بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
براساس آخرین اطلاعات مندرج در سایت کدال، درآمد هر سهم شرکت داروسازی اسوه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 1980 ریال برآورد شده است.
کد خبر : ۱۴۰۲۷۴
نویسنده :
اعتماد
براساس آخرین اطلاعات مندرج در سایت کدال، درآمد هر سهم شرکت داروسازی اسوه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 1980 ریال برآورد شده این در حالی است که درآمد هر سهم "داسوه" براساس اطلاعات میاندوره ای و حسابرسی شده 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری به میزان 1022 ریال محقق شده است.

در همین راستا، یک مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: پیش بینی می شود با توجه به عملکرد مطلوب 6 ماهه شرکت داروسازی اسوه، این شرکت در عملکرد 9 ماهه خود با افزایش سودآوری همراه باشد.

این مقام مسئول، در خصوص تأثیر تمدید مذاکرات هسته ای تا 10 تیر ماه سال 94 بر عملکرد شرکت داروسازی اسوه عنوان کرد: بطور کلی سیاست شرکت داروسازی اسوه این است که واردات محصولات خود را در زمان تحریم ها، از طریق کشورهایی که خارج از تحریم هستند،انجام دهد بطوریکه واردات "داسوه" عمدتاً از طریق کشورهای چین و هند صورت می گیرد لذا تلاش شرکت داروسازی اسوه تاکنون بدین گونه بوده که تحریم ها نیز تأثیر محسوسی بر عملکرد شرکت داروسازی اسوه نگذارد. اگرچه در صورت توافقات هسته ای، به دلیل ارتقاء در کیفیت محصولات "داسوه" شاهد افزایش فروش محصولات این شرکت و به التبع افزایش در سودآوری "داسوه" خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین عمده صادرات محصولات "داسوه" به کشورهای سوریه و عراق می باشد افزون بر این، شرکت داروسازی اسوه در جهت افزایش صادرات برنامه هایی را برای سال 94 در نظر گرفته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگرچه به دلیل افزایش نرخ ارز در بودجه سال 94، بهای تمام شده محصولات "داسوه" با افزایش نامحسوسی روبه رو می گردد اما به دلیل عدم اجرایی شدن فاز سوم هدفمندی یارانه ها شاهد کاهش در هزینه های "داسوه" خواهیم بود لذا این دو مقوله تأثیر همدیگر را خنثی کرده و اثر همدیگر را پوشش می دهند.

وی در خاتمه افزود: همچنین پیش بینی می شود که مراحل اجرای طرح خطوط تولید جدید "داسوه" که منجر به تنوع محصولات این شرکت می گردد، تا پایان سال جاری به اتمام برسد گفتنی است خطوط تولیدی جدید "داسوه" مربوط به راه اندازی سایتی برای داروهای بایوتیک می باشد علاوه بر این چشم انداز "داسوه" با توجه به اطلاعات پیش رو با افق روشنی همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
من یکی از سهامداران این شرکت بودم تو سال هیچ سودی از این شرکت نگرفتم
ناشناس
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
علی آقا تو پنج ماه تا الان60 درصد بازدهی داده بازم میگی هیچ سودی ندیدی در آینده میبینی سود اسوه چقدر است