بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر : ۱۳۸۳۲۷
به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.
مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه 19 آبان حدود 30 درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد.



















منبع:فرارو

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
اصولا انسان وقتي مشكلي براي نزديكانش به وجود مي ايد حداقل ان اين است كه كمي به خود بيايد و خود را جمع و جور كند و به درگاه خدا براي حل مشكل ان دوست و يا اقوام خود دعا كند.

اين به اصطلاح هنرمنداني كه در تصاوير بالا مشاهده ميشود حداقل در اين مورد هم كمي حجاب خود را رعايت نكردند و مانند هميشه در امر ارايش و بي بند و باري از همديگر سبقت ميگيرند ....

حداقل انتظار ميرفت پشت درب بيمارستان و با ان حالت محزون ديگر نبايد اينقدر به فكر اجق وجق كردن خودشان باشند و اگر واقعا دل نگران اقاي پاشايي هستند حداقل حجاب خود را رعايت ميكردند بلكه دعايشان بدرگاه خداوند مستجاب ميشد...

ولي چه كنيم كه اين قشر از جامعه هر روز بدتر از ديروز فقط به فكر منحرف كردن جوانان اين كشور هستند و متاسفانه برخي جوانان هم اين از خدا بي خبران را الگوي خود قرار ميدهند.

كمي به فكر اخرت خود باشيد همه ما روزي در بستر مرگ گرفتار ميشويم و ان موقع است كه كل زندگي ما مانند فيلم از جلوي چشممان گذر ميكند و ديگر ان موقع پشيماني سودي نخواهد داشت.

به حساب خود برسيم قبل از اينكه خدا به حسابمان برسد...........
ژاندارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
عکسها را دیدم خیلی نگران بودند.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
خداکنه صرفا جهت ملاقات اومده باشن نه خودنمایی!!!!
خدا همه بیماران رو شفا بده علی الخصوص اونایی که حتی یه ملاقاتی هم ندارن.
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
بسمه تعالی
مرگ چقدر نزدیک است ولی همه آن را دور می‌بینند.