بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مسئول سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی عنوان کرد:

تبدیل حق تقدم ناشی از افزایش سرمایه "بکام" به سهم طی چند روز آتی

تأخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی اعتراض سهامداران این مجموعه بورسی را در پی داشته است.
کد خبر : ۱۳۷۲۳۵
نویسنده :
اعتماد
تأخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی اعتراض سهامداران این مجموعه بورسی را در پی داشته است.

در همین راستا، اکبری، مسئول امور سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: افزایش سرمایه "بکام" در مورخ 7 اسفند ماه سال 92 به میزان 100 درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تصویب شده است.

اکبری تصریح کرد: با توجه به تصمیمات اخذ شده در مجمع مقرر شد که این افزایش سرمایه طی 2 مرحله پذیره نویسی شود که مرحله اول پذیره نویسی در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال جای به اتمام رسید و مرحله دوم پذیره نویسی مورخ 6 مهر ماه سال 93 بوده که طبق قانون، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یک ماه پس از تاریخ اتمام پذیره نویسی در مرحله دوم، فرصت دارد افزایش سرمایه مذکور را به ثبت برساند.

مسئول سهام "بکام" در خاتمه افزود: همچنین اقدامات لازم در خصوص ثبت افزایش سرمایه صورت گرفته؛ بطوریکه این امر توسط اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس نیز تأیید شده است. لذا با توجه به ارایه مستندات افزایش سرمایه به اداره ثبت شرکت ها، احتمالاً طی چند روز آینده حق تقدم های مربوطه تبدیل به سهم خواهند شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
سلام
خوب بود از شایعه فروش زمین هم سوال می کردید سفته باز ها دوباره این شایعه را عنوان می کنند البته من از امور سهام پرسید م گفتند شایعه است حالا شاید به220رسید شفاف سازی می کنند!!
رحیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
با سلام
از این شفاف سازی ها زیاد داشتیم تو بورس ایران این شفاف سازی اون هم د زمانی که قراره حق ها به سهم تبدیل بشه بهترین زمان را برا جمع کردن سهم به وجود میاره .