بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
گفتگوی بورس نیوز با دبیر انجمن صنفی قند و شکر:

سهامداران محصولات گروه قندی به گوش باشند

با توجه به پیگیری های انجمن صنفی قند و شکر تا دو روز آینده با صدور مجوزهای لازم میزان افزایش نرخ فروش محصولات گروه قندی مشخص خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۸۲۴۲
نویسنده :
محمدآموخته
با توجه به پیگیری های انجمن صنفی قند و شکر تا دو روز آینده با صدور مجوزهای لازم میزان افزایش نرخ فروش محصولات گروه قندی مشخص خواهد شد.

دبیر انجمن صنفی قند و شکر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: انجمن همچنان پیگیر اخذ مجوز افزایش 30 درصدی نرخ فروش محصولات قندی از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و با توجه به جلسات برگزار شده، تعیین تکلیف میزان افزایش نرخ فروش محصولات قندی تا دو روز آینده مشخص می گردد.

بهمن دانایی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر محصولات پایه کارخانه های قندی با افزایش نرخ فروش مواجه شده اند و بر همین اساس دولت بایستی حمایت های لازم را نیز در خصوص افزایش نرخ فروش محصول نهایی این صنعت صادر نماید.

بنابر گزارش بورس نیوز، این سخنان در حالی از سوی دبیر انجمن صنفی قند و شکر مطرح شده که دیروز اخباری ضد و نقیض مبنی بر اینکه قیمت گذاری شکر در جلسه دو روز گذشته ستاد تنظیم بازار بی نتیجه مانده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
من كه پس از يكسال سهامداري و كلي ضرر (حدود 60 درصد) و شنيدن صدها خبر افزايش نرخ قند و شكر ، متاسفانه جزء بي بهره ترين سهامداران تالار شيشه اي هستم و مي دانيم اين خبر نيز راه به جايي نخواهد برد.
فقط آن موقع اين افزايش تصويب خواهد شد كه خواص خود نيز تا خرخره سهامدار قند (جمع كردن افراد خسته اي مثل من) باشند.
والسلام جناب آقاي بورس نيوز
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
1-در صورت تعیین نرخ2400 به بالا همه قندی ها دست نیافتنی و صف خرید
2-اگر نرح بین 2260 تا 2390 بشود قندیها مثبت میشن(قندیهای نیمه غربی و قنیشا و قشکر بهتر از بقیه هستن)
3-حتی اگر نرخ بین 2150تا 2250 بشود چند تا قندی را برای 3تا 6 ماهه از دست ندهید:قهکمت قشهدو قنیشا (2 مورد اول چغندر دریافتی شان به رقم بودجه ای رسیده و درحال افزایش است!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
دولت قصد داره با عدم اجازه افزایش قیمت و یا افزایش ناچیز قیمت شکر کمر شرکت های قندی را بشکنه تا تو این مملکت خدای ناکرده کسی به دنبال ایجاد خودکفایی تو محصولی رو نکنه ...
حالا میگید نه با هم تو همین چهار سال خواهیم دید