بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
در سومین همایش شرکت بیمه دانا انجام شد

بررسی راهکار مقابله با چالش های صنعت بیمه

روز گذشته سومین همایش تخصصی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه دانا با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران ستادی، کارشناسان و همچنین نمایندگان بیمه دانا در هتل فردوسی تهران برگزار گردید.
کد خبر : ۱۳۹۳۲۸
نویسنده :
محمدآموخته
روز گذشته سومین همایش تخصصی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه دانا با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران ستادی، کارشناسان و همچنین نمایندگان بیمه دانا در هتل فردوسی تهران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در ابتدای برگزاری همایش، عباس رنجبر مدیر بیمه های عمر پس انداز بیمه دانا با تشریح اهداف و برنامه های همایش بیمه دانا از تهیه بیمه نامه های جدید عمر پس انداز و اصلاح اساسی دستورالعمل های صدور خبر داد و گفت: بازبینی در تبلیغات بیمه عمر، پرداخت هزینه صدور به نمایندگان و برگزاری همایش نمایندگان برتر در آینده نزدیک از جمله برنامه های مدیریت جدید شرکت بیمه دانا می باشد.

در ادامه همایش، مهدی فلاح عضو هیأت مدیره بیمه دانا در خصوص اقدامات شرکت فوق در راستای توسعه بیمه های زندگی و همچنین شرایط کسب درآمد مستمر برای بیمه گذار خبر داد و افزود: پرتفوی شرکت بیمه دانا با توجه به اقدامات انجام شده از جمله، بیمه های عمر پس انداز منجر به چشم اندازی روشن برای نمایندگان، کارگزاران و همچنین بازاریابان شرکت مذکور خواهد شد.

در پانل دیگری از برنامه، داوود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص طی سخنانی، فروش پایین بیمه نامه عمر، عدم ثبات اقتصادی در سنوات گذشته، پیامدهای جنگ و تحریم ها و بالا نشان دادن کاذب ضریب نفوذ بیمه در دولت قبل را از چالش های اساسی بیمه های زندگی توصیف کرد و با تأکید بر ضرروت تبلیغات مؤثر، آموزش و فرهنگ سازی و حمایت دولت از این امر مهم، اظهار داشت: تغییر تعرفه درمان از سوی دولت به عنوان چالش مهمی برای شرکت های بیمه محسوب می گردد، زیرا شرکت های فوق منابع خاصی برای تأمین افزایش هزینه های درمان جزء بالا بردن قیمت بیمه نامه ها را ندارند که در نهایت این عوامل سبب می شود تا به سمت فروش بیمه های عمر گرایش بیشتری پیدا کنیم.

براساس این گزارش، افسانه محمدیان رییس انجمن صنفی نمایندگان با اشاره به بازار بکر بیمه در کشور گفت: اهدافی از جمله برنامه ریزی، فرهنگ سازی، تبلیغات و همچنین تعامل و آموزش از عوامل مؤثر در فروش بیمه های زندگی می باشد.

همچنین حامد عسگری مدرس بیمه های زندگی با بررسی نحوه مشتری یابی و شناسایی بازار هدف اظهار داشت: مزایا و فواید بیمه های زندگی و چالش های اساسی این عرصه از جمله پیام اصلی بازاریابی در راستای طراحی بیمه نامه عمر و پس انداز برای اقشار متوسطه جامعه می باشد و بایستی تلاش برای فروش این بیمه نامه برای این قشر متمرکز گردد.

در ادامه برگزاری همایش، رضا اکبرزاده مدیر امور اداری بیمه دانا و دیگر مدرس بازاریابی شرکت مذکور با اشاره به ویژگی های فروش موفق بیمه های زندگی یادآور شد: مهمترین عوامل در مذاکرات فروش بیمه های زندگی، دانش بازاریابی، دانش فنی، تلاش فراوان و همچنین علاقه به این حرفه می باشد.

شایان ذکر است، سومین همایش تخصصی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه دانا روز گذشته از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدازظهر در هتل فردوسی تهران برگزار گردید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر