چقدر زیان وارد شده است
ضمنا اگه دوباره کارت بالاگرفت به چه کسانی از سودت کمک میکنی
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
مثل اینکه چیزهایی که به ضررت هست رو چاپ نمیکنی از ما بورس نیوز جان.معلوم هست که دشمن درجه یک پدیده شاندیز هستی.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
دیشب ساعت 7 شب رفتیم پدیده شاندیز،پارکینگش جا واسه ماشین نداشت.فقط گفتم آقایونی که میگن پدیده راهش دوره و خوب نیست و ایراد میگیرن...و میگن کسی نمیره در جریان باشن....که وسط زمستون برج 10 ،،ساعت 7 شب روز دوشنبه پارکینگش از شلوغی جا نداشت.(ما باید در ایران به امثال محسن پهلوان هایمان افتخار کنیم)
Ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
به امید خدا باقدرت تر از همیشه به راه خودت ادامه بدی ( پدیده )
یک عده ترسیدن حقم دارن بحث سرمایشون.. باورکنید به امید خدا سربلند بیرون میاد پدیده از این اکاذیب به شرط اینکه پشتش رو خالی نکنید.. از تون خواهش مینکم کمی فکر کنید به عنوان یک سهامدار کوچک میخوام عجله نکنید..
حصاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
دفتر شیراز که بسته شده بود فردا فک پلمپ میشود
یک سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
به نظر من جناب اقای پهلوان مثل اب خوردن این مساله را به راحتی حل میکنه.هرچند که این مساله اکنون حل شده ما خبر نداریم.جناب پهلوان موفقیتت قطعی و حتمی است ما ایمان داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
دفتر شیراز باز شد
درضمن چرا اینقدر عجولین صبر کنید این مسیله هم تمام میشود
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
جناب دادستان مشهد...اگه پدیده 5 ساله داره کار میکنه و 30هزار نیرو رو شاغل کرده و کلی در دنیا اسم ایران رو سر زبون ها انداخته با ساختمون هاش،کلاهبردار هست،،،میشه بگین ..تبرک و پردیسبان و ابرده و صدآبشار اخلمد پس چی هستن؟؟؟اونا که کپی برابر اصل درست کردن هر کاری که پدیده میکنه رو دارن انجام میدن.چرا به اونها که حتی یه زمین هم ندارن ولی سهام فروختن گیر نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟جواب بده اگه راست میگی مجری عدالت هستی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهامدار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
امیر آقا منم ساکن مشهد و سهامدارم ولی مانند شما تعصب ندارم ممکنه بگید این آمار 30000 نفر شاغل وکلی در دنیا اسم ایرا ن رو سر زبونها انداخته رو از کجا آوردید؟
فف
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
امثال تو ..... که اون زمان اینقدر طرفداری کردی مردم رو اغفال کردی بیچاره بشن و نفروشن. بنده خدا زندگیش رو گذاشت اون تو با حرف امثال تو .......صبر کردن و نفروختن ملت حتی تو دوا درمونشون مونده بودن. حالا بعد اینهمه سال تازه اومده تو فرابورس ولی چه فایده که خیلی ها زندان افتادن خیلی ها از نداری پول درمان نداشتن و مردن خیلی ابروها ریخته شد ایا الان اون ابروها بر میگرده یا مرده زنده میشه؟ اشغال جواب بده جیره خور پهلوان. همین تویی که طرفداری میکردی با اون تعصب کورکورانه و احمقانه. لعنت به امثال شماها که باعث این اوضاع مملکت هم بی عقل هایی مثل شمان. گرونی دلار و طلا هم فندق مغزایی مثل تو هستن
تتت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
امیرجان تبرک ووو به سرعت مسیرشون رودرست وعوض کردنداماپدیده گردن کلفتی کرد.شماببین حتی دریک بازی فوتبال اگر داور به اشتباه هم یک رای روبده برای همه پذیرفته است ممکنه بعد فقط وفقط روش نظربدن اما نتیجه عوض نمیشه.این درقضاوت یک اصله فراموش نکن.چون غیرازاین باشه دیگه دادگاه معنانداره.وبرگردیم به صحبتهای چندروزقبل.درحال حاضرقویترین مجتمع تجاری دربنکداری موادغذایی که تمام تجارایرانی وپاکستانی یاحضوردارن یاارزوی وردشودارن مجتمع تجاری استانقدس اخربلوارمصلی است فاز یک.مغازه های اون دویست مترباارتفاع ٧متر تماما تجاری بابارانداز ووسعت چندهکتاری هرمغزه حداقل جابرای حضور وتخلیه چند کامیون همزمان داره.فقط متری ده ملیون معامله میشه یعنی دویست متربهترین موقعیت تجاری متری ده ملیون.بروبپرس من خودم دارم به قران محمدقسم.برای سایرمناطق مشهد هم منتظرنرخ هاباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
حاشيه بلوار مصلي 1000مترفاصله تاحرم ملك نه سرقفلي 100درصدتجاري باپروانه 8طبفه هتا اپارتمان فقطوفقط متر25 ميليون.17شهريور يعني 500متري حرم بازار اسيا بازارقائم بازار....ازمتري 15ميليون تابهترين موقعيت 40ميليون طلاب بازار فردوسي خودم مغازه دارم ازمتري 20ميليون تا35 ميليون سه راه راهنمايي تقريباجزوگرانترين نقاط مشهدازبابت تجاري متري حداكثر70 ميليون راهنمايي 5 پرده جهت فروش زده استعلام كن اينها تازه اكثرن صحبت ملك يا يك طبقه است نه بازاري كه در طبقات متعدد ساخته شده يعني يك متر زمين را در ده طبقه يعني ده بار متري فلان قيمت بفروش بره.حالا صد پتانسيل هم كه داشته باشه كه نداره يعني قيمت كذب ودروغ.دروغ ازبابت اينكه مثلا جواب مردم يادادگاه روبده كه اين سهام فلان وفلن مي ارزه اما مردم اينقدر هم ...تاحالا هم مربوط به حامياش دردولت قبل بود كه ادامه داشت اما جلوش محكم محكم وايستادن.دربهنرين وخوشبينانه ترين شرايط اگر كلاهبرداري به پديده نگيم بزرگترين گرانفروشي در ايران اتفاق افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
حالا يك مقدار از جملات عاقلانه تر استفاده كن ودر اصل به خودت توهين نكن دوست من دادستان قاضي دادگاه ووووحرمت داره حتي به اشتباه.قانون بد هم از بي قانوني بهتره.مثال چراغ راهنمايي اگر خراب باشه يعني حرج ومرج وگره ترافيكي ووووولي اگربجاي يك دقيقه شما ده دقيقه هم چراغ قرمز باشه باز بعدش شما به راحت ادامه ميدي.اما اگرچراغ يك روز خراب بشه ساعتها مردم سرگردونن.يادمون باشه قانون بد از بي قانونييييييييي بهتره.قوه قضاييه مورد اعتمادواحترام همه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
امیر عزیز واقعا فرد بی شخصیتی هستی اطراف پهلوان همه از قبیل توهستن یاتواینطوردررفتی؟مرد ناحسابی اگرحرفی داری در دادسرا بروت بازه ازاراجیف تواین فضای مجازی غیرازنشون دادن شخصیتت هیچی بهت نمیدن ادرس دادگاه پدیده رواگرمیخوای بهت بدم مردک؟
محمد حسن
Hong Kong
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
تا زمان که یه شرکت حالت عادی داشته باشه دولت باهاش کاری نداره ولی زمانی که همین شرکت باعث پولدار شدن مردم میشه هزار تا حرف براش در میارن.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
مردک ناشناس به خودت بیشتر میاد.... حالا چرا اینقدر جوش میزنی؟؟؟؟سکته نکنی ناشناس جان!!! بعدشم من با دادستان بودم،نه با تو مردک ناشناس.
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
من موندم ناشناس تو که سهام نداری
از کی پول میگیری که اینقدر بیکاری میای خراب کردن پدیده از اونبر ابیا باج میگیری. واسه خراب کردن کسایی که میخوان یک کم این کشور را رو به جلو و پیشرفت ببره اگه واقعا یه ادم معمولی بودی و به قوله خودت دلسوزه سهامدارا اینقدر دیگه بیکار نبودی
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
تا عید تکلیف معلوم نشه میرم بیرون
طاها
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
آخه این دوستان چنان از پهلوان صحبت میکنن انگار منجی بشریته؟یک کاسب جزئه.که قدرت تبلیغات وانحراف اذهان عمومی رو خوب شناخته .وای به مسئولین آگاه ما که دیر اطلاعرسانی میکنن.آخه توی ایت اقتصاد ورشکسته اینهمه سوددهی ممکنه؟ اگه سودی هم هست بعلت زمین خواری وتغییر کاربری زمینهای کشاورزی به تجاری مسکونیه اونم با رانت و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
بادوتابازارکم وزیادکشور من ازپیشرفتاش اگرکم نشه زیاد نمی شه.مطمین باش.کشور من باتولید صادرات کشاورزی داروسازی پزشکی وووپیشرفت میکنه.کسی اگر هنری دراین زمینه هاداره من به شخصه دستشو میبوسم.من یک ایرانیم.اماباهموطنهای کلاهبردارم شدیدا دشمن
ramin
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
با سلام چرا جدیدا" قیمت روز سهامو تو سایت نمیزنین و چرا دفتر سهام پدیده در نیشابور تعطیل شده لطفا" اطلاع رسانی کنید با تشکر
نیروانا
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
برا اینکه تا اطلاع ثانوی قیمت تغییر نخواهد کرد و هر گونه تغییر قیمت باید زیر نظر دادگستری باشه . الان هم بررسی کارشناسی برا تعیین قیمت واقعی در حال انجام هست . کلیه دفاتر پدیده در کل کشور به تدریج تعطیل خواهند شد و فقط یک دفتر در مشهد جوابگو سهامدار ها خواهد بود .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
با سلام لطفاً اگر امکان داره آخرین اخبار رو از طریق پیامک به اطلاع سهامداران برسانید تا اطمینانی باشه برای ما سهامداران که انشااله با خیال راحتری از این بحران( شایعه افکنی) رها بشیم . ( ضمنا!ً دفتر نمایندگی گرمانشاه هنوز بسته و غیر فعال میباشد نسبت به بازگشایی اون سریعتر اقدام کنید)با تشکر
saman
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
با سلام
تا حالا فکر کردید به اینکه ما ایرانی ها چقدر آدم های قدر نشناسی هسیم تا دیروز که خبری نبود اوضاع خوب بود همه از پدیده تعریف میکردن اما حالا!!!واقعا متاسفم همین کارارو میکنید ک کسی رغبت نمیکنه تو کشور بخواد سرمایه گذاری کنه تا یکی خواست این کارو بکنه زدینش زمین امثال محسن پهلوان ها هستند که جای ایران دبی،ترکیه،مالزی،تایلندو... را برای سرمایه گذاری انتخاب کردن چرا؟؟ چون ارزش قائل هستن واسه این اشخاص..امیدوارم اون کسایی که دارن حق این مردم پایمال میکنن خدا به زودی جوابشونو بده و بترسند بعضیا از رسوایی که جلو مردم نشدند ولی جلو خدا شدند و به امید خدا ،خدا جوابشونو خواهد داد
من سهام دار پدیده هستم و رضایت کامل دارم ازش چون با اندک پولم سرمایه خوبی بهم داده و تا آخرشم هستم پشتش و دست به پولم نمیزنم چون بهشون اعتقاد دارم حتی اگر زیان کنند چون من تو سود و زیان شرکت سهیم هستم به کوری چشم بد خواهان مردم ایران همچنان خبر های خوب در راه است...
علي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵
خوشم مياد از داستان كه ابوهت پهلوان را شكست كسي كه هيچ كس را ادم حساب نميكرد وغير منطقي افزايش قيمت ميداد امروز يك ريال نميتونه توي تابلو بالاببره چون ميدونه اگه اين كارو بكنه جوابش چيه
مجتبی
United States of America
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان خودم و تمام پرسنل زحمت کش پدیده
من به عنوان یه ایرانی افتخار میکنم به وجود هموطنانی همچنون اقای محسن پهلوان که به پیشرفت کشور عزیزمان کمک میکنند
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
اهای بورس نیوز اگه جرات داری نظرم را بگذار تا همه ببینند.
علي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
سلام من ميدونم شما ازكجا خط ميگيري ولي..... اين وبلاگ مال بورسي هاست كه از فروش سهام توسط پديده دارن حرس ميخورن هههههه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵
این بد بخت بیچاره هایی که از پدیده بد میگند یا سهام هاشون رو به مفت فروختند یا کلا سهامی ندارند یا سهام دار بورسند که با این اوضاع بورس هر روز سرمایشون دود میشه میره هوا و اینجا میاند و از روی حسادت علیه پدیده و حاج محسن بدگویی میکنند.
mary
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
من از اولشم نیتم این بود که غقط چند ماه سهامم نگه دارم و بعدشم بفروشم چون پولشو لازم دارم.
به قیمت 10800تعداد 278 سهم خریدم.
50روز پیشم که رفتم برا فروش که الان این جوری شده .ای کاش به شخص میفروختم
حالا اگه کسی پیدا بشه که من حداقل نصف پولم برسم
تازه یه ساله که سرکار میرم ....الان چه میشه کرد؟
اون دسته از کسایی که متضرر نشدن و این چند سال سود بردن
حاضرند سهام منو بخرند؟
فریب خودره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
ماری جون سلام.منم حاضرم سهاممو ب شخص بفروشم ولی کو شخص خریدار.
من زمینمو فروختمو سهام خریدم.
بهمن ماه سهاممو فروختم و قرار شد ده اسفند پولم نقد شه که حالا می گن برو هفت ماه دیگه بیا. ب قول دوستم می گه خچالت می کشن بگن ورشکست کردیم سر می دوونن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
ﺳﻼﻡ ﻣﻨﻢ ﺳﻼﻡ من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
چند میفروشی ماری???
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
میگن قرار حوسنو ازیگین ترک تبار که اهل کشور ترکیه است، بیاد و سهام پدیده رو بخره، درسته؟
شنیدم تا یک ماه دیگه این اتفاق میافته و تا حالا چند بار اومده ایران. کی خبر داره؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
سلام انشاالاه هرچه زودترتکلیف پدیده حل بشه کی این ملت میخوان ازنگرانی دربیان توراخدااقای پهلوان یه کاری بکن تاکی مابایدمنتظربمانیم
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
دیگه نه پهلوان نه پدیده نه پول مردم قراره برگرده سر جاش ساختمون پدیده هم یک مشت ارمتور و سیمانه که ارزشی نداره سهامی که میخاست به ۲۰۰۰۰ تومان برسه الان الان ۱۰۰ تومنم کسی بهش پول نمیده چون سهامی در کار نبود کلاه برداری بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸
س.باز موقع انتخابات و تبلیغ برای فریب سهامداران دربدر
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
سلام. والان 26/اردبهشت 99 هس و تاریخ دوباره داره تکرار میشه و دوباره پدیده پابرجا شده و هرسهمی 15 هزارتومان شده و هیچ کس هم نمیخاد بفروشه. و مطمعنم چندوقته دیگ باز همچی نابود میشه
محمد
United States of America
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
و امروز ۳۱ اردیبهشت ۹۹ ، به کوری چشم دشمنان، پدیده پر قدرت مثل گذشته اما این بار کاملا قانونی با پشتوانه ای مردمی به پیش می تازد
و مردمی که سال ها مردانه پای این پروژه ایستادند، امروز حاصل این صبر خودشون رو برداشت می کنند

و امروز خیلی ها در صف های میلیونی بورس قرار می‌گیرند برای خرید حتی یک سهم و اما هیچ چیز نصیبشون نمیشه

زنده باد پدیده
زنده باز سازندگی کشورم
ناشناس
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
زر نزن بابا طرف میخواست زندان بیفته افتاد پول درمان سرطان نداشت مرد آبروها ریخته شد. الان همه برمیگرده؟؟؟؟؟ امثال تو ابله مردم رو فریب دادن
مریم سعیدی
Netherlands
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
خدایا شکرت که تمام مشکلات شرکت پدیده حل شد و حالا با افتخار عملیاتهای عمرانیش شروع و سهام این هلدینگ بزرگ که غول گردشگری ایران محسوب میشه با افتخار در بازار سرمایه کشور معامله میشه و به اهداف بزرگ خودش نزدیک و نزدیکتر میشه, خدای مهربونم شکرت.
ناشناس
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
باید تو این هفت سال تو هم تجربه زندان افتادن یا مرگ نزدیکت بعلت نداشتن پول یا ریخته شدن آبروت رو میدیدی که خیلی ها بخاطر تشویق افرادی مثل تو فندق مغز رفتن زار و زندگیشون رو تو پدیده سرمایه گذاری کردن و هفت سال بایکوت شد. تو هم باید اون دردا رو میکشیدی ببینم الان میای با افتخار بگی خدا رو شکر؟ مرده ات زنده میشه یا آبروی رفته ات برمیگرده؟
علی باقری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
این شرکت در سه ماه آینده با انجام دو بار افزایش سرمایه به 1400 درصد سود بازدهی خواهد رسید